Goedemorgen! Ik heb echt heerlijk geslapen, werd alleen wel erg vroeg wakker (om half 6). En deze keer niet eens omdat ik moest plassen... Ga nu toch nog maar ff lekker op de bank liggen, eens kijken of ik nog een oogje toe kan doen, want dit is toch wel erg vroeg om gewoon wakker te zijn! @Gejanne: Bedankt voor de uitleg, dan heb ik inderdaad nog geen harde buiken gehad. Liefs, Caroline
@female: ja, de stoofpeertjes waren heerlijk! haha.... dus als mensen nog meer ideeen hebben qua eten. ik vind het enorm leuk om dingen te proberen! recepten zijn welkom! @caatje: en nog kunnen slapen/dutten? @princi: ik heb BIJNA verlof... van 13.00 tot 17.00 werken! hier begon bij Chiel de bevalling smorgens met slijmprop verliezen in stukjes over de hele dg verdeeld. toen zijn we vrij laat naar bed gegaan, was helemaal niet moe. om 1.00 naar bed. om 1.45 heb ik de wekker nog gezien. om 2.00 werd ik wakker van weeen, ff geklokt een half uur lang. ze bleven toen komen om de 3 a 4 minuten. dus zachtjes naar beneden gegaan, en daar de hele nacht op de pc patience gespeeld met een kruik in mijn rug. had alleen maar rugweeen namelijk. geen enkele buikwee gehad. chiel is toen om 17.41 geboren.... (na een heftige bevalling) maar voorals nog zie ik er niet tegen op om te bevallen. naar mijn idee kan het eigenlijk haast niet erger dan bij Chiel toen! dat vond mijn vk laatst wel een posi instelling van me zei ze...
Goedemorgen meiden ppffff wat word er een hoop geklept hier. hahaha heb maar 2 pagina's geopend anders kan ik niet goed reageren met me dementie. @clubje zit er pas 1 week echt bij maar vind het ook een heel erg leuk clubje. met de meimama's van 2009 hebben we een prive hyve waar we kleppen en we meeten ook zo af en toe marooz zit daar ook bij daar ken ik haar dan ook van. @princi ik merk juist dat ik minder slaap de laatste tijd lukt ook niet zo best meer om smiddags te slapen anders slaap ik savonds weer niet. @bijzonder jammer dat het altijd zo uitloopt he hier ook altijd. en dan word je ook nog afgeraffeld pfff @mariel79 ow lekker dus lekker verwend door je collega's. hahaha ff rennen na de kruidvat doen we hier vaak als je moet testen hahaha hebben wij niet meer nodig. @tina23 beeb niet zo groot is vaak een schatting. naomy werd op 5 a 6 pond geschat absoluut niet groter zei ze ik zei gelijk nou word wel 8 pond hoor en idd ruim 8 pond wat eruit kwam. @fleurop wat een schatje IK WIL OOK!!! @altijdvrolijk idd erg druk mee. maar overal overheen klimmen om te wassen pfff. @worstenbrood ook al zon schatje ow ik kan niet wachten. @caatjem ja klopt dat had ik ook maar dat mag hier niet ivm wiegendood. de kleine kan er tegen aan gaan liggen en dan stikken. dus ik heb hem toen gelijk af besteld. maar in nederland zijn ze heel anders met zulke dingen. heb je nog kunnen slapen? @sahi ja erg he alles op orde willen geniet nou maar lekker van je verlof meid. nee is ook niet gezond de ene keer is het 40 en de andere keer is het 60 maar om 1 uur snachts je bedje uit is ook niet lekker. en dan een vrouw die aan je kop zeurt over de zolder. dus daar ben ik maar mee gestopt en doe het lekker zo. @female vanaf dat ik bevallen ben is me man 2 weken vrij. hebben we met naomy ook gedaan en was heerlijk lekker alle kraamvisite samen hebben en lekker samen knuffelen met de kleintjes. @harde buiken op me werk veel last van heb ook de laatste 3 weken halve dagen gewerkt maar nu eigenlijk bijna geen last meer van gelukkig. zo ben weer bij geloof ik. heb net naomy na de kdv gebracht. en ga zo weer verder met de zolder. de eerste helft is af en manlief heeft gister met een vriend van ons de wasautomaten verplaatst zodat ik er helemaal bij kan. fijne dag meiden x sabrina
