@caatje: lekker hoor, nog even een bbq! hier gewoon Chiel de hele dag zonder luier laten lopen en dan de kookwekker op 30 minuten gezet. gezegt dat als de "piep piep piep" gaat dat hij dan even op het potje moet gaan zitten, en proberen te plassen. hij rende iedere keer (met plezier) naar het potje toe om proberen te plassen. later de wekker op 3 kwartier gezet, en nu om het uur. als dus de wekker af gaat dan roept hij al: ik ga even op het potje water uit mijn piepie doen! (zo noemt hij plassen dus!)
@Sjoon: Hahahaha wat schattig! En tof dat het zo goed gaat! Enne... Is niet "even nog een BBQ" hoor, hier kunnen we t/m november BBQ's doen. Het "nog even" in dit geval is voor mij, voordat de kleine komt. Hahaha, daarna waarschijnlijk niet zo veel tijd meer voor een BBQ @home! Speciaal voor Chiel:
wauw, tot november! haha, in november vorig jaar hadden we al sneeuw hier! wil denk ik ook nog ooit eens een winterbbq doen met mijn verjaardag.... lijkt me wel grappig
Zolang het droog is, zou dat best kunnen. Tegen kou kun je je kleden. Een Britse vriendin van mij deed in Engeland heel veel winterbbq's, maar dan dus wel op het strand. Hahaha, dat lijkt me helemaal cool!
altijdvrolijk: ja de elektra is aangesloten! Ik ben zoooo blij! bijzonder: mooi gespam allemaal hoor lolly: pfff 2,5 uur lopen, dat lukt mij echt niet meer zeg! sjoon: wat goed van chiel!! caatje: ik wil je buikje wel eens zien dan! En misschien alleen maar beter, een minibuik, minder last van. maar ik vond mijn buik ook mini, tot ik m op foto zag, dus wie weet valt het wel mee bij jou. all: voor mijn gevoel heb ik niet veel gedaan vandaag en moet er nog van alles gebeuren, maar ben helemaal versleten en wordt gek van het maagzuur maar wel lekker de petekindjes geknuffeld en gewoon een gezellig dagje gehad
moest morgen nou female of fleurop voor inleiden met gel ?? ben ff kwijt wie !! maar heeeel veel succes hoop dat het wat doet hier veel weeen gehad eind vd middag ging het wel weer vannacht volle maan .. laat het bij mij maar komen .. ben benieuwd naar morgen !! dikke knuf voor all
Het is fleurop die morgen naar het ziekenhuis gaat. En ik hoop dat het bij jouw nou ook een beetje wil doorzetten Emma, want dit is ook niets zo.
Fleurop veel succes vandaag! Hier al wakker Verschrikkelijke pijn in het midden rechts van mijn rug en in mijn vingers en het ergste vriendlief ligt te snurken alsof hij een heel bos aan het omzagen is! Poeh poeh...
Veel afspraken vandaag! Ik kwam er gisterenavond achter dat ik me vandaag ook weer moet melden bij de VK (dacht morgen pas) Veel succes iedereen!
Goedemorgen, @ Ansz; oke een weekje overtijd dus. Alles nu weer rustiger? @ Worst; de foto's zijn echt heel mooi, prachtig! VK inlichten; ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee of dat moet. Volgens mij is er idd geen haast bij als je de slijmprop verloren bent. Kan nog een paar weekjes duren... Alleen als je vliezen gebroken zijn... @ Princi; wat een rotnacht was dat gister... Gister weer gezellig en een goede dag gemaakt? @ Fleurop; Heeeel veel succes vandaag!! ff kindjes naar school brengen, tot zo...
