Leuke foto's zeehondje! Ze strippen pas met 41 weken. Dus moet zondag bellen als er nog niks is gebeurd. Maar heb met de dienstdoende vk al afgesproken dat we elkaar vanavond of vannacht zien, dat ik om een uurtje of 5 vannacht beval in het zh en dat ik rond koffitijd weer thuis zou zijn. Dat vertelde ze lachend! Zo'n lief vrouwtje is dat. Dus ik ga me proberen aan die afspraak te houden
@zeehondje: mooie foto's meis! @sjoon: ik duim voor je dat het inderdaad vannacht gaat gebeuren! Zou mooi zijn!!! Ik heb ook een paar foto's meer geplaatst (hier in mijn album, op facebook en ook op hyves). 2 Foto's van een glimlachende Cristian! Ik weet dat ze zeggen dat baby's tot 2 maanden niet lachen, maar echt, ik zweer je, soms is het net of onze kleine lacht! Heb het alleen nog niet goed op een foto vast kunnen leggen! Vanmorgen zijn mijn vader en zijn vriendin nog heel even langs gekomen, voor ze op weg gingen naar het vliegveld in Málaga. Daar zijn ze inmiddels goed aangekomen en over een half uurtje vertrekt hun vlucht. Was echt super fijn dat mijn vader hier was en heb vanmorgen echt behoorlijk wat traantjes weg moeten pinken toen ze weg gingen. Maar ja... Zo gaat dat als je ver weg woont... Liefs, Caroline
Hoi Hoi, @Sjoon: Hopen idd dat het vanacht gaat gebeuren! Dan kunnen we met z'n allen naar het andere topic!! En hoe voelt het voor jou om nu als enige nog zwanger te zijn van alle oktober mama's? @Caatje: heb je foto's gezien op hyves!! Er leuk hoor! Zo schattig he die glimlachjes die ze maken! Het kan echt hoor! Maar ze doen het alleen nog niet bewust naar je! @Zeehondje: heb ook jou foto's gezien! Echt een prachtig meisje hebben jullie!! Heel erg leuk! Hier naar de dokter geweest om me oren uit te laten spuiten! Is goed gelukt! Dus ik kan weer beter horen! Er kwam een hoop troep uit!! Verder een berg was weggewerkt! Dus dat is ook weer lekker klaar! O ja, wie doet er hier wordfeud? Mag ik jullie gebruikersnaam dan voeg ik je toe!! Fijne avond allemaal! Liefs
hey meiden de update van vandaag. ze zijn lekker aan het rekken in het zh. om 12uur hebben ze het kastje met de gegevens van de ecg gehad en wij maar wachten. om 3uur nog geen uitslag dus maar naar huis gegaan we hopen dat het morgen dan eindelijk zover is en dat ons mannetje eindelijk mee naar huis kan. echt word er gek van. vooral dat reizen we hebben vandaag alleen maar file gehad was gewoon niet leuk meer. x sabrina
sjoon: mijn duimen draaien ook voor je hoor! zeehondje: mooie foto's hoor! caatje: Yanna lijkt soms ook te lachen. T zijn misschien nog stuipjes, maar ach, dat geeft niet toch? Als wij het als lachen willen zien, dan doen we dat o wat moeilijk, je vader weer moeten uitzwaaien. Maar hij heeft maar mooi de eerste 1,5 week van Cristian mee mogen maken misja: vies he, wat er allemaal uitkomt Fijn dat je het nu kwijt bent sabrina: erg he, hoe lang alles altijd duurt in het ziekenhuis. Bah, jij wil gewoon lekker je mannetje meenemen! Hopen dat het nou morgen eindelijk echt gaat gebeuren! mariel: ik wil de foto's van Daan ook wel zien! Maar heb geen FB... vandaag gaat het allemaal weer beter hier hoor Traantjes zijn weer weggebleven en heb verder niet te veel gedaan. Wel even lekker gelopen vanmiddag, was wel koud, maar toch lekker, zo herfstig. nu wel even een wasje gaan vouwen, moet toch echt gaan gebeuren.