Thanx meiden... Die 2 dagen volgende week ga ik ook nog redden Hahaha... @ meeten: leuk! Ik heb een heeeeele goede vriendin overgehouden van de "pufclub" van Ryano De mannetjes zijn beste vriendjes en verkondigen dat ook overal Wat een prachtige foto's zag ik weer voorbij komen van de geboren beebs *smelt* @ 's middags slapen: Bij Ryano héél af en toe gedaan, nu eigenlijk niet. Merk het wel dat ik 's avonds vermoeider ben, maar het is voor mij niet te doen om in de middag te slapen @ Sabrina: Veel "plezier" met de zolder Rustig aan en veel pauzes!!! @ Harde buiken: Die herken je inderdaad wel!!! Of de beeb nu alleen maar hard draait of je baarmoeder spant omdat je teveel gedaan hebt... Het is gelijk herkenbaar! @ Bijzonder: Fijn dat je weer goedgekeurd bent! Jammer dat ze de tijd niet ook voor jou genomen hebben... @ Tina: Schattingen zeggen niets!!!! Maak je er vooral niet druk om meis... De ene beeb is groter dan een andere, daarom zijn er gemiddelden Hier verder alles goed. Moe, maar dat komt omdat mijn nacht een beetje gebroken was; half 3 moest ik plassen en om 6 uur wekker van manlief... Pfff... Komt wel weer goed Vanmiddag gezellie bij vriendin op de thee Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen dames, inderdaad, wat Sabrina schrijft, er wordt erg veel gekletst hier Teveel voor mij om in de 30 minuten dat ik het nog trek achter de pc te zitten, om op iedereen te reageren. (Sabrina, is je vloer nu af?) Natuurlijk blijven de foto's van die ontzettend lieve mooie kleine baby's van Fleurop & Worst goed in mijn geheugen hangen. Wat een plaatjes! Zo perfect.... Drie dames zijn nu ook eindelijk met verlof, heerlijk genieten van de rust & relax en slaap zoveel als jullie kunnen. Karine, nog even! @harde buiken ..... die heb ik al constant sinds maanden... De laatste 10 dagen echter frequenter en soms ietwat pijnlijk, maar ik houd het op de blaasontsteking :x @slecht slapen .... mijn man is sinds 3 dagen naar de logeerkamer verkast, met intervallen van 45 minuten slapen, 15 minuten omdraaien en weer inslapen en 6 kussens om me heen maakte ik het slapen voor hem onmogelijk, niet leuk voor mij maar zeker zeer onhandig voor hem. s'Avonds halen we het knuffelen (want meer doen we niet meer ) goed in op de bank. Sjoon, hoe waren de stoofpeertjes? Ik vind ze ook heel lekker, maar de geur die ze verspreiden in huis vind ik misschien nog wel lekkerder. Bijzonder, de crematie van je oma is weer achter de rug, kan me voorstellen dat het met de gierende hormonen extra zwaar voor je is geweest, ben je er weer een beetje van bekomen? Tina, bij mij schatten ze mijn meisje op 3,5kg, maar ik geloof er niets van, ik voel gewoon dat dit een klein poppetje is, maar dat is toch ook helemaal niet erg? Heftig wat je meegemaakt hebt, 'ieder huisje heeft zijn kruisje' maar soms voelt je eigen kruis heel erg groot (en daar is helemaal niets mis mee) Prima hoe je met de situatie van je zwager & schoonzus omgaat, knuffel. Female, laat je de fiets staan? Gewoon lekker met de auto gaan hoor! Daar is hij toch voor? Zo, mijn 30 minuten zitten er weer op, ik trek het niet langer. Ik ben minder aanwezig hier (lees wel alles hoor) ik voel met niet 100% en typen gaat echt moeilijk (dikke pijnlijke vingers) Vandaag de auto's laten wassen, boodschappen doen, Soprano's kijken, vanavond proberen nog EEN keer met manlief te gaan dineren (zal me wat worden) zaterdag & zondag helemaal niets doen, maandag wortelkanaal behandeling afmaken, bacterioloog ziekenhuis, dinsdag verloskundige + datum inplannen ziekenhuis voor later die week want dan mag mijn meisje komen! Knuffel
zow goldduke, jij hebt nog een druk weekje voor de boeg volgende week! geniet van jullie diner samen!
