Oh damn nu heb ik echt zin in chips door dit topic..... En heb net boodschappen gedaan..... Zou ik....??
ssssssssssssst heb ook zak chips open gemaakt hier rustige dag gehad met weeen .. ben zelfs nog ff op kraamvisite geweest bij mijn vriendinnetje owwwwwwwwww wat klein !! en wat lief !! haar meisje is nu 1,5 week .. kan niet wachten .... goede nacht meiden !!
@ Caatje: Dat is inderdaad een bescheiden buikje.. @ Sjoon: ik vergeet de helft ook steeds hoor, waar ik nog op moet reageren @ Princi: Als het niet meer gaat, gaat het niet he.. Ik moet me ook steeds meer overgeven aan de overdag slaapjes.. @ Mariel: Veel plezier op het make up avondje... @ Ellenk: Wat een scheetje zeg! Chipjes, mmm, moet zeggen dat ik helemaal nergens zin in heb. Althans, geen extra dingen. Ben sowieso wel een snoepkont, maar heb geen speciale dingen die in nu in huis MOET hebben. En qua kilo´s ben nu 13 kilo aangekomen, valt me nog alles mee. Maar vraag me wel af hoe ik straks weer in me oude spijkerbroeken moet komen. Me kont in beduidelijk dikker geworden en die was al niet zo klein (net als me bovenbenen). Ga me best dan maar weer doen om tussen de 65 en de 68 kilo te komen (nu 82) Me verfwerk is gelukkig niet `beschadigd` door de regen. Zal alleen wel dat het badkamerraampje van de week nog een xtje moet, zitten plekjes in die niet pakken.. Zometeen maar marktplaats afspeuren voor een nieuwe tv kast voor in de slaapkamer, manlief wil voor beneden een led tv en dan gaat de lcd flatscreen naar de slaapkamer....
Hallo dames! Vandaag 37 weken!!!! Ik mag bevallen @Ellenk: wat een prachtig mannetje, echt heel mooi! Bij deze wordt ie ingepikt door mijn dochtertje Ik ben vandaag met groep 7 naar de gynaecoloog geweest voor een rondleiding en ik was de persoon die, heel vervelend , even moest demonstreren hoe een echo wordt gedaan. We hebben eindelijk het geslacht goed in beeld gezien! Ik hoef gelukkig het kamertje niet in een andere kleur te gaan verven Het was echt heel leuk, deze gyn heeft ook Marin gehaald, en ze was heel lief en betrokken. Ze wilde ook wel graag deze bevalling gaan doen. Ze heeft nog even snel het bovenbeentje gemeten: 37 weken en 2 dagen, dus keurig op schema. Ik las nog iets over chips en aankomen: ik ben niet een enorme chips-eter, ik hou meer van zoute popcorn, en ik ben 9 kilo aangekomen tot nu toe. Ik ga nu op de bank, tot morgen!
@Female: lol Ja, inderdaad, mijn buik zit mooi niet in de weg! En nee, ik wil niet met de ruggenprik bevallen (alleen als het echt niet anders kan, vanwege medische redenen). Gelukkig is dat hier wel goed geregeld, want bij de vk krijg je een "bevalplanboekje", waarin je de vk kan laten opnemen wat je allemaal wel wilt en vooral ook wat niet tijdens de bevalling. Als jij daarin laat opnemen dat jij de ruggenprik niet wilt, doen ze dat dus ook niet. Erg prettig. Overigens ook erg grappig, dat je in dat boekje bijv. op kan laten nemen of je muziek wilt tijdens de bevalling en zo ja, welke dan hahaha. Moet ik toch nog eens goed over nadenken! Dat van die kinkhoest is nieuw voor mij, heb ik hier in Spanje nog niets over gehoord... Ben erg benieuwd of dat in NL ook is. @Sahi: Tja, theoretisch gezien kunnen wij het natuurlijk zelf opzetten, maar dat doe ik liever niet. Ik bedoel, het is bij de service inbegrepen en stel nu dat er iets mis is met de meubeltjes, heb ik liever dat zij dat zelf direct zien. Dus gewoon nog ff geduld hebben. lol Zo had ik trouwens nog niet over de kraamhulp gedacht! Maar je leert zo iemand van te voren toch kennen? Is dan toch niet helemaal meer een vreemde? @altijdvrolijk: fijn dat je verfwerk niet is aangetast door de regen! Scheelt dubbel werk! @Tina: Gefeliciteerd met je 37 weken! Wat een mooie mijlpaal! En wat leuk dat bezoek aan de gyn met de klas! Dat zal toch wel heel bijzonder voor ze zijn geweest, dat ze jouw kleine allemaal konden zien! lol Heb door jullie allemaal ook zin in chipjes gekregen! Pak hier een mini zakje voor mezelf! Smakelijk! Liefs, Caroline
