Goedemorgen allemaal! Fleurop van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sam!!!!!!!! Zo, en nu willen we een meisje Anz, wat een prachtig mannetje hebben jullie erbij gekregen zeg! En wat is die naammobiel boven het wiegje mooi!!!!
Een goedemorgen! Ja, lekker hè Sahi, dit baby nieuws is echt geweldig zo op de ochtend! Hier heerlijk geslapen! Had gisteren ook zoooo lekker gezwommen! Daarna ben ik dan iedere keer zálig vermoeid. Dus thuis even op de bank gezeten en toen vroeg naar bed. Heb ook tot half 9 (de wekker!) doorgeslapen. Had het geloof ik nodig! @Lieke: Ja, leuk hè, dat de achternaam van de vrouw in Spanje een generatie langer meegaat?! Vind ik ook wel heel tof! Tegenwoordig kun je daar in NL toch ook voor kiezen? Of niet? @Gejanne: Ja, dat vind ik toch ook erg leuk. @EllenK: Wauw, wat een ongelooflijk vlotte bevalling! Hoe is het met de kleine?! FOTO'SSSSSS!!! @Sahi: lol oh ja, maar dat staat als een paal boven water voor mij hoor! Dat ik baas ben over wat er gebeurt tijdens de bevalling. Maar het is soms wel moeilijk, want het is hier zo normaal, om steeds uit te moeten leggen dat ik het dus anders wil. Gelukkig hebben de ouders en zus van mijn lief daar alle respect voor en die zijn voor mij het belangrijkste! En ja, dinsdag de 13e dus, dat brengt hier dus ongeluk en op een vrijdag de 13e maakt hier niemand zich druk. @Fleurop: Wauw wauw wauw, nog een mama erbij! Dat gaat nu ineens rap! HARTELIJK GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON SAM!!! @Anz: Wauw, dat is bij jou ook snel gegaan! Super mooi! En wat een prachtige foto's! Je hebt echt een prachtig kindje!!! Nogmaals gefeliciteerd, geniet lekker van hem! @Tina: Hahaha, vind jouw opmerking dat we nu wel een meisje willen erg humor! Zou dat lolly of Goldduke worden?! Of wellicht toch Emma?!?! Spannend!!! Nu eerst weer even yoghurtje eten. Straks om 11 uur weer papa en mama cursus, vandaag met oefeningen voor tijdens de bevalling! Handig. Fijne woensdag allemaal! Liefs, Caroline Voor Fleurop, hartelijk gefeliciteerd!
@ Sahi; Fijn dat je je zo zeker voelt, is al het halve werk Gewoon op je gevoel varen, komt het allemaal goed @ Emma; doe maar rustig aan dan. Mss voel je je vanmiddag beter en kun je dan alsnog foto's ophalen. En anders morgen weer een dag @ Ansz; Tof dat je je verhaal al hebt gepost! Haha ik dacht gister nog; zou ze dat stofzuigen etc. nog gehaald hebben? Niet dus . Vond het zo apart om bij jou de verschillen te lezen. De eerste een week overtijd, en dan zomaar ineens 3 weken te vroeg en hetzelfde gewicht!! Toch maar weer een bewijs dat je gewoon echt niet kunt voorspellen hoe het allemaal gaat lopen... Echt super dat je zo'n goede en vlotte bevalling had. Reageert Cenn er goed op? Vind ie 't leuk? Geniet heel erg van jullie kleintje! Oooohh en wat een super lieve foto's zeg!! Ik ga nog weer even een uurtje schuren en schilderen boven... (Moet echt elke dag zin maken, ik haat klussen )
@Caatje: veel plezier op de cursus. En lekker zo doorslapen...lang geleden voor mij @Female: schuur en schilder ze! Is ook niet mijn favo klusje....maar respect dat je er zin voor maakt!