Sjoon....ooooh dan ga ik er vandaag nog eens aan proberen te denken haha. Werk ze in elk geval! Oh slapen....ik moet wel anders haal ik de avond niet...de laatste week is dat dan vooral... Zie je Tina, mijn gyn zei, qua schatten van grootte van het kindje is het het meest betrouwbaar om het aan de moeder te vragen, zeker als het een tweede kindje is . Sabrina, ja ik leuk o'n klupje dat overblijft na de bevalling van een forum toch? En...lekker dat je man twee weken vrij heeft! Het is inderdaad zo fijn om dat begin samen te doen en samen een gezin te worden zeg maar.
Pffff nou, dat is nog goed gelukt. Als een blok in slaap gevallen tot 9 uur, lekker samen met onze Luna op de bank! Hahahaha, erg fijn! @Sabrina: oh jeetje, echt waar?! Nou weet ik niet of ik dat dus überhaupt wel wil plaatsen... Liefs, Caroline
@caatje; ik had al z'n idee dat je weer in slaap was gevallen! anders had je echt wel eerder gereageerd, jou kennende..... haha!
zo dames, mijn eerste officiele vrije dag, al heb ik altijd vrij op vrijdag, dus het voelt nog niet zo vreemd. maar nu al het probleem; wat eten we vandaag en dit weekend? heb al lasagna en andijvie bedacht, nu nog 1 dag ideeen zijn welkom! gejanne: gaat vast over een paar dagen wel goed komen met loslaten van mijn werk hoor female; mijn collega's vertelden maanden geleden al over hun nesteldrang, voegen poetsen met tandenborstels enzo. Ik kon me er niks bij voorstellen, nu sluit ik niet uit dat ik ook gekke dinge ga bedenken, haha! harde buiken heb ik nu wel af en toe, maar niet pijnlijk, alleen een strak gevoel. Vooral als ik bv. na een avond bankhangen ga douchen ofzo. hier gaan de diertjes dit weekend ook ontvlooiing en ontworming van me krijgen, lijkt me verstandig voor de baby er is (ben er nooit zo precies in). anz: o nee, je verklapt niets, maar weet niet of zij het uit het internet wil houden ofzo. We horen het inderdaad wel van worst caatje: een harde buik is bij mij een strak gevoel over heel mn buik, soms wat pijnlijk. Je hebt ze vast nog niet gehad Gelukkig maar lolly: uitslapen was vroeger voor mij altijd tot een uur of 10 op mn vrije dag, maar ben nu steevast rond half 9 wakker (weet dat velen daar ook jaloers op zijn hoor ) wij krijgen hier ook wel heel veel zin om onze baby te ontmoeten *zwijmel* Tina: t zijn allemaal schattingen he, je weet nooit of het echt precies klopt. princi: hahah, wel heel schattig van Mara, maar t slaapt natuurlijk voor geen meter, haha! sjoon: goede insteek toch, kan nooit zo erg als bij chiel toen. En anders overleef je dat schijnbaar ook wel sabrina: knap dat je je dan toch inhoud met 'zeuren' tegen je vriendje, ik vind het wel eens lastig. Ik weet dat hij het druk heeft, maar toch moet ik soms zeuren, haha! vriendje zei gisteren al tegen een vriendin van ons door de telefoon; zo, nou hoef ik tot februari niks meer in huis te doen! Maar zo werkt het niet, pff! Maar hij bedoelde het gelukkig als grapje, ik mag van hem geen zware dingen doen, de schat karine: o 2 dagen moet wel goed komen gold: drukke dag vandaag! Succes! zo iedereen weer gehad, ik ga zo naar de kapper en dan boodschappen en daarna kijk ik even verder. In ieder geval die lenzen niet vergeten!
