Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ja hoor Lolly, en dan ik daarna oké?

Mariel....ooooh jullie hebben een zwembad...aha!

2. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    @Sahi: laatste werkweek, joepie!
    @Mariel: badkamer klaar...heerlijk! Nog lekker voordat de kleine er is, kunnen jullie straks met z'n 4-tjes badderen.
    @princi en gold: ik ben ook hypermobiel........vindt vooral m'n bekken erg prettig ;) Nog eventjes volhouden........
    @worst: succes bij de gyn en geef emma en lisa een dikke knuffel!
    @altijdvrolijk: mooie foto's!

Vandaag niks op het programma staan, maar gewoon een beetje aanrommelen in huis. Fijne dag dames!

3. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    mag ik svp?

4. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    :Dlolly, van mij mag je! En mag ik daarna?:D

5. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    o we willen allemaal, dat wordt dringen :D

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Neeeejeee dames, ik wil echt eerst nu haha!

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @female veel plezier bij je schoonouders vandaag.

@emma goed gedaan meid, je hebt het gehad en je hebt een gezonde dochter. Heerlijk en nu lekker genieten. De foto's houden we gewoon te goed van je.

@worst succes bij de gyn.

@altijdvrolijk mooie buikfoto's hoor. Super.

@caatjem en ging het goed vandaag?

@mariel ohh wat heerlijk lijkt me dat met z'n allen in bad.

@golduke er zijn nog 2 wachtende voor u. Een moment geduld aub. Hahahaha.

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    poultje maken?

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zijn er trouwens nog meer meiden hier die in zwolle in het sophia zh gaan bevallen?

Nu eerst even op de koffie bij moeders. Tot vanmiddag.

10. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen!!

Tsjonge wil iedereen nu graag bevallen??? Dan kom ik me ook aanmelden hoor!!! Ik wil ook!!!
    Ga woensdag ook eens praatje houden met de vk of er niet mogelijkheden zijn als ik de 40 weken passeer!! Moet zeggen dat ik er geestelijk af en toe ook echt doorheen zit!!!

@Worst: hoop op ontsluiting voor je hoor!! En anders of ze je idd willen helpen met gel! Ik kan me beetje voorstellen hoe je je voelt in je hoofd! Geef emma ook van mij een dikke knuffel!
    @Caatje: balen van je rotnacht! Hopelijk kom je de dag wel een beetje door! Succes hoor, en denk aan jezelf!!
    @Sahi: Jaaaaaaaaaaaaahhhh laatste weekje begonnen! Nu echt aftellen!! Heerlijk meid!
    @Mariel: Super dat je badkamer klaar is! Dat heeft je man even snel gefixt zo nog voor de bevalling! En al heerlijk het bad ingeweid met z'n drietjes! O ja, mocht je nog herinneren aan de foto en receptje van het stoofpotje he? Heb je die nog gemaakt gister?
    @lolly: Vind wel dat jij eerst mag hoor!! Volgens mij ben jij nu degene die al bijna 39 weken is!!
    @Gold: Succes bij de vk!! Hopelijk is alles goed. En wij weten ook hoor dat je julia niet bent vergeten!!
    @Tina: Heerlijk dagje aanrommelen! Heb ik ook vandaag, zo even de bovenverdieping langs en vanmiddag ff bakkie doen bij schoonma, want schoonzus komt gezellig dagje met de kids! Dus rustig aan zeg maar! Ook wel eens lekker toch?
    @Altijdvrolijk: Ik vind je foto's helemaal te gek meid! Heel mooi, die sokjes heb ik ook! Te schattig he! Mooi resultaat hoor!
    @Princi: Ja het wachten is begonnen! Nog niet teveel gaan wachten hoor meid, want het kan rustig nog 5 weken duren!! Maar aftellen kan al wel heel goed he!
    @Female: ja het rommelt af en toe wel, maar kan dan ook ineens weer helemaal met de noorderzon vertrokken zijn! Kan er niet veel meer van maken dan voorwerk. Maar zou wel erg graag willen dat het doorzet!

Zo hier wel heerlijk geslapen, maar 1 keer naar het toilet geweest en daarna weer als een blok in slaap gevallen! Heerlijk! En toch ook wel beetje uitgeslapen met manlief. Die heeft avonddienst! Nog een paar weekjes genieten van het uitslapen, daarna zal het wel over zijn! Maar kan niet wachten tot die kleine man echt komt!!!

Verder vandaag beetje rommelen hier thuis, bakkie doen bij schoonma, nog even wat boodschapjes en koken voor mezelf! Verder draait de wasmachine natuurlijk ook wel altijd door! Nou werkse voor degenen die nog werken en de rest een fijne vrije dag!!

11. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Princi: lol dat zegt Esmee ook steeds mama zwembad ;)
    Misja: oh ja heel goed van je ! Ga vanavond foto maken ! Stoofpotje niet meer gemaakt… wel pannenkoeken gebakken ! Fijne dag meis en doe lekker rustig aan, haha nu kan het nog inderdaad.

Van mij mogen jullie bevallen hoor hahaha ik wacht nog wel even een paar weekjes !

12. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Geen ruzie maken hè meiden over wie er nu eerst mag ;) Ik vind het heel dubbel: van de ene kant heerlijk van mijn verlof aan het genieten van de andere kant benieuwd of alles goed is...

