Emma; vind t echt heel knap dat je t al zo lang zo volhoud! Daarbij vind ik t echt ronduit schandalig dat ze je zo rond laten lopen... Zo ben je toch helemaal kapot tegen de tijd dat je ukkie er is Sterkte!
Een goedemiddag! Lekker gewerkt vanmorgen, was een klein groepje en ze waren zeer geïnteresseerd. Thuis wat licht geluncht en op de bank daarna lekker siësta gehouden. Straks bij vrienden afgesproken om een hapje te eten. Erg gezellig! Hoop alleen dat het niet al te laat zal worden haha. Gelukkig hebben we morgen lekker niets (afgezien van een koffietje met een vriendin), dus komt wel weer goed! @Misja: Jeetje meis, voorzichtig hoor! Waarom werd je zoveel gebeld dan vanmorgen?! @lolly: Ah, bedankt. Ja, dat lijkt me wel logisch dat je verschillend verzekerd kunt zijn. @Emma: Fijn dat alles af en klaar is, balen dat je zo emo bent! Doe maar lekker rustig aan hoor! @Sahi: ah, thanks! Tja, daar ben ik helemaal uit, zeker sinds dat met die verzekeringen zo veranderd is in NL... Ga nog ff lekker bankhangen. Liefs, Caroline
ik weet niet meer wie het vroeg, maar zo'n pakket voor buik te gipsen, kun je volgens mij ook gewoon bij prenatal halen. ik denk bij iedere babyzaak wel, en anders vast online te verkrijgen. of zelf rolletjes gips kopen en vaseline gebruiken zodat je jezelf niet onthaart met de gipsen buik eraf halen *auw*... ik zelf heb het pakket gekocht bij babydump. vandaag naar de markt gelopen. heen ging wel, maar terug deed me echt pijn n de buik... dus dat wordt ook moeilijker. balen zeg. ik kon wel janken van de pijn. werd er zelfs een beetje misselijk van, zulke pijn was het. bah... sorry voor mijn ego berichtje!
Bedankt meiden eerst was ik ook pissig dat ze niks wilde doen maar dat willen ze wel .. ze willen het me zo gemakkelijk mogelijk maken met medicatie of opname... maar kind gaat voor !! zolang het niet het echte werk is doen ze bij 36 wkn niks ... 37 ook niet ... en nu komen we bij 38 en gaan ze me wel helpen hoor !! maar twee weken zo rond lopen is niks .. het is idd erg vermoeiend en vooral met nog een uk in huis .. dan blijf je ook niet in het zk hangen .. dan maar meer ongemak ik besef dat het het beste is geweest om tot na 38 wkn te wachten .. anders heb je ook meer andere risico's natuurlijk .. maar makkelijk was anders fijn om te horen en zien dat de gyn's beseffen dat het serieus was .. maar goed dat zagen ze ook maar al te goed op de ctg !!! was blij dat ze het konden zien was al bang dat niemand me zou geloven .. en nu ... nu aftellen ... oei oei wat ben ik emo ... zo raar om de datum te weten ook wel fijn hoor geeft wel rust !! jullie allemaal nogmaals super bedankt voor alle lieve reacties en knuffels !! jullie zijn allemaal kanjers
hallo! Aardig rustig hier vandaag....... Het bed is vandaag in de kamer gezet....ons bed boven kan niet op klossen en ik mag sowieso niet boven bevallen omdat er een draai in de trap zit en ze me dan niet naar beneden kunnen halen met de brancard mocht er iets zijn. Ik ben niet van plan om thuis te bevallen, maar aangezien Marin in een uurtje is geboren moet ik er rekening mee houden dat we wellicht niet naar het ziekenhuis kunnen....wil natuurlijk niet in de auto bevallen. @Emma: sterkte met aftellen! @Sahi: was de pizza lekker? @Caatje: fijn dat je een interessante werkdag hebt gehad. Eet smakelijk! @Sjoon: rustig aan doen hoor, wellicht is een buikband verstandig om het gewicht van je buik te helpen dragen? Helpt vaak tegen de pijn, suc6!
Voor alle dames die het nodig hebben! Een dikke knuffel van mij! Hier hele dag visite gehad, ik ben van boven tot onder in mijn lichaam gebroken. Tot morgen weer!
