Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Thanks voor al jullie reacties... Ik denk dat ik het dus, zo te lezen beter even kan laten... Ga toch maar even de auto nemen denk ik...
    Als ik alleen ben gaat het wel, dan is het niet zo zwaar. Maar door de pijn is het met de kids mss niet goed idd. Kan nu ook bijna niet meer opstaan, terwijl ik vandaag nog niet eens heb gefietst (gister wel veel).

Over de afstanden; kleinere stukjes wel met de fiets gaat helaas niet, de school is het dichtst bij. Voor de rest ligt alles hier veel verder uit elkaar... (Lang leve België...)

@ Princi; Ik denk dat gewoon normaal fietsen met zulke klachten idd wel zou kunnen, maar het lastige is dat die klachten dus komen DOOR het fietsen ;). Van het weekend niet gefietst en ook ineens veel minder pijn en beter geslapen dus ;). Ik zit wel goed recht, en heb een mama fiets dus daar ligt het niet aan geloof ik...

@ Sabrina; was hartstikke lekker ;). Stoofperen zijn al bijna op, kindjes bleken er echt gek op :D.
    Is het gelukt met de vloer?

@ Mariel; ja stoofperen zijn leuk om te maken en je huis ruikt dan zo zalig :)

@ Eten en drinken missen; Vooral mijn wijntje 's avonds mis ik heeel erg. En rauwmelkse stinkkazen, ik ga me toch een plank kopen als de kleine er is :D

@ Altijdvrolijk; oh ja schuren haat ik ook, bah. Eigenlijk haat ik klussen sowieso haha. Hopelijk ben je snel klaar, want de allerlaatste weken is het ook niet echt een succes eerlijk gezegd he, dat klussen...

@ Misja; Mooi dat alles goed was bij de vk. En gerustgesteld ook, fijn. Ooohh ook al zo lekker, draadjesvlees :)

@ Marooz; ik heb geen zeil (ook nooit gedaan...)
    Mijn vliezen zijn nog nooit spontaan gebroken, iedere zwangerschap hoop ik dat het wel gebeurd, lijkt me zo tof om uit bed te stappen of in huis te lopen en dan ineens PLONS (ik weet het, das best raar :p:D)

@ Sjoon; Heerlijk zeg, nog even aan de slag met de gehaktballen en dan zooolang vrij! :D

@ Caatje; Wow! 22 gram erbij al!! ;). Nou ja, de kleine doet het goed en je hoeft het er straks mooi niet meer af te werken ;)
    Leuk, de babykamer!!

@ Gejanne; Heerlijk af en toe chinees eten! Geniet nog even vd visite (en daarna van de rust ;))

@ Tina; Leuk is dat he, de laatste dingetjes af maken :)

@ Lolly; Mooi dat alles goed was. Jeetje over een week al uitgerekend. Wat gaat het toch snel he!

@ Mariel; Lekker cadeautjes geshopt :)

Ik ga plassen en dan in een warm bad. Gister ook al gedaan maar het is echt heel fijn en relaxed om te doen nu...

Slaapwel alvast allemaal!

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Worst: Gefeliciteerd met jullie meisje!!! :D :D

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    tina: jeetje wat heftig voor je schoonzus en zwager zeg!
    over dat zeiltje vraag ik dan volgende week wel aan de kraamzorg dame (die komt de 29e).

lolly: hoop ook voor jou dat het vandaag voor het laatst was bij de VK!

gejanne: ik geloof dat er bij mij een zeiltje in het kraampakket zit.
    het is niet helemaal mn laatste dag, maar ik kom maar 1 keer per week bij mensen, dus deze week ben ik bij iedereen afscheid aan het nemen.
    balen van die harde buiken...

mariel: ja cool he, zo'n onder water radio!

female: oh heerlijk, lekker in bad!

morgen nog wel werken, laatste 3 mensen en dan 's avonds de laatste dingetjes in orde maken en dan is het echt klaar!

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hoi Dames,

Ten eerste bedankt voor al jullie berichtjes!
    Zie mijn avatar, weten jullie meteen de naam :) Dat was nog een van de buikfoto's die we hadden genomen.

De volledige naam wil ik ook geven maar dan moet je het even vragen in een pm, stuur ik je een berichtje terug.

Hier vandaag een erg hectische dag, er komt van alles op me af.
    Kraamzorg is een fantastische leuke meid, lekker vlot en ik denk dat we een aantal leuke dagen tegemoet gaan. Morgen als ze er is mogen we als we willen eerst nog even bijslapen.

