Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @Sabrina: sterkte meis! Ik duim voor je dat je mannetje wél mee naar huis mag!

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ sabrina: je hebt nu toch wel recht op om je kereltje mee naar huis te nemen. Je hebt er lang genoeg op gewacht

Ik duim voor je

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sabrina, dikke duimen draaien hier voor jullie.. Hopelijk mogen jullie met zijn allen naar huis nu.

Ik loop hier achter, de planning was om 10 uur wegrijden, maar ik zit nog in mijn pyama, F. doet haar slaapje, moet de flessen nog klaarmaken dus ik ga er nu echt vantussen, tot vanavond weer dames, wel tvoh kijken natuurlijk

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
  5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jaaaaaa Sjoon, een carnavalskindje!!!!
    Ik hoop dat je nu al heftig aan het puffen bent :D!

Sab, ik hoop het zo ontzettend voor je!!

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Helaasbgeen heftige pufacties aan deze kant... Wel menstruatiekrampen in mijn rug.

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sjoon, bij mij begon het ook met rugpijn. Succes!

Sabrina, jullie gaan zo de kleine man zijn thuis laten zien!!!

Caatje, heerlijk zonder hechtingen denk ik.

Even praktisch vraagje over in bad doen. Wij hebben het badje en standaard van de prenatal (waar ook de tummytub op kan). Weet niet welk merk dat is eigenlijk. Ik doe haar in haar eigen kamer in het badje. Ik vul het badje met twee emmers water. Maar als ik klaar ben met haar dan lukt het niet om het badje op te tillen en naar de badkamer te tillen, te zwaar. En er zit wel een stop in en dan kan je er een emmer onder zetten, maar door die standaard kan de emmer er niet recht onder en loopt al het water er langs op de grond.
    Hebben jullie tips???

Hier gisteravond een kind dat niet wilde slapen na de laatste fles, terwijl ze daarvoor ook al heel de tijd wakker was eigenlijk. Gelukkig toch rond 23.30 uur in slaap gevallen. Vanmorgen om 05.00 uur kwam ze en om 08.30 uur. Alleen bij deze beide voedingen liet ik haar tussendoor een boertje doen en gaf ze gelijk melk terug. Net wilde ze ook niet heel de fles en dat is echt lang geleden dat ze de fles niet opdronk. Hopelijk gaat het straks beter.

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ caatje: ik moet nog ff stofzuigen en wil de bdkamer nog doen, maar ben ook zo relaxed aan het wordfeuden, dat houdt me op de bank nu haha ;)

9. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Sjoon: Zet hem op meid!! En als je afleiding wil dan ben ik er om te wordfeuden!!
    @Caatje: Ja dat zal zeker wel een wereld van verschil zijn! Ik heb er geen ervaring mee, want heb geen hechtingen gehad!

Hier verder rustig dagje! Net even met de kinderwagen honden uitgelaten en naar de supermarkt geweest om brood! En vanmiddag met z'n drietjes om de grote boodschappen.
    Nu zo eerst een flesje maken voor me kleine vriend!!
    Fijne dag meiden!

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ misja: ik had gister al grote boodschappen gedaan, al zou ik alleen maar gaan voor eten gisteravond. Dus misschien toch een voorgevoel gehad hier :)

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    caatje: ow fijn, al die hechtingen eruit!

sabrina: ik duim voor je meis!

sjoon: wat doe jij hier op het forum? Jij moet bevallen ;)
    hoe staat het ervoor?
    11-11-11 is zoooo'n leuke datum. Alleen daarom had ik 42 weken willen lopen, hihi. Maar zoals het nu is, is het ook goed hoor :)

FmT: schiet op jij ;)
    en hier vanavond ook lekker TVOH kijken (als het goedkomt met de boodschap en shop plannen).

zeehondje: ik had in het andere topic gereageerd op je vraagjes.
    als sjoon opschiet, kunnen we deze topic sluiten, ik raak constant in de war!

misja: jij ook een fijne dag :) Wat zijn we allemaal lekker in de weer he?

hier echt nergens zin in, heb wel uitgeslapen, maar ben toch nog moe...
    dus lekker niks denk ik vandaag, misschien zo even naar buiten, wordt je ook lekker wakker van.

12. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    haai dames,

vandaag voor het eerst zonder kraamhulp en vriendlief heeft afgelopen nacht gewerkt. ging allemaal goed.
    ben nu aan het wachten op de vk om de laatste hechtingen te verwijderen. en uiteraard wil mijn mannetje weer eten, haha

straks lekker naar buiten.

@ sjoon: zou een mooie datum zijn vandaag.
    @ sab: ik hoop zo dat hij mee naar huis mag.

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Sorry sahi... Ik kan het niet echt versnellen, maar wil het wel graag!!
    En anders maar de 12de maar goed ik wil het liefst dit weekend wel bevallen!! :)

14. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Gold, anz en karine heb jullie uitgenodigd voor word feud. Dan weren't jullie wie ik ben

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    altijdvrolijk: en hoe bevalt het zonder kraamhulp?

ik lees dat sommigen geen oplosbare hechtingen hebben, waarom is dat?

sjoon: ik weet dat je het niet kan dwingen, maar ik kan me voorstellen dat je nu heel graag wilt, zeker na het bloedverlies!
    Ik duim voor je hoor!

ik ben echt jaloers op de worfeud-mensen, ik wil ook!! Maar het kan niet op BB en ook niet op de laptop...

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ik wist niet dat zoveel kindjes 'al' alleen sliepen :) Ik was serieus in de veronderstelling dat het te vroeg was voor d'r eigen kamer. Wat een opluchting was het om te lezen dat het 'gewoon' kon. Dank voor de antwoorden dames.

Dus afgelopen nacht lag ik gekluisterd aan de babyfoon, en heb toch heerlijk geslapen :D

Wordfeud.... Geweldig, zeker s'nachts, er is altijd wel een dame die op de gekste tijden meespeelt ;)

Zeehondje, badje, tips? Ik heb niet echte tips, leegscheppen op het kamertje, laten staan tot papa er is of in de badkamer in badje doen? Je ziet het, aan mij heb je niet veel ;)

En Sjoon .... Ik duim duim duim!!!!

Hechtingen; hier oplosbare hechtingen, geen idee of ze al weg zijn, zal toch wel?

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: bij mij waren die oplosbare met een week of 2 wel opgelost. Dus die van jou zijn ook vast wel opgelost!
    Maar ik vond het zo fijn dat er verder niet naar omgekeken hoeft te worden, dus vraag me af waarom niet iedereen oplosbare heeft gekregen.

18. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oe, badtips. Die heb ik ook niet echt maar ons badje staat in de badkamer. Dus het slangetje hangt in de kuip om te legen.

En qua hechtingen, ik had wel oplosbare maar omdat ik alleen onderhuid (zonder zichtbare scheur in de opperhuid) had, stond er te eel spanning op. Hij is nu doorgeknipt de laatste.

Mijn kleine vent schijt iedere x zijn luier weer vol als ik net klaar ben met verschonen. Hoe lang ik ook wacht, elke x weer! Pffffz! Best irri ;)

19. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hier nog een jongetje die dat diet hoor. volgens mij is poepen in een natteluier vies ofzo

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

De krampen gaan over naar weeen.
    Nog goed te hebben, ze komen nog niet regelmatig en houden geen minuut aan.
    Nu ff lekker met zoonlief op bed liggen.

Deel Deze Pagina