Whoohooo!!! Geweldig nieuws weer deze morgen!!! @worst & vriend: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ik wens jullie veel geluk samen! Geniet van elkaar! Ben nu natuurlijk wel ontzettend nieuwsgierig naar de naam!!! Een goedemorgen verder! Hier alles goed, heb héérlijk geslapen. Echt, voor de dames die problemen hebben: dat zwemmen helpt ontzettend goed!!! Vanmorgen relaxt, wasjes draaien en dan straks naar de papa en mama cursus. Nu even vast m'n yoghurtje eten! Liefs, Caroline P.S. Oh... Ik kan geen plaatjes van andere links meer bijvoegen... Anders had ik hier dit felicitatie plaatje geplaatst...
@ Worst; Van harte gefeliciteerd!! Wat heerlijk voor jullie dat ze er is en dat alles goed is gegaan. Geniet van haar, en zorg goed voor jezelf Liefs!
@ Caatje; Mooi dat alles weer goed was gister bij de vk! @ Emma; och arm ding. Ik hoop dat ze zich snel beter voelt... Pijn is vervelend zeg, maar dat gelukgevoel is wel overheersend he . @ Altijdvrolijk; hard gewerkt hoor, met klussen. Lukt het, schiet het een beetje op? Ik ga straks ook weer... Hoop dat t een beetje vlot gaat allemaal @ Gejanne; Ben je vandaag jarig??? Zoja: VAN HARTE!! Veel plezier! @ Sahi; Das idd niet zo duur. Soms zie ik hier op ZP bedragen voorbijomen.... Ben nu denk ik een tientje ofzo kwijt in totaal... En het houd mij weer van de straat . Ja leuk he al die stoofschotels etc. Echt lekker de tijd hebben en nemen voor koken... Hoeveel dagen moet je nog? 1 of 2? Ben blij voor je dat het er bijna op zit! Zo ik ga even mijn 2 schatjes naar school brengen. Heerlijk woensdag, dus alleen een ochtendje...
Worst, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Geniet van alles! En ook ik ben wel benieuwd naar de naam
Worst + worstman, daar is ze dan! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet ervan.
@female goed aan het kokkerellen geweest dus. Ik ben alleen even internet opgedoken voor een paar lekkere recepten. Maar of ik ze ook ga maken weet nog niet hoor. Maar idd echt een werkje voor in de herfst. @gejanne dat klinkt idd als indalen. @worst van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Nu lekker gaan genieten.
@ Lolly; is toch altijd leuk, nieuwe receptjes proberen . Zeker als je er de tijd voor hebt Mini-dilemma; ik breng de kinderen nog vaak op de fiets naar school. Celeste voor (12 kg), Kynan achter (16 kg) en ik met mn dikke buik. Ik merk wel dat dat heel erg zwaar wordt. Ik breng ze vaak 2 x per dag met de fiets (omdat ik 4 x per dag echt niet red). Het is heen en terug 4 km per keer brengen/ halen. En ik woon in Belgie dus de wegen hobbelen hier nogal. Ik merk echt dat ik de laatste tijd buiten adem ben na het fietsen en heel vaak harde buiken krijg. En 's avonds krijg ik dan last van mijn heupen, kan moeilijk opstaan en me niet meer goed omdraaien in bed... Mijn moeder zegt; stop er toch mee, het is nog maar een maandje, je hebt de auto voor de deur. Ze denkt dat het te gek wordt... Ik vind het zo moeilijk om los te laten en alles met de auto te doen. Dan denk ik; fietsen en wat lichaamsbeweging is toch ook gezond?! Maar als het pijn doet... Waar moet ik die grens nou leggen? Vervelend, ik heb de neiging altijd maar door te gaan en weet soms niet zo goed wanneer te stoppen . Klinkt mss onzinnig, maar wilde graag even jullie mening horen...