Anz wat een fantastische mooie knul is Mason! Fleurop!!!! Van harte met Sam!!! Wanneer zullen de meisjes zich melden?! Ha, zag dat Tina het ook al vroeg! Hier is alles nog tamelijk rustig, buikpijn en harde buiken ben ik nu al zo aan gewend dat die niets te betekenen hebben. Donderstraaltje zit nog goed in mijn buik geloof ik. Als ik mag gokken.... Dan ga ik voor......WORST! .... Of Emma! Emma of Worst je weet wat je te doen staat nu Gisteren bij een 'bevallen in het Kennemer Gasthuis' geweest... Van kiwi tot knip schaar en van gekke zalfjes tot arts-assistenten.. Manlief en ik waren er flauw van en zijn halverwege weggegaan. Tè medisch, je viel echt van een roze/blauwe wolk af (dat was misschien ook wel de bedoeling, maar hoefde voor ons echt niet) Dus mijn tactiek, wie schreef het ook alweer hier? Kop in 't zand en gaan!!! Ben met een kater opgestaan, geboortes hier zijn blijven hangen de rest leest ik straks op mijn gemak door. Nu slaap inhalen. Knuffel
Goedemorgen, Ellen: voor jou ook een snelle bevalling! Geniet lekker van jullie gezinnetje! Sahi: ik heb natuurlijk al een bevalling achter de rug, die ook super snel ging, 3 1/2 uur. Eigenlijk zo goed als geen last gehad van naweeën, dus gewoon goeie ervaring. Zie er dus nu ook niet tegen op, maar misschien begint dat de laatste week nog een beetje. Maar vooral bij een eerste weet je totaal niet wat je moet verwachten! Fleurop: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sam!! Geniet van elkaar!! Anz: wat een leuke foto's van je kleine man!! Ging het nog wel met zulke heftige weeën in de auto!? Dat weerhoudt me er nl. van om in het ziekenhuis te willen bevallen, mijn eerste bevalling ging net zo snel als die van jou nu, woon ook op 10 minuten afstand zh. Maar om weeën in de auto weg te puffen lijkt me ook geen pretje!? Caatje: heerlijk, zo'n gevoel na het zwemmen, moe maar voldaan. Je had je rust schijnbaar nodig vannacht, heerlijk hoor! En natuurlijk veel plezier weer op de cursus!! Zometeen naar de VK! En ... IK BEN VANDAAG 36 WEKEN ZWANGER Fijne dag allemaal meiden! Ik ga nog ff snel wat aan mijn berg was doen!
Gejanne: Heerlijk dat je keuken weer lekker schoon is, moet ik hier ook aan gaan beginnen... maar wacht nog tot vrijdag, dan is hopelijk de badkamer klaar. Hmm pannenkoeken, heb ik ook zin in ! Ellen: Jeetje meis wat een heerlijke bevalling ! En snel zeg ! Geniet er maar heerlijk van ! Fleurop: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon !!! Geniet er lekker van !!! Anz: Wat een snelle bevallling joh ! En wat een lekker kereltje ! Geniet er lekker van met je mannetjes ! Jeetje tot nu toe alleen maar kereltjes die te vroeg komen hihi grappig Die van mij moet nog maar even 4 weekjes blijven zitten en dan mag hij ook komen hoor Ga nu lekker koffietijd kijken en dan beginnen met het grote sopwerk, badkamer is bijna klaar !!! Fijne dag meiden en ik ga heeeeeel hard duimen voor Emma !!!!
Hoi Hoi lieve meiden, Zo hier lekker uitgeslapen! Nu kan het nog! Gisteren kreeg ik wel behoorlijk menstruatieachtige krampen. Die zijn nog niet weg, dus het rommelt echt in me buik!! Maar goed, we gaan er maar niet te hard vanuit dat dit wat is!! Kan natuurlijk altijd voorwerk zijn! Afwachten maar! Ga zo lekker pannekoekjes bakken, manlief is straks weer weg, dus doen vandaag maar lekker makkelijk!!! Fleurop: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Fijn dat je het achter de rug hebt, en nu lekker gaan genieten en uitrusten van de zware bevalling!!! Hele mooie naam hebben jullie hem gegeven!!! @Anz: Wow wat een snelle bevalling heb je gehad zeg!!! Heerlijk, daar teken ik ook voor, maar goed dat hebben we niet voor het zeggen! Heerlijk dat jullie samen met jullie nieuwe wondertje al heerlijk thuis zijn! @Sahi: Werkse nog hoor vandaag, gek he dat er al bevallen zijn en jij nog aan het werk bent!!! Nog een weekje meid, dan kan je ook lekker gaan genieten! @Mariel: Als het niet opschiet met die foto dan help ik je