@Wandkussen voor de wieg: Nou, na overleg met m'n lief, dit wandkussen is sowieso niet voor nu. Pas als de bodem in hoogte verlaagd zal worden, pást dat wandkussen ook. Weet alleen dus niet hoe oud de kleine dan is en of het dan dus wel okay is... @Harde buiken: Hmz, zoals jij het uitlegt Sahi, dan heb ik ze misschien toch ook al... Ik heb soms, vooral na een drukke dag, een heel strak gevoel in mijn buik. Het doet geen pijn, maar voelt... Wat onprettig. Weet dus niet of het harde buiken zijn... Nou, wij gaan dus even buiten de deur ontbijten met de familie van mijn lief. Tot later! Liefs, Caroline
@ Sahi: Komt goed hier En wat betreft het eten: wat dacht je van witlof met ham en kaas uit de oven?? (Gaan wij vanavond eten ) Geniet ze bij de kapper! @ Caatje: Het blijft lastig uit te leggen
Caatje, ja dat is een harde buik . En over dat hoofdwandkussen. Bij Mara ging het bedje rond de negen maanden naar beneden. Zij had het niet nodig want ze bewoog niet in haar bedje. Maar als zij veel haar hoofdje zou hebben gestoten of zo dan hadden we dat kussen er echt wel in gedaan. Veel van medeforummamm's van toen hebben dat kussen wel gebruikt omdat ze wilde slapen. Je weet wel wat te doen tegen die tijd! Dat weet je dan echt! Gold, het zal ook goed zijn dat het afgelopen is voor jou he! Doe rustig aan en ik hoop dat je geniet van je diner. Als je puf hebt kom je ff hier en anders lekker niet..ik typ gewoon af en toe hallo . Sahi, jippie eerste echte verlofdag...duurt ff om je er aan over te geven meestal....en nee bedenk maar niet zoiets als voegen met een tandenborstel . En qua eten: AVGtje (aardappels, vlees groenten)? Gezond en voedzaam en goed voor de darmen .
Goedemorgen, En Princi, gelukt met slapen vannacht!? Caatje: vroeg wakker Gelukkig heb je daarna op de bank nog ff verder kunnen slapen! Bevallen: de bevalling van Jarno begon pas nadat ik in het ZH voor de 2e x werd gestript en dat ging niet zachtjes. Vanaf 1 uur 's middags rommelde het steeds, maar het was niet echt pijnlijk. Pas om half 12 's avonds begonnen de echte weeën, vanaf kwart over 2 persweeën en 5 voor 3 was hij er! Zie er ook niet tegenop, maar zei ik een paar weken geleden nog dat ik er zin in had, begin nu wel beetje gespannen te worden of het weer zo makkelijk zal gaan. Karine: beroerd die gebroken nachten, maar daar zullen er vast nog wel meer van volgen als de kleine er is Gold: het duurt nu iig niet lang meer voordat jullie de kleine mogen vasthouden, nog een paar dagen doorbijten! Knuffel voor jou!! Sahi: verwacht ik ook wel dat je je werk dan beetje 'vergeet', maakt natuurlijk wel verschil wat voor werk, jij werkt met mensen, ik achter de pc! Succes bij de kapper, lekker ff tijd voor jezelf! Caatje: harde buiken zijn idd lastig uit te leggen, mogelijk heb je ze dan wel, maar geen last er van verder! Vanmorgen al om 7 uur wakker geworden, doordat zoonlief als wekker fungeerde! Zijn we toch nog om half 9 samen in slaap gevallen tot kwart voor 10 Nadeel is alleen dat ik dan mn gang niet meer kan krijgen in huis, als ik zo laat uit bed kom. Moet nu echt gaan strijken Vanmiddag naar de VK! En wat echt vervelend begint te worden zijn die stijve en warme vingers Nou, nu maar eens aan de gang hier! Jarno loopt zelfs nog in pyama *schaam*
