Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik hoor dat iedereen graag weer babynieuws hoort, dus female: ik duim voor je!
    Vandaag lekker naar de stad geweest, heerlijk! We gaan lekker elke dag naar buiten als het kan! :D

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjoon: Kijk dat lees ik graag dat het bij een vriendin van jou geholpen heeft :) ben benieuwd ! Heb wel het hele huis weer schoongemaakt vandaag, dus ben er echt klaar voor.
    Misja: Hahaha ja hoor je geheugen komt vanzelf weer terug, komt goed. Fijn dat het allemaal lekker gaat voor de eerste keer alleen !
    Female: Jaaa spannend hoor !!! Ga voor je duimen !!!
    Sahi: Het is ook super lekker weer dus geniet er lekker van !

Nou beneden en boven verdieping schoon gemaakt vandaag, boodschappen in huis en administratie ook bijgewerkt... dus ben er echt klaar voor. Ben zo benieuwd of dat voeten gedoe gaat helpen, vind het wel spannend ! Voel me verder ook erg goed vandaag dus dat is weer even lekker positief ! Ga zo eten maken maar nu even met mijn meisje op de bank tv kijken. Tot laters !

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Misja: we hebben een super leuke kraam, heel wat anders dan de vorige keer :D Super actief, leuk met Jarno en heel aardig, dus echt fijn! Nog 2 dagen ervan genieten, daarna mogen we het lekker zelf weer gaan doen! En dat vergeetachtige herken ik hoor, ben nu al een zeef, kan nog wel maanden duren voordat het weer beetje normaal is ;)

Female: oeh, spannend!! Hoop zo voor je dat het snel gaat doorzetten!!

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Spannend Female!!! Zet 'm op ;) :D

Hier ook weer goedgekeurd door de VK :D Voor volgende week weer een afspraak.... :)

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hallo!

Ik lees iedere dag alle nieuwtjes hier, maar regelmatig reageren kom ik niet aan toe.

Female, ik hoop op goed babynieuws later vanavond, vannacht of morgen ;)
    Altijdvrolijk... Tsja, daar zit je dan, de magische 40 weken bereikt en (nog) geen baby ... Ik weet hoe het voelt, en ik weet ook dat het moment er echt snel is. Wat je zelf schrijft... Geduld ....
    Princi & Sahi ... Hier ook krampjes, echt zielig, vooral in de avond.
    Caroline, gecondoleerd.

Meer dan een pagina terug kom ik niet op de iPad.... Ik heb al teveel schermen openstaan :D

Vandaag intake thuis gehad van het consultatiebureau... Prima. Florine weer gewogen en van 3150 geboortegewicht zit onze kleine donderstraal nu op 3680! Al dat lurken doet die kleine goed, ben ik blij om. De regeldagen zijn echter zeeeeeeer vermoeiend, gisteren weer zo'n dag, iedere 90 minuten ongeveer wilde ze weer drinken. Gelukkig zijn er hazenslaapjes.

Sabrina... Hoe is het met jou en je kleine sterke man? Ik moet vaak aan jullie denken.

Iemand vroeg nog wat spandex was? Zo noem ik mijn superstrakke ongemakkelijk zittende (witte, zwarte en vleeskleurige) oma onderbroeken/voortenten die mijn buikje op z'n plek houden, zodat ik weer in maatje 36 pas :p
    't Is maar wat je belangrijk vindt ;););)

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Spannend female. Hoop dat het doorzet !

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Female, spannend! Zet hem op als het zover is!!!

Ik weet niet meer wie het vroeg over hoe het nu met Feline ging..........maar dat gaat gelukkig erg goed. Meestal slaapt ze van fles tot fles, behalve afgelopen nacht. Toen is ze echt de hele nacht wakker geweest. De tijd dat ze in Utrecht lag zijn we echt geleefd. Elke dag is weer spannend en hoop je op goed nieuws. Gelukkig is het een enorme vechter geweest........de artsen hadden een andere afloop verwacht. Ze is, zoals hun zeggen, door het oog van de naald gekropen.

