haha worst, ik denk dat als de mensen incl borsten willen gipsen, mijn vriend ook geen nee zal zeggen!
@female lekker hoor een dagje naar de Efteling! Geniet ervan met jullie gezinnetje. @emma lekker hoor BBQ, hier de ramen en deuren gesloten, kan de warmte echt niet verdragen. @goldduke, ik wil hem met spiegelsteentjes gaan bekleden en dan met een roze lint ophangen in de babykamer. Zodra ik het beu ben denk ik dat hij verdwijnt achter de schotten op zolder haha.. @anz veel plezier met je verlof, wat ga je inelkaar flansen op de naaimachine ? @caroline leuke nieuwe look! FF een nieuwsgierigheidsvraagje, word je niet bruin door de zon in Spanje? Of verkleur/verbrand jij gewoon niet? Ik vraag het me elke keer af haha . @lolly Hoi kweet ff niets te vertellen! @misja wat lief van je schoonmoeder dat ze een badcape heeft gemaakt. @princi ik snap dat je geen gips meer kan zien, ik ben helemaal niet creatief aangelegd en ben ook bang dat hij niet stevig genoeg is voor mozaiek, dus we moeten even een oplossing bedenken voor het eventueel verharden van het gips. @Sjoon haha daar had ie niet eens aan gedacht, het enige wat hij vind is dat zwangere vrouwen veel geld opleveren. Ze willen alles.. @sahi veel plezier bij de BBQ en morgen dagje familie. Hier, de klamboe + lamp en dekbedovertrek van Babouche zijn geleverd. Wij hebben zojuist even gevierd dat we de eerste lamp in ons huis hebben opgehangen , we wonen hier nu al een jaar hahaha. Nu de overgordijnen nog afwachten en dan is het op wat dingetjes aan de muur wel klaar. De baby kan in ieder geval komen. Iemand tips voor het opdekken van het bedje, wat ik ook doe die velluxdeken is echt te groot, achterkant van het matras komt omhoog te liggen en dat is niet goed.
worst: haha, vindt ie wel leuk zeker, allemaal zwangere naakte dames gipsen hihi, denk dat mijn vriend daar niet mee akkoord gaat oh, nu pas de eerste lamp in huis, hahah! gold: ja hier ook veel last van een drukke beeb, soms voelen mn ribben echt als een blauwe plek :O anz: we hebben er niks over te zeggen he... wanneer de beebjes komen... lekker dat je nu echt verlof hebt caatje: lekker kort koppie princi: lekker dat alle hulpmiddelen de deur uit zijn! all; wat is het warm!!!!! Bahh!!! Ik zweet me kapot. Zo even douchen en dan is vriendje alweer thuis en gaan we op stap. Maar behalve de hitte voel ik me wel prima vandaag
Goede middag, Een nieuw deeltje, joepie! Ik heb een extra rol gips gekocht voor me buik, aar of ik hem nodig heb is een 2de. Dat pakket is voor t/m 85 kilo en die heb ik nog niet gehaald (nog 5 kilo). Heb vanmorgen op de markt een stukje stof gekocht, misschien vanavond wat proberen... Laminaat leggen gebeurt morgen, is veeeeeeeel te warm vandaag. Heb er gewoon dikke vingers van.. Maar ik ga weer van de laptop af, mijn boefje trapt hem van me buik af. Kom terug als hij wat rustiger is... Tot straks...
DAMES! Ik ben ziek , ik heb vandaag weer onkruid weggehaald ( vriend heeft gras gemaaid ) + mijn huis is nog steeds schoon en opgeruimd. @altijd vrolijk ga je je gipsenbuik ook laten zien, ben wel benieuwd !. @sahi ik ben tot 4 uur bewust binnen gebleven, maar toen ik bezig was met onkruid echt mijn lijf was door en door nat! Geen weer voor een zwangere.
