Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

spannend fleurop! en veel succes meid!

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

ff ego duik zo mijn bed in ben gesloopt
    vanmorgen eerst ctg alles ok met beeb en om de 8 min weeen
    daarna lang wachten was super druk maar mocht bij Dr Knol komen waar ik op hoopte !!
    heb geen cm erbij en toch ook geen volledige ontsluiting .. raar .. donderdag wel maar goed !
    hij heeft gevoeld en het is dan maar zo
    aangegeven dat ik twijfel over mijn hele ks na dit alles voel ik me sterker en sterker en wil het toch zelf gaan proberen
    we houden de datum van de ks maar dan wordt ik ingeleid .. duurt nog ff en we hopen allemaal voor mij dat het zsm gaat gebeuren maar is dat niet dan gaan we over op plan B
    dan inleiden .. met ruggenprik .. en zo nog wat meer .. mag zelfs met mijn ruggenprik aan gaan persen !!
    moeten wel kijken of ik volledige ontsluiting heb anders moeten ze dat opwekken met een ballonnetje dat kan ff duren maar op het moment dat ik zeg klaar gaan we alsnog naar een ks ...
    ben hier erg blij mee !! en nu maar hopen dat beeb liefst vandaag toch nog wil komen hihi

3. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Fleurop: Spannend meis !!! Heel veel succes !
    Emma: Goed van je dat je het zelf wil proberen ! Hoop echt dat beebje niet te lang op zich laat wachten ! Succes meis !

Jeetje wat spannend allemaal, en ik ben gewoon nog aan het werk :D hahaha samen met Sahi ;)

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@emma: wat heerlijk dat je dan toch de keus nog krijgt wat jij graag zou willen!
    en dat je met ruggenprik mag persen?? nog nooit van gehoord.
    wel balen van de weeen en nog weinig ermee opgeschoten.

jij in ieder geval ook veel succes

5. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag allen,
    Jeetje, wat gaat het allemaal hard hier!

@ Emma en Fleurop, hoop dat het allemaal voor jullie een beetje wil vlotten. En dat de kleintjes maar snel mogen komen
    @ Anz: Hoop dat bij jouw die weeen nou eens door willen zetten, dit is ook niets zo.
    @ Tina: Gaaf zo'n paal zeg...
    @ Worst: MMM, snurken! Dat doet die van mij ook hoor. Zelfs de hond snukt. En sterkte met het vocht in je vingers. Wel erg lief dat je mamsje mee gaat.
    @ Female: Je kunt het, hopelijk ben je dan van je "angst" af.
    @ Caatje: Mooie foto's hoor. En grappig hoe jij jullie kleintje noemt, zo heet mijn vriend ook (schrijft het ietsjes anders)

De rest ben ik weer vergeten, sorry dames...

6. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben via marktplaats geslaagd voor een super leuke lamp, morgenavond ga ik die ophalen :D
    Vanavond naar de VK, eens kijken hoe het gaat met die kleine..
    En gelijk even doorgeven dat ik toch thuis wil bevallen.

Zal straks/vanavond een buikfoto maken...

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zo, even de boodschappen gedaan, en nu even bijlezen .. Merk wel dat boodschappen doen steeds zwaarder wordt, vooral die zware tassen joh!

