Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Wat een reactie zeg :$, was gister weer hartstikke druk. Kom tijd tekort lijkt het wel ;)

Vandaag en morgen weekend voor de kids dus lekker rustig.
    Pap en mam zijn in Belgie dus daar gaan we vanavond eten. Verder alleen de bovenverdieping poetsen en bedden verschonen...

Oh ja bedje opmaken; wij hebben wel een ledikant (en zet die binnekort ook wel op) maar de eerste periode slaapt de kleine in de ouderwetse wagen.
    Heb die al gekocht toen ik nog niet eens zwanger was vd eerste. Beide kindjes hebben er in gelegen en nu de 3e ook.
    Heb hem toen voor 15 euro op de kop getikt, met alle lakentjes, wollen dekentje etc erbij.
    Ben er nog steeds heel blij mee, is onderhand al emotionele waarde dat ding :)

Dit is 'm;

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Caatje: Haha.. Ja het gaat wel okee hier. Ben een weekje eerder gestopt met werken omdat ik regelmatig om de 7 minuten harde buiken en krampen had. Dat is nu ietsje minder, wel heel veel harde buiken. Kindje ligt al stukje ingedaald. Verder voel ik me wel prima. Laatste babywasje zit erin, en dan is alles bijna klaar. Wordt aftellen nu voor iedereen ! Hoop dat met jullie ook alles goed gaat !

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    female; wat een gave kinderwagen! Wij vinden zoiets ook gaaf, maar hier totaal niet praktisch. We hebben een klein huis en 2 auto's enzo...
    bijzonder: leuk om je weer te lezen trouwens, wel balen dat je zoveel harde buiken had. Gaat het nu beter?
    de buik die ik zag was ook prachtig, maar weet even niet meer wie het was. Ik ben echt een warhoofd vandaag zeg...

vannacht veel slijm verloren, maar niet echt een prop. Zou mijn slijmprop langzaam loslaten? Weet niet hoe ik het moet herkennen en het zegt natuurlijk verder niets over de bevalling...
    verder steken daar beneden, dus mn lijf gaat steeds meer voorbereiden, heb ik het idee. Wel lastig dat ik nog 2 weken moet werken, maar goed, we proberen het maar gewoon.

4. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen Allemaal:

Zo er is echt enorm veel gekletst na gisteravond! Ik alles netjes bijhouden! Lukt ook niet echt zo hard als jullie gaan! haha.

Elllenk: Gefeliciteerd met jullie zoon Gijs!!! Je bent gewoon de eerste!!! Dat haddden wij met zijn allen hier niet kunnen denken!! Van harte hoor! Geniet er lekker van en hopelijk mogen jullie snel naar huis! En wat een gave naam hebben jullie hem gegeven!! Heel mooi!

Buik: Hier de buik ook nog helemaal streepvrij!! Heerlijk hoor, maar juig niet te vroeg bij mijn schoonzus kwamen de strepen nog toen ze bijna 39 weken was! Helaas! Maar tot nu toe niets en ik smeer eigenlijk nooit!!! Ben niet zo'n smeerder zeg maar!

Afspraken: Ik heb ook alleen nog maar 1 afspraak voor maandag staan bij de vk! Weet niet eens hoe ik die lijst aan moet passen! Maar idd zoals al gezegt heeft iedereen nu wel 1 of meerdere afspraken staan denk ik!

@Sjoon: Heerlijk he verse groenten en fruit van de markt! Haal ik ook vaak daar! Deze week nog geweest, maar bespaar nu me rug even, na de bevalling gaan we gezellig weer met de kleine!!

Sahi: Rustig aan doen meid! Nu even op de bank met een bakje thee/koffie! Hopelijk is je hoofdpijn dan snel weg! Weet hoe vervelend het is, heb me hele leven al zoveel hoofdpijn gehad! En vooral ook de eerste drie maanden van de zwangerschap! Nu gaat het redelijk gelukkig!

@Gold: Wow wat een mooie buik heb je! En verder ben je ook zo slank gebleven. Hier zijn er toch ook wel wat pondjes op me kont en benen gaan zitten hoor!

@Female: Ja de loopsheid van een teef duurt zeker drie weken! Dus die arme hond weet gewoon geen raad met zijn hormoontjes! haha. En ja dan ook nog eens verandering in aantocht! haha! Nee gaat wel weer over, maar weet hoe irritant ik het ook vind!! En wat een gave kinderwagen! slapen ze daar alleen in of neem je die ook mee naar buiten??