@Emma: Jeetje heftig allemaal zeg... Maar het einde is nu in zicht, nietwaar?! Ik kijk uit naar je sms deze week! Hoop die spoedig te ontvangen! @Tina: Dank je wel! Nou, wij zijn nu naar die vrienden. Erg leuk! Is de eerste keer dat we bij hun thuis uitgenodigd zijn. Werd tijd! Hahaha, tja, hier in Spanje is het vaak veel leuker om buiten de deur af te spreken. Vond het wel super lief dat ze me van de week belde om te vragen wat ik nu allemaal wel en vooral ook niet mocht hebben. Gaat helemaal goed komen dus! Fijne avond allemaal! En tot morgen! Liefs, Caroline
emma: lijkt me gek om de dtum te weten, maar ook gerust stellend. sterkte nog ffies tina: het eten was heerlijk worst: sterkte meis, rustig aan! sjoon: oei, balen dat het lopen zo tegenviel. Maar lijkt me ook nogal wat! rustig aan! caatje: ja die zorgverzekeringen hier zijn een paar jaar geleden enorm omgegooid. lekker gegeten dus en nu lekker op de bank voor de tv
Dames goedemorgen! Iedereen goed geslapen? Worst? Emma? De nacht goed doorgekomen? Hier NIET. *&^$#@!!! Iedere 40 minuten wakker, draaien van links naar rechts, en niet subtiel, neuh.... kreunend met opgetrokken knieën, mijn buik vasthouden met een hand, probeer ik zo rustig mogelijk een nieuwe positie aan te nemen in bed... En slaap ik dan eindelijk weer, PLASSEN! Ik heb hele scherpe pijnen in beide heupen als ik lig, sta ik eenmaal op, kom ik een beetje op gang, dan gaat het weer. Ach ik kan er nu (na 2 koffie) weer om lachen want die kleine gaat weer alle kanten op en laat me weten dat ze er (bijna) klaar voor is. (of is het de cafeïne die ik mezelf 2 keer per dag mag hebben van mezelf?) ZO dat moest er even uit. Marooz, jij veel succes met je 'ongemakken' (ik vind dit geen ongemakken meer....) , en wat Sahi schrijft, het ziekenhuis is niet leuk (als je dat niet wilt) echter moet je je eigen gezondheid goed in de gaten houden. Dikke knuffel voor jou! Emma, ik kan het me slechts een beetje voorstellen hoe het zou zijn om me zo ellendig te voelen met veel 'voorwerk' en dan NOG een kleintje in huis te hebben. Je doet het toch maar, gelukkig weet je de datum en leef je daar naartoe. Ook een stevige knuffel voor jou! Sjoon! Erg is dat hè? Wel ergens heen lopen maar terug bijna niet meer kunnen van de pijn?! Helaas kan ik dat zelf al weken niet meer, ik doe ALLES met de auto en als het even kan bestel ik alles online. Maar jij hebt ook al een kleintje in huis, dus je moet wel.... Nog even en het gaat weer beter zeker met die nieuwe kleine spruit Princi, lief verweekt inktvisdier dat je ook bent! Ook jij hebt een kleintje in huis, zo lag je eerst met je pootje in het gips, toen voelde je je opknappen en nu weer minder, voor jou en haar niet leuk! Maar zoals bij iedereen nu is het gewoon uitzitten en aftellen (stomme loze woorden, maar ik weet het anders ook niet )... Knuffel!!! EllenK, dat kereltje van jou! Wat een heerlijk ventje! * smelt * Lieke, iedere nacht 4.30 wakker worden? Gek is dat hè? Hier precies hetzelfde een paar weken geleden, dat is vanzelf overgegaan in het wakker worden om 1 uur, 2 uur, 3 uur ...... etc. Geen leuk vooruitzicht, maar niet iedereen is en doet hetzelfde, ik hoop dat je overdag je rust kunt en wilt nemen. Die middagslaapjes zijn HEERLIJK. Ik ga verder met de Sopranos, ben pas bij seizoen 1, 5 seizoenen te gaan.... Heerlijk vermaak! Fijne zondag allemaal! blog van manlief: http://isgoedlieverdwatjijwilt.blogspot.com
