Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Spannend Emma! Ook ik kom steeds ff spieken of er nieuws is! :D

@Worst: kun je geen filmpje maken van die weeëndans?! ;) :p Daar ben ik nu ook wel heel nieuwsgierig naar!!! ;) :D

2. Female

Female Niet meer actief

Hoi!

Hier weer thuis, vandaag lekker met z'n allen vrij.
    1 rotafspraak achter de rug, de ander verplaatst. Voor nu gaan we eerst van de vrije avond genieten en morgen hopelijk nog meer genieten van ons dagje EFTELING!! :):):)
    Heb al lekker truttig luxe broodjes gekocht, pakjes drinken en snoepjes voor de kids enzo.
    We zijn er helemaal klaar voor :)

@ Emma; Wat spannend, kan me voorstellen dat je helemaal nerveus wordt ;)
    Ik zou idd nog eventjes afwachten wat het gaat doen. Als het ECHT menens wordt en goed doorzet denk ik dat je het wel zult merken.
    Was Tim eigenlijk op tijd, of te vroeg? En hoe is die bevalling gestart?
    Zorg goed voor jezelf, beetje afleiding zoeken, veel uitrusten en ik denk aan je ;)

Voor de rest; ik lees mee hoor, maar kom gewoon weer ff niet aan het reageren toe sorry :)

PS Had via de post gratis maggi braadstomen met kip en groenten enzo aangevraagd dus dat staat nu in de oven. Ben benieuwd, want dat koop ik dus NOOIT zoiets ;)

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ow pfff, haha. die link had ik nog niet gelegd, hihi.

4. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Goedenavond dames!

Ik heb alles weer bijgelezen, zal nu niet overal op reageren, ga zo lekker op de bank! Ik zag in ieder geval mooie foto's van de buik van Fleurop en ik las dat Emma weeën heeft!!!! Joepie, hopelijk zet het door! Veel succes Emma!
    En Worst heeft haar laatste spuitje gehad, top meid!

Vandaag is het "gewone" leven weer begonnen. Iris is weer naar school, alles loopt weer in het normale ritme. Eventjes wennen vanmorgen, wekkertje ging weer om 7 uur en de kids moesten meteen in de kleren en eten, maar het ging super en ik heb Iris keurig op tijd op school afgeleverd ;)
    Morgenvroeg is de fysio er weer op tijd voor Marin, dus moet ik zorgen dat ik op tijd alles weer gezogen en gedweild heb. Ik ga nu lekker op de bank. Ik wens iedereen een fijne avond!

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha dames,

Sorry, de zoveelste die niet overal op reageert ;)
    Hoop morgen overdag mee te lezen en te reageren, vandaag vrij druk geweest thuis, dus niet gelezen!
    Hier ook geen bijzonders, Emma, ben erg benieuwd of dit het begin is van de bevalling, hoop het voor je en ik zal ook voor je duimen!

Zal vanavond nog wel eens spieken of er al iets aan de hand is bij je ;)

Fijne avond verder allemaal dames, manlief is sporten, dus ik ga zo heerlijk douchen en daarna lekker een spelletje doen denk ik maar :D

6. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

heb alles wel gelezen, maar tis te druk geweest op het werk vandaag. Dus heb niet kunnen reageren. Sorry..

Las dat Emma weeen heeft, spannend....

7. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Kwam ff bijlezen maar er is maar 1 ding blijven hangen!

Emma omdat je er zelf open voor staat hoop k voor je dat t doorzet:)
    ben benieuwd!!
    Keep us posteddddd

Ik moet er zelf stiekem nog niet aan denken haha iig tot.week 38 mag ie bij me blijven zitten.

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hey meiden ff snel heb flinke weeen maar geen ontsluiting
    Zijn nog in het zh gaan zo naar huis krijg wel wat om te slapen
    Alle moeite voor niks.. Maar het is echt het beste als uk nog een week blijft zitten ...dus...dan puffen we maar door...
    Bedankt voor jullie dansjes en knuffies ... En was erg spannend allemaal...het is begonnen meiden met de bevallingen hihi

9. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Emma: Pff kom ook steeds ff kijken hoor! Echt spannend! En ja het is idd begonnen met de bevallingen!!! Maar idd beter als je kleintje nog een weekje blijft zitten!! Zet em op! Hopelijk kan je toch wat slapen vanacht!! Ik denk aan je!

