Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@worst: oke, ik zal straks eens even op google zoeken!

@gejanne: het verschilt nu een beetje per nacht. ik voel me nu ook niet echt moe, Chiel is naar de psz die haal ik zo op, dus vanochtend lekker rustig gedaan. net zijn tas gepakt, dus ben benieuwd wanneer mijn broertje komt.
    vriendje komt ook zometeen thuis, dus dat is wel erg fijn!

@mariel: dikke knuf voor jou!

@worst: jeetje meid, 3000 foto's al!! wauw

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey, mn banner is foetsie....

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @gejanne een Nikon D3100, ik ben er zo blij mee.

@mariel, je hoeft toch niet op iedereen te reageren. Dat doe ik ook niet door mijn handen, maar ik vind wel iedereen aardig hoor ;). Nog eventjes en dan mag jij ook je zoontje kroelen. Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt en ik zal vandaag met Fae samen een weeëndansje voor je doen!

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik zie hem gewoon hoor.

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dan is die er weer!! jeuh haha

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    worst: nog even afwachten met die handen. gelukkig komt je moeder je helpen :)
    wow zoveel foto's! Ik vond 300 al veel!

gejanne: wat is dinand lekker gegroeid!
    hier uiteindelijk toch een volle dag hoor, maar geeft niet :) Mn moeder op visite gehad, nu gevoed, nog even kolven, zo naar de supermarkt, dan even opruimen en het avondeten alweer klaarzetten!

mariel: ik blijf voor je duimen hoor!

caatje: lekker toegeven aan je kraamtranen!

7. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Hey meiden

Hier even een berichtje vanuit het ziekenhuis.
    Danley mag na de kinderafdeling alleen is er nu geen plek pffff zodra er plek is gaat hij erheen.
    Hij had straks lekker zijn fles op en lag mooi omzich heen te kijken.
    Heerlijk met hem geknuffeld.

X sabrina

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks lieverds !!!

Baal echt, ben mezelf gewoon helemaal niet zo... Normaal kan ik altijd redelijk sterk zijn en realistisch maar nu kan ik overal wel om janken en vind ik dat ik nou wel lang genoeg gewacht heb...

Sabrina: Wat heerlijk dat hij naar de kinderafdeling mag joh, ga duimen dat er snel een plekkie is !

9. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi!!

Zo weer terug van de kinderarts. Vind dat altijd maar een gedoe hoor. Moet je net als op het consultatiebureau weer helemaal uitkleden. Maar goed, hij is gewogen en gemeten! Dus dat is wel even lekker een update tussendoor! Joël weegt nu precies 4500 gram! Mega gegroeid in 8 dagen! Vorige week donderdag 4180!

Afgesproken om nog twee maanden door te gaan met de zantac (maagzuurremmer) en voeding blijven verdikken met nutriton. Moet dus in Januari terug komen en dan wil ze het gaan afbouwen. Omdat dan het maagklepje meer kan hebben.

@Caatje: Wat goed om te horen dat Crisje zo lekker slaapt op mijn boxkleed. Ben best een beetje trots dat daar in spanje zo'n mooi mannetje geniet van mijn creatie. Wel spannend hoor om echt alles zelf te moeten doen! Petje af voor jou! Hoelang gaan die controles bij de vk door?
    @Worst: Jeej 3000 foto's!! Zou je me de inlogcode voor fae haar site willen sturen. Ben beniewd! Hier ook al wel paar honderd foto's! Helaas is de camer kapot sinds het weekend.
    @Mariel: Je klaagt helemaal niet hoor!! Knuffel voor jou en niemand neemt het je kwalijk dat je even niet reageert!!
    @Sjoon: Nog een paar daagjes meis en dan ben je uitgerekend. Ben wel benieuwd of jij nog eerder gaat zijn als mariel!

Even een voeding vraagje hoor. Joël krijgt hier 6x 135 cc. Volgens de berekening vanmorgen bij de kinderarts zou dat teveel zijn voor zijn gewicht. Maar lees hier regelmatig dat kindjes die minder wegen dit ook krijgen. Overvoed ik hem nu? Want als ik minder ga doen moet ik zeker terug naar 7 voedingen. En vind dit erg prettig om de 4 uur. Hij doet het er goed op. Vind dit echt moeilijk. Want me gevoel zegt dat hij het nodig heeft. Graag advies!!

10. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Sabrina: Wat heerlijk dat je mannetje naar de kinderafdeling mag!!! Het naar huis gaan komt in zicht meis!!!

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sjoon: wel lekker dat Chiel gewoon naar psz gaat, heb jij toch even lekker rust. En nu een paar daagjes weg, hopelijk kan hij gelijk bij thuiskomst zijn zusje bewonderen :D

Worst: wil ik ook nog heel graag hebben, zo'n camera! Staat op mn verlanglijstje ;) Maar eerst maar eens verhuizen en weer gaan sparen!

Caatje: hier is het lekker weer vandaag, wat een verschil dan hè? Geniet lekker van het weekend met je lief! Fijn dat je schoonmoeder zoveel helpt, ik was het bezoek op een gegeven moment ook echt zat hoor!!

Sahi: ja, ik maak me nu ook geen zorgen meer hoor, om het groeien van Dinand! Komt wel goed! Een dag is ook zo weer vol gepland!

Sabrina: hopelijk is er snel plek op de kinderafdeling!! Heerlijk hoor, dat hij daar heen mag!!

Misja: Zo, Joël is echt flink gegroeid! Kun je al wel merken zeker met optillen e.d.? Dinand woog vorige week zaterdag ook 4180, grappig. Hij zat nu ook al op 4340, dus gaat ook goed! En wat de voeding betreft, of je nu 7 x 115 geeft of 6 x 135 dat scheelt maar 5 cc op de hele dag. Dus volgens mij is het prima wat je nu geeft hoor! Ik zit nu op 7 x 115, maar wil dit binnenkort afbouwen naar 6 flessen van 135 cc.

Ik heb de hele dag nog niks uitgevoerd, komt doordat ik zo laat mn bed uit was ben ik bang :( Moet echt de badkamer nog doen voordat de visite zo komt, maar Dinand moet ook nodig weer een fles. Kan me dan wel voor mn kop slaan dat ik gewoon zit te niksen op de bank :(

Kga gauw nog wat doen!!

12. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Gejanne: Ja ik dacht ook dat 135 cc prima is! Maar als je gaat rekenen met 150cc per kilo lichaamsgewicht zou je nu op 675 uitkomen. Terwijl 135cc x 6 natuurlijk meer is! Vandaar, ben zo bang dat hij dan veel te hard groeit ofzo! Maar goed, Dinand weegt minder, dus ga er vanuit dat het wel goed is!

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @misja wat is jullie kleine man goed gegroeid. Ik zorg voor een code voor je, alleen kan je die pas vanavond geven. Vriendlief regelt dat allemaal want ik snap daar niets van. Hij is alleen nog niet helemaal af, maar ik kon niet wachten ;).

@sabrina ow wat balen dat er geen plek is op de kinderafdeling. Hopelijk mogen daar snel kindjes naar huis zodat jullie mannetje snel kan verhuizen. En dan duimen dat jullie kleine man ook snel mee naar huis mag.

@gejanne, ja verhuizen is duur, wij zijn hier komen wonen maar toen werd ik zwanger, hier moet dus echt nog alles gebeuren. Eerste project was de slaapkamer van Fae. Volgende project is onze slaapkamer.

Over die 3000 foto's, het is totaal 4 gb aan foto's. Lang leve de sdkaartjes tegenwoordig, vroeger werd er een foto gemaakt en dan moest je maar hopen dat hij goed gelukt was. Nu schieten we gewoon 10 x een foto van hetzelfde moment, en daar zit altijd wel een perfecte bij :).

@mariel dikke knuf voor jou.

14. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Worst: ja hij is echt mega gegroeid!!!Gaat echt zo hard, en ik vind het zo lekker als hij nog zo klein is! Maar goed, zou niet goed zijn als hij niet groeide! Ik ga de code dan wel zien vanavond!! Heeft geen haast hoor, maar ben wel erg benieuwd! Wat een leuk idee zo'n site! Zal hier ook eens vragen, manlief kan ook websites bouwen! Leuk!!

