Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    joehoee !

Sjoon; spannend!!

Sabrina; Oooh wat lekker eindelijk weer met een compleet gezin thuis! geniet ervan:D:D:D

altijdvrolijk; die heupen trekken wel bij hoor.. duurt een paar weken voordat je banden alles weer bij elkaar trekken;)
    ik paste mn 'oude' spijkerbroeken ook nog tijdens de zwangerschap :) merk nu dat ze los gaan zitten(waarschijnlijk toch iets uitgelopen door de brede zwangere heupies:)
    Controle over urine heb k gehouden... doe je wel bekkenbodemoefeningen? als je daarmee goed oefent hoort het wel weer goed te komen hoor:)

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @altijdvrolijk: ja, dat weten we dus niet. Mijn oom ligt nu nog in het ziekenhuis. Waarschijnlijk mag hij morgen wel naar huis, nou ja, het appartement waar ze verbleven (gelukkig is dit van vrienden, dus is het geen probleem dat ze langer blijven), maar voorlopig mag hij nog niet vliegen... Erg vervelend allemaal dus! :$

@Gejanne: jaaaah, ik was echt zoooo trots dat het badderen me alleen gelukt is. Tot nu toe deden mijn lief en ik het steeds samen. :D

@Sahi: ik ben hier ook jaloers op de wordfeud mensen hoor... :( Heb Nokia en kan het dus ook niet spelen... Maar ja...

@Sjoon: hoe is het?! Ben je inmiddels naar het ziekenhuis?! :(

Ik ga zo eens lekker naar bed. Ons mannetje heeft net een voeding gehad en ligt nu heerlijk bij mijn lief te slapen. Ziet er zoooo schattig uit! :cool:

Oh, trouwens wel grappig: vandaag was dus Cristian's NAAMDAG (Santo)! :D Hebben het niet gevierd hoor, vind ik een beetje onzin op deze leeftijd. Voor mij is en blijft de verjaardag (oftewel geboortedag) altijd veel specialer!

Weltrusten!

Liefs,
    Caroline

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @zeehondje, ik moet heel veel pagina's bijlezen dus je zult vast al wel tips gehad hebben over je badprobleem, ik zou het eerlijk gezegd niet weten.

@sjoon, ik ben zo benieuwd of er al iets gebeurd is, ik moet nog 3 pagina's doorlezen, op dit moment is je badkamer in ieder geval al schoon. Dat is lekker haha.... Oeh sjoon spannend hoor... Ik lees nog even door.... ooooh helemaal niets meer spannend..

@misja jij hebt een leuke dag gehad zo te lezen. Soms zou ik ook een hond willen maar ik wil niet door de regen wandelen hehe :).

@sahi lekker hoor uitslapen, haha ik mag morgen of zondag. Heeerlijk !

@altijdvrolijk hoe is je dag geweest zonder kraamhulp? Volgens mij heb ik dus nu ondertussen daarop het antwoord gelezen :D

@princi alvast gefeliciteerd met Mara en nu lees ik bij jou van die schoorsteenzak, ben ik toch helemaal vergeten vanmiddag stom stom stom van me..

@sabrina wat fijn, eindelijk jullie gezinnetje lekker warm thuis. Geniet van elkaar.

@gejanne ik wilde 6 berichten terug al zeggen : Stelletje wordfeudverslaafden hier in dit topic haha..

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Dames, ik heb gister om een uur of 9 een douche genomen en heb daarna tot een uurof 3 half geslapen. De weeen kwamen om de 10 min met matige pijn, nu om de 7 min met heftigere pijn. Dus er zit wel wat vordering in, maar naar mijn idee niet heel veel. Nu kan ik niet meer slapen dus heb net mijn laatste wasje weg gevouwen.

Ja, daar is er weer een!! :) heerlijk die pijnen als je er op zit te wachten ( roep ik nu nog met mijn grote mond)

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Leuk die nachtelijke posts! Sjoon ik hoop van harte dat het gaat opschieten! Nu is het nog uit te houden, hoop dat het nog een tijdje zo blijft (dat je dus lekker goed ontsluit met niet te veel pijn).

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Die hoop heb ik ook sahi!

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Zet hem op Sjoon, ik zat ook echt op de pijn te wachten toen :D

Wel gezellig dat je nog ff kwam Wordfeuden :)

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    is er nog niemand door Sjoon uit bed gebuddied haha..