Goeiemorgen ! Wow, flinke steken hier, niet normaal, beeb lag al ingedaald, dus ben benieuwd wat dat is.. @ Mariel: Ja he, alleen jammer dat de vriezer nu al weer vol ijs zit.. hij zit nu echt propvol met voorraad ook. Wat een leuk cadeau van je werk! Rituals is echt lekker ja. @ Tina: Fijn idee dat je beeb is ingedaald. @ Fleurop: Balen dat je computer kapot is! Maar neem lekker de tijd joh! je hebt nu andere dingen aan je hoofd. Fijn dat Sam ietsje is opgeknapt! Kun je zelf ook meer genieten. Ahh wat een lieve foto's! En alweer een week oud geweest, wat gaat het al weer snel he! @ Altijdvrolijk: Ja de bevalling kan op zoveel manieren beginnen verder gaan. Ik heb 1 manier meegemaakt maar vind het toch spannend en weer nieuw! Jeetje meid, doe je wel rustig aan met klussen! Kleine beetjes steeds he Leuk je buik gipsen! Ik had het bij mijn eerste zw.schap gedaan en toen zelf gemozaiekt met spiegeltjes. Geloof dat een foto in mijn profiel album staat. @ Worst: Wat een mooi meisje !! Ik heb niet veel foto's van je gezien, maar zover ik kan zeggen heeft ze echt wel een trekje van je hoor! Oh zo bijzonder... zo'n klein meisje.. kan niet wachten ! @ Caatje: Vind ik ook hoor, lekker even slapen tijdens je werk! Heerlijk ! @ Sahi: Geniet van je verlof ! @ gejanne: Ja volgens mij wel, had effe gekeken. Dan worden de meeste babys geboren he !! @ female: Fijn als je de beeb dan weer lekker voelt bewegen he. Ik heb het ook wel eens, soms komt die onzekerheid/angst dan wel even als je even niks meer gevoeld hebt. Ik heb heel veel harde buiken, soms de hele dag door. Mijn buik is als ik niks doe al gespannen en hard. Vk kan er niks van zeggen. Sommige hebben er veel last van en sommige niet. Ik doe al rustig aan dus daar kan het niet van zijn. @ Lolly: Mijn ogen zijn wel achteruit gegaan tijdens de zw.schap. is meestal tijdelijk gelukkig. Ik heb moeite met de ondertiteling, zelfs met lenzen is. Is een zw.kwaaltje heb ik wel eens gelezen. @ Sjoon: Succes je laatste dagje! @ Goldduke: Ja ben er van bijgekomen gelukkig. Het is goed zo, ze was gewoon op. Nu concentreren op de bevalling! Neem lekker de tijd meid, balen dat je zo last heb van je vingers joh! Jeetje meid, wat een dingen in de planning! Ik denk dat jij maar gewoon moet bevallen ! @ Caatje: Inderdaad, zo'n rand in het bedje mag hier niet ivm wiegendood. je ziet wel wel overal in andere landen. @ Sahi: Hier vanavond chicken tonight, vriend heeft late dienste en ik heb het net al gemaakt. Morgen burritos en zondag komen mijn ouders hier eten. Lekker aardappeltjes in de schil, met gepofte knoflook in de oven, salade en verze zalm. Ja ontvlooing en vooral ontworming is erg belangrijk met kinderen ! Vertelde de dierenarts hier laatst nog. Ontwormen moet je echt wel 4 keer per jaar doen hoor! gewoon in de agenda zetten. @ Karine: Hmm witlof, thnx, ga ik volgende week maar eens eten! de dag erna gewoon tosti's van de restjes ham en kaas @ Gejanne: Oeh, dat heb ik ook altijd. Het liefste sta ik lekker om half 8 op. Succes bij de vk! Als ik soms geen plannen heb, loopt Lenthe ook de hele dag in haar pyjama hoor! of in haar ondergoed haha, ze trekt het steeds uit! @ Mijn 1e bevalling: Heftig ! Donderdag voelde vk of ik al ontsluiting had, gewoon zomaar. was toen 1 cm. Die avond is de slijmprop losgekomen, veel slijm en bloed. Die nacht heeeerlijk geslapen, wel midden in de nacht mijn darmen flink moeten legen. Rond 6/7 uur in de ochtend begonnen de weeen. Heb zelfs nog spaghetti staan komen tussen de weeen door omdat mijn vriend late dienst had..haha. Half 1 kwam vk, die brak de vliezen, 3 cm ontlsuiting. 