Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gejanne: Als ik harde buiken heb (door te veel te doen) houdt dat bij mij een dag of 2 aan. Misschien is dat bij jouw ook wel zo
    @ Female: Denk echt dat je er verstandig aan doet om niet meer met beide kindjes op de fiets te gaan. En dat klussen is inderdaad geen succes met een dikke buik
    @ Worst: echt een schitterende naam! je krijgt zo een pb van me, want nu ben ik wel benieuwd naar haar volledige naam! En snap wel dat je onzeker ervan wordt, denk dat iedere nieuwe mama dat heeft. Komt echt wel goed!
    @ Caatje: Fijn is dat he, dat het kamertje nu staat!
    @ Mariel: En? Tot volgend jaar gezegd ;)
    @ Karine: ik denk ook dat jij als laatste met verlof gaat. Maar dan ga jij ook wel weer als laatste weer aan het werk :)
    @ Sabrina: Je bent er maar druk mee he. Maar niet bij de wasmachine kunnen is ook onhandig
    @ Sahi: heb jij ook de deur al achter je dicht kunnen doen?
    @ Bijzonder: dikke knuffel!
    @ Misja: Wel grappig om te lezen dat iedereen zijn stoofperen op een andere manier maakt.
    @ Tina: Wat een verhaal zeg, ben er gewoon stil van!! Vind het dapper dat je ze zo steunt
    @ Fleurop: wat een schattig ventje zeg! Blij om te horen dat alles nu goed gaat.

@ Meeten: Lijkt me een leuk idee!
    @ Begin van de bevalling: af en toe vraag ik me wel eens af hoe dat zou moeten zijn, heb echt werkelijk waar geen idee. Heb wel een hoop gelezen, maar dat blijft altijd meer theorie!
    @ Hier: Vanmorgen 2 deurkozijnen in de grondverf gezet, ga zometeen de andere 2 doen. Heb besloten maar eerst de 4 deuren van de bovenverdieping te doen. en druk weekendje voor de boeg. Morgen laminaat en latex kopen. Dan de slaapkamer voorzien van een nieuw likje verf ( is een beetje beschadigd allemaal), zaterdag dan laminaat in de laatste kamer leggen (EINDELIJK) stof halen voor nieuwe gordijnen. En zondag dan de plintjes doen en vriendlief lief aan kijken om dan me buik te gipsen :)

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@altijd vrolijk: ik had dat bij de zwangerschap van Chiel ook, hoe weet ik dat het begonnen is?....
    maar, echt waar, je weet het gewoon op dat moment!
    net als persweeen, dat weet je ook! (is een soort drang om te poepen...)

komt helemaal goed meid!
    en pfff, wat een energie nog, om allemaal nog te verven en dergelijke! succes

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames,

Ik hoop zo dat het voor jullie ook snel komt want dit is echt fantastisch.

Vandaag slaapt ze al de hele dag tussen haar voedingen door.

@fleurop wat een mooi mannetje.

En bedankt voor jullie woorden dames, neemt de onzekerheid zeker wat weg, al gaat het steeds beter. Fantastische kraamhulp en vandaag ook een eerste badje gehad. Ik zie ook dat ik mijn banner moet aanpassen maar echt de tijd gaat zo snel ;) PM's probeer ik zsm te beantwoorden met die van Maedra in het bijzonder. Ik wil daar gewoon echt de tijd voor nemen en niet snel snel doen.

Even een foto spammen

Bekijk bijlage 184981

4. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Fleurop: Wow wat een mooi en lief mannetje!! Smelt helemaal! Super lief. Gelukkig dat alles nu goed gaat. Ondanks de opstart probleempjes!! Geniet ervan meid! En ja dankje voor het succes! Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal verlopen!
    @Altijdvrolijk: Je bent ook echt een bezig bijtje he!! Maar straks is wel alles weer netjes voordat jullie kleine komt! Ja idd, iedereen maakt ze weer op een andere manier! Maar moet zeggen dat ze vast allemaal lekker zullen zijn! Ik hou er van! En je huis ruikt zo lekker naar de peertjes!
    @Sjoon: Zijn je peertjes gelukt??? Ben benieuwd of je het lekker vond!