Een goeiemiddag! Bedankt voor alle complimentjes m.b.t. m'n nieuwe look! Hier een lekkere middag gehad. Zijn dus met de zus van mijn lief naar hun locatie voor de bruiloft gaan kijken. Die is echt prachtig! Ligt op een heuvel net buiten Jerez en heeft werkelijk een schitterend uitzicht! Daarna zijn we samen wat gaan eten, was erg lekker. Toen ik thuis kwam was ik wel moe, dus heb lekker ff siësta gehouden! Mijn lief mooi de boodschappen gedaan toen! @Misja: Jeetje, dat is inderdaad een flinke rit 1,5 uur heen en terug! Pffff! Kan me voorstellen dat je nu ff je broertje niet meer bezoekt. Komt hij ook wel eens naar jou? @Autorijden: Nu Misja het over die rit had, vroeg ik me af of jullie ook hulpstukken voor in de auto hebben. Ik heb hier in Spanje namelijk een kussentje kunnen kopen, die achter de stoel langs vast zit en die aan de voorkant 2 klittebandjes heeft, waar ik de autogordel doorheen kan halen. Zo zit de gordel dus niet op m'n buik en (vind ik) is het veel prettiger in de auto zitten. @Worst: lol grappige vraag! Ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon niet zo heel vaak vol in de zon ga/zit. En als ik het doe, smeer ik vooral gezicht en decolleté in met factor 50 of tenminste 30. De rest van mijn lijf (vooral armen en benen) kunnen aardig wat hebben tegenwoordig. Nou, ik ga ff een spelletje spelen. Heb het ontzettende oude, maar nog steeds oh zo leuke spel Theme Hospital gedownload hahaha. Kennen jullie dat? Is echt geweldig! Liefs, Caroline
Worst; lakentjes, omslagdoeken, badcapes.. Wat niet eigenlijk Pff onkruid wieden vandaag.. Hoe krijg je t voor elkaar haha ik zit binnen met alle ramen en deuren tegen elkaar open en de gordijnen dicht tegen de zon. Trek die warmte helemaal niet! Caatje; bedoel je dat de.gordel dan achter je rug zit? ik vind die gordel ook altijd in de weg zitten maar in nl ben je verplicht om m voorlangs te dragen ook als hoogzwangere... Misschien ook wel t veiligst maar zooooo niet prettig Klinkt mooi die trouwlocatie ! ,*droom*
@Autogordel: In heel Europa ben je verplicht de autogordel voorlangs te dragen. Bij mij gaat ie ook nog steeds voorlangs: Zie plaatje. Het is een kussentje waar je op zit, dit kussentje is ACHTER de stoel langs vastgebonden (voor stevigheid, op het plaatje zie je dat rechtsboven, dat lint dat vooraan zit, gaat dus echter de stoel langs). Vooraan het kussentje zitten op de hoeken twee klittenbandjes. Je gaat op het kussentje zitten, doet de gordel normaal om en het onderste deel (dat deel dat op je buik rust) doe je door de klittenbandjes, zodat het naar onderen getrokken wordt en op je bovenbenen rust. Ik vind het echt ideaal! Had het ook mee naar Nederland genomen, want ik wist dat ik daar veel auto zou rijden. Mijn tante zag het en zei dat ze het nog nooit gezien had. Vandaar dat ik nu benieuwd was hoe jullie dat doen. Ik maak er hier in Jerez dus ook super veel gebruik van! Het is echt heel prettig! Liefs, Caroline
Ha, Ff snelle zwaai, zo lekker op de bank Etentje wat gisteravond heerlijk en gezellig, nu pas echt het gevoel dat ik verlof heb. Maandag lekker beginnen met mn nesteldrangschoonmaakwoede Wil volgende week alles voor de baby klaar hebben, tis nu nog beetje chaos in mn hoofd omdat ik nog zoveel wil. Heb alles wel zo'n beetje bijgelezen, vanaf morgen of maandag hoop ik weer te reageren! Fijne avond allemaal meiden!!
O Caatje, wat een ideale oplossing, vind de gordel ook zo vervelend in mn buik zitten! Heb het hier nog nooit gezien eigenlijk!!
Ten eerste sorry voor mijn vele berichten! En dan loop ik misschien te hard van stapel maar : Ik heb zojuist een lijst gemaakt met alles wat in de vluchtkoffer moet + belangrijke telefoonnr's en alles wat manlief niet moet vergeten . Vanaf wanneer moet ik die ingepakt en klaar hebben staan? Ik denk zelf week 37 maar als ik bijv eerste pakje van de kleine meid dan inpak dan kreukt dit toch ? Of maakt dat niet uit haha.. Ik voel me zo blond maar ik wil echt niet achter de feiten aanlopen.