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    misja: te veel is op zich niet erg, had ik begrepen. als hij maar minimaal per kilo lichaamsgewicht 150 ml per dag binnenkrijgt, dus bij Joel zo'n 600 ml per dag. En alles wat daarboven is, is niet erg.
    overvoeden gebeurd wanneer hij zo vol zit, dat hij suf wordt en zich niet lekker voelt. Dat merk je wel aan hem, dus zolang dat niet zo is, dan is het prima hoor!

sabrina: ik duim voor een plekje! Fijn dat hij naar de kinderafdeling mag!

gejanne: geeft toch niet, af en toe een beetje niksen.
    ik heb ook het idee dat ik niks heb gedaan, maar je dag vliegt gewoon voorbij met zo'n kleintje. En met die gebroken nachten, heb je je rust overdag ook wel nodig hoor!

worst: ik wil ook wel een inlog voor jullie fae-book :)

hier niet veel te melden, ben even aan het niksen, want ben best moe...

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Worst: weet niet of je ons aanstaande huis had gezien, maar daar hoeven we in principe niks aan te doen, alleen een behangetje voor Dinands kamer en vloerbedekking voor onze eigen kamer. Maar op termijn moeten we nog wel eea, wil graag een dressoir, moet meer lampen hebben, Jarno moet een kinderkamer (slaapt nog altijd in ledikantje) enz. enz. Succes jullie, met alles opknappen!!

Sahi: ik was gisteren wel heel druk geweest, dus heb uiteindelijk vandaag alleen de badkamer en toilet gedaan. Maar ik moet nu 2 wassen ophangen en een nieuwe er in doen maar ik kan er echt geen zin in krijgen :( Die gebroken nachten mogen van mij wel snel voorbij zijn :D Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er weinig last van heb hoor!

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik merk dat ik echt nog heel erg aan het uitproberen ben qua tijden en voeding.
    We wilden natuurlijk terug naar 7x 100cc, maar merk dat ze dit niet genoeg vindt.
    Vanaf gisteravond dit schema en denk dat we het zo even proberen vol te houden totdat we alle flessen 130cc aan gaan bieden.
    22.00 uur 130cc (vaak wakker moeten maken)
    03.45 uur 100cc (ze wordt zelf wakker)
    07.45 uur 130cc (ze wordt zelf wakker)
    11.30 uur 100cc
    14.30 uur 130cc
    En dan rond 18.30 uur en 22.30 uur vanavond nog. Dus 6x per dag voeden.

Oh Mariël, hoop zo dat je inderdaad ook lekker over babyslaapjes, voeding, huilen, enz. kan gaan meepraten hier.
    Misschien is deze emobui wel een voorteken, ik hoop het voor je. En zeuren doe je niet hoor meid.

Worst, haha, een weeëndansje. Ik doe mee!

Caatje, Bones volg ik ook. Hier laten ze volgens mij nu het laatste seizoen zien als herhaling. Dat booth (?) net uit coma komt.
    Fijn dat alles zo lekker loopt. En hopelijk is die liespijn snel over.

Sabrina, wat fijn dat 'ie naar de kinderafdeling mag! Hopelijk is er snel plek.

Ik vind het ook erg lastig om te weten wanneer je je kleintje zou overvoeden. Drinken ze dan gewoon door, ookal zitten ze vol?
    Als ze hier niet meer hoeft doet ze echt haar mondje niet meer open.

18. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Zeehondje: Dinand knijpt zn lippen ook stijf op elkaar hoor, als hij niet meer wil. Ik denk echt niet dat ze meer drinken dan ze zelf willen/op kunnen!!

19. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Misja, feline weegt 3810 gram en krijgt veel meer.
    Vanmorgen nog naar het ziekenhuis geweest. Ze krijgt om de 3 uur 135cc aangeboden, deze gaan niet altijd op. Dan krijgt ze dus 8x aangeboden. In het ziekenhuis vertelde ze wel dat kindjes met een slechte start en in het ziekenhuis hebben gelegen vaak een inhaalslag maken dus we moesten ons hier niet druk om maken. Wij gaan vanaf vandaag proberen de nachtvoeding eraf te halen door rond 17.30 uur 100cc te geven, rond 20.30 uur gewoon 135cc en rond 23.30 uur haar "aftanken" door 150+5 aan te bieden en dan kijken hoelang ze door slaapt.
    Veel meer als dat jouw mannetje krijgt dus.

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @Sjoon en Mariel joehoee zijn jullie der nog :D

Deel Deze Pagina