Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo, toch even een pauze genomen, kon geen overdracht/verslag/plan meer zien...

mariel: lekker he, onze laatste week! En de badkamer is al klaar, wat goed!
    succes bij de fysio

princi: het grote wachten is begonnen, spannend!
    haha, weekdierenlijf! Succes ermee :)

lolly: ik vind dat jij de volgende bent!
    in principe beval ik in Dordrecht ;)

tina: fijn, lekker rommelen in huis.

ow lees dat gold, worst en tina ook willen bevallen, nu kan ik niet meer kiezen! En nog een paar willen al bevallen, haha!
    ik wacht in ieder geval nog wel even af. De meeste voorspellingen in onze omgeving liggen op 21 en 22 oktober, dus duurt nog even. En wie weet ga ik wel over tijd, laat ik me maar nergens op vast pinnen.

misja: fijn dat je goed hebt geslapen, doet een mens goed he?
    fijne dag vandaag!

lieke: ben benieuwd of hij ook lekker zo blijft liggen!

sabrina: mooie buik!
    ziet er wel uit als een groeispurtje!

altijdvrolijk: balen he, dat slechte slapen :(
    inderdaad, ook deze laatste werkweek gaat voorbij en dat betekent dat de bevalling ook vanzelf wel een keer begint :S Ik ben weer eens in een bui dat ik dat veel te spannend vind...

Worst: wat super dat je emma hebt gezien, heerlijk!
    En jij wordt morgen ingeleid, spannend!!! Heel veel succes!! Wel balen dat je nog dicht zit...

ik wil vanavond ook wel lekker scrubben enzo onder de douche, maar vraag me af of dat goed is voor mn vel. Ik zag dat zelfs mn striemen nu gaan scheuren (onderhuidse bloedinkjes). Beetje jammer...
    zo nog 1 uurtje naar iemand toe en dan vind ik het weer goed geweest vandaag. T is toch allemaal wel heavy zo ;)

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sahi: Echt heerlijk dat we kunnen aftellen ! Ik denk dat je wel heel voorzichtig lekker kan scrubben en dan lekker goed insmeren, is wel goed voor de doorbloeding van je huid... Succes nog vandaag !

Nog 10 minuten en dan nog maar 2 dagen werken !!!

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ga zo op weg voor mijn laatste uurtje en dan no 3 dagen werken (waarvan vooral de woensdag erg druk is en de rest wel meevalt).

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jaa, ik lees dat Emma is bevallen !! Gefeliciteerd met jullie dochter !!!!

Hier terug uit Landal, erg druk met wassen en opruimen. Morgen crematie van oma, en verder een druk weekje. Doe mijn best om even bij te lezen snel, maar weet niet of het gaat lukken !

Oh ja, van mij mag Worst nu bevallen ! :D

5. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ok, ik gooi het op een akkoordje dames ;)

Worst, Lolly gaat uw gang, laat die kleintjes maar komen.

Ik doe het eind volgende week ok? Maandag maak ik een afspraak bij de gyn voor later die week (dan ben ik ook 40 wkn), met die vervelende ontsteking die ik heb ga ik niet langer dan 40wkn doorlopen :D Werd vanmiddag bevestigd door de vk, dus ik ben opgelucht dat ik de pijn en medicijnen snel vaarwel mag zeggen. Mijn bloeddruk is bij iedere vk afspraak trouwens lager, 100/60 vandaag, beeb & ik zijn goedgekeurd.

Sahi, ik zou niet durven te scrubben als ik jou was, lekker zachtjes masseren in de douche en daarna met wat olie of crème?

Mariel, Rituals heeft echt lekkere producten hè? Ik gebruik al een poosje de haman lijn, die geur is onweerstaanbaar (zeker nu met mijn zwangere geurvermogen) Geniet lekker van je vernieuwde badkamer vanavond!

Ik stond trouwens versteld over de hoeveelheid koffie die jullie nog drinken, weet niet meer precies wie. Ik mag van mezelf echt niet teveel cafeïne per dag, ik dacht dat dat niet goed zou zijn voor de beeb.... Ach er is zoveel niet goed denk ik dan maar. Straks ga ik gewoon weer naar mijn 4 à 6 kopjes per dag ipv 2 ;)

Dames fijne avond, Worst heel veel succes morgen!!!

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

jeuhjjj worst! spannend hoor, dat je morgen al ingeleid mag worden! daarbij ook heelveel succes gewenst!

en dames die willen bevallen: hopelijk mogen jullie ook snel!

ik denk zelf dat ik 3 nov beval. en mijn pendel zegt 2 of 3 november! haha
    ben benieuwd of dat uit komt!

hier zijn de nachten verschillend met slapen, de ene keer wel en de andere keer minder goed.

