Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    @Fleurop: zo te horen heb je een vrij heftige bevalling gehad, maar nu lekker genieten van je kleine mannetje en je vriend! En het klinkt cliché, maar de pijn vergeet je idd gelijk na de bevalling, als je zo'n fantastisch kindje mag vasthouden!!

2. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi Meiden,

Heerlijk geslapen hier! Tot half 9!:$ Maar goed, we genieten er nog even van zolang dat het kan.;)
    Verder lekker op me gemakje theetje gedronken, ontbeten en net heerlijk alle boodschappen weer in huis gehaald! Altijd fijn als dat weer gebeurd is!

@Emma: he verdraaid, waarom zet het nu niet door bij je! Gelukkig komt de geplande datum dichterbij!! Rustig aan meid en denk om jezelf!! Ik denk aan je!
    @Lolly: Leuk hoor een dekbedovertrek! Lig je er straks in de kraamtijd weer netjes bij! Mooie buik hoor! Wat is tie groot, en heel grappig zo'n plopnavel:D
    @Karine: Super dat je een leuke dag hebt gehad gister!!! En nog wel een massage gehad ook! Heerlijk:D Geniet van je vrije dagje vandaag!
    @Caatje: heb mail terug gehad, stof was daar nog niet binnen! ze hopen volgende week te leveren. Even afwachten maar. Fijn dat je toch nog even met luna lekker hebt kunnen slapen. Ik doe de laatste tijd regelmatig een dutje met ons kleine hondje op de bank! Lekker hoor!
    @Gold: Heel herkenbaar hoor, die dingetjes die je allemaal hebt. Heb ook steeds menstruatieachtige buikpijn, en een plofkop enz enz...... Nog even en we hebben als alles goed mag gaan een prachtig wondertje in ons armen!
    @Sabrina: Wat een heftig verhaal joh!! Hoop echt dat je de dag een beetje goed door kan komen! Rustig aan meid!
    @Sjoon: Wat een grappig verhaal van die loodjes!! Echt heel orgineel:D Dat zou ik dan ook wel weer kunnen waarderen!
    @Lovingmom: Fijn dat je een heerlijk rustige nacht hebt gehad! Heerlijk! Ben je gelijk weer een beetje meer mens he als je goed uitgerust bent!
    @Sahi: Lekker hoor zo'n rustig dagje! En kan me voorstellen dat je nog moe bent! Vervelend he van die honden die in de rui zijn! Hier ook wel een last van al heb ik wel honden die extreem kortharig zijn! Dus het valt bij mij niet zo op! Maar lekker de boel de boel laten en stofzuigen als ze weer weg zijn!
    @Gejanne: Groot gelijk dat je het nog even voor jezelf houd hoor! Vind je het nu geen gek idee dat je het alsnog ineens weet? Ik denk nog steeds dat je een meisje krijgt!!;) Echt benieuwd! Ik sliep ook laat gister, en moest er halverwege al weer uit om naar de wc te gaan! Tsja zijn echt de laatste dingen denk ik!! Nog even doorzetten! En ik vind koken trouwens geen ramp hoor, kook niet extreem veel hoor, maar probeer wel alles uit. En manlief hoor ik er nooit over. Dus jij maakt nooit geen winterstampotjes?
    @Fleurop: Heftig bevallingsverhaal hoor! Pff petje af dat je het zo doorstaan hebt! En nu heerlijk genieten van jullie kleine man! Fijn dat je vriend je zo goed heeft bijgestaan!

Zo hier lekker even een ham/kaad croisantje aan het eten, verder nog even stofzuigen en dan vind ik het wel weer goed voor vandaag. Hier blijven de krampen ook niet weg! Best wel last van sinds ik uit bed ben. Het zal wel voorwerk zijn, want regelmaat is ver te zoeken. Soms is het ook ineens weer weg! Maar vind het wel erg spannend!! Fijne dag verder allemaal!;)

3. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Bijzonder; gecondoleerd! Wat onzettend jammer dat je het komende geluk niet meer met haar zal kunnen delen :( ze houdt vast een oogje in t zeil van bovenaf;)

Marooz; goed dat je gebeld hebt.. Hoop voor jou dat t allemaal meevalt, een zwvergifitging is niet leuk maar als je nieren uitzichzelf minder werken is dat misschienog wel erger?! Rust houden he!