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Was stiekem nog even nieuwsgierig naar emma, zie nu dat ze je liever nog een week laten lopen. Snap ik met 36 weken, maar nog wel even doorbijten dus. Pittig hoor! Slaapse!
    De rest van de meiden natuurlijk ook weltrusten!

11. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    wat spannend emma!
    Hoop dat je een beetje kan slapen om iig op kracht te blijven!
    denk aan je!!!

12. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Goedemorgen!

Bijgelezen!

Emma!!! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht? Ik hoop van wel, en wat je zelf schrijft we zijn begonnen! Zal het forum wat 'strakker' in de gaten houden nu.

Caroline, zwemtijden zijn dus weer aangepast? Goedzo! En hormoonuitbarsting(en) hebben we allemaal geloof ik (arme kerel van me) Had ik al geschreven dat je kapsel je goed staat?! Pittig en fris voor in dat warme Spanje.

Fleurop, prachtige serie foto's! Ik zal ook weer een foto maken.

Female, braadstomem met kip & groente is hier geen succes geweest, is hij bij jou wel gelukt?

Worst .... spierpijn van het zitten op de plee bril?! HA HA HA lig helemaal in een deuk hier... Ik geloof dat ik de wc bril hier gesloopt heb, hij 'knakt' telkens naar een kant... en dan zit ik met een bil op het porselein EEEEEEWWWW

Mariel, herfststorm, heerlijk inderdaad! Killere dagen, donkere avonden en veel gezelligheid in huis (in januari ben ik dat al weer zat ;))

Hier weinig nieuws onder de zon, AB wordt verlengd en moet wellicht tot aan de bevalling worden geslikt, heel erg slecht voor mijn lijf (lees: spijsvertering) maar geen gevaar voor de kleine. Slapen doe ik steeds slechter maar het lijkt alsof ik meer en meer energie heb :(
    Anyways, fijne dag allemaal!

Laters.

13. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Goedenmorgen,

Zie dat ik volgens mij de eerste ben vandaag! Kon niet meer slapen, manlief kwam thuis uit de nachtdienst en daar werd ik wakker van! Niet veel te melden, hoop dat alles goed is met Emma!!! Zo even naar me werk om een bakkie en nog even naar de winkels!! Iedereen een fijne dag!!

14. Female

Female Niet meer actief

@ Gold; nee was idd geen succes. Was wel gelukt hoor, en ook wel oké.
    Maar ik begrijp er gewoon niks van dat mensen zoiets kopen. Met kruiden etc. maak je dat toch net zo snel zelf?! :(
    Ik zal wel te ouderwets zijn :D

@ Emma; Doe rustig aan!

@ All; fijne dag!

Alles = ingepakt, we gaan zo vertrekken :):):)

15. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Lekker geslapen, hoewel ik wel om half 4 wakker werd, omdat ik naar de wc moest en dus toen weer ff een tijdje niet kon slapen. *zucht*

Wel weer een mijlpaal vandaag, een week erbij: VANDAAG DUS 33 WEKEN ZWANGER! :D (lol grappig dat het stukje tekst in m'n handtekening meteen ook laat weten dat het normaal is nu veel 's nachts op te moeten.... Fijn... ;) ;))

Verder vandaag een leuk dagje. De zus van mijn lief is jarig, dus we gaan zo lekker eerst met z'n tweetjes buiten de deur ontbijten en dan een kadootje voor haar kopen. Vanmiddag lunch met de familie. Altijd gezellig (lekker én handig! ;))! :D

@Female: Veel plezier bij de Efteling vandaag!!! :cool: :D

@Emma: Hoe is het vanmorgen?!?!?! :( En lol Ja, het is zéker begonnen! Ik duim voor je deze week. Hoop dat het dragelijk blijft en niet te zwaar. De kleine komt wanneer ie er klaar voor is, nietwaar?! ;)

@Goldduke: Ik weet niet of je dat al geschreven had, lol (vergeetachtige muts die ik ook ben nu), maar bedankt voor je complimentje m.b.t. m'n nieuwe look! :D

Fijne dinsdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Gold: ik kan nog wel wat energie gebruiken :D Wel balen dat je AB tot de bevalling moet gebruiken, maar als het beter is en het de kleine niet schaadt ...
    Misja: fijne dag vandaag!
    Female: geniet van jullie dagje Efteling (toch!?)

