@maantje joehoe ik moest laatst nog aan je denken. Mocht je nou niet meewillen kletsen in het topic wil ik wel prive contact hebben met je hoor dat is ook gezellig, als je dat wilt natuurlijk. Wil je niets opdringen, maar ik vind het wel leuk iemand uit de buurt hier (ken nu alleen maar Emma en haar gezinnetje). Ik ben niet heel snel met antwoorden dus dan kan je het wel bijhouden hoor! En ja ons kaartje was lief en klein net als Fae maaruhmmm Maantje dan weet jij dus nu precies waar ik woon hahahaha.. Onze tuin is een puinhoop hoor, maar wij zijn geen tokkies wij zijn heel erg lief voor andere mensen. Ik noemde de verloskunde trouwens ook bij de naam van haar praktijk, ik denk dat ze ons niet snel zullen vergeten. Als ze binnenkwam en maakte niet uit welke van de vkundigen dan zei ik : Kijk Fae daar is mevrouw ..... ..... haha.
Heb ook geen idee hoor of er verschil zit in touchscreen! Mijn LG is natuurlijk ook al weer 2 jaar oud. Dus daar kan je weer veel minder mee! Moet zeggen de touchscreen bij de samsung galaxy van mijn broertje werkt wel soepel! @worst: Wil toch wel graag je advies horen hoor! haha!! @Gejanne: Dus begrijp dat je met de blackberry niet kan wordfeuden? haha! Ben wel erg benieud inmiddels naar dat spelletje!
Nee lukt niet met Blackberry. Blijft verslavend dat spelletje, doe het nog steeds iedere dag, doe je snel ff tussen het schoonmaken en voeden door
En dan mijn eigen toestel :een Nokia E72 daarmee kan je niet mee wordfeuten , niet mee whatsappen, geen mp3 mee afspelen, eigenlijk alleen mail binnenhalen, zp lezen, smsen, en bellen. Toestel is al 3 jaar trouw, geen krasje en handig want ik heb nog oude tarieven waarbij ik tegoed opspaar en geen duur buiten de bundel tarief heb. Hoop dat het allemaal duidelijk is, bericht zal ik straks wel ietwat aanpassen.
@Worst: Ik begrijp je hoor! Tenminste: het komt er op neer dat alle vernieuwing niet altijd verbetering is! Is zeker waar!
Volgens mij ben ik gisteren de laatste geweest!! En nu de eerste!! Goedenmorgen allemaal! Heerlijk geslapen vanacht! En nu alweer vroeg wakker! Zo Joël in badje doen en dan naar de kinderarts om 11 uur!! Fijne dag allemaal
@misja succes bij de kinderarts! Hier heeft Fae zich vannacht gemeld om half 5 en kart voor 8. Het inslapen na de fles vannacht met puckababy ging fantastisch
Fijn dat de puckababy zo goed werkt, heb niet het idee dat ik hem zelf nodig heb voor Dinand, die slaapt meestal vrij goed in! Hier kwam Dinand om kwart over 3 en om 7 uur!
Goedemorgen! Ik heb niet zoveel tijd om te reageren...heb nu 3 kids en kraamvisite en natuurlijk een huishouden., maar ik lees wel mee en ik zal m'n best doen de boel bij te houden! @Altijdvrolijk: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Collin! Geeft niets hoor dat je me niet had ge-smst, het is immers hartstikke leuk om het zelf te posten! Geniet maar lekker van je kraamtijd! @slapen: Jasmijn heeft vannacht van 22.30 uur tot 7.00 uur geslapen! Ben erg blij en hoop dat ze dit volhoudt, heb ik lekker m'n nachten terug!
Misja: meestal lees ik snachts bij, maar vannacht gingen Yanna en het kolven te snel Tina: wat een heerlijke nacht! Ik nben hier dolgelukkig met 4 uur en half 9. Verder weinig nieuws, ben benieuwd wat de dag vandaag weer brengt.
Hier al vanaf 4 uur klaar wakker. dus al een halve dag er bijna opzitten! haha. en nee, niks aan de hand hoor! alles nog steeds rustig. zometeen ff stofzuigen en dan komt een vriend even een bak koffie halen, die komt uit brabant, maar moet hier vlakbij lading afleveren voor zijn werk, dus af en toe komt hij dan een bakkie doen.
@tina lekker hoor zo lang doorgeslapen, inderdaad hopen dat ze dat vasthoud haha,. @sjoon nog 2 dagen dan ga jij ook over tijd. Spannend hoor . @maantje deze was ik nog vergeten hier kletsen we nu al een beetje en straks met zijn alle verder : http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/307759-oktober-mamas-2011-a.html Hier heerlijk geslapen, mijn moeder komt vandaag poetsen omdat dat voor mij geen doen is met mijn handen. Goed nieuws 23 november krijg ik een EMG onderzoek in het ziekenhuis.