@Emma: lekker rustig aan doen hoor! Dat neemt niemand je kwalijk! En wij zijn blij dat je steeds laat weten hoe het met je gaat! Hoop zo voor je dat het door gaat zetten, morgen is het legaal he!

@Bijzonder: Fijn dat het redelijk met je gaat! Goed dat je eerder bent gestopt met werken. Gaaf dat je de buik van de maand verkiezing hebt gewonnen! Kom je er niet toe om gezellig mee te kletsen? Je was hier eerst best veel te vinden!

@Sahi: Het kan idd je slijmprop zijn, maar ook gewoon slijmverlies! Ik verlies de hele zwangerschap al meer slijm. Even in de gaten houden of je ook bloed er bij ziet!

@caatje: Geniet van je rustige zaterdagje! Doe ik ook vandaag! schrok gewoon pas kwart voor 10 wakker erg!!!!!!!!! Hoop dat vandaag de eerste bestelling binnen komt!

@Worst: Fijn dat een klein beetje beter gaat met je vingers! Vervelend hoor! Rustig aan!

@Gejanne: Pfff wat heb jij een hoop gedaan gister! Ik moet zeggen op dagen dat ik veel doe dat ik dan de volgende dag echt niets waard ben! Maar dan plannen we maar een dagje niets doen! Fijn weekend he bij jullie vrienden! Eerst ff shoppen is ook heel erg leuk!!

Zo hoop dat ik niemand ben vergeten! Hier vandaag rustige dag, manlief is werken is rond half 4 weer thuis. Even stofzuigen, wc doen en wat naaien en verder doe ik lekker weinig!
    Fijne zaterdag allemaal!

5. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Ellenk: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Gijs!!!!
    Wat een verrassing zeg! De kop is er nu af! Volgende week worden er vast nog een aantal beebjes geboren. Spannend!

Hier nog lang geen baby hoor, ik blijf bij 17 oktober (10 dagen te laat), we zullen zien. Vanmiddag voor de aller- allerlaatste keer naar school voor wat laatste administratie met mijn collega en dan doe ik niks meer voor m'n werk!

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@misja: ik had bij de zwangerschap van chiel ook geen striae. op de zijkant aan iedere kant 2 kleintjes die je bijna niet zag. tot ik aan het bevallen was! jemig!! en nu is het net een wereldkaart....nu wel een paar nieuwe, de "zilverkleurige" (die glimmen ook nog eens hard..) dat zijn mijn oude.. bah haha

7. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen (ff checken, ja nog net)

@ Ellenk: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Gijs.
    Wel vreemd idee, de kop is eraf en vele zullen snel volgen.
    @ Gold: Mooie buik zeg..

Hier aan het klaar maken om te werken, andijvie stampotje aan het maken voor vanavond... mmmmm

Ik zal maandag weer een foto'tje maken.
    Ben benieuwd naar het verschil met 4 weken geleden, want zelf merk je dat nauwelijks dat ie groeit.

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    misja: hoofdpijn is al iets minder, maar nog niet echt weg. Denk dat het de warmte/benauwdheid is en dat in combinatie met 33 weken zwanger. en dan gaan mn verstandskiezen ook gelijk zeuren (deden ze ook altijd als ik ongesteld was). Gewoon even een dipdag dus... Komt wel weer goed.
    hoor net dat vriendje thee gaat zetten :)

@striemen: net samen gedouched en vriendje zag er weer een paar nieuwe, ook helemaal beneden, bijna op mijn schaamlippen. vaag...

nu zal de babyboom hier op het topic wel gaan losbarsten :D

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen dames,

Zooo...heerlijk uitgeslapen tot kwart over 9. Ik voel nu al mn spieren haha, normaal gesproken zou dat niet zo geweest zijn, maar je bent nu toch in een andere houding aan het schoonmaken schijnbaar ;)
    Net heerlijk gedoucht, manlief is ff wat boodschappen doen met Jarno, dus ik heb ff het rijk alleen :D

Ellen: wat een geweldig nieuws, van harte gelukt gewenst met jullie zoon Gijs! Ik hoop dat alles met jullie alle-3 goed gaat en dat jullie snel naar huis mogen! Geniet!!

Caatje: Gezellige middag met je vriendin!

Gold: wow...wat een mooie buik heb je, en hij glimt ook zo mooi :D

Female: ik heb één pakje geleend van mn vriendin in maat 50, maar de rest 56. Verwacht namelijk niet dat we een klein kindje krijgen, Jarno was ook 4180 gram, dus die kon direct wel in 56. Maar het is ook allemaal zo lief, die kleine kleertjes :D

Emma: heerlijk een dagje genieten voor Tim met opa en oma! Rugweeën heb ik gelukkig bij de eerste bevalling niet gehad, maar die schijnen wel pijnlijker te zijn, heb ik wel eens gehoord! Sterkte iig!!

