Misja: Succes bij de vk, hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten op jullie kindje... Knuffel voor jou ! Princi: Oh ja een lekker glaasje port maak je mij ook erg blij mee ! En hup even een schop onder je billen zodat je je brief gaat maken Sabrina: Wat schattig dat ze slaap kindje slaap zingt ! Nu even wasje doen, en dan even stoffen en stofzuigen en dan doen we niets meer vandaag... misschien even naar de bakker als ik zin heb en anders lekker op de bank hangen...
Worst: Wat heerlijk dat jullie jullie kleine meisje al hebben! Lekker genieten, en super gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de naam, en naar je bevallingsverhaal! Nou weer niet echt florisante nacht gehad, trouwens liggen jullie allemaal al op dat zeil? Ik niet haha Doe wel een maandverbandje in snachts, maar dat zeil vind il afschuwelijk. Toch maar even die Molton halen bij de Hema! Fijne dag meiden!
@worst: proficiat met jullie dochter!!! Geniet er maar lekker van... @female: klinkt alsof je het zelf langzaam ook te gek vindt worden, of niet? @marooz: die molton van de hema is echt veel beter dan dat zeiltje en je kunt hem toch nog gebruiken bij het zindelijk worden van de kids, toch?
Dag dames, Ik ben een oktobermama van het andere topic en lees regelmatig met jullie mee. Wat gaan jullie lekker met de baby's, alle bevallen mama's van harte gefeliciteerd! Bij ons zijn er nu twee van de 26 (?) bevallen. De vorige bijna een week geleden, dus wij hunkeren naar babynieuws... Groetjes van EB!
Jaaaaah WORST!! gefeliciteerd met jullie meisje!! @female, ik zou idd het fietsen voorlopig in de zw-schap even laten.... je hebt je rust nu hard nodig! en je moet jezelf niet gaan tegenwerken! @mariel: ik ben ook een keer goed dronken geweest van apfelkorn, en had de volgende dag werkelijk waar nergens last van! (had een literfles op in mijn eentje. want er was alleen maar bier, en dat luste ik toen nog niet..) @misja: ik verlang er ook naar om weer lekker op mijn buik te kunnen slapen! HEERLIJK! heb daarstraks een gesprek met de baas gehad. ik hoef pas half februari terug te komen! verder alleen vrijdag nog een half dagje werken... maar ze hadden al een leuk klusje voor me bedacht. we moeten gehaktballen laten proeven in de winkel, en dat mag ik doen! haha.
Goedemiddag! Cursus was super interessant, ging over borstvoeding en baby massage. Qua borstvoeding ook antwoord gekregen op mijn invries-vraagje. Is geen probleem, mag 3 maanden, alleen daarna opwarmen au-bain-marie. Mijn lief wilde daarna naar de Weight Watchers. Ben ook ff op de weegschaal gaan staan en ben eindelijk aangekomen! Weeg nu 200 gram meer dan m'n gewicht voor de zwangerschap! (ben dus wel aangekomen hè, maar omdat ik in de eerste drie maanden nog afgevallen ben, lijkt het haast van niet. ) Nu ff bankhangen en een aflevering van Lost kijken. Daarna lunchen. @Female: ik zou de auto pakken. Pijn is mijns inziens een teken dat je naar je lichaam moet luisteren. Je lichaam geeft aan dat het te veel is. Je hoeft volgens mij de fiets niet op te geven, maar pak deze gewoon alleen voor kortere stukjes en zonder kids. Dan heb je toch je beweging. @eten na bevalling: Mmmm, als ik bevallen ben ga ik me helemaal tegoed doen aan sushi!!! Daar heb ik zoooo'n zin in! En ook andere rauwe/half rauwe dingen, zoals carpaccio en een goed biefstuk! Mmmmmmm Ben trouwens super happy met m'n nieuwe foon! Sinds vannacht nummer geporteerd, dus nu heb ik ook WhatsApp!!! Wie 't leuk vindt te WhatsApp'en met mij, stuur me een privé berichtje met je GSM nummer! Krijg alleen nog niet goed berichten verstuurd naar deze pagina... Moest dus mijn geschreven tekst (had ik gelukkig gecopieerd voor de zekerheid) per mail naar eigen mail sturen en dan op de pc hier plaatsen. lol Beetje onhandig! Liefs, Caroline
Hoi hoi meiden, Nog steeds geen nieuws hoe de kleine meid van worst heet? Hier net terug van de vk! Heb gelukkig mijn angsten van me af kunnen praten! Pfff ben zo angstig om dit kindje op een of andere manier kwijt te raken! Wil de kleine nu zo graag vasthouden en niet meer loslaten! Ook het overtijd gaan zag ik enorm tegen op! Dus alles besproken. Volgende week gaat ze kijken of baarmoeder al aan het verweken is en of er mogelijk al ontsluiting is. Wil daarna nog weekje afwachten en als ik de 40 weken ben gepasseerd sturen ze me gelijk door naar de gyn! Dus hoef een ieder geval niet te wachten tot ik haast 42 weken ben! Heel prettig idee! Vk was erg lief en begripvol! Zo verder weinig meer doen. Manlief heeft vanmorgen de box opgezet! Helemaal leuk. Ben nu heerlijk draadjesvlees aan het sudderen! Vanavond eten we hutspot! Heerlijk. Het is verder wel rustig hier vandaag! Ja er zijn er toch al aardig wat druk met hun pasgeboren kids!!! Iedereen fijne dag nog!
