Marooz, sorry, ik heb geen nieuwe tips voor je helaas. Misschien deskundige hulp vragen idd. Sabrina, mijn duimen draaien mee hoor. En wat een zware dagen zeg als ik dat zo lees. Kan je man elke dag mee? Zorgverlof oid van z'n werk? En wat fijn dat jullie meid een beetje een normaal ritme heeft en ook haar aandacht op die manier krijgt. Gejanne, veel lopen of staan gaat gelukkig steeds minder pijn doen van onder gelukkig. Vandaag wezen winkelen en maar een beetje last nog gekregen. Zal bij jou ook wel verbeteren. Hier gaat alles goed. Gister had ze 's avonds echt haar huiluurtje(s). Nu om half drie een fles en half zeven en ze ligt heerlijk te slapen nu weer. Kijken hoelang ze het volhoudt of dat er toch weer een huiluurtje komt straks.
Zeehondje: zal ook wel weer beter gaan verwacht ik, heb nu ook wel aardig wat hooi op mn vork genomen, ben tenslotte vorige week pas bevallen
marooz: ja de pink is hier ook populair! ik wil haar nog niet aan de speen omdat we nog met de borst aan het oefenen zijn. sabrina: mijn duimen draaien ook hoor! wat lijken me het zware dagen zeg! super dat het kdv zo geweldig meewerkt! gejanne: wat top van jullie huizenjacht! en lang op pad is voor de onderkant nog niet fijn nee net visite gehad, weer leuke dingen gehad. en nu begint ze te huilen, met de visite is ze stil
Goejenavond, Net thuis, toch wel moe nu hahaha. Heerlijk geluncht en was erg gezellig. Mijn lief had voor een taart gezorgd als toetje en ik heb verder leuke cadeautjes gekregen. Daarna zijn we in een barretje vlak bij het hotel van mijn vader een drankje gaan doen. Heerlijk buiten gezeten, was erg aangenaam. Later op de middag gingen daar de warmte lampen aan en was het super goed vertoeven. Nu dus thuis, gelijk pyjama aan en wat ziet mijn oog: slijm in mijn onderbroekje! Het is niet veel, dus geen idee of dit nu de befaamde slijmprop is, maar het is iets wat ik tot nu toe nog nooit gehad heb... Heb tijdens de laatste periode wel veel meer afscheiding gehad, maar dit was toch echt anders van kleur en structuur. Zou het dan toch nog uit zich zelf gaan?!?!?! Nou ja, heb dus totaal nog geen weeën, dus stel me er nog maar niet al te veel van voor. Hahaha, we zien wel. @marooz: jeeeh, heftig meis. Kan je helaas geen raad geven, maar hoop voor je dat je meisje gauw wat minder sloom wordt en wat beter doorslaapt. Succes! @Sabrina: Pffff, wat een moeilijke dagen moet dat voor jullie zijn. Hoop heel erg dat deze medicijnen aanslaan en dat je mannetje gauw van de beademing af mag! Veel sterkte, ik duim ook voor jullie! @Gejanne: Ik heb het vandaag ook nog gevierd hahaha, komt dus nog op tijd hoor! Dank je wel voor de felicitatie! Ik ga nog ff bankhangen en dan lekker op tijd naar bed! Weltrusten dames! Liefs, Caroline
Goede avond, Zo, vandaag bij de verloskundige geweest. De kleine man doet het goed. Heb even gevraagd vwb inleiden enz. Ze gaf aan dat ze liever niet inleiden, schijnt ontzettend slecht te zijn Wel moet ik a.s maandag weer terug, dan gaan ze voelen hoe of wat.. Mocht er dan geen verandering zijn, dan krijg ik een intake bij de gyn (dat zou pas op zijn vroegst volgende week woensdag zijn), maar ik word pas ingeleid op de 42 weken... :x Daarbij komt dat ik sinds 1 uur vanmiddag ontzettende rugpijn :x:x Kan er ook nog wel bij.. Zo dat is mijn klaagriedeltje voor vandaag (sorry dames) @ Caatje: Dat is wel een compliment van de gyn zeg.. Scheelt ook denk ik dat je niet zón hele grote buik hebt.. Het zou de slijmprop kunnen zijn, maar hoeft niet.. Ik verlies nl steeds een soort van slijm (al weken) en die afscheiding heb ik ook steeds @ Misja: Helaas zit ik dit weekend ook alleen (als de kleine man zicht niet laat zien).. En boodschappen doen, dat zou wel even een onderneming worden, denk alleen dat het wel gaat wennen.. @ Sahi: ik hoop dat je kleine meid straks een beetje weer tot bedaren komt. @ Egeltje: Welkom.. Ik ben denk ik nu degene die het verste overtijd is. ik heb verder helemaal geen voortekenen, helaas En dat kan inderdaad je slijmprop zijn. Bij sommige hier is de bevalling daarna vlot begonnen @ Sjoon: Even terug zwaaien @ Mariel: Oe, zou jouw kleintje op tijd komen?? Morgen is jouw D-day he @ Marooz: Ik kan je helaas niet helpen, hoop dat je snel iemand kan vinden die je wel kan helpen. En waarom ga je zo snel weer werken? @ Sabrina: Mijn duimen draaien ook overuren voor je hoor @ Gejanne: Gefeliciteerd zeg.. Dat is wel erg vlot.. En dat je verliefd bent op ene huis, dan zit het helemaal goed..
