ja dat was ik hahaha. Leuk dat je me geaccepteerd hebt. Ik moet nog wel even uitvogelen doe het werkt op facebook hoor.
female: heerlijk dat je op je roze wolk zit, het spat ook echt van het scherm af! Goed zo! Lekker genietnen. zelf vandaag voor het eerst alleen met de kleine meid, voel me een hele huismoeder zo en voor de tijd tot ik moet werken vind ik het helemaal prima. doet met goed dat de kleine meid het zo goed doet, geeft mij ook weer vertrouwen Voorlopig mag je toch best lekker in je eigen coconnetje zitten? Gewoon toegeven aan je gevoel hoor. sjoon: snap dat je af en toe lekker emo bent, mag toch ook? Soms gewoon aan toegeven hoor en lekker hier klagen. gejanne: ja stom he, trots zijn op poepjes en plasjes net als dat ze zo schattig is als ze druk aan het poepen is. Caatje: jeetje alweer online! Goed je te zien en wat fijn dat je je alweer zo lekker voelt! En wat is die Cristian een schatje!!! Natuurlijk ben je daar verliefd op! Fijn dat de BV zo goed gaat, ben stiekem jaloers Maar goed hoor dat het zo lekker loopt ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar eerst moet jij maar eens opknappen enzo zo, ik ga mn bed in, ik stort rond 22.00 altijd een beetje in, terwijl ik heel de dag hartstikke fit ben. Yanna heeft om 21.00 al gegeten, ze kwam zelf, die bunkert vandaag echt elke 2,5 a 3 uur, pff. Dus ben benieuwd wat de nacht gaat brengen.
Jaaaaa Caatje met foto's ...I like! Tis een knapperd die cristian en inderdaad best nog een indrukwekkende buik op het einde Mariel, ik zou zeggen, I'm ready for my duty...dus hup...bevallen...nu! Andere overtijders...ik voel met jullie mee. Bij Mara liep ik ook overtijd en wilde de vk liever ook niets doen om de kans op infectie's zo klein mogelijk te houden en waren zo erg voor wachten tot de bevalling zelf op gang zou komen. Ik was het daar ergens ook wel weer mee eens maar man...dat wachten pfffff.
Sahi: lachen ja, als ze echt een poepie aan het doen zijn, en die geluiden dan, die Dinand maakt! Geweldig Hopelijk kan je vannacht wel een beetje slapen! Hier ging het afgelopen nacht goed, maar hij is nu al een aardige tijd lekker vast in slaap, dus ben bang dat dat straks wel een latertje wordt, we shall see! Truste meiden, tot morgen!
Princi/overtijders : dat is echt niet leuk nee, overtijd lopen! Gelukkig hoefde ik dit keer 'maar' een week, bij Jarno 10 dagen. Maar vooral als het je eerste kindje is heb je verder eigenlijk niks om handen en wil je gewoon je BABY in je armen houden! Ben benieuwd hoelang de laatste (aanstaande) mama's nog moeten rondlopen
Caatje; wat een knapperd ! laatste fles zit erin dus ik duik mn krat in morgen weer reageren ( hopelijk op babynieuws )
Nou net pas om 4 uur gewekt door mevrouwtje, terwijl ze al om 21.00 de avondfles op had. Wat een heerlijk kind heb ik toch! Al lig ik nu dan tussendoor te denken 'huh, heeft ze nog geen honger?'. Mams wakker, kind heerlijk in slaap met een volle buik, hihi. Moet er echt op vertrouwen dat ze zich wel meldt als ze trek heeft. Maar nu weer verder slapen, weltrusten!
@caatje: mooie foto's van jou buik (idd mooi groot hoor!) en natuurlijk jullie mannetje! GENIETEN! @lolly: had ik eerst ook mat FB. eerst even kijken hoe het werkt, en nu ben ik er zelf drukker mee dan met hyves. iedereen stapt volgens mij ook bijna over nu heb ik het idee! @sahi: zow, dat is een lange rit van Yanna! en idd het is zo, als je erop wacht dan je ligt je kleine te slapen, en jij maar wakker te zijn! haha
Caroline, jullie hebben een mooie baby gemaakt!!!!!! En wat goed dat je die laatste buikfoto nog hebt gemaakt Ik hoop dat je goed hersteld, maar jou kennende.. Komt dat helemaal goed! En fantastisch dat die kleine de borst zo goed hapt
Caatje: Wow wat een knap en mooi mannetje hebben jullie!!! Heerlijk aan het genieten zo te zien! Fijn hoor! Ik ga zo mijn mannetje in bad doen. Hij spoog net in een boog bijna zijn hele fles eruit!! Pfff..... zit toch nog niet helemaal lekker met die reflux!! Vrijdag weer kinderarts! Ben benieuwd!