Hoeraaaaaa Worst en Worstman!! Wat fijn een klein jengelend meisje . Ben je blij dat alles goed gegaan is en een gezond meisje naast je hebt liggen na alles wat je hebt meegemaakt of kun je het nog niet helemaal geloven? Ik hoop dat jullie nu al lekker onderweg naar huis zijn en een fijne kraam hebben die er een feestje voor maakt van jullie. Oh en wat fijn, geen knip of scheurtje of zoiets!
zo, 1 na laatste dagje werken wordt wel een drukke dag, maar ik overleef het wel. Worst: Gefeliciteerd met jullie meisje!! Ben heel benieuwd naar de naam!! Lekker even bijkomen en genieten meis! niet gescheurd of geknipt, wow, wat fijn caatje: fijn dat je lekker hebt geslapen female: ja een tientje is natuurlijk weer stukken goedkoper. Je kan het zo goedkoop of zo duur maken als je zelf wilt. nou drukke dag dus vandaag, dus jullie zien me vast vanavond laat pas weer langs komen, maar goed, zo'n 1 na laatste dag overleef ik het wel fijne dag allemaal vandaag!
Female, ik zou gewoon de auto pakken! Zo heel lang hoef je niet meer en als je er ongemakken door krijgt is het ook niet fijn. Ik ging al heel lang niet meer op de fiets naar mijn werk. Had altijd last van mijn buik, van onderen en was buiten adem. Komt straks wel weer hoor
Female, op zich is fietsen juist met de klachten die je omschrijft wel goed om te doen. Maar twee keer 4 km en zwaar beladen met kinderen dat weet ik niet. Wat je kan helpen is om tijdens het fietsen er goed voor te zorgen dat je rug rechts is en je bekken ietsje gekanteld. Ik snap je dilemma wel heel goed hoor. Zowel vorige als deze zwangerschap merk ik dat ik nu met 37 weken toch wat minder verkeersveilig begin te worden maar ik kan het ook nog niet opgeven.... Ik denk overigens dat je vanzelf wel stopt als het echt te erg wordt toch??
Goedemorgen meiden @princi hahah ook schattig dat ze je wazig aankijkt als je over de beeb hebt. ben je nog geslaagd voor een kado? @worst van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. lekker dat je al na huis mag. rust lekker uit en geniet. @mariel79 gelukkig wel dat het nog maar even duurt. vorige keer kreeg ik van manlief een heerlijk broodje carpacio en hij heeft hem alweer beloofd mmmmmm verlang er al naar. @marooz ja hier ook emo buien en boos om niks worden zo herkenbaar. @ellenk hahaha idd met de buik niks hebben maar wel met de inhoud. @female hoe was de hachee en stoofperen???? ik doe ook niet veel meer op de fiets. we hebben maar 1 auto dus wacht vaak tot manlief thuis is. en als ik jouw was met de pijn die je voelt zou ik idd lekker de auto pakken. @emma hier ook benieuwd na je bevallings verhaal. @gejanne heb jij ook van die steken soms na je been net of de kleine op een zenuw ligt? @sahi hahahaha nee helaas weeen voelen niet zo zal je alvast uit die droom trekken. succes met werken meid. @caatjem ik wil ook dat schoonouders hem voelen dus pak ook steeds hun hand en leg die op me buik. Hier een rotnacht gehad. kon zelf niet slapen en me kat had bedacht zich op de kamer van naomy te verstoppen dus ze werd midden in de nacht overstuur wakker en wilde niet gelijk meer gaan slapen. zometeen ff een boodschapje doen met de meid. vanmiddag ff te bed en dan met manlief vloertje leggen op zolder. fijne dag meiden. xxxx
Lolly: Wat een leuk idee van die babyflesjes ! Hmm misschien doe ik ook wel zoiets... bedankt voor de link in ieder geval ! Apfelkorn: Oh meiden dat jullie dat nog kunnen drinken haha ik ben daar ooit een keer zo dronken van geweest dat ik het nog steeds niet lust net als bessen trouwens haha dat krijg je als je jaren in de horeca gewerkt hebt. Geef mij maar een biertje, een wijntje of een lekker glaasje baileys of likeur 43 JAMMIE !!! Female: Heerlijk zeg al die oud hollandse gerechtjes, stoofpeertjes staat bij mij ook op het programma om te maken in mijn verlof. Heerlijk ! En wat dat fietsen betreft... als je er zo'n last van hebt dan zou ik zeker met de auto gaan. Probeer naar je lichaam te luisteren en doe waar jij je happy bij voelt... succes. Emma: Sterk maar lekker rustig aan en geniet van jullie meisje ! Altijdvrolijk: Is ook een goed idee van dat badlaken, scheelt zeker een hoop gezweet hihi Worst: Gefeliciteerd meis met jullie meisje !!! En wat heerlijk dat jullie zo al lekker naar huis kunnen !!! Geniet er lekker van !!! Sahi: Succes vandaag meis, hierna nog maar 1 dagje ! Esmee zit nu in op haar stoeltje in haar eentje liedjes te zingen uit een boekje... Zo schattig !!! hihihi zit je ze zingen voor haar pop... Ik ga lekker koffietijd kijken meiden. Allemaal een fijne dag en tot strakjes !