14.00 in ziekenhuis. Het persen was erg heftig... en lang.. ze hebben me 2 uur laten persen voor ze ingrepen. Ik was helemaal kapot. Flinke knip gehad, uiteindelijk met vaccuumpomp gehaald, auuuww dat deed zeer. 16.33 geboren ! Ik lag te smeken om een keizersnede, ik was op. Alles was al klaar, de ok en ik had al infuus. Maar toch zelf uitgeperst Met klein beetje hulp. Ik heb dus een krap bekken en een scherpe bocht, dus het gaat moeizaam. Deze bevalling gaan ze veeel eerder ingrijpen. Gister ging Lenthe onverwacht pannekoeken eten met mijn ouders. Leuk, konden wij nog even lekkeruit eten met z'n tweetjes. Heerlijk buikje rond gegeten aan sushi! Kreeg gister ook nog een mooie gouden ring met steentjes, van mijn oma geweest, is uit de jaren 70 waarschijnlijk. Echt bijzonder. En nog van die retro limonadeglaasjes, daar dronk ik vroeger altijd limonade uit toen mijn oma nog thuis woonde. Echt een jeugdherinnering! Vriendlief moet de komende 5 dagen werken. vanavond late dienst, dus dat wordt lekker alleen op de bank met hapjes The Voice kijken haha. Het weekend denk ik lekker een appel-notentaart bakken. En moet ook maar eens de soeses met witte chocolade en roze muisjes maken voor het kraambezoek ( ipv beschuit met muisjes). In porties invriezen, ideaal! Wat een weertje !! Ik ga verder met ramen zemen
Hahaha... Ik weet het!! Maar nu was het om niks Maar ondanks dat voel ik me erg lekker vandaag, dus niks aan het handje en vanavond na TVOH lekker slapen
@princi ohh wat herkenbaar allemaal. Elke bevalling is anders en toch ga je er vanuit dat het op dezelfde manier begint als de vorige keer. @sabrina ik open altijd 2 pagina's anders onthou ik echt niks meer. @'s middags slapen ik ga 's middags toch echt een uurtje op bed liggen anders trek ik het niet. Fabian speelt dan op z'n kamer. De ene dag gaat dat makkelijker als een andere dag maar goed ik ben allang blij dat ik dan even kan gaan liggen. @goldduke zo jij hebt een drukke week voor de boeg. @sahi hmm even denken; lekker makkelijk patat, opgebakken aard. met sla, macaroni. @gejanne heerlijk toch zo rustig opstarten. Fabian is ook mijn wekker. Nou eerder ons luchtalarm. Elke ochtend worden we wakker gemaakt met de woorden mama het is licht buiten. Hihihihi @bijzonder de opticien waar ik ben controleerd elk half jaar m'n ogen en idd mijn ogen zijn ook achteruit gegaan. Hij past het alleen nog aan in de lenzen. Als het over een half jaar nog steeds hetzelfde is past hij de sterkte aan. Wat fijn dat jullie nog eventjes met z'n tweeen uit eten konden heerlijk. Wat fijn dat jij de ring van je oma gekregen hebt. Nou hier staat sinds gisteravond de box weer in de kamer. Vanmorgen speelgoed van Fabian uitgezocht en opgeruimd. Nu moet manlief alleen de grote speelgoed kist van Fabian nog even naar boven brengen en de kleine speelgoedkist die op zijn kamer staat naar beneden halen. En dan..................zijn we echt helemaal klaar. Gisteren na het eten werd ik me toch een partij misselijk en ik kreeg last van harde buiken. Dus even op bed gaan liggen en toen zakte het ook wel weer af. Rond 21.30 begonnen de steken en harde buiken weer en dat duurde tot ong. 24.00. Hopelijk zet het snel door ik ben er in ieder geval klaar voor.