Wat een mooi en knap ventje is Cris zeg! Wat naar dat de reflux nog zo erg is bij Joël, zielig. Hopelijk snel verbetering of andere behandeling.
Goede morgen dames... Tis hier nog steeds rustig... @ Female: Fijn dat je zo lekker aan het genieten bent zeg.. @ Sjoon: Dan doe jij het een dagje later *lol* Maar emo zijn mag best hoor.. Hebben we allemaal wel eens last van @ Caatje: Zo, alweer online geweest.. Hahaha.. Maar je buik is wel de laatste weekjes gegroeit hoor.. En wat een super ventje zeg.. Je straalt ook helemaal op de laatste foto @ Sahi: Mama ligt wakker en de kleine slaapt.. *lol*.. Denk dat ze zichtzelf wel meldt hoor als ze honger heeft.. @ Princi: Ja, dat wachten is zooooooooo vervelend.. @ Gejanne: Dat is het hem juist, je zit sowieso te wachten op je kleine wondertje, maar bij de eerste helemaal.. @ Misja: Ahhh, dat is ook zielig..
altijdvrolijk: zo raar, je gaat dan ineens denken, 'ow het is al zoveel uur terug, hoor ik haar al?' En dan ben je dus wakker en bedenk je dat ze er wel lang tussen laat. maar ze had gisteren erg veel gegeten, ze zat vast vol en ze kwam braaf om 4 uur, dat lijkt haar vaste tijd te zijn. En vanmorgen om half 9, maar toen had ze het niet opgedronken. ach, wij hebben ook wel eens minder trek, toch? misja: ik vind het echt zielig voor Joel, zou het zeker weer aankaarten. Succes meis!
Altijdvrolijk: Nou bespaar je dan maar de moeite want sex heeft ook niet geholpen tot nu toe hahaha Hier ook nog steeds alles rustig... Ben echt steeds banger aan het worden dat het tot 42 weken gaat duren hier... Heb jij dat ook ? Female: Heerlijk genieten van Babette ! Sjoon: Het is ook pittig nu de laatste weekjes met rond lopende peuter, heb ik hier ook. En dan luisteren ze niet en dat kan je dan nu even iets minder hebben, maar ze kunnen ook zo lief zijn... Caatje: Wat een plaatje meis !!! Geniet er maar lekker van ! Lolly: Ah jij bent mijn mystery gast dus op facebook had je wel geaccepteerd hoor. Legde wel de link met zp. Princi: hahaha ik doe mijn best maar die kleine wil niet meewerken... Nou hier gaat niets gebeuren vandaag hoor denk ik... Net vriendinnetje op de koffie gehad die is 21 december uitgerekend. Helemaal gezellig ! Verder weinig gedaan vandaag, even lekker verse bloemen gehaald vanmorgen en kale bassen (haha vind dat zo'n grappige naam) gehaald om gezellig neer te leggen... weeeeer gestofzuigt... en weeeer wasjes gedaan dus ja kan toch wel zeggen dat ik er helemaal klaar voor ben... Ga nu even lekker gezond volkoren bolletje met kaas eten, tot laters meiden ! Fijne dag ! Geniet van het mooie weer !
Hey dames, Even ego ivm pijn. Bloedonderzoeken waren allemaal goed, opnieuw plas inleveren en dan ga ik bijna 100% zeker aan de 4e nieuwe abkuur voor de blaasontsteking. En een doorverwijzing naar de neuroloog in Roosendaal voor mijn handen. De pijn is niet meer te dragen, zeker nu Fae zwaarder word Ik wil gaag op iedereen reageren maar ik hoop dat jullie begrijpen dat dat niet te doen is voor mij. Ik mis een huilsmiley Gr Worst.
shit worst, dat is echt niet leuk!! voel je niet verplicht berichtjes te plaatsen! Neem de tijd en laat ze eerst maar eens uitvinden hoe je van die pijn af komt! Sterkte en succes. Dikke knuffel