Oh sabrina, de kat op de kamer van je dochter, geen fijne combi idd lijkt me En ja Mara kijkt echt wazig of zo van: gaan ze weer over die baby...het zal allemaal wel. En qua cadeau hebben we voor een tweejarig jongetje een vrachtwagentje met kiepbak gekocht...Ik ben benieuwd of hij het leuk gaat vinden. En qua eten en drinken...ik mis niet zo heel veel maar een boterham met roompate of smeerleverworst zou ik heel graag willen en dan 's avond een lekker portje met een beetje kaas.....hmmmm. Ik moet een sollicitatiebrief afmaken van mezelf maar mijn hoofd staat er niet zo naar...heel gek....maar ja ik wil die baan wel graag.... Sahi, zet hem op!! Bijna klaar
@mariel hahaha schattig he. naomy zingt tegenwoordig slaap kindje slaap voor der broertje dus tegen me buik smiddags. @princi nee was geen lekkere combi vooral als je zelf al slecht slaapt. hier is naomy de baby alweer een flesje aan het geven en een schone luier zegt ze ff dikke billen omhoog hahaha ik lig weer helemaal dubbel. xxxx
@ Gejanne: gefeliciteerd met je B-Day @ Caatje: Leuk zeg, dat ze het nu eindelijk gevoeld heeft. @ Worst: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.. je maakt me wel nieuwsgierig nu! (misschien dat je het in een plaatje plaatst, de naam? is hij ook niet te vinden via google ) @ Female: Tja ach, dat klussen en aflakken is niet mijn favoriete bezigheid, zeker schuren niet. Ga zometeen weer 2 deuren doen. Dan is het nog te overzien. Daarna moeten ze allemaal in de grondverf, weer schuren en dan aflakken! Ben nog wel even zoet. (hoop dat het af is voordat de kleine zich aandient) En vwb het fietsen, denk dat het een beetje te zwaar wordt, het is nog maar eventjes, dan doe je de kleine stukjes wel op de fiets, maar het naar schoolbrengen niet meer.. @ Sabrina: Hoop dat ze niet al te geschrokken is en vanavond dan nog wel durft te slapen en jij ook nog aan het klussen.. Petje af @ Mariel: dat is inderdaad erg schattig, straks doet ze dat ook voor de jongste spruit @ Princi: zet hem op, die baan sleep jij gewoon binnen
Goedenmorgen, Worst en worstman: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Ga er van genieten! Stiekem beetje jaloers op je, we waren 1 dag na elkaar uitgerekend! Maar gun het je van harte hoor!!! Ben erg benieuwd naar haar naam!! Fijn meid, al weer lekker naar huis! Hier heb je het allemaal voor gedaan!! Hier gedeeltelijk een goede nacht gehad. Sliep vrij vlug, want was erg moe van me emo bui van gister, maar manlief ging om 4 uur naar de wc en heb toen 2 uur wakker gelegen. Daarna wel weer in slaap gevallen! Ach...... nog even en ik kan weer lekker op me buik slapen! Verder rustig dagje vandaag, ga beetje in huis rommelen. Heb net me gordijnen eraf gehaald om die nog even te wassen van de woonkamer! Verder vanmiddag naar de verloskundige! Kijken of ik er weer door kom! Maar ga er vanuit dat het wel snor zit! Verder geen zin om op iedereen te reageren! Ben gewoon erg moe en verlang naar me kindje! tsja....... maar volgens mij zit die nog erg lekker! Fijne dag meiden!