Hey meiden Ff snel via me telefoon. Ben de dag aardig goed doorgekomen. Schoonouders waren er vanavond nog ma verteld dat het 1 jaar terug was toen moest ze ook ff flink slikken. Ze zegt nog ff en dan hebben we een heel mooi mannetje in onze armen. Denk dat ik wel last heb van indaling. Me buik lijkt lager te hangen en vreselijk pijn in me rug. Word er gek van. Maar geen regelmaat of heeeeeel heftig al doet het wel verrekte zeer. Nou ga ff kijk wie hgt wint en dan nog hotter than my daughter kijken en na bedje toe. Xx sabrina
hier ook hgt aan t kijken. en hotter than my daugther... dat is me toch ook een programma zeg!! haha, sommige vrouwen....
@caatjem wat leuk de babykamer is binnen. Kun je straks helemaal los gaan. In pricipe is het afwachten wie je als kraamhulp krijgt. Wij hebben het nu via een bureau geregeld dat dat wel van te voren in pland. Maar goed als het gezin voor je een week later bevalt dan gepland kan het zo zijn dat je dus als nog een andere kraamhulp krijgt. @sahi de vorige kramhulp kon ik ook wel het huis uitkijken. Wij zijn ook nogal op onze privacy gesteld. @tina wat vervelend dat juist jij proefkonijn moest zijn Heel akelig. @female ik heb nog niemand gehoord die zich moest laten inenten tegen kinkhoest. Dus volgens mij doen ze dat hier 'nog' niet.
Wat heb ze toch een strotje die aliyah wel zonde zo jong school alles na de maan. Hahah en idd programma hotter than my daughter loop nog op me 27 niet in een leren rok laat staan als ik 47 ben is toch geen gezicht. En die truitjes hahaha daar liep ik in dat ik 15 was. Slaap lekker alvast
Female, wat bende toch een lieveke . Gewoon zo maar even op iedereen reageren. Ik vind het ook gewoon knap...haha. Met mij, ja nou ja....beetje zo'n walrus, verweekte inktvisdier voel ik me. Ik verweek gewoon waar je bij staat. Als ik me omdraai in bed knakt alles en heb ik het gevoel dat er ledematen achterblijven. Ach ja de vorige keer had ik dit veel eerder. Ik tel dus wel af! Oh mooi dat Jurgen nu ook minder moet werken. Dat lijkt me wel goed toch? Niet te gek maken met het schilderen van die kozijnen hè!! Oh en kinkhoest vaccinaties heb ik hier ook niets gehoord. Tina, wat leuk om 'je oude' gyn tegen te komen en een extra echootje is natuurlijk ook nooit verkeerd . Kraamhulp, ik vond het heerlijk! Komt ook wel omdat zij de kraamperiode tot een feestje maakte na onze vijf dagen ziekenhuis moet ik zeggen. En dat ze toch alle was had weggewerkt...heerlijk . Altijdvrolijk...ja middagdutjes, filmpjes kijken enz. Mara vindt het minder leuk dat mamma nu alweer minder kan. En dat vind ik dus ook niet zo leuk. Ze is zoiezo nogal pappa-gericht en tentijde van het gips natuurlijk ook. Dat begon nu net weer bij te trekken omdat ik meer met haar kon en wordt dus nu alweer minder...jammer wel. Sabrina, ja dat kan een vervelend gevoel zijn hè dat indalen. Hier ook hoor, krampje hier, harde buikje daar, darmen die ook al raar doen.... Sahi, idd toegeven aan het niets doen...het is nodig...haha...voor een ander weet ik het altijd zo goed. Hier vandaag toch eigelijk ook net iets te veel gedaan. Ik ben zo moe dat ik niet eens meer weet wat ik eigelijk typ geloof ik.....dus dan maar....weltrusten!