Emma; 2cm heb je in the pocket! Die had ik ook maandag.. Hoop dat de volgende cm heeel snel voorbijvliegen!
    Succes meid, zet m op!

Sahi; nog een weekje werken! Lekker zeg, daarna lekker rustig aan doen he.. Je weet namelijk nooit hoelang je echt rust kan pakken haha hier waren het 10 dagen :D

Caatje; ja er zal toch vast wel een.spaanse variant van zwitsal zijn? Zo lekker dat luchtje :)

Lolly; wauw wat een buik! Blijft me verbazen hoever ie naar voren staat! Mooi hoor!

Sabrina; wat een heftige tijd heb je doorgemaakt..!

Worst; jij ben gewoon ff de helft van je oorspronkelijke lichaamsgewicht aangekomen!
    Dat is geen kattepis. Geen wonder dat je zo'n last hebt van je handen, 'uiteindes' hebben het normaal al zwaarder te voorduren.
    hoop dat het snel over gaat na de bevalling!

Fleurop; pittige bevalling! Alles zonder pijnstilling? Ben benieuwd hoe Sam eruitziet!!
    Lekker je kraamtranen laten lopen, ze zijn er niet voor niks!
    Idd aan de monitor liggen is niet fijn.. Ik vond het bij Cenn ook zo zwaar om niet zelf een goede houding te mogen zoeken.

Heb dit keer alle houdingen gehad haha zelfs aan de deurklink van de ehbo gehangen om een wee op te vangen haha
    zat een ventje met ijs op zn knie vol verwondering te kijken hoe ik daar in mn.eigen wereld 'hing' haha
    en dan zodra de wee wegtrok gewoon weer snel verder lopen haha
    Hij snapte er niets van! Prachtig :p

Morgen ben ik trouwens 38 weken zwanger hahah ! Blijf het gek vinden.
    Was zo berekend op overtijd gaan.
    Mason gaat als een trein.. Zuipt iedere fles moeiteloos op en presteerde t vanacht zelfs om 5 uur tussen de voeding te laten! (mag max 6u zijn)

We zijn gister ff lekker met zn 4en naar t speelpleintje 2 straten verderop gelopen..
    Cenn had het echt ff nodig om te zien dat broertje zijn momentjes niet inpikt maar aanvult!
    Sinds gistermiddag is ie ook niet meer opstandig tegen ons:)
    Heerlijk lieve kindjes heb ik :D *verliefd*

Oh mn hechtingen zijn er allemaal uitgegroeid, mn lichaam stoot t af.. Gelukkig is de scheur zelf al geheeld t zit nu alleen niet meer aan elkaar (niet teveel over nadenken meiden haha)
    Ach heb al aangegeven bij de vk dat ik er geen last van heb, dat vriendlief goed is in puzzelen (dus die komt er wel uit over n paar weken haha )
    En dat als t wel in de weg gaat zitten.. Tja, dan is er vast wel een chirurg voor te porren :D

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha Misja, heerlijk toch, zo lang slapen! Nu kan het nog!
    Ja, vind het best een raar idee dat ik nu weet wat er in mijn buik 'woont' haha, maar vind het nu toch wel fijn! Denk dat ik bij een evt. volgende er toch voor zou kiezen om het eerder te weten, nu kunnen we er toch een beetje aan wennen!
    En nee, winterstamppotjes kan ik denk ik niet zelf maken ;) Of gewoon nog eens proberen! Maar ik ben zeker één dag in de twee weken bij mn ouders en eet dan 's avonds altijd mee, vaak maakt ze dan stamppot en krijg ik een schaaltje eten voor manlief mee naar huis! Dus we eten het wel hoor ;)

5. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goejendaagh!