All: slecht geslapen, moest om 4 uur naar toilet, daarna 2 uur wakker gelegen (gelukkig heb ik dan mn telefoon nog waar ik me mee kan vermaken ;)) Volgens mij voelt de kleine dat er storm op komst is, wat een druktemaker vanmorgen alweer zeg!!
    Lig nog steeds in bed te luieren, zo er maar snel uit, boodschapjes doen en verder met mn schoonmaakwoede!

Fijne dag allemaal!!

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hey meidn
    Lig hier nog in bed..door dat pilletje goed geslapen ! En ga bed nog maar niet uit...
    Wat een ellende ..voorweeen... Sjeee gister sloeg dat apparaat uit kon niet meer en toch deed het niks
    Mocht blijven slapen in zh met medicijnen maar wilde naar huis...
    Wat was dat een spannende dag....

18. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Emma: balen dat het nog niks gedaan heeft, maar is ook nog wel beetje vroeg natuurlijk! Hopelijk krijg je niet teveel van zulke dagen :(, maar gelukkig heb je wel goed geslapen, kon je weer beetje bijkomen!!

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @emma spannend allemaal hoor, de baby komt eraan! Heb ik misschien toch nog gelijk met de datum ;)! Zelfs vannacht even hier gekeken of er nog nieuws was. Blijft manlief thuis nu tot de kleine komt of gaat hij nog werken ?

@goldduke balen van de ab tot einde zwangerschap, gelukkig kan het geen kwaad voor je kleintje. En die WCpot haha, het is echt zo ga nu op een onmogelijke manier op die pot zitten om die pijn maar niet te hebben, op het porselein zitten lijkt me ook niet fijn haha, vriendlief gauw dat ding vast laten zetten.

@female, hoe was de Efteling, als manlief daar 20 jaar geleden voor het laatst was zal het een hele cultuurschok voor hem zijn bedacht ik me gisteren, volgens mij hadden ze 20 jaar geleden niet meer dan het sprookjesbos ( van wat ik me herinner, ik ben met de Efteling opgegroeid, woonde daar 2 min rijden vandaan )

@Gejanne veel plezier met je schoonmaakwoede vandaag. Ik heb maar een keukenlade op mijn schema staan + de strijk ( die houd helaas nooit op :( )

@caatje gefeliciteerd met de zus van je vriend, en een nieuwe mijlpaal van 33 weken ook daarmee gefeliciteerd :D.

@sahi goeiemorgen :p

@ALL : Dillema mijn armen en vingers doen zo pijn, een soort van spierpijn maar mijn vingers zijn ook heel erg dik, wat moet ik ermee en nog beter hoe kom ik daar vanaf ? Ik heb niets geks gedaan geloof ik.

20. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Emma: kan me voorstellen dat je naar huis wilde... Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren allemaal bij jou! Wel fijn dat je goed geslapen hebt! :)

@Worst: Hehehe bedankt voor alle felicitaties! :D

@Ziekenhuistas: Vond hier een (engels) lijstje dat me toch erg kort leek :(, voor mij zou het voor ongeveer drie dagen zijn, of is dit echt genoeg? Wat vinden jullie ervan:

- One or two comfortable nightgowns
    - Toothbrush/shower items
    - Nursing bra
    - Pillow
    - Music
    - Picture or item to focus on during labor
    - Camera and/or camcorder (extra batteries, film, etc.)
    - Snacks and change for vending machines
    - Light reading (magazines, books, etc.)
    - List of people to call with phone numbers
    - Outfit for baby

Nou, wij gaan buiten de deur ontbijten. Lekker bij ons favo tentje, das de maand augustus gesloten geweest, dus nu weer erg veel in om daar te gaan ontbijten! :D

Liefs,
    Caroline

Deel Deze Pagina