Goedemorgen, Jeetje, het was hier rustig gisterenavond. Ik heb gisteren zo'n lekker relax dagje gehad, dat ik niet echt op tijd naar bed hoefde gisterenavond hahaha. Heb echt heerlijk geslapen (wel twee keer wakker geworden om te plassen, maar kon gelijk weer inslapen gelukkig) en ben echt helemaal fit nu! Fijn! Wel grappig, gisterenmiddag kreeg ik van een vriend van me te horen dat ze bij bodega Sandeman op zoek zijn naar gidsen voor hun drukke dagen. Vond ik raar, want ik werk daar dus ook, maar mij hebben ze al een tijdje niet gebeld. Dus ik dacht, ik ga maar eens een berichtje sturen, misschien weten ze niet dát ik nog werk (ze weten namelijk wel dat ik zwanger ben) en ik heb de bazin van de rondleidingen niet voor niets op mijn Facebook hè?! En ja hoor, net voor ik slapen ging (rond 12 uur) had ik een berichtje terug, dat ze inderdaad niet wist dat ik nog beschikbaar was (mutske, want je kan toch altijd even bellen?!) en dat het erg fijn was om te weten. Dat ze VOOR VANDAAG omhoog zat voor een Engels talige gids hahahaha. Dus ik ga zo bij Sandeman werken. Erg leuk, is een fijne bodega om te werken. De rondleidingen duren maar ruim een half uur en de bodega is dichtbij ons thuis. Ideaal dus. Bovendien is het ook maar voor 3 uurtjes (zij zijn in de middag niet open), dus das perfect! @lolly: oh ja dat kan natuurlijk ook gebeuren met de kraamhulp. Maar ja, over het algemeen lijkt me die extra hulp toch wel prettig! Betaal je daar overigens extra voor of is dat inbegrepen bij de verzekering?! Nou, ik ga even mijn yoghurtje eten voor bij mijn pilletjes! Hoef pas om 10 uur bij Sandeman te zijn, lekker relaxt dus. Liefs, Caroline
Aangezien ik niets tot weinig kan doen, heb ik vriendlief gevraagd of hij appeltjes wil snijden en deeg wil maken voor een lekkere appeltaart vandaag !. Ik ben maar aan een nieuwe serie begonnen, breaking bad echt een super serie! Een scheikundige krijgt te horen dat hij niet lang meer te leven heeft en wil een nalatenschap gaan creëren voor zijn gezin. Hij gaat drugs maken. Zeker lekker met een bak chips Trailer http://www.youtube.com/watch?v=--z4YzxlT8o Goeiemorgen dames! .
Goedemorgen meiden @princi ja verschrikkelijk is het me rug doet zon pijn is niet leuk meer. en dan me buik onderin en me bekken doen pijn dus maar rustig aan doen. @caatje werkse vandaag meid. @worstenbrood mmmmm lekker appeltaart lust ik ook wel. @chips nee ben ik helemaal niet gek op en als ik het neem dan pak ik al een klein schaaltje bang dat ik te veel ga aankomen. Gister ging ik om half 12 na bed. ben een echt zijslaper maar had zoveel last van me rug dat zelfs dat helemaal niet meer ging. dus op me rug ik denk dat duurt uren voor ik slaap maar gelukkig was ik zo vertrokken en ben niet meer wakker geworden dan 8 uur. heb nu nog last van me rug en buik maar ja he laatste loodjes wegen het zwaarst. voel wel dat de kleine onderin ligt dus denk dat het daar vandaan komt. gelukkig nog 2 weken en een paar dagen en dan mag ik gaan bevallen. begin het nu echt zat te worden. ook heel erg nieuwschierig na wat er in me buik zit. zo ff poetsen en de bedden schoonmaken. en vanmiddag rust. fijne dag meiden x sabrina
@caatje: werk ze vandaag! Kinkhoest vaccinaties: heb ik hier niets over gehoord. Ik moet woensdag met Maud naar het bureau. Kijken of ze er dan iets over zeggen. kraamhulp: ik vond dat onmisbaar de vorige keer. Ik had dan wel een hele goede hulp. Heb ook nog extra dagen gekregen ivm slecht lopen van de bv. series: ik ben in mijn verlof begonnen aan gooische vrouwen. Ik zit nu al in seizoen 4 (oeps). Het is wel grappig vind ik en dan neem ik tenminste 's middags een uurtje rust. De hele week word ik precies om 4.50 uur wakker en kan absoluut niet meer slapen. Ik word er gek van. Zou ons mannetje nu al een ingebouwde wekker hebben?