Lekker relaxt hier, ben helemaal bijgekomen van gisteren! Na een lekker ontbijtje bij ons buurtbarretje, ben ik uitgebreid in bad gaan liggen! Zálig! Daarna me lekker verwend met crèmepje (O.a. ook de mama buikbalsem van Zwitsal) en voel me nu helemaal heerlijk geurig en rozig! Mmmmmmm! :D

@LovingMom: Hihihi ja, ik heb best een lekker leventje! :D Ben er zelf erg blij mee! ;) Wat fijn dat Juul zo goed geslapen heeft! Toppie!

@Sahi: Lief, dank je! :) Ja, ik pas goed op mezelf hoor! Luister erg goed naar mijn lijf! En uiteraard, ik kan altijd wat later nog bijslapen als nodig, hier in Spanje hebben we niet voor niets de siësta! Dat doe ik tegenwoordig best regelmatig, na drukke dagen als ik een keer 's middags lekker thuis ben! :D

@Fleurop: Hey meis, leuk je hier weer even te zien! Jeetje, wat een heftige bevalling is dat geweest! Fijn dat je vriend je zo goed bijgestaan heeft en heerlijk dat je jullie mooie ventje nu in je armen kan houden! :D Geniet er maar lekker van!

@Misja: hihi lekker hè, met het hondje op de bank slapen?! Vind ik altijd zo cute! :D En dus nog even geduld hebben wat betreft de stof. Fijn in ieder geval dat ze gereageerd hebben!

@Anz: Zou wel mooi zijn als er een Spaanse variant van Zwitsal is (iets voordeliger in ieder geval), maar zo niet, blijf ik het gewoon lekker online bestellen hoor! ;) :D Fijn dat het zo goed met jullie gaat! Heerlijk ook dat Cenn nu van z'n broertje begint te genieten! :D

Nu ff relaxt compu-spelletje spelen tot ik de lunch ga voorbereiden. Lekker hoor zo'n relaxte vrijdag.

Liefs,
    Caroline

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Fleurop, wat een verhaal zeg! Dat is zeker geen makkelijke bevalling geweest!!

Misja, lekker joh zo lang slapen!

anz, fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat!!

7. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Misja: dan heb ik wel een idee waar jij woont..
    @ Caatje: dat is wel lekker, dat je een vrije dag hebt... Je moet alleen dan nog wel even kunnen slapen, want dat is wel heel vroeg.. (je post)
    @ Emma: schiet allemaal niet op he.. Vind dat je het dapper volhoudt
    @ Lolly: Mooie buik.! Vind het wel grappig om te zien dat iedereen weer een andere zwangere buik heeft
    @ Sabrina: Oe, dat is wel heftig ja.. Kan me voorstellen dat vandaag een donker randje heeft.. Dikke knuffel!
    @ Fleurop: Dat is wel even heftig geweest.. Nu lekker genieten van je mannetje!
    @ Anz: Geniet er lekker van hoor, met zijn 4tjes...

Zo, heb ik net alles geverfd buiten, gaat het regenen.. Baal als een stekker.. Vanmorgen scheen de zon nog, dacht dat het zo droog zou zijn.. Maar helaas, moet nu maar thuis zitten totdat het droog is en de deuren weer dicht kunnen. Kan het ook niet openlaten staan, daar staan onze motoren in en me vriend doet me wat aan als ik zo weg zou gaan..

Maar we hebben weer 2 klusjes van de lijst kunnen strepen, einde is in zicht. Alleen alle deuren in huis verven, pffff, daar zie ik tegenop hoor. Dat vind ik altijd zo'n rotklus.
    Maar als alles dan klaar is, is het huis van beneden tot aan de zolder opgeknapt en kan ik straks van de mannen genieten...

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fleurop: heftig verhaal, maar gelukkig is het goed gekomen en kan je nu ook echt genieten! Fijn, ik lees je verliefdheid van het scherm, ook al was de bevalling zo zwaar.
    Die borstvoeding komt vast goed meis :)

misja: heerlijk, lekker uitgeslapen!
    spannend dat je krampen hebt, wie weet... ;)

anz: wat heerlijk dat Mason het zo goed doet!

altijdvrolijk: wat balen van je schilderwerk!

zo nu echt maar eens wat gaan doen, heb alleen nog maar een klein wasje gevouwen.
    moet om 14.00 mn ogen laten controleren (ieder half jaar, voor mn lenzen). dan boodschapjes en meteen koken. Dan eten vriendje en 2 anderen mee, die gaan na het eten op kamp. En dan heb ik het rijk alleen :)
    en de enige verplichting is morgenochtend scouting.