Een goedemorgen, Weer lekker geslapen, maar kwam alleen wat moeilijk IN slaap gisterenavond. De kleine was echt super beweeglijk! Ik wil steeds proberen op mijn zij te gaan slapen, omdat de dokter zei dat dat toch wel beter was (i.v.m. druk anders op je nieren enzo), maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Zodra ik op mijn zij ga liggen, begint die kleine toch tegen m'n buikwand te duwen! Uiteindelijk dus toch maar weer op mijn rug gaan liggen, blijft voor mij de beste houding. Duurde toen wel ff voordat de kleine weer rustig werd. Wel erg leuk dat mijn lief die druktemaker ook weer supergoed kon voelen! @Sahi: lief, maar de mijne is echt klein. Ik merk het bij iedere reactie, als ik zeg hoe lang ik "al" zwanger ben. En ook daar ik iedere week meet en er nog geen centimetertje bij komt. Maar ik meen het, inmiddels vind ik het niet erg meer. Sinds ik de kleine super goed voel, maakt het me eerlijk gezegd niet uit hoe mijn buik op zicht is. Ik zal wel ff kijken of ik weer eens een foto kan posten, is inderdaad alweer ff geleden. @altijdvrolijk: Lekker hoor dat je verlof hebt! Dat mag je gerust schreeuwen! @Fleurop: Super spannend vandaag! Veel succes! @Worst: Balen zeg, dat je zo vroeg wakker was en je vriend ook nog eens lekker lag te snurken. Mijn lief snurkt ook, ik weet hoe het is. Ik geef 'm gewoon af en toe een duwtje hoor, en zeg dat ie zich ff op z'n andere zij moet draaien. Meestal helpt dat wel. @Sjoon: lol of wellicht was Princi wel heel laat?! Nou, ik ga ff m'n yoghurtje eten. Over een halfuurtje gaan we naar de privé kliniek voor de 3D echo! Super spannend! Hoop echt dat het gaat lukken!!! Liefs, Caroline
Zo meiden daar was ik ook weer.... Druk aan het verbouwen thuis en zo langzamerhand begin ik het aardig zat te worden... buik zit in de weg, maagzuur is bijna continu, rug/heupen/bekken werken totaal niet mee (lees zeer pijnlijk) maarrrr we blijven lachen en badkamer wordt super mooi dus dat is wel heel erg fijn zo voor dat ons beebje komt.... Nog maar 2 weken werken gelukkig, ben echt aan het aftellen... Heb niet echt blijgelezen...sorry maar het waren meer dan 15 pagina's ongeveer.... Fleurop: Succes vandaag !!! Worst en Emma: Dikke knuffel voor jullie ! Misja: Nogmaals ontzettend bedankt voor de supergave aankleedkussenhoes en de super lieve verrassing !!! Een schattig etuitje voor luiers !!! Ga weer mijn best doen om op iedereen te reageren.... fijne dag allemaal !!!
@Mariel: leuk je weer te zien! Balen dat je zo'n last hebt van alles. En dan ook nog eens aan het verbouwen! Pffff, heftig hoor! Hoe lang gaat de verbouwing nog duren? Nou, wij gaan nu naar de kliniek. @all: Duim ajb voor ons dat de 3D echo gaat lukken!!! Dat zou echt zooooo tof zijn!!! Liefs, Caroline
Ha, Zo, weer thuis van ons weekendje bij vrienden. Om half 7 rammelde het wekkertje weer manlief en vrienden moesten gewoon gaan werken. Ach, was kwart over 8 thuis, zit nu nog steeds op de bank, moet echt de spullen gaan opruimen. Maar ben zoooo moe Vrij slecht geslapen, maar het was wel super gezellig! En ik heb nu ook behoorlijk stijve vingers van het vocht, maar goed, ben niet de enige Moet wel ff moed gaan verzamelen om vandaag schoon te maken Alles wel zo'n beetje bijgelezen, vanaf vandaag ga ik weer reageren. Caatje, ik vind het juist helemaal niks, op mn rug slapen. Zodra ik even zo lig, kom ik adem te kort, slaap eigenlijk altijd op mn rechterzij. Maar ik zal zo blij zijn als ik weer op mn buik kan slapen, die houding blijft favo. Ik ga duimen voor een hele mooie 3D-echo voor jullie!!! Mariel, knuffel voor jou, balen van de pijn. Verbouwing schiet wel op toch!? Dan kun je er ook wel weer lekker van genieten denk ik! Altijdvrolijk, heerlijk, verlof!! Geniet ervan! Rest, sorry, weet niet meer Fijne dag dames!!