@ Sjoon: 3 is een mooie leeftijd hoor! En ze geven toch vanzelf aan wanneer ze er klaar voor zijn.
    @ Lolly: Jeetje 2,5 uur gelopen! Geen dikke voeten ?
    @ Altijd vrolijk: Ja wie verwacht nou dat er daar een gasleiding loopt, zo ondiep haha ! Geniet van je verlof !
    @ Caatje: Oh heerlijk nog bbq-en ! Zal hier wel niet meer gebeuren :( Ja dit was de derde poging, bij de vorige echo's liet ze niks zien! Moet kunnen nog hoor, zo laat ! Succes met de echo vandaag!
    Ohh ik ben wel benieuwd naar je buikje hoor! Wel lekker dat hij niet in de weg zit dan, want dat is hier wel eens lastig hoor!
    @ Sjoon: Hahaha water uit mijn piepie. Grappig !
    @ Emma: Hoop dat het snel doorzet meid.
    @ Worst: Oh jeetje, wat vroeg zeg ! Misschien nog een middagdutje doen?
    @ Caatje; Ja het beste is je linkerzij, anders kan de beeb zenuwen/bloedvaten afknellen en inderdaad voor je nieren (nierstuwing)
    @ Mariel: Hoop dat de weken tot je verlof snel gaan!
    @ Gejanne: Lekker rustig aan doen als je zo moe bent hoor, de rest komt wel weer!
    @ Tina: Hahahaha geweldig, succes met de keukenkastjes ;) wat een grappige geboortepaal zeg ! En euh, mijn vriend heeft het meeste gedaan hoor ;) Het idee kwam van mij :)
    @ Female: Nou inderdaad..niet aan toegeven, we zijn sterk ! Af en toe mag wel hoor.. Succes met bloedprikken, snap je angt nu.
    @ Worst: Succes bij de gyn. Balen dat je niet meer kan rijden joh!
    @ Lieke: Spannend voor jou! je bent in goede handen in het ziekenhuis ja.
    @ Caatje: Wat fijn dat je toch wat leuke plaatjes hebt van Cris ! Ziet er schattig uit hoor !
    @ Fleurop: Succes !
    @ Gejanne: Spannend in een stuit ! Hoe ga je bevallen als het nog zo ligt?
    @ Goldduke: Dat is al een flinkerd 3,5 kilo ! Hoop dat ze snel indaalt !
    @ Anz: Spannend !!! Hoop dat je al ontsluiting hebt!
    @ Misja: Geen idee of dat hoog is eigenlijk..
    @ Emma: Je beebje komt vast heel snel uit zichzelf ! Ga voor je duimen.

8. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Altijdvrolijk: Altijd leuk als je via marktplaats slaagt ! Succes bij de vk vanavond !
    Bijzonder: Voorzichtig met sjouwen hoor ! Fijn je weer te zien hier trouwens :)

Jippie om half 4 gebak, hebben weer een jarige :D zin in !!!

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    #349 Gean85, 12 sep 2011
    Laatst bewerkt: 12 sep 2011
    Anz: En ... bij de VK geweest? Ben heel benieuwd of de weeën al iets gedaan hebben!!
    Misja: Ja, wat kleine dingen gekocht, moet alleen nog pyama's volgens mij, maar kan echt niks vinden :( En...dutje gedaan? Ik heb het echt nog nooit 's middags gedaan, ook niet in de eerste zwangerschap, maar was nu zo moe, heb heerlijk anderhalf uur geslapen ;)
    Mariel: Ben idd benieuwd of de kleine nog in stuit ligt, geen idee of je dat zelf echt kunt voelen ;) Bij jou was het in de eerste zwangerschap natuurlijk ook zo, dus heb je er al iets ervaring mee, ik wacht het wel af! Gelukkig helpt de therapie ook beetje tegen je maagklachten, dat is idd drama, vooral als je het de hele dag door hebt!!!
    Fleur: spannend hoor, of het iets gaat doen. Anders je hoop maar vestigen op morgen, lijkt me anders wel spannend hoor!!
    Sjoon: las dat jullie ook bezig zijn met 'zindelijkheidstraining' van zoonlief, ik dus ook vanaf vorige week maandag. De grote gaat gelukkig al een hele tijd goed, heb nu jouw tip opgevolgd met een kookwekker, als die piept gaat hij gelijk weer plassen. Je moet er zelf ook echt actief mee bezig zijn hè, vind het nog een hele klus :(
    Emma: hoop voor je dat jullie kleintje snel uit zichzelf komt!!
    Bijzonder: heb uiteindelijk nog niks bijzonders gedaan vandaag, maar komt vanaf morgen wel weer! Leuk trouwens dat je weer meekletst :D Enne...wat betreft de stuit, mocht het nog zo liggen dan krijg ik gelijk een echo en proberen ze het te draaien. Kan er nu nog weinig van zeggen, voor hetzelfde geld ligt de kleine al wel goed, maar heb vaak het gevoel dat ik het nog aardig bovenin mn buik voel van links naar rechts zeg maar, aan allebei de kanten iets hards ;) Vind het wel ff spannend eigenlijk!

10. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Misja 120/80 is niet hoog tenzij jij er last van krijgt.. Voor jouw lichaam is de onderdruk natuurlijk best hoog geworden..

Fleurop; jammer dat t nog geen ontsluiting heeft opgeleverd :( trek je de weeen wel n beetje?

Emma; oohh bij jou sleept het maar voort he :(
    Gelukkig kreeg je de 'goede' gyn dat is toch altijd fijner.. Hoop dat je uk er snel is!

Wij zijn net terug van de vk .. De kramp heeft goed werk geleverd: 3 cm ontsluiting en n verweekte bmm!
    Het is dus echt wachten op weeen of gebroken vliezen :D
    Ze had t vermoeden dat t niet heel lang meer zou duren maar ik mag daar natuurlijk niet aan vastpinnen :p als t ventje heel eigenwijs is kan ie evengoed tm 40wk blijven zitten :)
    Wanneer ik een paar echte weeen heb gevoeld moet k wel direct bellen omdat ze verwacht dat er maar een paar flinke ontsluitingsweeen nodig zijn om richting de 10cm te komen..( hoop dat ze daarin gelijk krijgt :))
    Dus voor nu is het net als iedereen afwachten..
    Ik kan de kramp nu iig wel waarderen haha iedere cm die met kramp erbij komt is meegenomen!!

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Anz: gelukkig, bij jou heeft het wel iets gedaan. Zou lekker zijn als het nu snel doorzet, maar je kan er zelf weinig aan doen!! Spannend hoor!

12. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Ja.ben heel blij dat t niet voor.niks is geweest! :D

Ze hebben zelfs aangeboden dat als de kramp de komende week aanhoud en k erg slecht slaap dat ze dan ff ' een handje komen helpen'..
    Handig om te weten maar tot aan de 40 weken wil ik daar geen gebruik van maken..
    Dan.zit de kleine vent gewooon nog lekker :)

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

jeuhj anz, al 3 cm!! succes meid! jou weeen leveren in ieder geval wat op.

nu duimen voor emma dat er wat meer actie in die weeen komt.... we willen we resultaten!

@gejanne: idd er zit wel wat tijd in, die zindelijkheidstraining.
    de kookwekker is ook vooral voor ons bedoeld. omdat de tijd eigenlijk best wel snel voorbij gaat. vooral gister toen we de wekker ieder half uur zette.

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    anz: mooi dat er iets gebeurd!!

Hier komen de weeen nu wat vaker, iets pijnlijker maar nog heel goed te doen!! Wie weet komt het vanavond of vanacht meer op gang.
    Vk zegt dat ik in ieder geval wel reageer op de gel. dus dat is goed. Ze gaan pas voelen of ik ontsluiting heb als het echt heftiger wordt.
    we wachten gewoon door!!

15. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Spannend fleurop!

Ik hou t hier goed in de gaten haha voor je weet zijn er een paar aan t werpen:p

16. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Dat is spannend met Fleurop: ik ben benieuwd wanneer we horen dat je bent bevallen!

@gejanne: ik hoop dat ie goed gaat liggen, bij een tweede kan dat vrij laat nog, toch?

@caatje: mooie foto's zeg. Lijkt hij nu op jou of meen ik dat maar?

@anz: balen die krampen. Gelukkig dat het wat oplevert!
    @misja: volgens mij is dat helemaal niet hoog. Onderdruk moet onder de 90 zijn, toch?

@emma: goed dta er nu duidelijkheid is, hopelijk zet het vanzelf door!

@bijzonder: idd voorzichtig met sjouwen. Mijn schoonzus heeft nu een evrzakking door te veel tillen tijdens de zwangerschap. Nu mag ze 6 weken niks tillen, krijgt ze fysio en hopelijk houdt ze er dan niks aan over.