@altijdvrolijk: balen van je rugpijn erbij en wellicht ook een beetje balen dat je tot 42 weken moet wachten... Probeer zoveel mogelijk van je zwangerschap te blijven genieten. Hoe relaxter jij bent, hoe gemakkelijker de bevalling inzet (heb ik gelezen haha). En wat betreft het slijm: Ja, ik weet niet of het dé slijmprop is of niet, ik ga er gewoon vanuit dat er niets zal gebeuren, dan kan het alleen maar meevallen, toch?! Ik heb trouwens wel het idee, dat mijn gyn me gisterenavond "gestript" heeft. Heb geen idee hoe dat op z'n Spaans heet, maar zit er nu over te lezen en denk toch dat ie dat gedaan heeft. Ach ja, betekent natuurlijk nog niets... Zit al lekker een beetje te knikkebollen op de bank. Denk niet dat ik vanavond nog online kom. Nu dus echt weltrusten allemaal alvast! Liefs, Caroline
Hallo, ik kreeg het verzoek om hier even te posten Vandaag geboren: Micah Toni Léon 3760 gram, 52 cm om 18.35 uur. zoon en moeder maken het goed!! Namens Karine gegroet van een erg trotse vader!
Haha ineens weer babynieuws! Gefeliciteerd met Micah Karine, Karine-man en Ryano. Enneh leuk dat manlief komt posten!! Top!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hoop dat alles goed is gegaan. Caatje, spannend hoor. Bij mij; maandagochtend gestript, dinsdagochtend slijmprop, woensdagochtend bevallen...
Whoehoeeee Karine Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon!!! ( wat leuk dat paps hier heeft gepost ) geniet van elkaar!
Karine, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Heel veel geluk gewenst, en laat je lekker verwennen de aankomende week!
caatje: oeh wat gun ik het je dat het toch nog vanzelf begint! Wie weet! altijdvrolijk: wat gek, dat inleiden slecht schijnt te zijn, blijkbaar zijn de meningen overal erg verschillend. Net als dat ik met 38 weken werd ingeleid, omdat dat eigenlijk geen extra risico is, terwijl anderen zeggen dat die 2 weken echt wel verschil kunnen maken... maar wel erg vervelend dat je zo lang moet blijven lopen, zeker als je het zat bent... Klagen mag hoor! Ja eindelijk babynieuws!! Karine, Karineman en Ryano, gefeliciteerd! En wat een gave naam! Lekker genieten hoor! anz: leuk he, een man die komt posten mijn mannetje is ook altijd nieuwsgierig naar het babynieuws hier en de fotootjes enzo zo ook nog even Yanna geshowt op scouting, ze vond het reuze gezellig, maar kreeg al snel honger. Verbaast me niks, want ze had vandaag lang lopen rekken overdag. krampjes lijken minder te worden, maar ik hou mn vingers nog even gekruisd en nu ligt ze op bedje en is mama door papa verplicht haar even te laten huilen en inderdaad, nu is ze stil
JAAA Karina: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! @sabrina: heftig meid, hopelijk slaan de medicijnen aan!
Karine, gefeliciteerd! Micah, wat een prachtige sterke naam! Caroline, hoe is het met jou? Altijdvrolijk, ik hoop ook niet dat je te lang moet doorlopen, ik wilde het ook niet maar toen ik me er toch bij had neergelegd brak mijn water en met 41 weken precies was mijn kleine meid er. Alsnog ingeleid, maar dat verhaal ken je ondertussen al Sahi, ik houd mijn vingers ook gekruisd, de krampjes komen en gaan hier, gisteren heeft die kleine van 18u tot middernacht ons goed bezig gehouden (klaarwakker was die donderstraal!) En vannacht plots tot 5 uur doorgeslapen!!! Mijn borsten merken het wel, die staan op springen, dus ik ga zo een warme douche nemen. Sabrina, ik hoop dat je kleine het echt snel beter doet, ik blijf ondertussen kaarsjes branden hoor! Fijn dat het kdv zo goed meewerkt, dat lijkt me toch een zorg minder. Zo, ik spring onder de douche, fijn weekend allemaal!
Een goedemorgen, HOERAAAAAAAAAAAA ER IS WEER BABYNIEUWS! WAT HEERLIJK KARINE!!! @Karine: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Micah! Fijn dat alles goed gaat, ik wens jullie heel veel geluk samen! Enne... Super leuk dat manlief even is komen posten! Hier alles goed, al voel ik me wel anders. Hahaha. Heb goed geslapen, maar ben vannacht veel wakker geweest, vanwege menstruatiepijnen. Weet niet of dit wat betekent, maar ik wacht rustig af. Nu vanmorgen lijkt het allemaal weer normaal. We zullen zien dus. Hier in ieder geval nu dus nog geen nieuws. @zeehondje: hm, als het zou gaan zoals het bij jou is gegaan, zou het dus vanavond gewoon ook nog pas kunnen gebeuren. Zou leuk zijn! Liefs, Caroline Voor karine:
caatje: kan dat er wat op gang aan het komen is hoor! Menstruatiepijnen kan wel het begin zijn. gold: gek he, hoe die meiden ons bezig houden Yanna slaapt nu 's nachts ook top! Ze laat er nu 4 a 5 uur tussen. Maar dat doet ze overdag ook, dus dan lijkt het 's nachts zo geweldig, maar het is eigenlijk haar vast ritme. Ik ben alleen steeds bang dat ze te weinig binnen krijgt, omdat ze zo lang er tussen laat, maar ik zie haar gewoon groeien en het schijnt dat baby's zich niet laten uithongeren, maar ja zo meteen naar vrienden toe in de buurt van Arnhem, ons eerste dagje echt weg!