Zo hier verder lekker relax vanavond! Zo even lekker onder de douche en daarna beentjes op de bank en expeditie robinson kijken! Heerlijk! Fijne avond allemaal!

5. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Wow zie net je foto worst!!! Wat een liefje!! Mooi meisje hoor. Fijn dat het goed gaat en dan jullie een fijne kraamhulp hebben! Geniet ervan!! Ik hoop gauw hetzelfde mee te maken!! Nog even aftellen!

6. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    wauw fleurop en worst: wat een prachtige baby's. Ben er maar trots op en geniet er van!!!

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@worst: echt een mooi poppetje!!! geniet ervan meis!

@misja: ik heb ze net op... en ze zijn echt heerlijk! haha, gewoon een receptje geplukt van internet. staan wel veel varianten op. maar dit is eigenlijk wel gelijk een goede keus geweest!

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh wat een mooie kindjes Fleurop en Worstebrood!
    Geweldig!

Neem de tijd en kom dan maar weer eens hier beppen :D.

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemiddag!

Heerlijk dagje gehad, had zo'n leuke groep! Zelf een fijne en relaxte 4 uurtjes in Sevilla doorgebracht en uiteraard het laatste half uur bij Haagen Dasz hehehe! Kreeg mijn ijsje weer kado. :D

Op de terugweg (van bijna 2 uur) ruim een uur liggen slapen!!! :) Vind ik eigenlijk niet kunnen als je werkt, maar heel eerlijk, zwanger zijn is een goed excuus en ik geloof niet dat de mensen het gemerkt hebben. ;) Ze hebben er in ieder geval niet minder fooi om gegeven hehehe, die was best goed vandaag! ;) :D

Vanavond een rustig avondje thuis en morgen vrij. In de ochtend waarschijnlijk ontbijten met de familie van m'n lief, daarna paar baby boodschapjes doen.

Bijv. deurklinken voor de inbouwkast van de babykamer, want die daarop zaten waren echt heel lelijk en pasten totaal niet! Verder ook kijken naar een thermometer voor op de babykamer (we hebben alleen maar een centraal aangestuurde verwarming/airco en wil toch echt niet dat het op die kamer te warm of te koud wordt! En ook even kijken naar een leuk rolgordijntje, want dat zat er nog niet in. Wilden eerst zien hoe de kamer werd voordat we die gingen uitzoeken. Heb er zin in! Zijn leuke dingetjes om te doen!

@Sabrina: het is geen bord hoor. Ook niet echt een kussen, maar meer een zacht materiaal om de houten spijlen van de wieg af te dekken, dat mocht de kleine gaan draaien en doen, hij niet z'n hoofd stoot.

@Sjoon: jaaaaah, ben super blij met de baby kamer! Nu nog een paar laatste dingetjes (zoals dus het beddengoed goed krijgen en ook een muurrand die we willen opplakken) en dan issie echt af! :D Zo fijn!

@Sahi: lol ja, die dromen zijn echt maf! Hoe ik er toch bij kom om over stieren te dromen... Vraag me dan toch af of het niet wat betekent... Hihi, ff voor de gein opzoeken, zie hier. ;)

@Misja: Ooooh wat tof dat de Nijntjesstof er is! Na het weekend wil ik de box op gaan zetten, dus dan is het toch wel errug leuk als binnenkort jouw boxkleed er is!!! Super! :D Kijk er nu al naar uit!