Goedemorgen meiden zag dat marooz het hier nog niet neergezet heeft maar ze heeft vannacht in het ziekenhuis door moeten brengen. ze heeft een hoge bloeddruk en heeft er nu medicijnen voor gekregen. hier heerlijk geslapen vannacht. wel weer veel last van me rug en ribben maar het ging. @golduke maar 2 bakken koffie op een dag ik drink er veeeeeel meer. balen dat je zon slechte nacht heb gehad meid. fijne dag meiden x sabrina
Ja wat sabrina net typte Goldduke....DRINK JIJ MAAR TWEE KOPPEN KOFFIE PER DAG???????? Ik kom wel aan de maximal vier denk ik...nouja ik drink nog steeds van die zoete troep omdat ik het echte werk niet kan luchten nu...gek is dat, ik ben zwanger en hup koffie is vies en dadelijk als ik bevallen ben...dan vind ik het weer zo lekker. Erg hè, als dat slapen niet lukt Gold, ik weet er helaas iets te veel van ook. En ja dat omdraaien...ben je al bij een fysio geweest? Vast al lang... Ik heb na de vorige bevalling lang fysiotherapie gehad en met wat ik toen allemaal geleerd heb, red ik het nu wel beter. Heb jij nu geen zak aan...ik weet het. Het belangrijkste is dat als je omdraait je je schuine buikspieren aanspant (navel intrekken). Ik probeer dan een bruggetje te maken (wat steeds lastiger wordt) en dan draai ik in de lucht om zeg maar....snap je? het gemene vind ik, dat is ik idd een tijdje wakker ben, ik lijf weer veel beter onder controle heb en omdraaien weer makkelijker gaat. Maar ja dat wil je 's nachts helemaal niet...echt wakker worden om om te draaien. Mij vk gaf nog als tip om citroen melisse thee te drinken. Die geeft je wat rust. Want ik weet niet hoe jij dat hebt, maar als ik een aantal nachten niet zo lekker slaap word ik steeds onrustiger en denk dat ik vast wel weer niet zal kunnen slapen, die thee geeft me net een zetje. Zo...weer een schepje huis tuin en keukenmiddeltjes uit mijn vorige zwangerschap...ik heb het allemaal geprobeerd . Oh en Gold, nog een kleintje in je huis houdt mij ook juist wat meer op de been (haha) en zorgt voor afleiding. Ik vind het dus ook juist wel prettig dat ze er is. En het herinnert me ook aan waarvoor ik het ook al weer doe. Voor het allerleukste kindje van de hele wereld. Want dat is Mara in deze kleine vast ook. (en die van jou ook!). Dus kom gewoon hier klagen als je wil hè...de laatste loodjes zijn gewoon zwaar... Marooz, oh nee, ik had gehoopt dat je zou gaan naar het ziekenhuis en het tenslotte allemaal wel mee zou vallen. Ik hoop dat ze iets kunnen doen aan je bloeddruk en dat je anders maar snel bevalt. Emma, hoe is het met jou deze ochtend? Worst, hoe is het met jouw worstjes...haha...vingers bedoel ik. De mijne worden steeds ietsje dikker. gelukkig had ik mijn trouwring al een tijdje geleden af gedaan. Maar een voordeel al dat vocht en het gewicht daarvan raak je de eerste dagen na de bevalling weer kwijt (beetje jammer dat je daar steeds voor moet plassen want dan vond ik dan weer niet het allerleukste na de bevalling maar ach). Oftewel: lang leve de DVD boxen...haha. Ns denken.... Oja Sjoon, ja erg is dat hè...dat je dan bijna niet meer thuis kunt komen. Ik had zo'n elastische buikband van Anita en die hielp wel. Maar ja om die voor een paar weekjes hooguit nog te kopen... Zo ik ga ff ontbijten en dan naar een vriendin. Gaan we voor het eerste eens even lekker kletsen zonder kinderen erbij.