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik zit nog steeds op de bank met weeen die niet een heel regelmatige tijd aan willen nemen. Maar mag je evt ook bellen als ze pijnlijker worden? Weet iemand dat?

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    VK belde mij toevallig toen ik net zo zat als jij, en ze wilde wel graag kijken of er en hoeveel ontsluiting er was. Ik zou even bellen!

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Thx gejanne! Dan doe ik dat zo even!

Zit nu lekker met een kruik in mijn rug, dat scheelt wel iets.

12. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    he bah niet fijn dat je al zo'n tijd met onregelmatige weeen zit..
    zou ook lekker bellen dan weet je iig waar ze aantoe bent :)

13. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Klinkt goed Sjoon!!! Heb je al gebeld?? ;)

14. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sjoon: ik zou bellen hoor. Ik liep zo 24 uur alleen konden ze voor mij niets betekenen omdat me vliezen gebroken waren. Voor jouw kunnen ze veel betekenen hoor. Heel veel sterkte en hoop dat je nog genoeg energie hebt voor het 'echte' werk

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Vk is zojuist langs gekomen. Ik zit op ong 3 cm, dus die zijn al binnen.:)

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Sjoon: mooi meis! Die 3 cm zijn zéker binnen! Hahaha, moest wel lachen om je eerste nachtelijke bericht, hoop dat je de pijnen zo blijft waarderen! ;) :D

Goedemorgen trouwens allemaal!

Hier weer een heerlijke nacht gehad! Cristian ligt nu lekker in zijn box en is super wakker hahaha, wat heeft hij toch prachtige blauwe kijkers! :D

Vandaag een relaxte zaterdag, sterker nog: een relaxt weekend! Helemaal niets gepland, dus we zien wel wat het brengt!

Liefs,
    Caroline

17. Female

Female Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

@ Sjoon; Veel succes, spannend. Zal het in de gaten houden hier of je al bevallen bent ;)

@ Sabrina; Wat heerlijk dat hij eindelijk thuis is, geniet ervan!

@ All; Ik heb besloten om afscheid te nemen van de oktober mama's...
    Ik heb er veel te weinig tijd voor, ben zo ontzettend veel met mijn gezinnetje bezig. Ik wil daar gewoon alle rust en tijd voor hebben, en nu wordt steeds reageren af en toe een beetje een verplichting, zo van 'oh ja ik moet ook nog...'
    En als ik maar eens in de zoveel dagen kan reageren zit ik er gewoon niet lekker in.
    Heb tijdens de zwangerschap veel gehad aan dit topic en met plezier meegeschreven, maar ik merk nu dus dat het veranderd en ik er minder plezier aan beleef... Daarnaast begin ik te merken dat er een hecht klein clubje overblijft, waarvan ik het gevoel heb dat ik er niet altijd even lekker tussen pas.

Dus; Bedankt allemaal! Ik zal zeker nog regelmatig even lezen om te kijken hoe het hier gaat. En vooral;
    Geniet allemaal van jullie gezinnetjes!! :)

Liefs

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Female: jammer, maar zodra het teveel een verplichting wordt is het inderdaad niet goed! Geniet van je gezinnetje en als je af en toe nog komt kijken, laat dan ook af en toe nog wat horen! ;) :)

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: yes, 3 cm! En nu rustig afwachten voor de rest :)

caatje: mooi he, als ze zo wakker liggen rond te kijken :D

female: ik vind jou er prima bij passen hoor!
    Maar ik snap dat je het erg druk hebt, dus jij moet lekker doen waar je je goed bij voelt.
    Ik snap dat het soms een beetje als een verplichting voelt, maar als je hier maar af en toe komt reageren, is dat ook goed natuurlijk.
    Jij ook genieten he?!

vandaag niet per se plannen. We blijven sowieso even binnen, want hier in de binnenstad is de intocht van st. Klaas. Merk er nog niet zo veel van, maar het zal vast druk zijn.
    gisteren vergeten een lampje te halen, dus dat doen we vanmiddag maar...

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Jammer Female, maar wel begrijpelijk! Kom er soms ook gewoon niet aan toe, maar iedereen heeft het nu drukker, dus er wordt sowieso al wel wat minder grschreven volgens mij! Jij ook genieten van je gezin, maar dat doe je volop volgens mij :)

Deel Deze Pagina