@LovingMom: Jeetje, iedere week naar het ziekenhuis nu... Dat is ook wat?! Is dat dan bij de gyn? :(

@Fleurop: lol "voor de mensen die nog moeten bevallen"?! We zijn de OKTOBER club, bijna iedereen moet nog hoor! ;) :p :D Wat tof dat het nu beter gaat met Sam en wat een prachtig ventje is het!!! Wauw, echt een schatje! Geniet maar lekker van 'm! :cool: Natuurlijk begrijpen we het, dat als je eigen pc niet werkt, dat je met die kleine erbij niet veel tijd hebt online te gaan!

@Worst: Wat een prachtig meisje! Kan me voorstellen dat je helemaal verkocht bent! Fijn dat het nu ook wat beter gaat en dat je onzekerheid een beetje is weggenomen! Geniet van elkaar! :D

Nou, ik ga lekker ff bankhangen!
    Fijne avond allemaal!

Liefs,
    Caroline

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Tina: Lijkt me ook prima, en fijn dat de beeb is ingedaald !
    Fleurop: Wat een lekker jochie ! En wat fijn dat het nu beter met Sam gaat ! Geniet er maar lekker van !
    Altijdvrolijk: Ja heb heerlijk uitgezwaait ! Haha hebben 25 november nog bedrijfsuitje dus hopelijk ben ik daar wel bij ! Je bent lekker de Bob de Bouwer aan het uithangen lees ik ;):D goed hoor ! Altijd heerlijk als je huis weer fris in de verf zit !
    Worst: Wat een lekker meisje joh ! Heerlijk, lekker van genieten ! Wij lopen hier niet weg hoor ;):D Dat geldt natuurlijk ook voor Fleurop!

Meiden ik ga even met manlief naar de Pearl voor een nieuwe bril voor hem, en dan ren ik gauw even naar het Kruidvat. Tot morgen, fijne avond !

11. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    worst en fleurop: prachtige kindjes! Geniet ervan!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wat een geklets sinds vanmorgen zeg! Gezellig :)
    Ik heb net de spreekwoordelijke deur van mn werk achter me dicht gedaan. Heerlijk!
    Hoop wel dat alles goed op orde is (hihi, die controlfreak en perfectionist in mij moeten nog even leren loslaten)

fleurop: wat een pracht mannetje!! En fijn dat het nu beter gaat, na de opstartproblemen!

worst: wat een mooie foto van jullie prachtige meisje!
    neem rustig je tijd meid!

mariel: hoe was jou laatste dag? ah, lees dat je lekker verwend bent!
    ik ben ook wel voor een meeting! en vriendje wil dan ook mee (een vriendin van me heeft ook wel eens meetings via ZP, dus vriendje weet van haar vriend weer dat het heus niet alleen voor tuttebellen is ;))
    die 90's, ik ken de laatst 5 jaar van de 90's ook wel goed hoor en ik ben 24, dus je hoeft je echt niet oud te voelen ;)

LM: ja het was echt erg gisterenavond op die zolder, maar we kunnen er hartelijk om lachen samen hoor :)
    gezellig, morgen samen vrij :)

@stoofperen: ik vind ze niet zo lekker, maar misschien ga ik ze nog even maken voor vriendje, weet dat hij het wel lekker vind

misja: ik heb een kapster die vanuit huis knipt, dus altijd dezelfde, dan bouw je bijna een soort vriendschap op (ook al zie ik haar buiten het knippen niet). We maken altijd meteen een afspraak voor de volgende keer en dat is echt mijn verwen momentje (ik gun mezelf niet vaak wat, anderen veel liever ;))
    morgen ook lekker haren verven, want voor de volgende keer kan ik nu geen afspraak maken denk ik...

tina: het leven gaat niet altijd zoals je wilt, maar wat je niet kapot maakt, maakt je alleen maar sterker, toch?!
    fijn dat alles goed was bij de VK

sabrina: knap hoor! En jeetje, 60 uur per week werken, dat is ook niet gezond hoor!