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @altijdvrolijk: ja, gelukkig had ik na die post nog wel even kunnen slapen, want het was inderdaad wel errug vroeg! :)

Sow, heb weer eens een buikfoto gemaakt haha. Je ziet het wel, maar voor de 34 weken die ik ben is het toch maar erg klein! :D Een streepjes shirt helpt volgens mij ook niet echt... :) Oh, enne mijn haartjes zitten zo lekker fluffie, daar ik er na 't bad niets mee gedaan heb hehehe! :) ;)

En nog steeds ben ik niet in gewicht aangekomen. Zit nu nog 1 kilo onder mijn gewicht voordat ik zwanger werd! :$ ;) Jaja, ik was een jaar geleden nog errug dik... :) ;)

Liefs,
    Caroline

Foto: Caroline 34+3 op 16-09-2001

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Mooie foto Caroline, en wat heerlijk dat je nog niet aangekomen bent!! Ben er jaloers op ;) Ik zit al op 18 kilo ofzo :(
    Heb je voor de zwangerschap een dieet gevolgd, omdat je zegt dat je een jaar geleden nog errug dik was!?

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@fleurop: gewoon lekker laten gaan die kraamtranen! had ik bij Chiel ook last van..
    @caatje: bescheiden buikje meid!
    @worst: dat is wel veel aangekomen! zeker als je zo'n ander startgewicht had!
    doe rustig aan!

@ de rest: ik weet het ff niet meer.

SORRY!!!

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik zit momenteel op 5.3 kilo aangekomen. dat valt me gelukkig nog erg mee ook!

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ook heel netjes!!!

maar ik kan zo moeilijk van de lekkere dingen afblijven :(

Met de eerste zwangerschap was ik volgens mij nog meer aangekomen, ben toen na ruim een maand gaan Sonja Bakkeren en had binnen 3 maanden mijn oude gewicht weer, daar wil ik nu dus ook weer voor gaan ;) Wish me luck ...

14. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Gejanne: Ja, sinds juli 2010 tot dat ik zwanger werd heb ik geweightwatcherd. Werkte echt super goed voor mij! Ben in totaal 17 kilo afgevallen, waarvan de laatste nog in de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap. Ben nu dus wel aan het aankomen, maar gewoon nog niet boven mijn gewicht uitgekomen van voor mijn zwangerschap.

@Sjoon: das ook super netjes! :D

Ik ga ff onze lunch klaarmaken! :)
    Smakelijk!

Liefs,
    Caroline

15. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    :$ 16 kg hier

ach, ben klein en fijn en er mocht wat bij, gaat er wel weer vanaf, en zo niet, pech ;)

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik had bij chiel nog nooit helemaal mijn zw-schaps kilo's kwijt geraakt, gewoonweg geen zin in gehad.
    dus mijn start gewicht was al iets hoger dan wat ik voor de zw van chiel woog.
    maar goed, het kan nog allemaal in ene hard gaan natuurlijk!

en gejanne: ik kan ook niet echt van die lekkere dinen afblijven. maar zolang een verpakking dicht zit heb ik ook geen moeite om ze te laten liggen! maar als het open is......... eeeeehhhm.. da zeg ik niet hahaha

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Caatje: geweldig hoor! Had je ook wel doorzettingsvermogen voor nodig denk ik!? Ben zelf ook eens (toen was ik nog maar 17 volgens mij) 14 kilo afgevallen, puur door niet meer te snoepen e.d. Maar ben bang dat me dat niet meer gaat lukken!