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh anz en fleurop !! wat spannend
    hier ook meer kramp na het toucheren .. anders doen ze het donderdag nog een keer !!
    het is idd echt spannend aan het worden he meiden

en super bedankt voor alle knuffels ! we zijn een kanjergroep samen

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @emma dat heb je mooi gezegd, wij zijn een kanjergroep :D! dikke knuffel voor jou, ik vind je lief maar dat wist je al haha :D

@Anz 3 CM ontsluiting, joehoeee maar zoals je zegt kan ook goed zijn dat het nog tot week 40 blijft zitten, heel erg spannend hoor :D.

Fleurop mooi zo dat het wat gaat doen nu, ik zit hier in spanning voor jullie!

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    anz: jee wat ga jij snel ineens! Spannend!

fleurop: jammer dat het niet op schiet, maar het komt vast goed vandaag of morgen!

misja: normale bloeddruk voor niet-zwangeren is 120/80 en dat is voor jou dus op zich ook prima. Alleen hebben zwangeren meestal een lagere bloeddruk, maar 120/80 is ook prima.

emma: je houd het ook spannend he?! Sterkte!
    Fijn dat je in ieder geval goed met de VK/gyn hebt kunnen praten

mariel: ja gek he, wij zijn nog aan het werk en meiden hier zijn aan het bevallen of zijn al bevallen! Maar 4,5 week verschil is best veel ;)
    lekker, gebak!

altijdvrolijk: wil je lamp wel zien! En je buik natuurlijk!

bijzonder: t is wat met die boodschappen he? En dan heb ik geen parkeerplek voor de deur en gaan mensen achter met toeteren als ik de tassen alvast voor de deur zet :( Maar ja, heb ik gewoon de piep aan ;)
    Voorzichtig met de tassen hoor, dan maar in meerdere tassen en vaker lopen ;)

gejanne: goed zo, komt morgen allemaal wel weer :)

misja: ik dacht dat het een heerlijk kantoordagje was, maar de ergonomische stoelen daar veroorzaken juist rugpijn :( Maar nu is het alweer redelijk weggetrokken, nu ik weer op mn eigen krakkemikkige eettafel stoelen zit ;)

suus: hoe is het met jou?

gold: fijn dat de apk weer goed was :)

caatje: t is een knapperd hoor!

lieke: ja toch balen als het echt op medische gronden in het ziekenhuis moet he?
    nog heel even volhouden meis!

@baby-aankondiging: wij krijgen de ooievaar (zo'n plakkerd voor aan 2 kanten van het raam) van vrienden van ons.

@VK: ze heeft me enorm gerust gesteld over de bevalling. Ik heb ook goed kunnen zeggen waar ik bang voor ben. Niet de pijn op zich, maar gewoon dat ik niet weet wat er gaat gebeuren, terwijl ik echt een control-freak ben. En t is gewoon allemaal nieuw en je kan je nauwelijks voorbereiden. Dat snapte ze heel goed, vooral omdat zij net terug is van verlof na haar 1e kindje, terwijl ze al jaren VK is. T is inderdaad een spannende aangelegenheid. Ze gaan dus de nadruk leggen op mij dingen uitleggen en me helpen ontspannen. Fijn!
    Gewoon het feit dat ze het nu weten, is al fijn op zich :)
    verder ligt de baby prima en is ze goed gegroeid. Dus nu gewoon afwachten wat er allemaal gaat gebeuren en over 2 weken weer terug.
    Vriendje heeft meteen nagevraagd over de praktische dingen, want hij moet mij in het ziekenhuis zien te krijgen, dus hij wil graag weten hoe en wat. Maar die is nu ook helemaal relaxed :)

Wat kletsen jullie trouwens veel, iedereen heeft zo'n beetje verlof zeker ;) Haha. Gezellig hoor!

zo nog even werken en daarna lekker niks.

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@misja: ik heb normaal al een vrij lage bloeddruk, en nu met de zwangerschap blijft deze (gelukkig) ook mooi laag!
    ik heb laatst een keer gevraagd aan de vk wat voor onderdruk er bij mij max mag zijn omdat deze laag is. ze zei dat ze bij 85 of 90 mij al naar het zh zouden sturen, normaal is dat bij onderdruk van 100 zei ze....

Deel Deze Pagina