Goedemorgen! Iris is weer naar school, dus ik heb weer even tijd om te lezen en reageren. Sjoon: wat goed van Chiel! Terecht een trotse mama Fleurop: ontzettend veel succes vandaag! Hopelijk zet het goed door en heb je snel jullie kleintje in je armen. Worst: wat een mooie foto's heb je laten maken! Altijdvrolijk: verlof!!!!!!!!!!!!!!Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Caatje: veel plezier bij je echo! Gister is de oude oppas van m'n oudste bevallen van haar eerste: een meisje, Naomi. Ik ben er ook, zo goed als, klaar voor! Ik ga vandaag even twee keukenkastjes opnieuw inrichten (ik las dat Bijzonder dat ook al had gedaan ), de andere kastjes had ik al gedaan. Ik las ook dames over geboorteborden, Bijzonder wat knap gemaakt! Wij hebben deze besproken: Bekijk bijlage 182352 Bekijk bijlage 182354
@ Misja; je hond is iig wel waaks . Ik kijk er ook naar uit dat het kindje er is. Lijkt nog lang, maar de tijd gaat zo snel. Kijk maar hoe snel de zwangerschap voorbij is gegaan @ Gold; dat 'glijden' voel ik hier ook, vaak doet het echt pijn. Of van die fijne onverwachte stretch-bewegingen . Succes bij de vk! @ Spannend, zindelijk maken. Wel veel werk, maar de moeite waard Hoop dat het je nog lukt voor de baby komt... Celeste is nu ook helemaal zindelijk, sinds deze week ook 's nachts. Echt heel fijn, straks maar 1 in de luiers @ Bijzonder; nou, als ik eraan toegeef merk ik meteen dat ik aankom. Probeer het dus niet te doen Veel gezonde dingetjes tussendoor, fruit, wortels, rijstwafels etc.. Mooi, dat genoortebord! Wel een gedoe zeg! En nog meer toffe foto's zie ik (3d en buik) @ Lolly; lange wandeling, maar ook wel lekker lijkt me! @ Altijdvrolijk; thanks . heb het omgegooid, gisteren niks gedaan! (Echt bijzonder, want dat lukt me dus nooit...) Heb alleen de ouderwetse kinderwagen opgepoetst. Vandaag zolder opruimen . Geniet van je VERLOF!!! @ Caatje; veel plezier zometeen bij de echo!! @ Sahi; voel je maar niet schuldig na een slome dag, nu is het juist de tijd om ervan te genieten...! @ Emma; Fleurop dus, doe mij nog maar alsjeblieft nog even niet . Kleintje mag nog lekker even blijven zitten en groeien @ Mariel; succes in alle drukte nu, nog ff meid... Zometeen op zolder opruimen. Man gaat weer materiaal halen om verder te klussen op zolder. Vanmiddag om 14.40 op controle bij de gyn in het zh. Ik moet vandaag bloed prikken. Spannend, want ik ga mijn angsten overwinnen... Toen ik zwanger was van Celeste moest ik ook in het zh bloed prikken en daarna ben ik flauwgevallen in de lift. Sindsdien ben ik best bang voor prikken, en vooral om flauw te vallen. Alleen bij mijn eigen HA voel ik me nog op mijn gemak. Maar ik ontkom er niet aan, dat ik straks toch weer moet prikken in het zh. Dus ga het vandaag express in het zh laten doen, om mijn angst te overwinnen... Ik voel me nu nog goed, dus hopelijk houd ik dat vol... Tot later!