@bijzonder: veel sterkte gewenst morgen.

7. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    @worst: spannend zeg! Alvast veel succes!!!

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Worst veel succes morgen !!

Even gauw foto spammen, 36 wk !

9. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Goedenavond meiden!

EMMA GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LISA!!!

En Worst Wat ontzettend spannend dat ze je morgen in gaan leiden!!!!

Ik Zag dat Sabrina al even doorgegeven had dat ik in het ziekenhuis lag. Inmiddels gelukkig weer thuis. Bloeddruk te hoog, dus toch begonnen met betablokkers en wat is dat een raar spul!!!! Ik werd er helemaal niet goed van joh de eerste paar keer. Je schijnt er erg aan te moeten wennen... tjah ze brengen je hartslag naar beneden en zetten je vaten open, ik lag te rillen terwijl ik het snikheet had maar goed.

Duurde ongeveer 24 uur en toen kon ik er al veel beter tegen. Kleine meid schijnt het allemaal prima te vinden, CTG was steeds goed, ze is wel rustiger, maar ze begint nu ook in te dalen dus tjah de ruimte raakt op! :D

Vanochtend bij het naar e WC gaan ben ik een gedeelte slijmprop verloren, iig slijm en bloed, en heb nog steeds wat licht bloedverlies. Dus ben al lekker aan het rommelen.

Hoop dat het door gaat zetten! hihi Maar kan net zo goed nog weken duren natuurlijk....

Vanmiddag dus lekker thuis gekomen, en nu maar wachten.... net als de meesten van jullie ben ik ook wel klaar om te bevallen.... Maar goed we zien wel wanneer ze zich aandient! Omdat ik nu aan de medicatie zit moet ik om de 2-3 dagen naar he ziekenhuis.... begh...

Fijne avond meiden en ik zal even terug lezen!

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    bijzonder: heel veel sterkte morgen!
    mooie foto hoor! Je straalt helemaal!

gold: ja jij moet ook niet meer te lang lopen met je stomme ontstekingen...
    ik kijk vanavond in de douche wel waar ik zin in heb, zowel de scrub als olie en andere dingetjes staan allemaal binnen handbereik ;)

sjoon: ben ook benieuwd wanneer jij bevalt!

marooz: jeetje wat een avontuur in het ziekenhuis. En wat een heftige medicijnen! Doe maar lekker rustig aan!

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Goedenavond,

Sow...iedereen staat te dringen om te mogen bevallen :D
    Laat mij nog maar ff lopen hoor, als het maar rond de 40 weken komt en niet (veel) later. Manlief is rond de datum ook nog erg druk met een grote opdracht :D Maar als het eerder komt is het natuurlijk HEEL ERG welkom ;)

Bijzonder: sterkte morgen! En mooie foto hoor!
    Marooz: wat een gedoe ook bij jou, zou mooi zijn als alles beetje door gaat zetten!
    Worst: geweldig nieuws voor jou dus, dat ze morgen mogelijk gaan inleiden! Ik duim voor een plekje voor jou in het ZH morgen ;)
    Mariel: ooooooh, wat heerlijk, zo'n groot bad! Wat zou ik nu zin hebben om daar uitgebreid in te gaan liggen. Kan wel bij mn ouders, maar dan moet je nog weer naar huis, juist zo lekker om dan je makkelijke kloffie aan te doen of gelijk naar bed te gaan! Geniet ervan! En succes met je laatste werkweekje voorlopig!!
    Gold: voor jou komt het dus ook dichtbij, gelukkig gaan ze je niet over tijd laten lopen!
    Misja: uitslapen, heerlijk, nu het nog kan hoor!!
    Caatje: lekker gewerkt vandaag? Of ben ik nu zo in de bonen dat je helemaal niet hoefde te werken :D Heb ook geen zin om het weer helemaal terug te gaan zoeken!

Rest die ik vergeet, sorry!

Druk geweest vandaag, wiegje maar gelijk opgemaakt, mn hele servieskast schoongemaakt en alles afgewassen (gedeeltelijk in de vaatwasser) maar mn glasservies toch met het handje gedaan, alles glimt weer, heerlijk! Net het bed ff verschoond, manlief is met de douche bezig, hij wilde niet dat ik dat nog ging doen! Heb ff lekker gezeten, ga nu de was nog maar doen, al vind mn rug dat niet heel fijn meer denk ik :D

Fijne avond verder, meiden!!

