wow weer een wereld wonder erbij! van harte gefeliciteerd met jullie zoon en wat een prachtige naam!!! is er trouwens een lijst meiden??? dan kan ik mezelf er ook weer bij gaan zetten. xxx sabrina
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/260193-bevallingslijst-oktober-2011-a-15.html#post10868649 @sabrina je staat nog op de lijst hoor.
@ Anz: Waaaauw !!! Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Mason !!! Sterk maar lekker en geniet ervan!
@goldduke: wat een ellende in jouw familie. Dan is voorkomen zeker beter! @mariel: shit zeg zo'n droom. Hopelijk vannacht een mooiere droom, bijvoorbeeld over je kindje! @worst: knuffels die je in de winkel koopt? Heb ik nooit gedaan. Waarom word je ingeleid? @anz: Gefeliciteerd met Mason!!! Geniet er maar lekker van! Ik hoop dat je snel opknapt... @sjoon: fijn dat het opgelost is. @caatje: ja dat systeem van namen geven in Spanje vind ik echt top! Waarom krijgt hier een kind maar 1 achternaam mee, is toch jammer voor 1 van de 2 ouders. @emma: denk je dat het er snel van gaat komen? hier vandaag sinds 7:40 uur aan de bak met opruimen enzovoort (nesteldrang?), daarna met schoonzus naar Luik geweest om goedkoop kinderkleding te kopen bij Primarkt: was gezellig en idd goedkoop. Nu ff rust en dan onze meid van het kdv halen.
@sjoon mooie oplossing wat betreft de boete, ze verdienen zeker een warme douche. @altijdvrolijk, ik loop bij de pop poli die er speciaal is voor zwangere vrouwen met psychische klachten, nu heb ik weinig psychische klachten maar doordat mijn vorige bevalling grandioos mis gelopen is en de angst er vanuit mij is dat het weer fout gaat willen ze het zekere voor het onzekere nemen. Leuk hoor al die baby's. Ik hoop dat we snel wat fotootjes gaan zien.
ANZ: Super gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker genieten en ik kan me voorstellen dat je even moet bekomen van zoń snelle bevalling!
@ Sjoon: dat is wel netjes dat ze het zo oplossen @ Caatje: Sorry, dt wist ik echt niet.. Lees ook niet vanaf het begin mee @ Anz: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mason! Je kleintje is wel super snel geboren hoor!!! @ Worst: op die manier, nu snap ik het. Dat is wel een beetje het nadeel om halvewege in een topic mee te komen kletsen. Vandaar dat ik dat van Caatje ook niet wist. Hoop dat jullie mijn "stomme/domme vragen" een beetje willen vergeven.
Wow Anz!!! Dat is nog eens een snelle bevalling!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Hier verder weinig te melden! Dagje met me moeder, maar doen niet zo heel veel meer! Heb wel sinds vandaag regelmatig wat menstruatieachtige krampjes!!! Maar er zit geen regelmaat in! Dus ga er vanuit dat het mischien wat voorwerk is! Durf nog nergens op te hopen!!
Zo, net wakker na een heerlijke siësta en wat een geweldig nieuws!!! @Anz: Wauw! Wat een super snelle bevalling! Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Mason Tijn. Ik hoop dat moeder en zoon het goedmaken! @altijdvrolijk: lol daar hoef je geen vergeving voor te vragen hoor! Maar ik vind het zo grappig, omdat ik het net in het berichtje ervoor tegen je gezegd had... Dus toen je zei dat je het zo grappig vond dat ik die naam gebruikte. Ik had toen al het gevoel dat je mijn uitleg niet goed begreep, dat ik die naam dus gebruikte omdat dat zijn naam zal zijn. Maar goed, nu weet je het dus definitief. Ik ga ff een frisje drinken en relaxen. Over 1,5 uur lekker naar het zwemmen. Heb er zin in! Liefs, Caroline Voor Anz en familie:
Vandaag wel alles bijgelezen, ff kijken wat ik nog weet: Female: ik verwacht idd dit keer weer geen kleine baby, maar heb eigenlijk geen idee, vandaag dat ik zelf niks gekocht heb in die maat. Zal morgen eens aan de VK vragen of ze een inschatting kan maken! Gold: wat een ellende in je voorgeschiedenis, begrijp dat ze het nu anders aan gaan pakken bij jou, wel zo prettig voor jezelf! Mariel: zo'n droom over vreemdgaan heb ik laatst ook gehad, was gewoon de hele ochtend boos op hem, terwijl hij zelf nergens iets aan kon doen Sjoon: netjes van de kwikfit, zou anders wel balen zijn zeg, buiten je schuld om weer zo'n bedrag. Hadden wij laatst natuurlijk, we moesten nieuwe autosleutels omdat ze gestolen waren bij mn zwager, was wel 106 euro. Werd gelukkig vergoed door de verzekering, was ik ook echt blij mee. Tis geen wereldbedrag, maar weet er leukere dingen voor te kopen!! Misja: gezellig, een dagje met je moeder, ff lekker bijkletsen verwacht ik Bijzonder: ja mogelijk is het al gedraaid, zal het morgen wel horen! Caatje: leuk dat jouw naam idd blijft bestaan in de generatie op deze manier!! Meiden die ik vergeet, sorry, mn hoofd is net een vergiet! Als ik lees dat er meiden bezig zijn of zelfs al bevallen zijn begint het bij mij ook wel te kriebelen hoor, heb er inmiddels wel weer zin in, de bevalling Hopelijk gaat het dit keer net zo snel als mn eerste bevalling, maar we moeten nog een week of 4 afwachten! Hier vandaag iig de keuken vanbinnen helemaal gesopt, zo pannenkoeken bakken voor de kleine man, manlief is vanavond weer naar school, zodat we samen zijn. Donderdagavond is hij ook weg, maar dan komen mn ouders hier 's middags en mn mams heeft beloofd een pan eten mee te nemen, ideaal
Anz + man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Mason! Nu bijkomen en genieten! p.s. wel een razendsnelle bevalling.....