Ha allemaal, Zo, ff tussen de visite door, bedankt voor de felicitaties! Zoonlief kwam vanmorgen zingend met manlief de slaapkamer op, zo schattig Kreeg een heerlijke pot parfum van hem, luchtje van Burberry, heb ik gelijk een nieuw luchtje voor na de bevalling. Kado van manlief krijg ik nog Vanmorgen zijn mn ouders en zussen geweest, vanmiddag twee vriendinnen, erg gezellig! Nu heerlijk een uurtje op de bank voordat mannetje met Chinees eten thuis komt, heerlijk!!! Zin in! Maar waar ik echt zin in heb is een lekkere carpaccio mmmmmmmmmmmmm Fijne dag verder iedereen!!
Oooh, oeps! Dat had ik gemist! JE BENT JARIG!!! @Gejanne: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een hele fijne, niet al te drukke dag hebt! Geniet ervan! Hier zijn ze nu de babykamer op aan het zetten!!! EINDELIJK!!! Liefs, Caroline
Maakt niet uit hoor Bedankt voor de felicitatie! Doe wel rustig aan, zoveel hoef ik niet te doen, beetje koffie en taart verzorgen, maar kreeg net in ene behoorlijk last van mijn rug en steeds harde buiken, dus vanavond mag manlief het van me overnemen!! Oh, super, de babykamer! Ben benieuwd!! Zet je hier een fotootje neer?
zo even tussen eten en werk door reageren hier hoor Veel te gezellig, dit topic Zo raar die laatste dag, steeds van iedereen afscheid nemen, heel gek. @bedzeiltje: wanneer moet ik die gaan neerleggen? 37 weken? elisabethbas: grappig dat er nog een topic is. het gaat hier wel heel hard met het babynieuws. Maar wie weet dat het natuurlijk ook weer een keertje stil blijft. @alcohol: heb er echt totaal geen behoefte aan. sjoon: heerlijk he, ik hoef ook pas half februari ergens weer te werken. De precieze datum wordt naar aanleiding van de bevaldatum bepaald. female: als jij je veilig voelt in de auto, zou ik lekker met de auto gaan. Ik fiets echt al een hele tijd niet meer (ook vanwege het weer). misja: geef je angsten aan bij de VK, kan een reden zijn om eerder in te leiden he?! gejanne: heerlijk, ben gek op burberry. Nog gefeliciteerd he! caatje: yes, daar komt de babykamer!! heb niet iedereen gehad geloof ik, maar vind het even goed zit even te genieten van het debat op tv over de miljoenennota, leuk hoe ze zich soms uitdrukken in de 2e kamer.
Gejanne van harte gefeliciteerd! Misja: fijn dat je je angsten van je af hebt kunnen praten, je kunt maar beter eerlijk zijn over dat soort dingen dan kunnen ze je er ook beter mee helpen. Caatje: wat fijn dat de babykamer (bijna) staat! Sahi: verlof!!!!!joepie! Female: ik zou lekker de auto pakken en niet nog met twee (zware) kinderen fietsen. Ik heb een fietskar achter de fiets, daardoor kan ik nog wel wat makkelijker fietsen met 2 kids. Maar ik pak ook veel vaker de auto hoor! Vanmorgen ben ik met schoonzusje en zwager naar het UMCG geweest voor de 4e IVF-punctie/poging.Zwager heeft geen rijbewijs en schoonzusje mocht niet rijden wegens een tablet dormicum die ze van tevoren moest innemen. Helaas is het eitje tussen de echo en de punctie gesprongen, dus poging mislukt.....vond het zo sneu voor ze! Ik heb vanmiddag de laatste dingetjes in huis gehaald: 2 mandjes voor op de babykamer (sokkenmandje en een mandje voor verzorgingsproductjes), roze muisjes, beschuiten en nog wat verzorgingsproducten. Alles is nu klaar....vluchtkoffer staat ingepakt, bed staat klaar, kleertjes liggen gewassen in de kast, kom maar op kleine meid
Sahi, met 37 weken kun je m inderdaad op je bed leggen, mochten dan je vliezen breken is je matras beschermd. De kraamzorg adviseerde mij om m al met 36 weken neer te leggen, maar heb het pas net een paar dagen geleden gedaan.