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Bijzonder, hihi, je gaat steeds meer op je avatar lijken ;).

Marooz, jeetje wat een gedoe en wat vervelend dat je je zo raar ging voelen van die medicijnen! Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op de bevalling. Dan ben je snel van al dat medische gedoe af!

Sahi, lekker verwennen jezelf vanavond!

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @bijzonder heel veel sterkte morgen.

@gold ik hoop ook dat bij jou de bevalling snel komt!

@marooz fijn dat je weer thuis bent, wel balen dat je om de 2/3 dagen naar het ziekenhuis moet maar ze houden je natuurlijk wel goed in de gaten. Hopelijk duurt het ook voor jou niet lang meer.

@all thx voor jullie berichtjes!

14. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goldduke: Die hamam lijn is verrukkelijk ! Ik heb nu de shampoo en conditioner ervan, echt heerlijk !
    Sjoon: Wat is dat pendellen precies ? Ik ken dat niet...:)
    Bijzonder: Sterkte morgen en wat een mooie foto joh !
    Marooz: Oh spannend joh ! Ook al beetje rommelen bij jou ! haha zo houden we geen oktober mama's over ;)
    Gejanne: En gelijk heeft je man ! Lekker rustig relaxen de rest van de avond !
    Misja: En hier dan eindelijk de foto ! Heb je echt super gemaakt en de verrassing was ook zo lief van je !

Bekijk bijlage 184248

Bekijk bijlage 184249

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    En dan nog even mijn badkamer spammen :D ben zo trots op mijn kerel dat hij dat helemaal zelf gedaan heeft !

Bekijk bijlage 184253

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemiddag!

Wauw, wat is er veel gekletst sinds vanmorgen!!! :$ ;)

Het viel me alles mee vandaag. :cool: In de auto op weg naar Cádiz niet meer geslapen, maar wel m'n oogjes dicht gehad en wat gerust. Daarna in de haven voelde ik me toch wel een beetje brak, maar zodra ik in de bus zat en begon te praten (rit naar Sevilla is 2 uur en die praat ik helemaal vol), viel de moeheid van me af.

In Sevilla had ik, net als de gasten, vrije tijd. Dat was erg relaxt. Een heerlijke 30 tot 35 graden, zálig! :cool: Bij de fnac een hoesje gekocht voor m'n nieuwe foon (die is zo nieuw, dat er nog geen eigen hoesje voor bestaat, dus heb iets passends gezocht), daarna geluncht met de andere gidsen en tot slot, UITERAARD, een ijsje gegeten bij Haagen Dazs! Mmmmmm dat was erg lekker! :D

Was een leuke groep Engelsen die ik had, heel punctueel. Ideaal! :) Engelsen betekenen altijd: een prettige groep, leuke humor, niet te veel fooi. Maar heel eerlijk, dat heb ik liever dan een rotgroep die wel fooi geeft, dat verpest pas echt een dag.

@Worst: hihi nee hoor, ik doe niet te gek! ;) En ja, erg lief van mijn vriend om me weg te brengen en op te halen. Heb 't echt super met hem getroffen! :D

En wat super spannend dat ze je morgen in gaan leiden!!! Heel veel succes gewenst, hoop dat het allemaal spoedig verloopt en goed doorzet!

@Sahi: lol Nou, we hebben het echt kei zwaar! ;) :D

@Princi: Gefeliciteerd met je 37 weken!!! :D

@Mariel: super dat de badkamer klaar is! Zal een fijn gevoel geven! Enne... Dat bad klinkt zálig!!! Heb je foto'tje (mag zonder jullie hoor ;))?! Ben nu wel erg benieuwd naar de grootte!

Edit: Oh hahaha, zie nu dat je die net hierboven geplaatst hebt! Hahaha, mooi hoor! Ook het kussen! Op de foto zie je alleen niet echt duidelijk dat het bad zo groot is hahaha. Hmmmm, misschien toch een foto nodig met jullie erin! ;) :D Mag mét kleren hoor! :p ;)

@lolly: thanks, jazeker ging het! :D Enne... Ik hoef nog niet hoor, gaan jullie maar allemaal eerst. Ik geniet er nog zo van om hem bij me te dragen. :D

@Misja: lief! Natuurlijk denk ik aan mezelf! Heel goed zelfs! ;)

@Sabrina: Wauw, inderdaad een verschil zeg!!! :)

@Bijzonder: Wauw, wat een prachtige foto! Je straalt helemaal! :D Hoop dat je een beetje kan ontspannend daar in Landal! Heel veel sterkte gewenst voor morgen, dat zal niet gemakkelijk zijn... *dikke knuffel*

@Gejanne: hihihi ja hoor je had het goed, ik heb vandaag gewerkt en dat was ook lekker! ;) :D

Nu lekker even bankhangen en vanavond op tijd naar bed. Voel me moe maar voldaan. Klein beetje last van m'n liezen. Zou dat toch indalen zijn?! :( Eerder in mijn zwangerschap heb ik daar nooit last van gehad. Is pas sinds de laatste paar dagen...