princi: je bent alvast aan het opladen voor je bevalling en kraamtijd denk ik ;)

sjoon: ja hier ook altijd 3fm in de auto. Vond de 90's week vorig jaar leuker, nu veel nummers die ik niet ken, vorig jaar meer de boy en girl bands, die ken ik beter ;)
    maar even goed wel leuk hoor!

bijzonder: o altijd vervelend als je bezoekje zo gaat bij de VK...
    wat schattig, Lenthe zo met jou op de bank. Zie het helemaal voor me!

altijdvrolijk: lekker dat je zo actief bezig bent geweest!

caatje: mag toch best, even slapen, zeker als je zwanger bent!

zo iedereen gehad geloof ik.
    nu even de vaat doen en met de beentjes omhoog op de bank

13. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha,

Sorry dames, beetje laat met reageren vandaag ;)

Female: het was heerlijk, Chinees eten gisteren, morgen nog restantje, lekker makkelijk ;)!

Sahi: laatste dagje zit er voor jou ook op, heerlijk! Zeiltje zat er bij mij ook in, maar over het algemeen zweten die nogal volgens mij! En ja, die harde buiken krijg je als je te druk bent ;)

Worst: wat een lieve naam hebben jullie jullie meisje gegeven! En ik zag een mooie foto van haar, geweldig! Je klinkt als een verliefde mama ;) geniet ervan!

Mariel: heerlijk, jouw laatste dagje zit er ook op! Wel raar idee hè ;) Maar ik was mn werk zo vergeten, heerlijk rustig aan doen thuis en idd een lijst afwerken, heb ik ook gedaan :D Gekke nesteldrang ook! Lekker verwend door je collega's, altijd leuk :D

Bijzonder: nog bedankt voor de felicitatie! 12 oktober volle maan!? Wist ik niet, is mijn uitgerekende datum ;) Kan me voorstellen dat het overlijden/crematie van je oma je nogal uit je doen hebben gebracht, sterkte met alles verder!! En wat schattig, de reacties van je dochter, zo leuk!!

Sjoon: nee hoor, ze gingen (gelukkig) vanzelf weer over, de harde buiken. Had het met Jarno de laatste weken ook vaak!

Lovingmom: thanks! Gaat goed hier hoor ;) Nog wel harde buiken, maar dat hoort erbij hè :) Gezellig, uit eten met je vriendin. Wij gaan volgende week zaterdagavond nog ff met vrienden ;)

Misja: Thanks, maakt niet uit hoor, dat je mn B-day was vergeten :D Vervelend hè, die harde buiken, geven je idd ff benauwd gevoel. Heb het eigenlijk pas sinds de laatste weken en vooral als ik druk ben geweest. Gisteren ook best veel gelopen thuis natuurlijk!!

Tina: zo, jij hebt ook genoeg meegemaakt zeg! Zo zie je, iedereen krijgt zijn/haar portie!!

Fleurop: wat een geweldig mannetje hebben jullie!! En wat fijn dat de voeding nu goed gaat!

Altijdvrolijk: zo, jij bent ook nog actief zeg, heerlijk als alles dan weer opgeknapt is en een nieuw likje verf heeft gekregen!

Caatje: je zou nog dik worden van al die lekkere ijsjes :D Heerlijk!
    En winkelse morgen!

Zo, was weer een hele lijst!
    Ben vanmorgen even op mn werk geweest, koffie gedronken met een lekker stuk vlaai erbij ivm mn verjaardag! Was wel gezellig even, maar mis mn werk echt totaal niet ;) Verder vandaag niet veel gedaan, beetje aan de was gewerkt en de rest doe ik morgen wel weer! Morgenmiddag weer naar de VK!

Vanavond maar op tijd naar bed denk ik, hoop dat ik niet weer net zoals vannacht een paar uur wakker lig, maar we shall see!

14. Female

Female Niet meer actief

@ Worst; Wat een mooie naam, heel lieflijk :)
    Heerlijk dat het allemaal goed gaat, geniet er maar ontzettend van!!
    Oh en wat een mooie foto!!