Gold: tja, als je van jezelf al niet dik bent, is het niet zo heel erg al blijft er iets aan plakken, ik vind het wel erg, weeg zelf al teveel voor mijn lengte :(

18. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sjoon: chips daar mag je me voor wakker maken, maak verder ook niet snel wat open, maar chips kan ik echt niet afblijven! Dus dat hebben we al een paar maanden niet meer gekocht (al koop ik door de week natuurlijk wel eens stiekem iets en verstop de verpakking dan helemaal onderin de prullenbak haha :D)

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Fleurop, hey wat leuk day je je verhaal kwam posten! En een bikkel ben jij zeg. Geniet van je mannen en dat janken...jaaaaa dat hoort erbij.

Plofkop....ja hier ook en nog meer van dat soort dingen...ik heb af en toe bijvoorbeeld ook het gevoel dat ik lek aan alle kanten (afscheiding, melk, tranen etc)...enneh....ik wil niet pessimistisch doen maar dat is na de bevalling echt niet zo maar weg... Maar dan heb je een baby en lijkt het ineens wat minder belangrijk. Toch vond ik het herstel van de zwangerschap en bevalling best pittig...
    Tis toch heel wat voor een lijf....zwanger zijn...
    gelukkig zijn de babies zo leuk...:D.

Qua gewicht, ja gaat hier ook wel harder dan dat ik zou willen. Maar ja met een rijbewijs halen tijdens je zwangerschap en twee maanden helemaal niets anders doen dan op bed liggen en wel vinden dat je af en toe (lees: vrij vaak) iets lekkers verdient, kan dat natuurlijk ook bijna niet anders. Ik had idd ook nog 3 kilo van de vorige zwangerschap om me heen hangen :p.

Sabrina en ook de andere die een mk hebben gehad. Pittig hoor. Ik heb het gelukkig zelf niet meegemaakt en het lijkt me afschuwelijk! Vertel er gerust vaker over als jullie dat helpt hoor!!

Anz, wat ben je lekker snel alweer op de been!! Ja mijn zusje heeft dat ook. haar lijf stoot ook altijd hechtingen af.

Caatje, cris ligt volgens mij gewoon helemaal lekker om jou heen gekronkeld in je buik...van boven naar beneden :).

Afvallen...ja we gaan eens kijken na de bevalling. Ik heb toch flink wat fysio werk te doen qua enkel, rug en bekken en gelukkig hebben ze al gezegd dat ze me daar goed bij gaan helpen. Misschien gaat het herstel ook wat sneller dan de vorige keer.

Emma, hoe is het? Ik hoop zo dat het aan het doorzetten is of anders een dagje rust zodat je weer een beetje op krachten kunt komen.

Ja slapen....wordt hier steeds lastiger en ik moet weer helemaal me overgeven aan heel rustig aandoen eigenlijk....dat is zooooo moeilijk want ik kon nog steeds maar zo weinig en nu moet ik alweer minder doen...bah!

marooz, hoe is het vandaag met je? wat vervelend van je nieren zeg!!

Zo net met manlief lekker in de stad gegeten om te vieren dat hij verkeerstheorie-examen gehaald heeft. Nu is het nappie-time!

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Gejanne: Ja hoor de nieuwe legging pas perfect, erg gaaf is ie ook ! Oh wat heerlijk zeg zo vervend te worden door je moeder !
    Lolly: Mooie buik hoor ! Hoop ook voor je dat het de laatste foto is. Receptje volgt zsm.
    Goldduke: Moest erg lachen om je stukje... het heet inderdaad niet voor niets de laatste loodjes... sterkte meis !
    Sabrina: Hele dikke knuffel voor jou vandaag meis !
    Fleurop: Pittige bevalling dus joh, maar wat heerlijk dat je vriend je zo goed heeft gesteund en nu heerlijk genieten !
    Anz: Wat apart joh dat je hechtingen uitgegroeit zijn, maar fijn dat je er geen last van hebt ! Heerlijk genieten ook !

Verder weet ik het niet meer, iedereen een dikke knuffel !!
    Oh ja kilo's... ik ben gestopt met op de weegschaal staan... woog 85 kilo en voor mijn zwangerschap 68 met mijn 1,73. Komt wel weer goed, kwam het na Esmee ook maar denk dat ik ook wel 20 kilo ben aangekomen... Vanavond make-up curcusje bij vriendinnetje, zin in. Dag meisjes tot snel !

Deel Deze Pagina