Tina, zo, dat zou lekker zijn als ze vanaf nu al gaat doorslapen! Hier 22.00 uur laatste fles. 03.45 uur nachtfles. 07.45 uur ochtendfles. Daarna wilde ze niet meer slapen in d'r eigen bedje. Lekker in een wikkeldoek gewikkeld en naast me gelegd en zo hebben we samen nog een uur geslapen, heerlijk. Zij slaapt trouwens nog steeds.
@sjoon zeker wel heel fijn. Een EMG is een spieronderzoek wat ze uitvoeren dmv stroomstootjes, de spier reageert daarop of niet denk ik haha.. Misschien als je google gebruikt je een duidelijkere uitleg krijgt.
Tina: succes met de drukte Sahi: ook wel lekker toch, zo'n dagje zonder bijzondere plannen! Sjoon: tss, je komt 's nachts niet echt aan je rust toe of wel!? Slaap je 's middags wel? Nog een paar daagjes en dan ben je ook 40 weken Worst: fijn dat je moeder je komt helpen! En benieuwd wat er uit de EMG komt, hopelijk iets waar je wat mee kunt! Enne ... de foto's op de site zijn super!! Ga het bijhouden! Zeehondje: komt Sophie 's nachts zelf of maak je haar wakker? Wij zouden eigenlijk 's nachts er maar 4 uur tussen mogen laten, Dinand had om 10 uur de fles op en moest dus eigenlijk 2 uur weer. Hij lag zo lekker te slapen dat we hem hebben laten slapen, hij kwam zelf om kwart over 3. Hij groeit nu ook lekker, dus we moeten er ons eigen ritme maar een beetje in gaan vinden! Vanmorgen Dinand weer gewogen, weegt nu 4340, dus hij groeit nu wel lekker. We geven hem nu ook iets meer te drinken, hij blijft namelijk maar happen als hij 100 cc op heeft. Nu drinkt hij gemiddeld 115 cc per fles, maar vind het lastig wat we nu moeten doen, terug naar 6 flessen en dan 's nachts gewoon door laten slapen totdat hij zelf komt? En wat moeten we overdag dan aanhouden, 3 uur of ook max. 4 uur bijv.? Tis onze tweede, maar ik weet echt niet meer hoe we het bij Jarno deden Hier vandaag weinig bijzonders, moet zo nog ff de badkamer en toilet poetsen en wassen draaien (dat gaat ook maar door ) en vanmiddag komen mn ouders met 2 tantes op bezoek! Vanavond heerlijk bankhangen
@gejanne thx, hij is nog niet klaar hoor, we hebben al ruim 3000 foto's die ik dus allemaal moet uitzoeken hehe. Ook de mail mij knop en de video's word nog aan gewerkt . Hier doen wij 6 flessen en dan ook een snachts, we houden 4 uur tussen de flessen in. Toen wij op 115cc zaten gebeurde het ook weleens dat we 7 flessen hadden omdat ze het geen 4 uur redde. Pas bij 135cc ging het echt goed met 6 flessen. Snachts tussen 4 en 5. 7:00 11:00 15:00 19:00 23:00 Wij starten tussen 7 en 8 met de eerste fles, dus eindigen altijd tegen 00:00 met de laatste fles van de dag. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Hoi meiden, Heb wel even bijgelezen maar heb de puf niet om op iedereen te reageren... Ben sinds gisteren erg emo en daar baal ik enorm van... Hoop echt dat ik niet zo heel lang meer hoef te wachten... En heb geen zin om hier te komen zeuren terwijl jullie allemaal lekker aan het genieten zijn van jullie kleintjes... Dus ik denk aan jullie en ik hoop snel weer vrolijk mee te kunnen schrijven... Dikke knuffels !
Worst: hoeveel foto's dan mag je nog even sorteren Wel mooie foto's, met een goeie camera gemaakt denk ik!? Bedankt voor jouw schema, denk dat we voorlopig even 115cc aanhouden en dan nog wel gewoon 7 flessen. Zodra hij aangeeft meer te willen kunnen we naar de 6 gaan en dan 4 uur er tussen houden! Beetje aftasten allemaal! Mariel: kom op, dat is geen zeuren hoor! Wij hebben allemaal die momenten gehad, dat je er door heen zat! Begrijpelijk dat je het helemaal zat bent, je wilt gewoon je kleine man eindelijk eens zien en knuffelen! Hoop zo voor je dat jullie niet zo lang meer hoeven te wachten!! Knuffel voor jou meis!!