Hoi allemaal, @ Sahi; Weet nog dat ik ook meeschreef in zo'n bevallingstopic toen ik zwanger was van Celeste en dat was toen zo druk en zo'n grote groep. Al vanaf het begin kwamen er toen ELKE dag een pagina of 15 bij. Dat was echt bijna niet te doen haha. Hier is het nog een beetje te overzien (meestal ) @ Emma; Je klinkt sterk, goed hoor. Ook fijn dat de artsen je begrijpen, maar dat jij hún redenen ook begrijpt. Je bent er bijna . Oh 38 WEKEN zie ik nu!! Super, mijlpaal!!! @ Tina; Leuk zeg, zo'n gyn-bezoekje in een andere vorm Heerlijk he dat je de 37 voorbij bent, das ook echt zo'n mijlpaal . Maarre... Moet je dan vanaf nu al in de woonkamer slapen? @ Caatje; Fijn dat het daar ook allemaal zo goed geregeld is met bevalling enzo. Stoer hoor dat je zonder ruggenprik gaat doen @ Kinkhoest; Verschil dus met NL... Okay @ Winnares hollands got talent; Ik hou daar dus helemaal niet van zulke acts. Ik vind ten eerste zo'n kind veel te jong voor zulke fratsen en de liedjes zijn meestal zo belachelijk. Is toch bizar dat een meisje van 11 staat te zingen dat ze 'niet zonder je kan leven'.... Maar ik zal wel ouderwets zijn @ Princi; Thanks . Ik onthou het niet allemaal hoor, ik open altijd een dubbel scherm . Dat walrusgevoel is wel herkenbaar idd als je je om wilt draaien 's nachts . Ben je blij als de zwangerschap er straks op zit of dat niet? Is zeker fijn dat Jurgen minder werkt, maakt het véél draaglijker allemaal. Laatste dag, morgen alweer weekend . Ja ik heb me ook voorgenomen rustiger te doen vanaf nu. De kozijnen bij ons en Celeste moet ik nog wel afmaken maar dan stop ik met klussen. Las bijv. gister nog in mijn zw.schapsdagboek van Kynan dat ik op 36+5 naar het zh moest omdat ik zoveel pijn en kramp had. Het bleek niks ergs, maar toch al wat weeen en 1 cm ontsluiting. Dat is dus nu over 1,5 week! Werd er dus wel ff mee geconfronteerd dat het nu echt heel snel gaat en kan gaan. En mentaal geloof ik niet dat ik er al klaar voor ben door al het geren en gevlieg. Dus het wordt tijd om daar meer naar toe te leven en te ontspannen en vooral genieten nu het nog kan... Veel plezier bij je vriendin!! Heerlijk af en toe even zonder kinderen @ Wost; Appeltaart lekker geworden?! Heerlijk is dat he, zelf bakken. Ik ga vandaag maar even simpele zandkoekjes met jam maken met de kindjes . Zo'n koekjespot staat alleen al zo gezellig op tafel @ Misja; Uit bed gelazerd Sorry zie het ff voor me Lekker he, herfst @ Marooz; Hoe is het nu? @ Kraamhulp; Hier komt, net zoals de vorige 2 x, mijn mama weer een dag of 5 bij ons in huis. Heerlijk @ Gold; Balen van de rotnachts, maar idd, at is een mens zonder koffie?! (Hoeveelheid: ik red het ook echt niet met 2 per dag hoor... ) Hier eigenlijk best heel lekker geslapen. Ook niet zo'n pijn met draaien. Heb gister wel 2,5 uur in de stad gesjouwd, maar verder niet veel gedaan. Mss dat het daardoor komt? Gisteravond ook heerlijk een uur in bad gelegen met een boekje en een mok koffie. Ik moet dat écht vaker doen, want wordt daar gewoon echt relaxed van . Vandaag voornemen: relaxdag. Kindjes lekker binnen spelen en knutselen, koekjes bakken, tutten babyspulletjes, kaartjes knutselen, pannenkoeken bakken, mss ff slapen vanmiddag...... VOILA
Goedemorgen! Marooz, de beste plek om te zijn in zo'n geval is het ziekenhuis! Hopelijk is je bloeddruk weer wat omlaag, sterkte! Princi, inderdaad houden de kids ons op de been Je moet wel opstaan en je moet wel in beweging blijven, is helemaal niet zo verkeerd. Alleen het uitslapen........dat mis ik wel eens! Goldduke, die vervelende nachten ook! Hopelijk kun je een beetje bijslapen vanmiddag. Sabrina, fijn dat je zo goed hebt geslapen! Ik drink ongeveer 3 a 4 koppen koffie per dag. 's Morgens 1, 's middags 1 en 's avonds 1 of 2. Wij gaan vandaag met m'n zus en zwager en de kids naar Ballorig, kunnen de kids zich uitleven! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!! Hier heerlijk geslapen vannacht Als ik eenmaal in slaap ben heb ik geluykkig nergens last van, ook niet het draaien... En als ik moet plassen dan kom ik ook zo weer in slaap (mazzelaar ) @ Emma: Jeeeejjjjj!!!!!! 38 weken!!!! D-day komt dichterbij!!!!! @ Koffie: Ik las gelukkig al dat ik niet de enige ben die nu die zoete troep drink, omdat ik de echte niet te haggelen vind.... Na de bevalling is dat weer over Voornemen van vandaag: Volgens manlief alles wassen en klaar maken Hahaha... Heerlijke vent heb ik ook!! Hij is nog erger met de nesteldrang dan ik.... Whahahaha Verder vanmiddag gezellig vrienden op bezoek Fijne zondag allemaal!!!