@ Princi; En, nu weer lekkerder in je vel?

@ Karine; Heerlijk dat je bijna verlof hebt!

@ Sabrina; ook nog zo druk bezig! Is je man na de bevalling nog even vrij of moet hij doorwerken?

@ Bijzonder; is altijd wel heavy ja begrafenis/ crematie. Voel je je zo leeg daarna... Sterkte!

@ Sah; idd gek he nesteldrang. Achteraf ga je je echt afvragen waarom je in vredesnaam zo overdreven hebt gedaan :D (na de bevalling)

@ Mariel ; Wel slim ja om de klusjes in het begin te doen. Alles wordt toch snel zwaarder nu (begin het hier iig te merken, sinds een klein weekje...).
    Meeting lijkt me ook erg leuk, als we bevallen zijn. Ben benieuwd naar alle gezichten :)

@ LM; Veel plezier met je vriendin en morgen met z'n drietjes, gezellig!

@ Misja; Ja leuk he, ouderwetse huisvrouw spelen :)

@ Sjoon; Lekkere stoofperen gemaakt?

@ Tina; Fijn dat alles weer goed was! Vond ze de baby TE klein dan? Of gewoon een ukkie?

@ Fleurop; Wat een mooi kindje zeg, wauw! Fijn dat alles goed gaat, rustiger wordt, én je BV goed loopt! Super!

@ Altijdvrolijk; thanks ;). Ik stop ook met het fietsen nu. Kan straks wel weer... ;)
    Jeetje jij bent ook druk zeg. Is het niet té? Voel je je nog goed?

@ Caatje; Ben benieuwd naar de foto's straks vd babykamer! :)

Ik voel de baby nu gelukkig heel goed, had echt het idee dat hij/zij heel rustig was vandaag. Nu weer lekker druk.

Harde buiken: hebben jullie die ook zo vaak? Sinds een weekje hier zo vaak. Elke keer als ik me maar iéts inspan, opsta of buk, maar ook vaak als ik gewoon zit. Voelt ook niet echt lekker meer nu.
    Lijkt ook wel of ze wat langer duren steeds. Een aantal weken geleden was het maar heel kort, en wel irritant maar niet echt opvallend... Kan wel verschil merken naarmate de zwangerschap vordert...

Verder een goede dag gehad. Ons hondje is vandaag bij de dierenarts geweest, hij is gecastreerd. En ook meteen de inentingen en ontwormen. Is het mooi weer gedaan voor het kindje komt...
    Moet hem nu dus extra vertroetelen :).

Verder wat regeldingetjes gedaan, en vanavond lekker indonesisch gekookt. Nu alleen nog maar relaxen.

Morgen lekker dagje, weekboodschapjes doen en moet even de stad in. Heerlijk :)

15. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Sahi; ja ik heb de naam gepost die is toch te lezen in haar ( hele mooie) avatarfoto? Lijkt me niet dat ik dan wat verklap toch?
    Volgens mij is het de bedoeling dat de volledige naam prive blijft ;)
    En anders hoor ik t wel haha

Fleurop; wat een schatje! Leuk pakje haha die kreeg Mason ook aan op de dag dat ie geboren werd :D

Worst; wat een poppetje zeg! ook al is ze zo licht lekkere bolle wangen :)
    Genieten!

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Hihihi jajaja blijven jullie nog maar lekker ff nieuwsgierig naar 't kamertje hoor! ;) Foto's komen heus, maar ff geduld! ;) :D

@Harde buiken: goeie vraag... Heb geen idee of ik ze heb, want heel eerlijk... Ik heb geen idee hoe dat zou moeten voelen. Of beter gezegd, wáár je dat zou voelen. Is dat over de gehele buik? Of juist alleen op een bepaalde plek... Ik kan dat ook niet echt op internet vinden.

Hmz... Ik had nóg een vraag... Kan er nu alleen niet meer opkomen wat dat was... Nou ja, komt wel weer, bij een volgend berichtje wellicht. En zo niet, was 't vast niet zo belangrijk! ;)

Wij gaan hier ff Lost kijken!

