Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hier gaat alles wel lekker! We genieten enorm van ons mannetje erbij en hij doet het goed.
    Hierbij even een foto van onze Micah ;)

2. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, we zitten eens op de laptop..
    Dan kunnen we teminste goed terug lezen en op iedereen reageren..;)

Dat onderzoek viel me echt zo ontzettend mee..:D Alleen baalde ik er wel een beetje van dat er weinig schot in de zaak zit.. :(
    Het voelde wel een beetje vreemd erna, maar dat is nu wel weggetrokken.

@ Anz: Hahahaha, dat bericht van Caatje miste ik ookal vanmorgen
    @ Mariel: Hoe is jouw bezoek geweest aan de vk? Heeft ze jouw wel kunnen strippen? Ik snap dat het erg moeilijk is een peuter te corrigeren zonder stem.. En morgen met zijn 3tje bevallen? Lol, zou wel leuk zijn (geen het alleen weinig kans van slagen :cool: )
    @ Sahi: Kan je haar niet in de box leggen dan? Je bent echt een doorzetten vwb de BV.. Petje af hoor
    @ Gejanne: Gelukkig is hij niet meer zo duf en drinkt hij zijn flesjes nu wel leeg... Wow, wat een mooi huis zeg :D
    @ Zeehondje: Nu pas voor de gehoortest? :$ Hier komen ze dat binnen een week doen..
    @ Misja: Wel jammer dat manlief weg is, maar als ik het zo lees, ben je goed onder de panne
    @ Ellenk: Je werkgever is verplicht een geschikte ruimte voor kloven beschikbaar te stellen.. En een WC is echt geen geschikte plek :$ Hier staat het!
    @ LM: Hier leiden ze je echt pas in met 42 weken. Mits de kleine het niet meer goed houdt in de buik.. Woensdag weet ik meer, misschien kan ik vragen of ze het misschien vrijdag willen doen.. Al wil ik heel erg graag thuis bevallen. (alleen zie ik die kans steeds kleiner worden)
    @ Karine: Wat een plaatje zeg.. *Ik wil ook :D*

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    karine: mooie foto hoor :D

altijdvrolijk: ze ligt overdag wel in de box hoor, maar als ik dan boven iets wil doen, moet ik wel checken dat er geen poesjes in de huiskamer zijn. Ze gaan niet in de box als Yanna er in ligt, maar je weet maar nooit.
    ik dacht dat je mag 'eisen' om met 41 weken ingeleid te worden.
    thnx voor je compliment over de BV. Het is voor mij nu al 'gewoon' geworden om zo door te zetten, je groeit in zo'n situatie. Ik had de eerste dagen ook niet gedacht dat ik zo zou doorgaan.

gejanne: had het er al met een vriendinnetje over; zo gek hoe trots je kan zijn op een goede poepbroek, zo geweldig groeien en eten, dat soort dingen ;)

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gehoortest; in de meeste gemeenten doen ze dit inderdaad thuis, tegelijk met het hielprikje. Helaas zijn er enkele gemeenten waar het hielprikje wel thuis gebeurt, maar de gehoortest dus niet. Helaas vallen wij precies onder die categorie/gemeente.

5. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sahi: Nou, eisen... Daar zijn ze hier niet zo van. Op zijn vroegst zou ik a.s. vrijdag ingeleid kunnen worden (moeten ze wel plek hebben) Dan ben ik al 11 dagen overtijd...
    @ Zeehondje: Oh, wist niet dat het zo verschillend was per gemeente..

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zeehondje: ja wij moesten de hoortest ook buiten huis doen. in het boekje stond ook: enkele gemeenten in zuid-holland doen de hoortest niet thuis (de rest dus wel ;) )

altijdvrolijk: ja eisen klinkt zo gek, maar je kan in ieder geval aangeven dat je het gehad hebt.
    en de risico's worden na week 41 ook weer groter, dus als je aangeeft dat je liever die risico's niet wil lopen, gaan ze hopelijk met je mee in die gedachte.

7. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    gejanne; wat een tophuis! flinke ruimte ook voor dat bedrag :D

altijd vrolijk; he balem.dat er niet gestript kon worden :(

Karine; wat een binkie!! hoe voel je je?

komop babies!! 1-11-11 is idd een mooie datum :)

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Karine: Wat een schatje ! Geniet er lekker van !
    Altijdvrolijk: Hier is er niet gestript, ze vond het nog te vroeg ;) daar komt bij dat mijn vorige bevalling ks was dus willen ze liever dat het vanzelf op gang komt ipv inleiden of strippen... Nu volgende week dinsdag afspraak voor echo en ctg etc. Inleiden doen ze hier pas met 42 weken en 1 dag... Ik geef het ook weinig kans van slagen morgen maar het zal wel lache zijn zeg !