@ik heb ook facebook ik zoek daar ook nog vriendjes ? Hoe kom ik met jullie daar in contact (als jullie dat willen natuurlijk ). Vanaf morgen spring ik weer in en ga ik weer proberen om op iedereen te reageren. @sabrina even een dikke knuffel voor jullie, echt balen. @sahi ook voor jou een knuffel. @anz fijn weer wat van je te lezen, begon me al zorgen te maken @zeehondje ontzettende leuke foto's @caatje ook leuke foto's van cristian.
Misja: mijn naam is sjoon81 voor wordfeud. Fmt: je kunt me op facebook zoeken onder mijn echte naam die ik ook op hyves heb En als laatste van de oktober mama's zwanger. Tja ik moet haasten nu he. Haha nog maximaal een weekje zondag. Dus zo heel lang duurt het niet meer!!
@Misja: ja, verstandelijk weet ik dat ze het nog niet bewust doen, dat ze de emotie lachen nog niet kennen, maar soms lijkt het toch wel zo! Erg mooi is dat! @Sabrina: ik zag het ook al op je facebook. Balen zeg meid, ik hoop echt dat je 'm morgen wel mee kan nemen! @Sahi: hihihi, ja, zo denk ik er ook over: als wij dat wel als lachjes willen zien, doen we dat gewoon! En ja, ik ben erg blij dat mijn vader de 1e anderhalve week erbij is geweest! Nu gaan we ons richten op wanneer we voor het eerst met de kleine naar Nederland zullen gaan! @Worst/FmT: dat ben jij toch? FmT? Ben wel benieuwd waar deze nieuwe letters voor staan! Mij kun je HIER op facebook vinden! @Sjoon: spannend hoor! Leef met je mee! Hoop dat je toch niet "zolang" meer hoeft te wachten! Zo komt mijn lief weer thuis, dan gaan we lekker ons mannetje weer in bad doen! Fijne avond allemaal! Liefs, Caroline
Ja FmT (haha ik lees eerst dat je het gaat veranderen, vijf minuten later denk ik: huh wie is FmT...haha....hoezo duf) gezellig, worden we vrienden op facebook? Sab, jij ook? Joosje Van Liempd-van Hattum | Facebook
Fmt??? was je aan verandering toe? was ff helemaal in de war FB heb k natuurlijk ook! vind t alleen niet heel fijn om de link hier te plaatsen.. wie t leuk vind stuur k wel ff een pb
Oh wauw, ben trots op mezelf! Mijn lief belde dat ie wat later zou zijn en ik wilde echt gelijk die kleine in bad doen, want hij had net een poepluier en het zou precies mooi voor zijn volgende voeding gaan. Dussssss..... Heb ik hem voor het eerst alleen in bad gegaan! Ging super goed! De handdoek omdoen was ff lastig , maar ging uiteindelijk ook goed! Vond het jammer voor mijn lief, maar ja, volgende keer issie er weer bij. Liefs, Caroline
@caatje, superleuk zo met je kleintje bezig zijn he @anz, ik moet echt lijnen want ik kom alweer aan, dat lijkt me echt niet goed
Meiden, Het duimen draaien en ween dansjes hebben werk verricht. Nu nog geen babynieuws, maar wel bloederig slijm met afvegen! Dus hoop dat het vandaag door gaat zetten. En dan om 11 over 11 bevallen vanavond!!haha gelijk een goeie carnavals inkopperrtje.
Ja sjoon!! En nog voor je afspraak met de vk? 11 over 11 zou helemaal prachtig zijn, maar belangrijkste: een goede bevalling en een gezond kind
@sjoon YES! Ik baal natuurlijk want ik kan vandaag niet veel online komen spieken, maar ik hoop echt dat het allemaal doorzet en ik vanavond goed nieuws hier lees!
Goedemorgen! Zo, MIJN HECHTINGEN ZIJN ERUIT! Hoera! Erg fijn! Zojuist ook ff een yoghurtje ontbeten en nu ff relaxen. Denk dat onze grote kleine man honger begint te krijgen! @Sjoon: Spannend meis! Ik heb m'n telefoon bij de hand, wacht met smart op je smsje!!! Liefs, Caroline
sjoon dus voor jouw ook een spannende dag. nou meid bij mij begon het ook met slijmerig bloed dus hoop voor jouw dat je zo heeel erg moet puffen. hier zo weg naar leiden hopelijk de laatste keer. ben wel weer bloed nerveus en zo bang dat ie weer niet mee mag. x sabrina