Haha worst als je t eerste pakje netjes opvouwt zal t kreuken.toch wel meevallen? En of t nou 3 weekjes of 3 dagen in de tas zit zal niet veel schelen qua kreuk toch hahaa Ze vind het vast niet erg Hier staat de tas al met de kleertjes erin (niks kreukbaars) nu nog een klein toilettasje voor mij erbij en wat kleren voor tijdens en na de bevalling Vanaf 37weken raden ze aan om t klaar te zetten maar dat kan natuurlijk ook nu al. Ik ben er direct aan begonnen toen een kennis vorige week totaal onverwacht met 35wk weeen kreeg en snel daarna meteen de baby, terwijl dr eerste gewoon n week overtijd was.
Goeiemorgen, Ik ben bij pap en mam nu. Kindjes waren vroeg wakker (nou ja... half 8, dat is voor ons vroeg... Dus ik ben even rustig aan het opstarten ) @ Sahi; dankjewel. Was 't gezellig, schouting en de bbq? @ Emma; dankjewel, heb er ook megaveel zin in. Is denk ik meer dan 10 jaar geleden voor mij, Efteling. Voor mijn man een jaar of 20. Pure luxe dus Lekker buiten gezeten? Was nog lang mooi he @ Gold; fijn he dat harde duwen. Zijn geen schattige schopjes meer, soms moet je de baby gewoon aan de kant duwen @ Ansz; lijkt me ook niet leuk hoor, om overtijd te gaan. Op 't laatst ben je het niet alleen zat, maar vooral ook ERG nieuwsgierig naar de kleine . Succes met alles wat je moet doen! @ Worst; Jij vroeg nog iets over mijn to-do lijst. Langer wordt ie niet echt nee. Vind het nog wel te overzien . Nesteldrang is de laatste weken ook niet zo erg, gelukkig . Jij vast veel succes morgen in het zh! Vluchttas; is wel handig denk ik met 37 weken, zou ik wel doen hoor! @ Lolly; dankjewel, lief van je @ Caatje; Hij is niet 2 wk vrij, maar 2 dagen . Maar das voor ons al hartstikke luxe dus @ Misja; Fijn weekend samen, geniet ervan! @ Autogordel: Geen hulpmiddelen, gewoon op en onder mijn buik. Vind 't prima gaan... Zo ga nog wat koffie pakken. Vanmiddag even langs een vriendin hier. Vanavond naar huis... Morgen een paar vervelende regel-afspraken, maar moet gebeuren...
Goeiemorgen!!! Deel 3 alweer.. Jemig meiden!! In dit deel krijgen we inderdad allemaal onze kindjes!! Spannennnnndddddd @ Female: Heerlijk even bij je ouders en half 8 is toch lekker? Zeker als je lekker rustig aan wakker kunt worden met een bakkie koffie erbij En de Efteling is echt superleuk! Wens je nu alvast héél veel plezier!! @ Sahi: Alles gezellig geweest op de scouting en BBQ? @ Gold: Dat harde duwen hier ook hoor! Soms ff lastig ja @ Anz: Lijkt me ook niet leuk hoor, om overtijd te gaan. Op 't laatst ben je het niet alleen zat, maar vooral ook ERG nieuwsgierig naar de kleine . Ryano kwam met 38+3, ik heb het gevoel dat deze later komt dan de uitrekendatum... Waarom? Geeeeen idee... @ Worst: Veel succes morgen in het zh! Vluchttas; is wel handig denk ik met 37 weken, ga ik dan ook neerzetten. En wat betreft het kreuken; zal toch wel meevallen?!! @ Caatje: Nog niet gereageerd op je nieuwe coupe, maar staat je erg leuk! @ Autogordel: Geen hulpmiddelen, gewoon op en onder mijn buik. Heb er niet echt last van.... Vandaag lekker niets doen... Ow trouwens... Vrijdags de diabetesvepleegkundige gebeld ivm mijn glucosewaardes; hij is heeeeeel netjes, maar ze vind toch dat ik zw.diabeet ben (2x iets hoger dan mag...) dus verplicht 2x per week een dagcurve en haar elke vrijdag bellen Maar ik heb geen medische indicatie om in het zh te bevallen, dat moet volgens haar de gyn 28 sept bepalen met de groeiecho Dan ben je ook geen zw.diabeet!!!! Grrrr :x Maar goed... Zelfs met 0.1 te hoog, ben je dus zw.diabeet en moet je je wel degelijk zo gedragen, omdat je zo behandeld wordt....