Geduld wordt dus aardig op de proef gesteld... ga vanavond maar even flink sexen hahaha misschien dat dat helpt :D

9. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sahi: hier zijn ze van mening dat het beter is om de 42 weken af te wachten. Vreemd dat ze er zo verschillend over denken
    @ anz: ja daar baalde ik wel een beetje van. Maar vond het wel prettig dat ze eerlijk was en ze me geen onnodig wilde pijnigen.
    @ mariel: dan denken ze hier hetzelfde erover. Hahaah! Dat zei me ma ook al, maar moet zeggen dat ik daar niet echt de behoefte aan heb. :p

10. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    altijdvrolijk; dat is ook zo :) plus als ze wel gaat rommelen kan je bmm opzwellen en als je bevalling dan wel begint kan ontsluiten erg moeilijk gaan ook geen pretje:p
    dan maar afwachten he :D

11. Female

Female Niet meer actief

Hoi allemaal!

@ Worst; Kan me voorstellen dat het zo rot is, die pijn. Klagen mag hoor. Ik hoop dat het snel een beetje bijtrekt! Dankje voor je reactie op mn foto ;)
    Over dat passen; idd wat onhandig af en toe ;)
    Zo half in het hokje, gordijn ervoor en passen maar... Kan ik me herinneren :D

@ Altijd vrolijk; Dankje voor je reactie ;), het is idd een heerlijk meisje :).
    Ja frustrerend he, ik had het ook op het einde. Je raakt bijna het vertrouwen kwijt dat het ooit nog vanzelf gaat beginnen. Elke dag een beetje een teleurstelling. Probeer wat afleiding te zoeken. En vergeet niet dat het écht elke dag kan beginnen ;)
    Sterkte! Ik duim voor je!
    PS Wat een bescheiden buikje heb jij toch! ;)

@ Tina; Dankje! Ik denk ook dat je er snel aan went hoor, zeker als alles weer een beetje normaal wordt en het ritme meer terug komt. Nu is natuurlijk alles anders en nieuw, en de 2 oudsten hebben ook nog eens vakantie dus...

@ Caatje; YES! GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!
    Wat fijn dat ie er eindelijk is! Ik hoop dat alles goed gaat, ben benieuwd hoe je het nu ervaart om mama te zijn :)
    Geniet van je gezinnetje!

@ Sahi; Ja het is echt vooral genieten, zit echt volledig op een roze wolk :). Laat haar maar lekker lang klein blijven :D
    Super dat je zo probeert en het steeds een stapje beter gaat... Goed van je!! Echt!
    En zie je wel, gewoon wat vertrouwen hebben, ze is gewoon goed bijgekomen. Super!

@ Sjoon; Zielig zeg, van Chiel... Verzorg hem maar goed ;)

@ Gejanne; Fijn dat Dinand weer wakkerder was. Ik dacht dat ze normaal binnen 2 weken weer op geboortegewicht (moeten?) zijn maar weet dat niet zeker. Bij twijfel altijd bellen of langsgaan, luister vooral naar je moedergevoel!
    PS Wat een gaaf huis!!

@ Zeehondje; Mooi dat het goed ging, eerste dagje alleen! Succes met de gehoortest!

@ Misja; Veel plezier morgen bij je schoonmoeder!

@ Ellen; idd, voor kolven moeten ze verplicht iets voorzien. Het zou toch zonde zijn als je daardoor moet afbouwen/ stoppen...

@ Mariel; Veel plezier vanavond, wie weet helpt het :D

@ Karine; Wat lief zeg! :)

Hier is de dag weer voorbij gevlogen. Mama gaat morgen weer naar huis. Was echt heerlijk dat ze er was. Ze heeft ook bijna alles weer gepoetst. Morgenvroeg doet ze ook de badkamer nog even, dus hoef ik de komende week bijna niks te doen dan genieten...

Ik voel me echt goed en Babette is super lief en relaxed, werkelijk iedere keer dat ik haar oppak, knuffel en haar ruik heb ik vlinders in mijn buik :)
    Vannacht ook weer super goed geslapen. Had haar om half 12 gevoed, ze kwam om 04.00 uur en toen pas om half 9 weer. Zo lekker!

Vandaag even de stad in geweest om wat dingetjes te halen, maar ben daar nog niet helemaal klaar voor geloof ik, die 'echte, grote' wereld. Voel me wel fit genoeg, maar wil liever lekker veel thuis blijven , in mijn eigen cocon genieten van gezinnetje en Babette..... Heel bizar...

Fijne avond; en Altijdvrolijk, Mariel en Sjoon: aan jullie denk ik extra, deze aller-aller-allerlaatste loodjes van het zwanger zijn. Succes!