Morgen een redelijke drukke dag, om 10 uur naar de vk, daarna om 11 uur de papa en mama cursus (is gelukkig op dezelfde lokatie als de vk) en daarna (om 12:30 dus) door naar bodega Sandeman voor een paar uurtjes werk (tot 15h). In de middag wil ik heel graag gaan zwemmen, heb ik echt zin in om weer lekker in het water te bewegen! :D Even kijken of ik dat allemaal ga halen! ;)

Fijne avond en alvast weltrusten, mocht ik niet meer online komen! ;)

Liefs,
    Caroline

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@mariel: mooie spam foto's! en zeker trots zijn op je kerel.
    altijd handig, een kerel die veel kan! ik heb ook zo eentje thuis lopen!

pendelen, moet je een beetje in de trant zoeken van tarot leggen, spiritueel gedoe dus een beetje!
    Morgan Maera
    (heb zo even snel een site eruit gepikt, met een plaatje van een pendel, zodat je een klein beetje een idee hebt. de tekst erbij heb ik niet gelezen)
    is dus een kegeltje aan een ketting

18. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Worst: ik ga voor je duimen dat er plek is morgen voor je
    @ Mariel: nee die is aan het begin van mijn zwangerschap gedaan. Stond toen kots misselijk te tegelen. Alleen het plafond moet nu nog, me schoonvader komt daarvoor helpen. Dat zal wel nadat de kleine er is. De badkamer ziet er echt schitterd uit.. En ik was nog gewoon van plan een oktober-mama te blijven hoor!
    @ Sahi: dat vind ik ook wel spannend hoor.. Ik probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn..
    @ Bijzonder: sterkte morgen. Dat zijn helaas de mindere dingen van het leven. Echt een schitterende foto, je straalt helemaal..
    Als ik een totaal foto van mezelf maak, voel ik me echt een walrusje.. Pfff! Dat werkt niet echt goed voor me humeur!
    @ Marooz: blij dat de kleine er geen last van heeft!
    @ Caatje: ik heb ook wel eens pijn in me lies, maar dat is als ik teveel gedan heb. Is een beetje mijn straf.. Jij hebt het er mar druk mee, met al die rondleidingen. Wel apart, iedereen kijk/keek uit naar zijn verlof en jij gaat door tot je niet meer kan.

Ben vandaag echt zo gaar als het maar zijn kan. Snap er geen reet van, heb een tukje gedaan en eigenlijk helemaal niets!

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

heb ff snel alles gelezen maar ff geen puff om te reageren.

heb een top middag gehad.
    heerlijk high tea gehad en toen nog een rondje door de stad heen.
    alleen shoppen met iemand die niet zwanger is is heeeeeel verleidelijk.
    ze kocht leuke kleren en ik wilde ook alles kopen.
    maar heb me ingehouden tot een leuke joggingbroek voor na de bevalling en een leuk japon om in te bevallen.

we hebben afgesproken dat als me figuur weer terug is samen lekker te gaan shoppen.

fijne avond meiden

x sap

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @princi en goed geshopt vanmiddag?

@lieke fijn hoor dat het nu met het hoofdje naar beneden ligt.

@sabrina hoe was de high tea?

@worst wat fijn voor jullie. Ik hoop dat er plek is. Dat moet gewoon.

@sahi dan zou ik de striemen niet gaan scrubben. Maar lekker je benen en armen scrubben. Hmm heerlijk.

@gold fijn de vk je niet laat over lopen. Ik drink meestal zo'n 3 a 4 kopjes koffie per dag.

@marooz fijn dat je nu weer thuis bent en dat ze je goed in de gaten houden.

@bijzonder mooie foto hoor.

@gejanne zo wat ben jij druk geweest. Beetje last van nesteldrang?

@mariel wat een leuk kamertje. Mooi hoor. En wat heeft je man de badkamer super mooi gemaakt.

Hier vandaag weinig gedaan. Vanmiddag nog even met Fabian naar de speeltuin geweest. Morgen komt m'n moeder even helpen met poetsen. Nu nog even lekker bankhangen. Tot morgen.

Deel Deze Pagina