herinneren hoor!! haha. Sopse vandaag!! @Gejanne: Heerlijk je keuken weer schoon he! Altijd zo'n grote klus! Nu die was nog! Ik moet ook nog aan de bak!! Maar ja nog niet veel gedaan deze week, dat heb je als moeders een dagje komt he! Benieuwd trouwens of je kleintje nog in stuit ligt!!?? @Caatje: Fijn dat je zo lekker geslapen hebt! Is ook de bedoeling he!! En succes op de cursus! @Female: Succes met klussen vandaag, knap dat je daar nog aan begint! Pfff heb daar ook altijd zo'n hekel aan!! @Gold: Heftig om zo'n bevalling mee te maken??? Mag dat dan maar zo?? En jij ook al buikpijn en harde buiken dus!! Ben ik niet de enige, maar het doet niet zo heel veel geloof ik! Kleintjes zitten nog veel te lekker warm bij mams!! @Tina: Jij gaat toch een meisje krijgen?? Mischien moet jij er dan maar voor zorgen! haha Ach..... ook de meisjes komen vanzelf! Zo vandaag beetje poetsen in huis, wasje opvouwen, pannekoeken bakken en verder niet veel. Rommelt echt in me buik en in me onderkantje! Veel harde buiken!! Weet gewoon niet wat ik er mee aan moet! Afwachten maar of het erger word! En anders zullen we het er mee moeten doen! Iedereen een fijne dag! Liefs
@ Ellenk: Het klinkt wel heel heftig, persweeën weg puffen. Petje af hoor. @ Fleurop : Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.. Jeetje gaat ineens wel heel hard met de baby's... @ Emma: je mag best klagen hoor. Zo te lezen heb je al aardig wat voor je kiezen gehad. Kunnen ze niets voor je doen, op dit moment? @ Anz: Dat is inderdaad heel erg vlot gegaan. Lekker genieten hoor, van je mannetje.. Het is echt een scheetje om te zien... @ Caatje: Fijne dag vandaag en succes bij de papa en mama cursus Op een of andere manier zit ik steeds me geknepen billen als er weer een jongetje is geboren.. Of ik toevallig niet dezelfde naam heb gekozen.. **lol** Ach, dat is mijn tik! Maar het wordt nu wel tijd voor een meisje. Als we zo doorgaan, blijft er straks geen oktober mama meer over... hahahaha
Vanavond een personeelsfeestje in Rotterdam, een ik hou van Holland feest. Nou gaat dat wel wat worden, weet nl geen enkele vraag te beantwoorden.. Hihihi. Zometeen eerst maar eens kijken wat ik ga aandoen, tis raar weer buiten. En ik moet ook opletten of me decolete niet te laag is, die vieze oude mannetjes van me werk doen dan niets anders dan naar de dames kijken...
Wow dames, ik ga terug mijn bed in en er zijn gewoon 2 pagina's bijgetypt! Dat houden mijn vingers echt niet bij hoor. @altijdvrolijk, zo heb ik mijn vriendje aan de haak geslagen door mijn decolleté die zat alleen maar te staren, grapjes te maken = 7 jaar ouder dan ik en een beetje grijs haha... nu wat grijzer door mij! @rommelende dames spannend hoor @anz wat een ontzettend mooi mannetje is het ( ik mis de hartjes bij de smileys hier ). En leuk om je bevallingsverhaal te lezen. @ellenk ook leuk om van je te lezen . Ik hoop dat Emma de volgende word, ik duim ook zooo hard voor haar! En dat word een meisje heb ik ook een gevoel! Ik vind het allemaal zoooo spannend.
Fleurop en man, congrats met de geboorte van jullie zoon Sam. Lekker genieten nu! Zou leuk zijn als er vanaf nu zo'n beetje elke dag een nieuwe beeb erbij komt. Anz, wat een schatje zeg! Fijn dat het zo goed gaat.
Wow Anz, wat een mooi mannetje en wat een mooie foto's!!!! Enneh, dat was idd een rappe bevalling zeg! Fleurop, ja heftig hè, bevallen. Ben je ook zo trots op jezelf? je hebt toch maar mooi ff gedaan!! Emma, zeg, jij mag echt wel klagen hoor. Je moet zou ik bijna zeggen! Tis toch ook gewoon zwaar met je bekken, suiker en nu al die voorgedoetjes. En al had je dat allemaal niet, als het zwaar is het zwaar... Ik hoop echt dat het snel doorzet voor je. Goldduke, ja dit is wat hè, zo'n avond in het ziekenhuis. Na de vk-avond dacht ik, oja zo gaat dat ja, nou dat lukt wel. na het ziekenhuis dacht ik...maar dat wil ik allemaal helemaal niet. Maar ja...ik moet toch echt naar ziekenhuis. Idd beetje kop in het zand dat helpt.