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mariel: ook voor jou duim ik hoor! Voor iedereen hier eigenlijk ;)

gejanne: fijn zo'n leuke kraam!

karine: fijn dat je weer bent goed gekeurd. Ben je het al zat?

gold: ja die krampen zijn vooral 's avonds en 's nachts. Even afkloppen; de laatste 2 nachten was het alleen om 21.30 en niet meer in de nacht. Hopen dat het zo blijft.

ik heb echt nog veel last van mn onderkant, alsof de hechting niet goed is ofzo... Weet t ook niet. Mannetje kijkt wel, maar heeft er totaal geen verstand van en ik kan het zelf niet zien natuurlijk...
    moet ik daarmee naar de VK of huisarts voor bellen of gewoon wachten op de nacontrole? (heb die pas op 24-11) Ik weet het niet...

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Sahi, ik zou de vk ff bellen.
    En je kunt als je denkt dat het misschien aan het ontsteken is, zitbadjes nemen met groene badedas. Ik doe dat ook omdat de vorige keer de knip bij mij ging ontsteken en dat is best vervelend.
    Gewoon ff bellen, kan ze ff kijken en als het niets is dan kun je het lekker uit je hoofd zetten...toch?

Female...spannend!!!

Mariel, ik hou mijn tel in de gaten :)!!

10. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @mieke: welkom bij de oktober mama's! Ook ik ben benieuwd of jullie al weten wat je gaat krijgen en of je dat ook wilt delen! ;) :D

@altijdvrolijk: gefeliciteerd met je 40 weken!!! Staat er al wat te gebeuren?!?!

@Female: SPANNEND!!! Veel succes, duim voor je dat het doorzet!!!

@LovingMom: Wat fijn dat het zo goed gaat met Feline! Wat heftig dat de artsen een andere afloop verwacht hadden... :$ Dat zegt veel over het karakter van jullie kleine meid!

En dan was er ook nog iemand die vandaag voor het eerst in d'r eentje 3 kids ready had gekregen voor school enzo! Ben alleen ff vergeten wie, sorry, maar super goed joh! :D

Hier druk dagje gehad. Vanmorgen eerst papierwerk moeten doen voor mijn verlof aanvraag. Ontbraken nog een paar dingetjes, heb nu alles bij elkaar, dus morgen kan het echt aangevraagd worden. hèhè...

Het regende alleen pijpestelen vanmorgen en ik moest alles te voet doen. :$ ;) Was echt zeiknat! Kon wel een zwembad vullen met mijn broek hahahaha. Thuis dus lekker eerst een uur lang in een warm badje gezeten, heerlijk! Grappig was toen wel, dat het daarna dus gewoon open trok en ineens super warm was! Typisch voor deze tijd van het jaar. :cool:

's Middags na zijn werk (hij had de middag vrijgenomen (bijzonder verlof) en was dus om 15h klaar) kwam m'n lief me ophalen en zijn we ff naar mijn vader geweest en daarna dus door naar het rouwcentrum. Daar kom ik nu net vandaan, mijn lief is nog ff terug, maar ik was echt op. Jeetje, wat een slechte zitplaatsen hebben ze daar! :$

Op zich gaat dit toch allemaal best hetzelfde als in NL, alleen dus in een veel korter tijdbestek. Ze hoeven verder ook niets meer uit te zoeken (sturen geen kaarten, de kist zit al in het verzekeringspakket en de bloemen kun je kant en klaar daar bij het centrum bestellen). Vond het wel een beetje kil en raar, want de overledene ligt in haar kist in een heel kleine ruimte achter een glas en dat is weer in de ruimte die dan voor jouw familie is. Had een beetje een "sneeuwwitje" idee en dat vond ik toch niet gepast.

Ze hadden overigens eerst gezegd, dat het gesloten kist zou zijn, maar uit eindelijk is er toch voor open gekozen. Heb oma dus nog ff kunnen zien. Ach, oud menske, 91 jaar, en ze is op een hele mooie, rustige manier ingeslapen.

Mijn vader had me trouwens vanmorgen nog een super lief smsje gestuurd, wil ik toch ff met jullie delen. Hij schreef: "Generatiewisseling: zoals jullie nu in werkelijkheid meemaken maakt de oudste generatie plaats voor een aanstormende nieuwe generatie. Geef steun aan de nieuwe oudste en betuig ook ons medeleven." Mooi hè?! :)

Sorry dat het zo'n lap tekst is geworden... ;) Ik plof nu nog ff op de bank en ga dan op tijd naar bed. Morgen moeten we om kwart voor 9 weer daar zijn, hebben we eerst een mis en dan dus de crematie.