Liefs

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

met zijn 3-en morgen bevallen! ja haha

maar mijn petekindje is morgen ook jarig, dus doe dan liever 1 dagje verder! haha

maar goed we zullen zien.

@karine: mooi foto van Micah!
    @gejanne: mooi huis, en lekker veel ruimte!

hier verder weinig gedaan. chiel wilde niet echt luisteren vandaag. zat er vanmiddag ff doorheen, en gewoon een potje te janken... chiel was toen wel even op zijn eigen kamer aan het spelen, dus heeft me niet gezien. en nan het eten en douchen was hij weer zo lief aan het spelen en knuffelen met ons op de bank! haha... t is ook allemaal zo lekker dubbel!

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@female: wat heerlijk dat je zo geniet van Babette! moet ook!

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Karine: wat een schatje zeg! Las laatst jouw bevallingsverhaal, niet op gereageerd toen, maar leek beetje op die van mij, Micah zat toch ook vast met zn schoudertjes!? Vond het best ff spannend op dat moment, flitste toch ff snel door mn hoofd dat het mis kon gaan!
    Altijdvrolijk: jammer dat er nog weinig aan de hand is, die kleine mag nu wel eens komen!! Wel gaaf huis hè!? :D
    Sahi: ja, grappig dat je poepen en plassen dan zo geweldig vind :D
    Anz: idd flink huis, staan ook genoeg kleinere huizen voor dezelfde prijs te koop daar! Is wel een wat ouder huis, van '78. Maar super afgewerkt, woont nu een aannemer in, en dat is te zien :D
    Mariel: haha, succes met seksen dan maar vanavond, volgens mij hebben wij dat in week 39 voor het laatst gedaan toen, bleef maar zin houden hahaha :D :D
    Altijdvrolijk: bij ons in de praktijk laten ze ook sowieso tot 42 weken lopen, bij Jarno was ik 10 dagen overtijd, pas voor de 42 weken had ik een afspraak in het ZH staan, maar toen werd ik van tevoren al wel gestript!
    Female: vandaag gaat het gelukkig goed met Dinand, heeft alle voedingen sowieso 80 cc of meer gedronken, is lekker wakker en ligt nu heerlijk in de box te slapen! Fijn dat je zo geniet van Babette!! En wat snel dat je alweer de stad in bent geweest zeg, doe maar rustig aan ;)
    Sjoon: soms kun je gewoon niet zoveel van je kind hebben hè, had ik ook heel erg hoor! En nu nog wel eens, dan kan hij zo vervelend zijn, maar dan is hij even later weer zo lekker aan het spelen dat ik dan wel even moet knuffelen :D

15. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedenavond!

Hihihi wat super lief dat jullie mijn ochtendberichtjes gemist hebben!!! Heb alles gelezen, mooie foto's voorbij zien komen, maar nu alleen ff een ego reactie met update. ;)

Hier alles voortreffelijk. Ik ga mijn bevallingsverhaal opschrijven en zal dat waarschijnlijk morgen posten. Voel me super! Gisteren wel een dagje aan infuus en katheter gelegen, vanmorgen mochten die er gelukkig af en mocht ik dus ook weer zoetjes aan wat eten.

Cristian doet het uitstekend! Slaapt goed en de borstvoeding gaat echt geweldig! Wat een zuigkracht heeft mijn mannetje!

We zijn echt helemaal verliefd en ik wil dus ook graag ff wat foto's spammen! ;)

Liefs,
    Caroline

Ten eerste hier mijn allerlaatste buikfoto. Ben zo blij dat ik die zaterdagavond nog genomen heb!

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Cristian 1 dag oud :D

17. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Ik ga ff wat lezen tot mijn ventje zo weer de borst vraagt en dan lekker slapen. Morgen dus mijn bevallingsverhaal.

De laatste foto - Mama en Cristian: Ben echt helemaal in love!

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    caatje wat een pachtig ventje hebben jullie. en helemaal super dat alles zo goed gaat.

Ik ben facebook aan het uitvogelen ik heb je een uitnodiging gestuurd. Dus mocht je denken wie is dat toch..... it's me!

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Caaaatje nogmaals van harte gefeliciteerd!
    Wat een hele mooie foto's!
    Je straalt helemaal, en terecht want Cristian is een heel knap mannetje.

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Caatje: wat een mooie foto's! Wat een schatje is jullie Cristian! En ik vind dat je toch nog een behoorlijke buik had hoor, leuk dat je die nog net op de valreep hebt gemaakt!! Fijn dat de BV zo goed gaat!

Lolly: had je mij ook uitgenodigd? Dacht echt: wie is dat :D Heb wel geaccepteerd ;)

Deel Deze Pagina