Hoi Hoi Meiden, Zo vanmorgen lekker met z'n tweetjes uitgeslapen. Was heerlijk! Komende drie nachten slaap ik alleen omdat manlief nachtdienst heeft! Net heerlijk alvast boodschapjes in huis gehaald. Heb gelijk even van wat dingetjes een voorraadje aangelegd. Hoef ik daar niet meer naar te kijken en als de baby er dan is, is alles lekker in huis. @Caatje: Ja de stof is erg leuk hoor. Ik heb de hoes al bijna af. Even kijken of ik vandaag de energie kan vinden om het af te maken. Morgen ga ik even om de vulling en dan stuur ik het op! Dus als je box staat zal het pakketje ook snel komen. (Geen idee hoe lang het verzenden naar spanje duurt) @Mariel: Lekker aan het genieten van je eerste dagje verlof? Nog gelukt met een bril voor je man? @Sahi: Ja idd als je altijd dezelfde kapster hebt dan heb je al gauw een goede band. Is het gelukt? haar weer lekker gekleurd en in model? @Gejanne: Ja die harde buiken zijn niet echt prettig zeg maar. Maar ja nog even doorzetten. Heerlijk joh zolang uitslapen! Mag toch ook wel eens! Al loop je dan een keertje wat achter is niet zo erg joh!! @Female: Je boodschapjes al weer binnen? Ja vind het heerlijk hoor beetje huisvrouw spelen, maar het krijgt straks nog meer vorm als de kleine er is! Hier ook veel harde buiken hoor!:x Heb dat ook bij iedere beweging haast. Maar heb dat al wel bijna heel me zwangerschap. maar laatste week is het wel erger! @Princi: Ik kijk ook steeds hoor of ik me slijmprop verlies en of ik bloed zie, maar ja verlies veel afscheiding maar daar blijft het ook bij! @Sabrina: Lekker druk dus weer met de zolder!? Petje af hoor dat je het nog allemaal zo doet. Ik merk echt dat mijn energie zo'n beetje op aan het raken is! Snap echt niet hoe ik elke nacht bijna nog zo goed slaap en dat terwijl ik niet meer werk! @Karine: gezellig hoor lekker op de thee bij een vriendin! Soms wel eens jaloers op! Heb hier in de buurt niet zoveel mensen die ik ken, dus ben ook vaak alleen thuis! Wat leuk dat je een goede vriendin hebt overgehouden van de pufclub! Leuk hoor! @Gold: Zo jij hebt echt nog een heleboel plannen hoor! Maar geniet er lekker van! En fijn dat ze je volgende week door gaan sturen naar het ziekenhuis! En niemand neemt je iets kwalijk hoor als je hier minder bent! @Bijzonder: Zo heftige bevalling!! Gelukkig gaan ze je nu eerder helpen. Kan me voorstellen dat je helemaal uitgeput was! Lekker avondje alleen dus! Hier ook nachtdienst van manlief begint om 9 uur al! Dus die gaat om8 uur de deur uit! Ik ga ook tvoh kijken! @Lolly: Fijn dat je er helemaal klaar voor bent. hier staat de box ook sinds twee dagen! Toch wel leuk hoor! Hoop ook echt dat het door gaat zetten voor je! Doen je harde buiken ook echt pijn al of dat nog niet? Rustig aan maar hoor! Zo geloof dat ik niemand ben vergeten. Hier verder weinig doen, ga nu even lekker plat op de bank, manlief kookt voor me en ik ga nog wat was opvouwen en strijken. En mischien nog even naaien! Fijne dag allemaal!