@fleurop van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. @anz wat een prachtig ventje zeg. En zo'n vlotte bevalling ook. @female en hoe staat het met onze schilder? Ook niet mijn hobby moet ik zeggen. @gejanne vandaag alweer 36 weken. Gaat nu snel he! Hier tijdens de vorige bevalling met 6 cm ontsluiting in de auto gestapt om naar het zh te gaan. Een ritje van ong. 15 min (als je je aan de snelheid houdt tenminste) Ik weet niet hoelang we gereden hebben maar daar aangekomen had ik 8 cm ontsluiting. De weeen weg puffen in de auto vond ik zelf wel mee vallen. @altijdvrolijk als iedereen straks bevallen is gaan we gewoon door naar de oktober mama's. hier begint het ook steeds meer te rommelen. Maar goed dat zegt natuurlijk nog niks maar van mij mag het nu komen.
Female; ja echt een overduidelijk verschil he tussen de twee.. Het is echt niet te voorspellen wanneer je kindje komt en hoe groot/zwaar het zal zijn Gejanne; de rit naar t ziekenhuis was niet heel fijn nee.. Vriendlief reed rustig Maarja in alkmaar moet je door de stad heen dus rotondes, hobbels, remmen, optrekken enz is onvermijdelijk haha maargoed ik vind t een veilig idee dat mocht er wat zijn met de uk, dat ze direct kunnen helpen. Daar heb k wel wat (extra) pijnlijke weeen voor over Misschien dat ons 3e kindje (komt vast ooit) wel gewoon thuis geboren word.. Het is immers al 2x best soepel verlopen.. Kan me niet voorstellen dat #3 dan ineens bijvoorbeeld 24u weeen oplevert en blijft vastzitten haha Ach we zien wel, eerst maar genieten van mn 2 kleine mannen en die grote vent die me er toch weer een beetje doorheen heeft gesleept
Ha, Net bij de VK geweest, ze dacht dat de kleine nu wel goed ligt, is sowieso nog niet ingedaald. Maar voor het zekere wil ze toch dat er een echo gemaakt wordt, dus ik wordt zo gebeld wanneer ik die heb!' Verder was het allemaal wel goed, schat wel weer een groter kindje in (8 pond) maar dat was over twee weken beter te beoordelen. Verder ff besproken wat te doen als ik wat voel, zodra ik naar mijn gevoel echt weeën heb, moet ik direct bellen, omdat het de vorige keer zo snel ging. Toen kwam de VK en had ik gelijk 9 cm en mocht ik bijna gelijk gaan persen! Komt allemaal wel dichtbij nu!! @lolly: mogelijk beoordeeld de VK gezien de vorige bevalling op het moment dat ze langskomen al dat ik niet eens meer naar het ZH mag, omdat het zo snel ging de vorige x. Is ook meer voor manlief dat ik evt. naar het ZH zou gaan, voor mezelf hoeft het niet zo! @anz: tja, hobbels e.d. kun je moeilijk ontwijken, maar weet nog van de vorige x dat ik gestript was in het ZH en het toen al een ramp vond om in de auto te zitten, voor mij hoeft het niet Ga idd eerst maar van je gezinnetje genieten nu, heerlijk hoor, dat het voor jou weer voorbij is, de bevalling!! Zo, nu eerst een broodje eten!
Gejanne:als jij vorige keer bij de eerste check al 9 cm had zou k er ook zeker niet voor kiezen om dit keer in de auto te stappen Wow dat is echt snel dikke kans dat je dan ergens langs de weg met een kind op schoot zit.. Levensgevaarlijk haha! Ben erg benieuwd naar de komende bevallingsverhalen hier!
@Anz: nee, dat lijkt me niet handig om met 9 cm nog in de auto te springen haha. Maar toen belde ik gewoon op het moment dat het 'mocht' zeg maar, voordat ze er was duurde ook kwartiertje oid, dus toen ging die ontsluiting steeds verder. Wachten het dit keer wel af, voor hetzelfde geld duurt het veel langer