Caatje, wat zeehondje zegt, zo doe ik het ook. Alleen dan geen olie maar badspul erin. Douche hebben wij samen met de kraamhulp gedaan, toen was hij 5 daagjes oud. Ze zei gewoon vasthouden onder zijn kont en achter het hoofdje. En dan tegen je borst aanleggen. En alleen kan wel, wipstoel in de badkamer zetten, badcape erin, luier eronder. Kleine neerleggen, badcape eromheen, jij je snel een beetje drogen en badjas aan... Ging goed hoor Hier vind vriendlief het badje niet eng, maar hij loopt een partij te mopperen met aankleden! Hahaha! Die kleine werkt nl niet echt mee. En op een of andere manier is papa een beetje bang dat hij hem pijn doet. Denk dat het ook gewenning is hoor!
Bad: ik sop Dinand op de commode altijd al in, volgens onze kraamverzorgster was het niet zo goed om zeep al in bad te doen, waarom weet ik eigenlijk niet. Maar op de commode weet ik idd ook zeker dat zn billen lekker schoon zijn!! Ik doe eerst zijn haartjes en daarna de rest van zijn lijfje!
Ik ga morgen eens dappper proberen welke spijkerbroeken van voor mijn zwangerschap ik pas. Ben benieuwd, ga er vanuit dat het er nog geen eentje is, aangezien ik nog 7 kilo moet. Me buik is echt zo snel geslonken, te bizar! Ik ga nog mijn oefeningen doen en dan even slapen voordat het weer voertijd is! Fijne avond! Oh, ik kon wel even spieken of Sjoon al bevallen is hoor
Dank jullie wel voor jullie reacties! Erg nuttig! @zeehondje: ohja, dat zou ik sowieso ook doen, voor het afdrogen de kleine aan mijn lief geven! Ik vind het in bad doen erg leuk, maar samen douchen lijkt me toch ook heerlijk! Eens kijken wanneer we dat eens zullen doen! @FmT: Ik geloof ook niet dat ik er al aan toe ben alleen met de kleine te douchen hahaha! Kan me wel voorstellen dat ze daarna heerlijk slapen! @altijdvrolijk: Wauw, wat dapper dat je alleen met de kleine gedoucht hebt! Dat lijkt me toch erg spannend! @Gejanne: Oh, handige tip! Dat lijkt me inderdaad een goed plan de kleine van te voren al in te soppen. Of in ieder geval zoals FmT zegt, de billetjes van te voren te doen! Dat ga ik de volgende keer ook doen! In bad vind ik het eerlijk gezegd erg lekker om met mijn hand het badschuim op zijn lijfje te smeren. @Wat betreft Sjoon: Ik heb haar een WhatsApp gestuurd, volgens mij heeft zij normaal gesproken de telefoon altijd bij de hand, nu reageert ze niet. Heb dus heeeeel sterk 't gevoel dat ze ligt te bevallen... Hoop het zo voor haar!!! Mmmmm, voel me trouwens heerlijk rozig, wat is die Zwitsal geur toch lekker hè?!?! Liefs, Caroline
HOERAAAAAAA! BABY NIEUWS!!! Kreeg zojuist het volgende berichtje van Sjoon: "Om 20:24 uur is Elynn Marianne Elisebeth geboren. Wel met vacuum. 4370 gr. Als alles goed is mogen we morgenvroeg naar huis!" @Sjoon: HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER ELYNN! Ik hoop dat moeder en dochter het goed maken! Veel geluk gewenst en geniet van elkaar! Ik ben nu hier onze kleine voeden en dan naar bed! Weltrusten allemaal! Liefs, Caroline Voor Sjoon:
Yes, de laatste baby van ons forum is geboren! Sjoon, van harte gefeliciteerd, flinke dame Geniet ervan!!
Gehoord via wordfeud (thanks misja) : Hoeraaaaa Sjoon. Ze is er en wat is ze lekker groot. Ik hoop dat alles goed gegaan is en je niet te veel last hebt van de vacuum! Geniet ze!
Sjoon & man: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat een mooie naam heeft ze gekregen!! Lekker even bijkomen en genieten van elkaar! Liefs
Jaaaaaa, hoera! Sjoon van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Nu lekker genieten!! @All: als we gaan verhuizen, wil iemand die link even plaatsen. Kon hem niet meer vinden.
Zooo wat een grote meid die elynn!! Van harte Sjoon! nou dames het eind van dit topic... iedereen is bevallen dust zal wel snel gesloten worden verder op t andere topic!!
Sjoon: gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Elynn! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! Maar eerst genieten!
had ook een sms van Sjoon, maar ik sliep al (normaal word ik altijd wakker van mijn tel ) Dus net na de nachtvoeding pc opgestart, maar zie dat Caatje het al geplaatst heeft. Sjoon van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Geniet van elkaar en hoop je snel weer op zp te zien.
fmt; ah zo.. nee niets bijzonders hoor haha zag t staan en viel me op omdat ik daar zelf ooit heb gewoont
Een goedemorgen! Weer heerlijk geslapen hier. De kleine ligt nu lekker in de box rond te kijken. Dat blijft toch altijd super mooi! Ik zit lekker "punked" te kijken op MTV. @LovingMom: Was echt nog puur toeval dat ik nog online was, toen het smsje kwam. Stond op het punt om naar bed te gaan. @altijdvrolijk: Dit is de link naar het nieuwe "oktober mama's" topic - http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/307759-oktober-mamas-2011-a-55.html @Sahi: Lekker tijdstip meis! Hopelijk blijft dat zo! Vandaag hebben we weer een relaxt dagje. Het weer wordt wat minder, vandaag is er nog geen regen voorspeld, maar voor morgen en overmorgen wel. Bah! Vandaag is trouwens wel een bijzondere dag... Ten eerste is natuurlijk onze Cristian vandaag 2 weken oud! En ten tweede... Is het vandaag de sterfdag van mijn moeder. Blijft toch altijd speciaal. Nu precies 16 jaar geleden... Liefs, Caroline