Liefs,
    Caroline

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Caatje: een harde buik herken je wel, als je die hebt! Hij trekt gewoon helemaal samen en dat houd een poosje aan (seconden), dan trekt het weer weg. Voelt heel gespannen.

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sahi uitslapen dat gebeurd hier nog maar zelden dus geniet er lekker van.
    jaaaaaaaaaaaaa verlof!!!

@lm en lekker uit eten geweest?

@mariel ook een dikke knuffel voor jou. Jij ook heerlijk verlof! Geniet ervan meid.

@fleurop aaaah gossie wat een heerlijk ventje.

@altijdvrolijk mijn vorige bevalling begon met 's ochtends iets bloedverlies en de rest van de dag bijna niks meer. "s middags vanaf een uur of 16 begon ik lichte krampen te krijgen en dat werden uiteindelijk weeen. Om 19 uur had ik ze om de 5 min. Fabian is toen 's nachts om 02.30 geboren. Ik ben dus nu ook elke keer aan het gluren of ik toevallig ook bloedverlies. Stom he want zo hoeft het helemaal niet beginnen.

@worst ahhh nog zo'n poppetje. Wat een mooi meisje.

@female ohh dat klinkt goed. Krijg spontaan zin in stoofperen.

@bijzonder oh dan kun je eventje voouit met je lenzen. Ik moest eigenlijk eind september weer op controle bij de opticien maar dat zag ik toch maar niet zitten. Dus 2 weken terug al geweest en gelijk besteld.
    Heerlijk is dat he als kinderen liedjes voor je zingen. Ik kan daar ook zo van genieten.

Nu ik 2 mooie kindjes voorbij heb zien wil komen wil ik maar 1 ding. Bevallen en het liefst nu! Maar goed ik moet geduld hebben en dat is nu net niet m'n sterkste punt. Zucht. Voor staks welterusten iedereen. Doeg.

19. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    @female: ze zei niet te klein, ze zei letterlijk: ik vind het niet zo'n groot kindje. Mijn oudste was bij 41 + 3 3250 gram en dat is voor hedendaagse begrippen natuurlijk ook niet groot. Maar vorige week bij de metingen was ze gemiddeld en woog ze 2787 gram, de vk van vandaag vond het op de hand gemeten geen grote baby. Ik maak me dr maar niet druk om, ga er vanuit dat het wel goed komt.

20. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jaaaa Lolly, ik gluur ook steeds naar bloedverlies.
    Nu had ik bij Mara ,met 37 weken bloedverlies en toen gebeurde er niets en bij 40, 5 idd ook 's ochtends en toen begonnen na het eten de weeen zo'n beetje en werd Mara uiteindelijk de volgende ochtend om 9.40 geboren. Ik merk dat ik steeds gluur. zo van dan hebben we een keer bloedverlies gehad en ook denk om 11 uur 's avonds...nu zullen de weeën wel niet meer beginnen. Lachen want ik weet natuurlijk best wel dat het waarschijnlijk allemaal heel anders gaat :).

Sahi, mariel en Sjoon (toch?): verloooooooooooffff!

Karine, nog ffkes volhouden!

Female, ja voel me ietsje beter wel. Stomme darmen ook. Ik had alleen een fijn middagdutje kunnen gebruiken maar dochterlief besloot niet te willen of kunnen slapen. We hebben wel samen een uur op het grote bed gelegen en ik viel steeds bijna in slaap maar werd dan wakker van een vingertje in mijn oor of neus wat dan ook heel trots benoemd werd...wel heel schattig natuurlijk ;).
    Enneh, ja hoor hier ook steeds meer harde buiken en ook langer durende en pijnlijker maar het worden geen weeën vooralsnog...

Ik ga maar eens kijken of ik nu kan slapen...

Deel Deze Pagina