@Female: ik slaap niet in de woonkamer hoor, dat bed is alleen om eventueel op te bevallen. Ik moet immers toch thuis beginnen en mocht het supersnel gaan beval ik wellicht thuis. Daarom staat het bed er. Maar ik ga 's avonds gewoon lekker met vriendlief naar boven Fijn dat je gister zo lekker in bad hebt gelegen! Ik ben jaloers, wij hebben geen bad. Veel plezier op je relaxdagje!
@goldduke: voorspellende gave? Vannacht alles bij elkaar misschien 1 uur geslapen. Draaien, veel harde buiken, maagzuur, diarree, honger, hoofdpijn @#$%^ Sopranos vind ik trouwens helemaal te gek: hebben wij een paar jaar geleden gekeken en zijn recent nog eens opnieuw begonnen. Grappige blog van je man! @marooz: sterkte! koffie: drink ik nooit! Hoe het met me gaat: voel me nog redelijk na zo'n waardeloze nacht (zie verhaal aan goldduke). Vanmiddag high tea met manlief.
Goede morgen dames Heb wel alles gelezen, maar me hersenen slapen nog, weet helemaal niets meer. Zag nog wel dat er eentje naar het ziekenhuis is voor te hoge bloeddruk... En slapen, mmm, dat gaat ronduit klote. Heb ontzettend pijn in me rug, net onder me schouderbladen, maaar ja, tis nog maar 5 weekjes (jaja, ik ga er vanuit dat hij stipt op tijd is) Zometeen even een bezem door het huis en de lapjes stof strijken.. Straks komt een vriendin foto's maken, ben beniewd. Hoop dat ze mooi worden, want ze is een amateurfotograaf... Tot vanmiddag...
@koffie zal ik eens zeggen hoeveel ik er drink op een dag. niet schrikken hoor. wel 8 bakken koffie ben er echt verslaafd aan net als me peuk. @princi veel plezier bij je vriendin. @female nee is niet ouderwets want wat moet ze ook met een auto?? en haar school hoe gaat dat?? @tina23 leuk he ballorig wij gaan er ook vaak heen met me vriendin en kleine. @karine kan je je man niet ff een dag hier heen sturen. wou dat die van mij zo was maar helaas niet. zo lekker croissantjes eten en dan vanmiddag goulash klaarmaken en vanavond komt de familie eten. al een paar weken achter elkaar maar binnenkort kan ik het voorlopig niet meer dus wel gezellig. morgen lekker high teaen met me schoonzus/vriendin. heb er zin in. xxx
Een goedemorgen, Sow, dat was echt een super gezellige avond! Heerlijk (buiten op hun terras) gegeten en erg gezellig gekletst. Ja, was echt toppie! Waren om half 3 thuis!!! Hahahaha, lang geleden dat ik het zo laat gemaakt heb. Maar goed dat ik gisterenmiddag siësta gehouden had. Vannacht goed geslapen, wel rond 6 uur wakker geworden om te plassen, maar daarna gewoon weer doorgeslapen tot half 10. Voel me heel goed nu. Gelukkig vandaag ook lekker een dagje niets doen. Morgen weer werken met een cruiseschip, maar dat is een leuk en gemakkelijk dagje naar Sevilla. @Goldduke: jeetje, balen dat je zo rot geslapen hebt. Wellicht helpt het inderdaad, zoals Princi zegt, om naar de fysio te gaan. Kan die helpen met goede oefeningen en ook hoe het beste om te draaien... @Female: lol Hehehe ik weet niet of dat zo stoer is hoor, op dit moment lijkt me zonder ruggenprik gewoon het meest ideaal. Ik moet nog maar zien of ik dat ook echt ga volhouden hahaha! @Emma: Vandaag 38 weken toch?! Spannend!!! Nou, ik ga ff ontbijten! Fijne zondag allemaal! Liefs, Caroline