Ons meisje is heel erg misselijk wat voor mij wel heel moeilijk is, word er wel een beetje onzeker van en dat voelt ze natuurlijk ook aan en ja ik kan wel 100 dingen vertellen over haar. Ze heeft blonde haartjes ze is erg klein, sommige maatjes 50 past ze niet eens. Maar ze heeft wel een lekkere bolle toet :D..

Beste kraamcadeau van vandaag zijn mini uggs, carpaccio en broodjes filet american!! Sorry dames die nog even moeten.

Mijn bevallingsverhaal kom ik snel doen en natuurlijk de foto komt binnenkort hier gepost ( zijn het kabeltje van de camera kwijt ).

Heel veel liefs Worstenbrood.

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Worst: wat een prachtige naam. De verliefdheid spat van het scherm!! Super!!
    Je moet zelf even aangeven of de naam al in de lijst mag, ik begrijp dat je er een beetje voorzichtig mee bent (begrijpelijk hoor, t is geen doorgaanse naam, dus makkelijk herkenbaar).
    Dat heb ik ook met mijn eigen voornaam en van ons meisje straks...

6. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #866 CaatjeM, 21 sep 2011
    Laatst bewerkt: 21 sep 2011
    Ooooh de babykamer is echt heel mooi/leuk geworden! Ben er super blij mee! :D Past allemaal net, hahaha, die Spaanse slaapkamers worden ook zo klein gemaakt. Snap niet hoe die Spanjaarden dat doen! :$ ;)

Foto's komen uiteraard, maar voordat ik die ga maken, moeten we uitvogelen hoe het allemaal met de lakens enzo moet! :) Vooral het stootkussen (bij gebrek aan een beter woord), dat moet aan het hoofdeinde, maar we krijgen het niet goed op z'n plaats. Gaan we dus ff navragen bij de winkel.

Maar morgen moet ik de hele dag werken (naar Sevilla weer), dus dat wordt waarschijnlijk pas vrijdag.

@Worst: Een hele mooie naam! Heel apart ook, hoor je niet vaak! :D Ik heb je zojuist een pm gestuurd! ;)

Nou, dames, ik ben naar bed. Morgen weer een lange dag, maar wel gelukkig met Engelsen, dus waarschijnlijk een prettige groep. :)

Weltrusten!

Liefs,
    Caroline

7. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Worst, wat een mooie en lieve naam. Hij past helemaal bij het beeld dat ik op de een of andere manier van je heb :D.
    Lekker bijslapen morgen!

Zo ik duik het bed in, ik voel me de hele dag al een beetje raar.

Oh en female, ja nee als de klachten door fietsen erger worden zou ik zeggen, stoppen er mee ;).

8. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Worst; wat een mooi naam! Zat al te wachten op die foto :p
    We wachten in spanning af op de fotos van jullie klein Fae!

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Heerlijk geslapen, maar schrok een beetje wakker van de wekker en werd gewekt uit weer een uiterst bizarre droom, waarin ik steeds een veld met stieren moest oversteken om daarna aan de overkant binnen te komen en daar ook een stier aan te treffen! :$ :(

Ben me nu klaar aan het maken voor een dagje Sevilla met Engelse toeristen. Heb daar dus ook lekker vrije tijd, want dat is de toer: Seville On Your Own. :D Van 11:30 tot 15:30 geniet ik dus lekker van het zonnetje in Sevilla! :cool: :D

Vanavond dus pas weer thuis om te reageren, denk niet dat ik ga zwemmen hehehe. ;) :D

Liefs,
    Caroline

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Female: Hoe maak jij je stoofpeertjes ? Heb namelijk verschillende recepten gevonden op internet maar weet niet wat het meest gebruikelijk is… heb het nog nooit eerder gemaakt.. Hier wordt manlief ook direct naar de kaasboer gestuurd voor hele oude stinkbrie hoor, jammie !!
    Sahi: Succes meis op je laatste dagje ! Ik vind het wel een gek idee hoor, jij ook ? Kan straks gewoon zeggen, tot volgend jaar !
    Worst: Wat een gave foto en wat een leuke naam joh !!! Echt super ! Oh en mini uggs hoe schattig is dat zeg !! Geniet er lekker van !
    Caatje: Fijn dat de babykamer klaar is joh !
    Princi: Lekker geslapen ? Voel je je nog steeds raar ? Ik zit klaar bij mij telefoon hoor hihihi ;):D

Zo laatste werkdagje vandaag ! Wel gek idee hoor, bij Esmee ging ik niet echt met zwangerschapsverlof omdat het bedrijf waar ik toen werkte failliet ging toen ik 6 maanden zwanger was.... Maar goed ik ga nog even lekker wat laatste dingetjes doen en dan zeg ik om half 5 tot volgend jaar ! :D Fijne dag meiden !