Goedenmorgen Zo heb eindelijk tijd om te reageren! Word hier vanmorgen plat gebeld! Dus iedere keer als ik wil gaan tikken dan gaat de telefoon weer! Heerlijk uitgeslapen vandaag, manlief is met zijn vader en broertjes een dagje weg dus heb de tijd aan mezelf. Lazer ik daar vanmorgen wel me bed uit door die rot telefoon. Haal ik me arm open! Gelukkig niet op me buik! @Kilo's: Ik ben hier ongeveer 15kg aangekomen! Maar voor me gevoel is echt alles op me kont en bovenbenen gaan zitten, terwijl die net zo slank waren. Had vlak voor ik zwanger werd me streefgewicht bereikt! Dus word weer hard sporten na de bevalling! Nog paar weekjes, hoop dat de kilo's niet zo hard meer gaan! @Ellenk: Wow wat een prachtig mannetje hebben jullie!! Kan niet wachten tot het hier ook zover is! Heerlijk genieten meid! @Worst: hoop ook voor ontsluiting voor je! heerlijk idee dat het nog maximaal twee weken is! Hier ook nog twee weken tot de uitgerekende datum, maar ja kan ook nog rustig 3,5 week zijn! Ze leiden hier pas in vanaf 41+4. @Chips: Ik heb er ook niet meer zin in als anders. Kan er gelukkig goed vanaf blijven. Heb tot nu toe ook echt geen rare dingen gehad. Behalve dat ik kroketten erg lekker vind, maar ook dat met mate! @Sjoon: leuk zo'n pakket voor je buik! Waar kan je dat krijgen eigenlijk? Als ik het nog wil doen mag ik wel opschieten! @Lolly: Prettig dat je al kennis hebt gemaakt met de kraamverzorgster. Is hier niet de gewoonte, heb alleen intake gehad,We zien het wel hoop dat het echt een leuke kraamtijd word en anders maken we er ook halve werkdagen van net als anz!! Ik vind me privacy ook behoorlijk belangrijk hoor! @Caatje: super dat je babykamer er is! nog even geduld en dan staat het allemaal in elkaar en kan jij los gaan!!! Leuk he!!?? En super dat je nog een ochtendje gaat werken! @Female: Ja kruidnoten heb ik ook al gekocht hoor! heerlijk en gevuld speculaas! mmmmmm...... Maar erwtensoep ging best hoor. het is toch niet meer zo warm en beetje herfstachtig hier. En het was meer om manlief een plezier te doen, die vind dat altijd zo lekker dus vandaar. Jij heerlijk aan de hachee volgende week! Ben jaloers, manlief lust het niet dus ik krijg het af en toe van me moeder! @Emma: Fijn dat het een rustige dag was voor je! Maar hoop echt dat het eens door gaat zetten hoor voor je! Dit vergt ook enorm veel energie denk ik! Nog even meid!! @Altijdvrolijk: Is het nog gelukt een tv kast te scoren?? Denk ook wel dat je weet waar ik woon! Nog net in zuid-holland, maar het is een eiland! haha. Beter dat je verfwerk niet is beschadigd!! @Tina: Heel leuk die rondleiding bij de gyn! Ja zou ook niet aarzelen als me nog een echo werd aangeboden!! Leuk hoor, die heb je nog even te pakken!! En super dat de gyn een bekende was! @Sabrina: Doe maar lekker rustig aan meid!! Ik ben het ook beetje zat hoor! Maar nog even en we hebben een prachtig kindje in ons armen! Dat moeten we maar voor ogen houden he! @Princi: beetje uitgerust?? haha...... Volgens mij is wat je tikte gewoon aardig normaal hoor! Wel fijn dat jullie kraamverzorgster het tot een feestje maakte! Hopelijk deze keer weer! @Worst: mmmmm lekker appeltaart! Is niet verkeerd, ga mischien ook nog wel een taartje maken! Je brengt me op ideeën! @Lieke: Het lijkt er idd haast op dat jullie mannetje een ingebouwde wekker heeft. Hopelijk word het straks wat regelmatiger! haha. Zo hier vandaag ook niet veel, zo nog even stofzuigen, bed opschudden, wc schoonmaken en dan vind ik het wel genoeg. Iedereen een fijn weekend!!