Karine: wat stom van die diabetes zeg! Maar je hoeft niet zo lang meer, komt goed joh. @ autogordel: geen problemen mee en ik rijd echt veel auto. Bbq was heerlijk, zat alleen al heel snel vol, echt jammer. Daarna nog best lang gebleven en door onweer echt een hele beroerde nacht gehad. T ging echt heel hard hier! En toen ik weer sliep kreeg ik last van maagzuur. Nu een beetje hoofdpijn en moe, maar ben wel klaar met slapen. Lig nog wel in bed om 12 uur komt mams ons ophalen om naar de familie te gaan. Wil eigenlijk nog een was doen, maar heb niet zo'n zin. Ben zo benieuwd naar onze kleintjes!
Een goedemorgen, Pffff, wat een nacht. Wel goed geslapen maar werd om half 8 wakker omdat ik naar de wc moet. Bovendien heb ik lichte hoofdpijn en misselijkheid en geen idee waar het van komt... Daarna beneden op de bank met onze Luna nog 2 uur meer geslapen, dat was wel lekker. @Female: zo grappig! Toen ik daarna wakker werd had ik gedroomd dat wij dinsdag ook naar de Efteling zouden gaan en dat het me zo leuk leek jou te ontmoeten! Das toch heel vreemd wakker worden, zo aan de andere kant van Europa! @Autogordel: Ik moet zeggen dat de autogordel bij mij los op zich ook nog wel gaat. Ik gebruik het kussentje vooral vanwege de achterliggende gedachte, dat mócht iemand eens flink remmen, mócht er eens wat gebeuren, dat alle druk niet op mijn buik terecht zal komen. Dat vind ik toch wel een eng idee namelijk. @Karine: Dank je nog voor je reactie op m'n nieuwe coupe! Nou, ik ga ff ontbijten! Fijne zondag allemaal! Tot later! Liefs, Caroline
@ Worst: Tuurijk laat ik die ook zien, maar me buikje is no zo bescheiden dat ik even wil wachten met gipsen. En vwb de vluchtkoffer. De kraamzorg zei tegen mij dat het vanaf week 35 klaar moet staan. Ook in die periode moest mijn onderlegger op bed. En ik zou het pakje vlak bij de tas leggen. Net als de dagelijkse dingen de je nu nog gebruikt. @ Caatje: Ik moet zeggen dat ik er geen last van heb, de gordel onder me buik langs. Het ziet er wel handig uit. Raar dat het hier in NL niet te koop is dan. @ Gejanne: Geniet dan wel even je van je zondag? Zodat je vol goede moet aan je nesteldrang kan toegeven. @ Female: Dat is wel vervelend dat je van die rot afspraken in het vooruitzicht hebt. *hug* @ Karine: Is wel vreemd naar mijn idee, dat je zelfs met 0.1 erover al zw. diabeet bent. Zou wel even wachten op je groeiecho. Snap wel dat je niet zit te wachten op "onzekerheid" nu. @ Sahi: dan moet je die was niet doen, anders gaat het helemaal tegenstaan. Zo, geloof dat ik niets vergeten ben. Gisteren een beetje wezen proberen op de naaimachine. Heb een aankleedkussen geprobeerd te maken, moet zeggen dat ie wel aardig gelukt is. Wel 3x wat losgehaald omdat het verkeerd zat, maar goed.... Straks als vriendje wakker is laminaat gaan leggen, de temp is beter dan gisteren. Dat had ik nooit volgenhouden nl.
Niet op de kwaliteit van de foto's letten. Was gisteren een beetje donker in de kamer en me tel maakt niet zulk mooie foto's... Aankleedkussen en 1 van de fotolijstjes (nog aan het drogen)