Weltrusten alvast voor iedereen!

Liefs,
    Caroline

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Princi, is dat niet normaal dan dat je er nog last van hebt?
    Ik ben bijna 3 weken geleden bevallen en heb het idee dat het van binnen een beetje opgezwollen is. Ook als ik kijk met een spiegel :D
    Het is niet pijnlijk maar meer het idee dat er iets niet goed zit ofzo hahaha

12. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, vandaag wel een beetje doorgekomen.. Blijft wel erg gek hoor.
    Heb denk ik te veel uitgekeken naar deze datum en dan gebeurd er niets. Best vreemd..

Net ook eindelijk een betaalbare voorgevormde voedingsbh besteld. Heb een ontzettende rot maat, dus was even zoeken..

@ Mariel: Ja, voor jouw is het einde ook in het zicht
    @ Misja: Vandaag de eerste dag van het "leven".. Raar he als je man ineens moet werken
    @ Female: Hoop dat het door gaat zetten zeg, wordt wel eens tijd ;)
    @ Sahi: Dan zou ik zeker even bellen. Beter een x te veel dan te weinig
    @ Caatje: Denk dat het hem vandaag niet gaat worden hoor. Denk dat ie daar te goed zit.. Hij maakt geen aanstalte om eruit te komen. Mooie tekst van je vader.. Echt heel lief..

13. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    sahi; vk bellen!! hoelanger je ermee blijft lopen hoe erger t kan worden toch? en dat is natuurlijk de laatste plek waarje t wil hebben :D

Female; Hoop dat t doorzet!!!! oeh morgenvroeg snel kijken of er babynieuws is!

altijdvrolijk; idd gek zo'n dag! ik weet dat ik t in 2009 ontzettend irritant vond dat k die dag had bereikt maar er niks gebeurde.. nu heb ik t stiekem toch wel gemist. tenminste, op en na de uitgerekende datum is t zo lekker spannend :p

14. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Nog geen nieuws van Female?!?!?! :( :( Fleurop, houd je telefoon in de gaten hè?! ;) :D

Hier heerlijk geslapen. Had 't nodig. Vandaag toch een rare dag zo, ik 40 WEKEN ZWANGER! En dan ook de crematie van Edu's oma... Het voelt nu inderdaad heel sterk als de oude generatie die plaats maakt voor de nieuwe...

Hier alles verder nog rustig. Verwacht niet dat onze kleine Cris vandaag komt. Heel raar, maar ik heb heel sterk 3 november in mijn hoofd... Een tante van mijn lief zei gisteren dat zei dacht dat het 1 november zou worden. Ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen hahaha. ;) :D

Vandaag komen trouwens ook mijn oom en tante uit Marbella op bezoek. Druk dagje dus, maar wel grotendeels gezellig, ach, zelfs een crematie is gezellig, want je ziet iedereen weer ff, nietwaar?! :) ;)

@altijdvrolijk: dank je, ja, ik vond het dus ook een super mooie tekst van mijn vader. Issie goed in haha! ;) :D

Ik ga ff mijn yoghurtje ontbijten.
    Tot later allemaal!

Liefs,
    Caroline

15. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    caatje; wat een dubbele dag 40 weken zwanger & oma cremeren..
    maar idd zo gaat t oud maakt plaats voor nieuw leven.
    hoop wel voor je man dat kleine cris ffies een paar dagen wacht :)
    gemengde gevoelens is ook niks...

Female; is hij/zij er al? hoop t zo voor je!

16. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Caatje: Gefeliciteerd met je 40 weken!! En sterkte straks op de crematie van oma!

@ Female: Hoe is het met jou??

@ altijdvrolijk: Raar om die datum voorbij te zijn... Ik ben morgen aan de beurt... Vreemde gewaarwording...

@ anz: hahaha... De spanning van de uitrekendatum gemist... hmmmm... ;)

Hier verder ook niets bijzonders. Zo Ryano naar KDV brengen en dan koffie drinken met vriendin. Vanmiddag nog even een boodschapje doen ofzo... Geen idee :D We hebben alle tijd ;)
    Fijne dinsdag allemaal!

17. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Dank jullie wel. We zijn vooral triest voor de vader van mijn lief. De oma is 91 geworden en we zaten eerlijk gezegd al maanden te wachten tot dit zou gebeuren. Ze was gelukkig niet ziek, maar ze was echt oud en versleten (misschien is afgetakeld een beter woord). Voor haar is het dus beter.

Dat het dan net in deze week gebeurt, is toch wel... Nou ja, bijzonder...

Oh trouwens, wel nog een klein ongemakje gevonden dit weekend. Mijn lief was zo lief (;) :)) me even lekker te scheren en ontdekte dat ik... Een aambei heb!!! Echt, nog nooit van m'n leven gehad! :$ ;) Maar heb er geen last van, dus we laten 'm lekker zitten.

Enne... Ja, het is toch wel heel bijzonder om de uitgerekende datum te behalen! :) Voelt... Compleet zo. :D

Nou, ik wens iedereen een fijne dag. Wij zijn er nu vandoor! Na de crematie (en dan het papierwerk dat ik nog even af moet ronden voor mijn verlof) gaat voor ons ook een fijne dag beginnen met bezoek uit Marbella! Tot later!

Hoop wel dat als ik later vandaag weer online ben, dat er dan nieuws van Female is!!! ;) :D

Liefs,
    Caroline

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@caatje: hier was het ook zo ongeveer. toen ik weeen had van Chiel die vrijdag op zaterdag, is mijn oom (de broer van mama) overleden na een kort hevig ziektebed.

toen kreeg ik dus een kaartje van mijn tante (zijn vrouw) met daarop de tekst: ome will heeft de wereld verlaten en dat kreeg chiel in de gaten.

nou, je kon me jankend weg dragen in de kraamweek toen die post kwam... heel lief, maar vond het wel sterk van haar dat ze dat kon opschrijven en versturen, terwijl jezelf eigenlijk met andere dingen bezig bent lijkt mij zo!

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    IK WIL BABYNIEUWS, HAHA!!!

Caatje, sterkte vandaag. En zeker wel bijzonder ook dat het in deze week gebeurt. Misschien heeft ze erop 'gewacht', dat hoor je best vaak.

Oh Sjoon, een hele mooie tekst van je tante. Dat ze dat kon opbrengen en bedenken zegt hoezeer ze van jullie houdt, denk ik. Heb je goed contact met haar?

Uitgerekende datum op twee dagen niet gehaald. Aan de ene kant vind ik dat ook wel jammer. Maar de datum, vooral de dag (13de) is voor ons wel bijzonderder.

Hier gister en vannacht super goed gegaan. 's Middags bij opa en oma langs en even boodschapjes. Rond vijf uur thuis en elke keer heeft ze heerlijk geslapen en gedronken. Nu pas even niet willen slapen, maar wat wil je als je na de fles je luier helemaal vol poept, haha.

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Caatje: ook de 40 weken bereikt, eindelijk ;) Dubbele dag voor jullie, maar gelukkig kunnen jullie hem gezellig afsluiten! Ben benieuwd of je 3 november gaat halen, dan zou je 9 dagen over tijd lopen :)

Altijdvrolijk: dan is het je uitgerekende datum, gebeurd er niks ;) Ben benieuwd wanneer het bij jullie zover is!!

Karine: jij ook morgen 40 weken, laat de baby's maar komen :D

Sjoon: nou, kan me voorstellen dat je tranen liet gaan bij zo'n kaartje, wel heel knap van je tante dat ze die woorden kon opschrijven zeg!!

All: gaat goed hier, probeerde alleen net even wat (mannelijke) collega's af te kappen die vanavond op kraambezoek willen komen! Sorry, zit daar echt even niet op te wachten in de kraamweek, maar dat komt niet helemaal over ben ik bang! En de tranen zitten met vandaag toch al zo hoog :(
    Vanmorgen Dinand weer gewogen, is weer wat afgevallen, weegt nu 4140. Hij moet nu wel echt gaan groeien, moeten dus een extra voeding aan gaan bieden, dus vannacht mag er maar 4 uurtjes tussen de voedingen zitten. Hij drinkt zijn flessen wel altijd snel en helemaal op, maar blijkbaar heeft hij toch even een extra fles nodig!! Hoop het zo dat het nu lekker gaat groeien!

Deel Deze Pagina