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Sahi: Veel plezier met je laatste dagje werken!!! :D ;)

@ Caatje: Super dat de babykamer helemaal naar wens is :) Ben benieuwd naar foto's!

@ Worst: Mooie naam heeft jullie meid gekregen!!!!!!!

@ Mariel: Ook jij een hele fijne laatste werkdag gewenst!! :D

Hier gisteren weer goedgekeurd door de VK, nu over 2 weken weer...
    Heb nu lekker weekend en dan volgende week nog 2 daagjes werken en dan heb ik ook verlof (als laatste van ons?!?! :))
    Vandaag een lekker rustig dagje met Ryano van maken...
    Fijne dag allemaal!

12. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedemorgen meiden

pffff wat is er weer een hoop geklept.

@worst wat een gave naam.

@caatjem een hoofdbord die mag hier in nl helemaal niet daar dus wel?

@female goede beslissing om de auto te pakken meid.

ow ben het allemaal al weer kwijt pffff.

vandaag nog ff boven met het laminaat bezig en was weg werken want vanavond word de wasautomaat afgesloten zodat we morgen de andere kan verder kunnen.
    dus weer druk met klussen.

gr sabrina

13. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Goedemorgen allemaal!

@Worst: wat een mooie, lieve naam! Rustig aan met je kleine meid, die misselijkheid is na een paar dagen wel over en dan vinden jullie je ritme wel. Dan zul je je vast snel zekerder voelen. Suc6!
    @Karine: nog eventjes en dan verlof!!!!!
    @Mariel: veel plezier en succes op je laatste werkdag!
    @Sahi: ik dacht ook dat het gister je laatste werkdag was, maar dat is dus vandaag. Jij ook veel succes en plezier op je laatste werkdag!
    Caatje: veel plezier vandaag en geniet van 't zonnetje!
    Sabrina: succes met de huishoudelijke klusjes. Hier draait de wasmachine ook alweer........

Zo, ik heb m'n broodjes op en ga maar eens even aan de slag. Vanmiddag weer naar de vk om 14.15 uur.

Fijne dag allemaal!

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Zo, daar ben ik ook weer even, niet alles terug gelezen.

@ Female: Oeh, ik zou de auto pakken! balen dat alles zo ver uit elkaar ligt in Belgie. Ik ben echt lui, fiets nooit..

@ Mariel: Schattig dat zingen !! Doet Lenthe ook maar de woorden kloppen nog niet helemaal, haha, de melodietjes wel !

@ Misja: Schiet ook al op bij jou zeg ! Spannend.

@ Marooz: Ik heb zo'n molton op mijn matras liggen.

@ Sjoon: Wat lekker half februari !! Hahaha gehaktballen, lekker !!!

@ Caatje: Jeeetje zo weinig aangekomen nog joh !! Fijn dat er wat bij zit nu dan!

@ eten na de bevalling: Hmm file, rood vlees, gerookte zalm ! En allemaal lekkere kaasjes !

@ Misja: Fijn dat ze je niet lang laten wachten meid !

@ Gejanne: Gefeliciteerd nog !

@ Caatje: Leuk, de babykamer !! Foto ! Oh, lees dat die nog komen ;)

@ Tina: Och wat sneu voor je schoonzusje zeg .. lijkt me zo heftig allemaal.

@ Lolly: Woww 39 weken alweer! Hoop dat het snel komt!

@ Female: Heerlijk he zo'n warm bad! Geniet ervan!

@ Worst: Ohhh wat een mooie naam. Super schattig en lief ! Hoe je alles ook omschrijft.. heerlijk die roze wolk! Snap dat je een beetje onzeker wordt, maar dat is echt niet nodig meid. Komt allemaal vanzelf wel. Lekker genieten nu en je laten vertroetelen !

@ Mariel: Succes op je laatste werkdagje!

@ Karine: Nog eventjes en dan ook lekker genieten van je verlof !