Gelukkig lag hij vanmorgen weer netjes met z'n hoofd naar beneden! Nu pas weer volgende week woensdag controle.

13. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oke, dan allemaal tegelijk:

3.... 2..... 1.......START!

:p

Misja, ja ik weet het, Mara kwam met 40,5 en dat terwijl ik bij 37 weken de slijmprop verloor en bloedverlies had....en toch voelt het al als wachten....dus probeer ik steeds nog maar leuke dingen te bedenken die ik wel nog kan doen met mijn weekdierenlijf.

Tina, ook al zo soepel en vandaar die snelle bevallingen waarschijnlijk.
    Soepelheid zit bij met meer in mijn rug en helaas had en heeft mijn dochter brede schouders waardoor de vorige bevalling niet zo snel ging...
    Tis wat hè.

Maareh, ik kan best goed wachten ondertussen...ik ga ook gewoon wachten totdat de baby besluit te komen. Dat zijn toch vaak de fijnste bevallingen. Zul je zien, hang ik over twee weken smekend aan de arm van mijn gyn...haha.

Zo vanmiddag maar weer eens nieuwe schoenen kopen voor die megavoeten van onze dochter. Ze loopt sinds januari en we gaan nu haar vijfde paar schoenen kopen....maat 25.....zucht. Dure grap. haar voeten groeien ook zo snel dat ze goede stevige schoenen moest van de huisarts om te zorgen dus dat die voetjes wel recht blijven groeien....kassa!! Maar goed, ben ik er wel weer fftjes uit. Misschien dat het ook nog lukt om naar een nieuwe boxmobiel te kijken...eentje die iets langer doorgaat dan vijf minuten. Bij Mara bleven we op en neer lopen :D.

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Fijne Lieke, nu met het koppie naar beneden!!

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hahaha iedereen wil bevallen nou ik wacht nog ff 2 weken want wil toch echt thuis bevallen.

hier ff een leuke vergelijking volgends mij heb ik een groeispurt gehad.
    verschil van 5 dagen.

ik ga weer ga zo high teaen.

tot vanavond.

x sap

16. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag!

Zo, ik ben jaloers op de dames die nog lekker slapen. Van ellende weet ik niet meer hoe ik moet gaan liggen. Me rug doet echt zón pijn... Verder klagen we niet hoor, want dat is echt het enige..
    Jullie moeten allemaal niet zo dringen, of willen jullie allemaal tegelijk bevallen? :D:D:D:D:D:D
    Mijn boefje mag nog lekker blijven zitten, heb de afspraak gemaakt met hem dat hij pas op de uitgerekende datum komt.. Dus ik mag nog 5 weekjes :cool:

En bedankt voor de compimeneten! Ben reuze benieuwd hoe de rest van de foto's eruit zien. Dit waren 2 kleine voorproefjes...
    @ Sahi en Sjoon: Nog even volhouden. Ook deze laatste werkweek gaat voorbij...
    @ Mariel: Dat hebben jullie echt snel gedaan... Onze badkamer duurde wel even (is nog niet klaar, planfond moet er nog in, maar ik kan niet meer helpen)
    @ Worst: Geef Emma een dikke knuffel en kus van mij!
    @ Sabrina: daar lijkt het wel op, dat je buik een groeispeurt heeft gemaakt.

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey Dames,

Ik ben terug van het ziekenhuis.
    Emma zag er uit als een hele trotse mama :), emmaman als een hele trotse papa en tim als de stoere broer! Lisa is echt een heel lief klein meisje! Echt fantastisch om te zien.

Ik heb de knuffels doorgegeven.

Hier zit alles van onder nog potdicht, geen ontsluiting, dus alle harde buiken en pijn bijna voor niets.

****************tromgeroffel******************

Morgen om kwart voor 7 de verloskamer bellen of er plek is dan gaan ze me inleiden met gel :D:D!

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Oh Worst, spannend!!!!

19. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Worst: Pff wat spannend!!! Dus de gyn zag het wel zitten om je in te gaan leiden! Ik wilde dat ik die toezegging had! Meid fijN!!

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieke: Fijn dat hij met z’n koppie naar beneden ligt ! Houden zo !
    Princi: Fijn hè die schoenen, vind het soms echt zo schandalig duur maar ja je koopt ze toch wel omdat je goede schoenen wilt voor je kind. Succes met shoppen !
    Sabrina: Hihi inderdaad een groeispurtje zeg, mooi buikje hoor !
    Altijdvrolijk: Is ook echt snel gegaan, ben ook helemaal happy ermee ! Wordt jullie badkamer nu ook verbouwd ?
    Worst: Oh wat fijn om te lezen dat alles goed is met Emma en familie ! Super leuk dat je langs bent gegaan ! En spannend, ga heel hard voor je duimen morgen dat er plek voor je is !!!

Heb even last van een after-lunch dippie hier zeg, pff ik kan zo in slaap vallen achter mijn pctje :D Vanavond is manlief lekker weg, en ga ik helemaal niets doen. Alleen genieten van onze heerlijk douche en mijn rituals productjes (hihi had ik speciaal gekocht voor als de badkamer klaar zou zijn) en dan vroeg bedje in !

Deel Deze Pagina