Goedemorgen meiden, Nou even korte reactie en klaagzang! Kilo's: NIKS NOPPES NADA! Zit op -5 kilo dan mijn startgewicht. Dus ik mag niet klagen. Ehm.... verder nog een schatje voorbij zien komen! Ellenk je maakt ons nog ongeduldiger dan we al zijn! En nu mijn klaazang: Voel me bagger.... voel me helemaaaaaal niet lekker, en dnek dat ik zo toch maar even ga bellen... zal dus wel weer dagje ziekenhuis worden ben ik bang.... Maar ik voel dame ook sinds gister veel minder en dat is voor mij de grootste reden om te bellen, dan maar even aan de CTG zodat we zeker weten dat het goed met haar gaat! Hopen dat de bloeddruk goed is iig... bah bah bah... Ik wil bevallen! Ik hou jullie op de hoogte en een dikke knuffel voor iedereen!
@caatjem het ligt eraan hoe je verzekerd bent. Wij betalen 3,90 per uur. Werkse vandaag. @marooz shit man dat je zo beroerd voelt. Doe maar rustig aan. @misja ik heb de vorige keer ook alleen een intake gehad hoor. Maar bij dit bureau plannen ze een kraamverzorgster per gezin in. @sabrina ik zal de lijst eventjes aanpassen voor je.
hey meiden hier ook ff snel voorbij zoeffen heb niet zo mijn dag ben erg emo .. maar alles is af en klaar .. ben er helemaal klaar voor ! nu nog wachten en aftellen ga nu lekker naar bed heb weer weeen .. vannacht ook gehad maar door de slaappil toch geslapen zwaai zwaai en tot snel
scouting was weer leuk Merk dat ik er altijd tegenop zie om te gaan, nu alles wat moeilijker gaat, maar als ik er eenmaal ben geniet ik echt enorm we hebben vandaag gekleid met meel en water (snappen jullie t?) princi: ik reageer altijd eerst in kladblok en dan plak ik het in het antwoordveld in het forum toegeven aan niks doen is niet mijn sterkste kant caatje: je betaald bij een gewone verzekering een eigen bijdrage, bij een aanvullende verzekering is het helemaal gratis (kraamhulp). worst: o leuk, lekker appeltaart bakken! Leuk altijd. sabrina: lekker dat je zo goed hebt doorgeslapen. Ik heb ook redelijk goed doorgeslapen, maar 1 keer hoeven plassen en toen om half 8 uit mezelf wakker. Moest er om 8 uur uit, dus ben toen maar vast gaan opstaan. @kinkhoest: nog nooit van een vaccinatie gehoord, zou dat iets doen wat Belgie wel doen en nederland niet? misja: oei wat een klapper vanmorgen wat een plannen vandaag, succes! marooz: ziekenhuis is niet leuk, maar als je je niet goed voelt en bang bent is het misschien wel beter... wij hebben een angel sounds, als ik onzeker ben luister ik even en dat scheelt een hoop zorgen. Maar als je jezelf zo beroerd voelt, moet je toch ook aan de bel trekken. Sterkte meis! emma: nog steeds aan het rondhobbelen, jeetje zeg... vanmiddag lekker pizza maken, vind ik altijd leuk om te doen! verder niet te veel plannen, kijken waar ik zin in heb