Hier straks naar de vk. Volgende week nog een extra groeiecho... wordt spannend nu. Ik heb de datum 3 of 11 oktober in mijn hoofd zitten. 12 oktober is ook volle maan, dus ben benieuwd!

verder gaat het wel hier. Crematie van oma was echt heel heftig en emotioneel.. ben heel moe nog, waarschijnlijk van die dag.

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Karine: Ik denk inderdaad dat je de laatste bent… jij ook nog even succes met de laatste daagjes werken !
    Sabrina: Succes met klussen !
    Tina: Succes bij de vk vanmiddag !

Hier heeft het mannetje de hik, hihi voelt altijd zo gek vind ik...

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@worst: mooie naam hoor! geniet van jullie meisje.

@caatje: werkze, en helemaal blij met de babykamer?

@sahi en mariel: de laatste dag!!! jeuhjj... ik alleen morgenmiddag 4 uurtjes!

@wasmachine: die drrait nu, en er ligt nog genoeg klaar wat er weer in kan...

@stoofpeertjes: nooit gemaakt, maar kan het wel een keer proberen!! ff op jacht naar een receptje!

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Goedemorgen allemaal

@worst wat een prachtige naam hebben jullie, jullie dochter gegeven.

Zo meteen even lenzen ophalen. Daarna nog even een bakkie doen op het werk en dan is de ochtend al weer om. Vanmiddag nog maar eventjes de markt op.

Fijne donderdag iedereen.

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    goeiemorgen allemaal,

vannacht lekker geslapen, maar voor mn gevoel veel te kort... morgen om 10:00 bij de kapper zijn, dus kan pas zondag weer uitslapen (zaterdag scouting). Maar dan natuurlijk heel de week lekker vrij in te delen :D Ik kijk er naar uit!!

moest gisteren iets op zolder brengen, onze zolder is zo'n lage zolder, dus we komen er niet veel, kom ik er achter dat vriendje niet heeft opgeruimd nadat hij er met de elektra aan de slag is geweest. Nou doet hij super veel voor me, dus wil ik niet zeuren, maar om half 11 kreeg ik dus echt last van nesteldrang... Dat slaapt niet lekker en had even een kwartiertje te druk gedaan daarboven ;)
    bleeghhh wat een raar iets is dat nesteldrang zeg...

Caatje: foto's van de kamer!! Ik ben nieuwsgierig!
    ons kamertje is ook klein hoor, we doen het er maar mee.
    gek he, die rare dromen?!
    veel plezier met de engelsen vandaag!

mariel: ja ik zeg steeds tegen iedereen; tot in het nieuwe jaar. heel gek is dat. Wel heel lief dat die clienten me de rust zo enorm gunnen, doet me ook heel goed
    jij ook succes op je laatste dag!
    ja, de hik is gek he?! Vooral nu het hoofdje is ingedaald!

karine: ik dacht dat mariel, sjoon en ik vandaag inderdaad als laatste aan het werk waren, maar jij moet dus nog! Sterkte ermee!!
    maar vandaag lekker rustig aan :)

sabrina: succes vandaag met alle klusjes!

bijzonder: jeetje, is ook niet niks zo'n crematie. Lekker rustig aan doen hoor!

anz: jij hebt de naam van de dochter van worst gepost, maar volgens mij wil worst dat niet... Weet het ook niet zo goed ;)

lolly: goed dat je het zegt van die lenzen, moet ik ook vandaag of morgen even regelen, was het alweer bijna vergeten ;)

dank jullie wel voor alle succes wensen voor mn laatste dag. moet van 11 tot 17 naar clienten en na het eten ga ik mn laatste dingetjes op kantoor printen en in orde maken en dan vind ik het helemaal goed (heb geen zin om nu te haasten ;))
    fijne dag allemaal vandaag!

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@gejanne: hoe is het gegaan met je harde buiken? heeft het resultaat opgeleverd?? of is het weer over gegaan?

20. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Bijzonder: Succes bij de vk vanmiddag, en doe maar lekker rustig aan meis…. Knuffel voor jou!
    Sjoon: Jippie ! Ook bijna verlof !
    Sahi: Is ook een gek iets nesteldrang, je kan er ook niets tegen doen dan je er maar aan toegeven. Doe maar lekker relaxt hoor vandaag, doe ik ook ;)

Heb gisteren een lijst gemaakt met dingen die ik wil en moet doen tijdens mijn verlof. Haha ik wil de eerste week zoveel mogelijk doen dan kan ik daarna lekker relaxen ! Wil de vriezer nog even ontdooien en dat soort dingen :D

Deel Deze Pagina