Female: gave kinderwagen, kan me nog vaag herinneren dat mijn moeder er vroeger ook zo één had, en mijn 3 zussen hadden er één in een speelgoedformaat, heel gaaf al zou het voor mij helemaal niet praktisch zijn!

Sahi: ik verlies ook regelmatig slijm.
    Hopelijk kom je de laatste 2 weekjes werken nog goed door en anders zit er niks anders op om toch eerder te stoppen!! En die striemen kreeg ik idd ook bij de eerste zwangerschap helemaal beneden. Verder had ik er nog weinig last van, maar zie nu wel steeds wat kleintjes verschijnen en de striemen van vorige x (toen had ik echt megaveel) worden weer wat zichtbaarder. Kan me er eigenlijk niet druk om maken :D

Misja: nou, moet ook eerlijk zeggen dat ik behoorlijk moe was gisteravond, nu gaat het wel weer, lekker uitgeslapen en gedoucht en verder eigenlijk niks bijzonders gedaan. We gaan vanmiddag ff naar Veenendaal, daar kwam jij toch vandaan!? Weekend zijn we daar ook dus, niet ver weg, maar wel gezellig om te blijven slapen vinden we! Geniet van je dagje/weekend!!

Zo, ff wachten op manlief tot hij met lekkere broodjes thuiskomt, vanmiddag ff shoppen en dan ben ik hier het weekend verder niet te vinden, we gaan een weekendje naar vrienden! Allemaal alvast een heel fijn weekend dus!!

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat leuk, de eerste Oktober baby is geboren :D

EllenK, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

11. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemiddag!

Hier alles lekker relaxt. Fijn aan het spelen met m'n nieuwe toy! Die nokia is echt super cool!!! :cool: :D

@Goldduke: Wauw, wat een prachtige buik! :$ :)

@Female: lol oh ja, dat was het over ongeluk, dat had mijn schoonmoeder gezegd. lol :D

@Emma: ik wacht met smart op je smsje!!! :cool:

@Bijzonder: goed te lezen dat het goed gaat. Verstandig dat je eerder gestopt bent met werken, fijn ook dat dat kon!

@Misja: lekker hoor, dat je zo lang geslapen hebt! Geniet ook maar lekker van je relaxte zaterdag! :)

@Tina: lol jij gelooft 10 dagen te laat? Ik doe met je mee, ik heb heel sterk het gevoel dat onze kleine pas begin november komt. We zullen zien. ;) :D

Liefs,
    Caroline

12. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    EllenK van harte gefeliciteerd met gijs!! Geniet lekker!

Emma; nog niet? Ben benieuwd!

Ik ga niet bijlezen.. Al een paar nachten flinke oefenweeen gehad.. Vanaf vanmorgeN kramperig gevoel en zojuist de slijmprop verloren met wat bloed.
    Kleine is flink aan het gymnastieken dus het is echt afwachten wat het gaat doen.
    :)
    hou jullie op de hoogte (wanneer t echt doorbreekt via Sjoon ;))

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @anz spannend hoor :D:D.

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@anz: spannend meid! ik hou mijn telefoon in de gate!

15. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe, spannend allemaal...
    Fleur, Anz, Emma... Ben benieuwd...

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @Anz: Wauw spannend! Veel succes!

Wie oh wie wordt de volgende mama?! ;) :D

Liefs,
    Caroline

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh anz jij ook spannend !!!

hier is het eens ff rustig .. zalig om geen pijn en kramp te hebben ... maar het zet dus nog niet door

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb nog maar snel een buikfoto gemaakt ..
    hangt al laag hoor !
    Bekijk bijlage 182020 :D

krijg nu wel een dikke kop merk ik :cool:

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Wow Emma je buik is inderdaad heeeel groot, ik duim voor je dat je snel je kleintje vast hebt in je armen :)

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    En dan heb ik meteen een vraag voor de ervaren mama's.

Bij de eerste bevalling hoefde ik maar +/- 600 gram en had ik ook veel medicatie ivm mijn toestand dus heb eigenlijk weinig gevoeld.

Als ik dan straks ga bevallen, beweegt de baby dan ook in de buik dmv trapjes of is die heel erg rustig op dat moment. :)

Deel Deze Pagina