@female ik zou ook de auto pakken hoor vooral omdat je hem toch bij de deur hebt staan. Maar ik snap wel dat je liever nog even door fiets. Misschien de kinderen 1 keer per dag met de fiets brengen en de andere keer met de auto? @mariel ohh heerlijk joh apfelkorn maar je moet ook niet de hele fles in 1 keer leeg drinken @marooz ik weet niet wat voor super maanverband dat je hebt maar door hou je je vruchtwater echt niet in hoor. Ik lig nu alweer 3weken op zeil en ik heb de ondersteek klaar staan voor als m'n vliezen breken. De vorige keer had ik zo'n 1 1/1 lieter vruchtwater. @gejanne van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Vanmorgen bij de vk geweest. Alles was goed. Nu volgende week donderdag terug komen. Dat is ook de uitgerekende datum. Ik hoop eerlijk gezegt dat dit de laatste keer was.
Sahi/Tina/Lolly: bedankt voor de felicitaties! Sahi: raar hè, zo'n laatste dagje! Heb idd het bedzeiltje er maandag op gedaan, heb een goeie van de winkel van mn schoonouders, niet zo'n zweetgeval gelukkig Tina: heerlijk hè, als alles klaar staat voor de kleine! Hier mag het ook wel beginnen qua spulletjes die staan te wachten Maar mag ook nog best ff blijven zitten! Lolly: zou idd lekker zijn als de baby zich heel snel aandient!! Bijna vergeten IK BEN 37 WEKEN ZWANGER VANDAAG!!
Elisabethbas: Leuk zeg nog een oktober topic, spannend ben benieuwd waar de eerst volgende baby zich weer meld ! Sjoon: hahaha lekkere zuipschuit ! Ik ben er echt heel dronken lees ziek van geweest en als ik het ruik begint mijn maag al te protesteren... net als met tequila... gets Oh leuk werkje morgen, niet teveel zelf van proeven he Caatje: Oh ja sushi !!! Ik doe met je mee !!! Misja: Wat fijn dat je vk je gerust heeft kunnen stellen ! Heerlijk draadjesvlees jammie ! Gejanne: Even gemist ben ik bang... sorry... maar van harte gefeliciteerd !!! Fijne avond !!! Tina: Jeetje meis wat sneu voor je schoonzusje... Lijkt me voor jou ook soms moeilijk als je zelf zwanger bent... Lolly: Oh meid ik ga ook voor je hopen dat je vandaag je laatste afspraak had bij de vk ! Hier kadootje voor manlief binnen gekregen, hij is de 28ste jarig en ik heb een onderzeeboot voor in bad gekocht met radio hahaha is het kadootje van Esmee voor papa ! Kunnen ze samen in bad spelen Vond het zo'n cool ding ! Nu de rest nog even bestellen, playstation move met michael jackson spel erbij. Nou meiden ben ook erg benieuwd naar de naam van het dochtertje van Worst ! Ik ga lekker koffie drinken en Ajax kijken, en strakjes Criminal Minds ! Slaap lekker alvast en tot morgen meiden !
@ Marooz: weet niet of je een action in de buurt hebt, die moltons zijn daar een euro of 7. Veel goedkoper dan bij de Hema @Elisabethbas: Welkom, wist niet niet dat er nog een topic was @Sjoon: dat is wel een lekker idee he, z'on laast dagje gehaktballen laten proeven @ Caatje: Eindelijk de babykamer!! Joepie! @ Misja: De box opgezet, ik moet nog 1,5 wachten voordat ik hem op mag zetten. Dan is hopelijk ook alles wel een beetje klar hier en dan kan deze gewoon op zijn plekje (alleen de wieltjes er nog onder). Ook erg fijn dat de VK je een beetje gerust heeft kunnen stellen. @ Gejanne: doe je dan wel een beetje rustig aan, als je zoveel last hebt van harde buiken? @ Sahi: De kraamzorg zei dat hij met 35 weken op bed moet. Die heb ik er dus ook maandag maar opgelegt. @ Tina: dat is wel erg sneu voor ze zeg. En fijn dat je nu alles in huis hebt. @ eten: ik mis eigenlijk helemaal niets.. misschien een beetje raar, maar zoveel at ik toch al niet van die dingen.. (of dronk)
Mariel/Lieke: thanks! Altijdvrolijk: probeer wel rustig aan te doen, zit al de hele avond, maar heb constant harde buiken