Caatje , nee als ze op je buik zouden masseren zou het misschoen nog wel leuk zijn . Wat ze doen is als je bijna volledig ontsluiting hebt, dan proberen ze het laatste randje van de baarmoedermond weg te masseren. Dat doen ze tijdens dat ze ook de ontsluiting meten zeg maar. Zo proberen ze de ontsluiting volledig te maken zodat je kan persen. Ik wilde wel graag gaan persen maar vond dat wegmasseren dus toch niet zo fijn .
goeienacht! hier om kwart over 12 thuis gekomen. en nog even gekletst met de oppas en haar vriendje. vriendlief is ze nu naar huis brengen, dus daar wacht ik nog even op. en Tineke was echt zo geweldig leuk! we hadden ook super plaatsen. 5de rij! dus konden alles goed zien. ook heerlijk gegeten vooraf. nu dus wel moe aan het worden. morgen een verjaardag van zusje van vriendje... maar gelukkig pas ergens in de middag er naar toe.
Meiden ik kom helaas met vreselijk nieuws gisterenavond is ons zoontje in mijn buik overleden! We weten nog niet wat de oorzaak is en komen dit misschien ook nooit te weten. We zijn natuurlijk immens verdrietig en het zal waarschijnlijk nog lang duren voordat we dit een plaatsje kunnen geven. Gisteren heb ik de baby vanaf 13 uur niet meer gevoeld en daarom zijn we voor de zekerheid gisterenavond naar het ziekenhuis gegaan. Bij aankomst bleek al snel dat hij was overleden. Vandaag om 11 uur worden we in het ziekenhuis verwacht en horen we hoe het nu verder gaat. Gisterenavond kon ik dit gesprek niet aan.
Oh Lieke.... Wat een afschuwelijk bericht. Ik weet niet wat ik zeggen moet en krijg het er koud van. Ik zal aan je denken vandaag en natuurlijk de komende tijd. Ik wens je heel veel kracht toe! .....
Pff kippenvel en gewoon even niet goed wat te zeggen! Ik reageer hier niet veel meer maar lees wel altijd mee.. Maar ik wil hier toch even op reageren dat ik het vreselijk vind!! Gewoon geen woorden voor en voel me rot voor jullie!! Ik hoop dat jullie toch miss nog een oorzaak horen.. Miss dat dat helpt bij de verwerking. Rustig aan en we denken aan jullie! Heel veel sterkte de aankomende tijd!! *knuf*
Lieke, wat verschrikkelijk voor jullie!! Heel veel sterkte! Woorden schieten te kort, maar ik denk aan jullie!
Lieke... wat vreselijk voor jullie... Ik weet echt niet hoe ik moet reageren. Ik kan slechts met je jullie delen dat ik aan jullie denk en dat ik jullie heel erg veel kracht en liefde toewens.
Lieke wat een ontzettend verdrietig en moeilijk bericht om op te reageren. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe om dit te verwerken. Ik ben er stil van.
Oh Lieke Ik wilde gewoon even lezen en reageren en nu zit ik opeens met tranen in mijn ogen achter de pc. Wat een verschrikkelijk nieuws. Wat onverwachts, wat oneerlijk... Ik wil je echt heel veel sterkte wensen, weet even niet wat ik verder moet zeggen....... Liefs en knuffel
Lieve Lieke (en man) Wat een vreselijk bericht!!!!! Ik wens jullie (en Maud) héél veel sterkte toe de aankomende tijd om dit vreselijke verlies te verwerken!!!! Hele dikke digi-knuffel
Oooooh Lieke! Wat verschrikkelijk! Wie had dat nog verwacht, zo laat in de zwangerschap! Het is oneerlijk! Gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje en broertje en heeeeeel veel sterkte gewenst met het dragen van dit verdriet... Er zijn geen woorden voor... Liefs en een knuffel, Caroline
Lieke, ik weet niet wat ik moet zeggen, wat een verschrikkelijk verlies....Heel veel sterkte voor jou en je gezin.
Whaaaat ??? Oh nee Lieke.... wat vreselijk !!!!! Oh meid toch.. weet niet wat ik moet zeggen... Heeeel veel sterkte en kracht de komende tijd..
Lieke.. Weet niet wat k moet zeggen Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor vandaag en de komende tijd! Wat kan t leven toch verschrikkelijk oneerlijk zijn
@lieke: zoals de andere meiden zeggen: hier zijn geen woorden voor. ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen met dit enorme verlies.
Lieve Lieke, man en Maud, gecondoleerd met het verlies van jullie zoon en broertje. Ik lees jouw bericht met tranen over m'n wangen, dit is echt een vreselijke nachtmerrie. En wat moet je met zo'n vreselijk verlies zeggen.....daar zijn geen woorden voor. Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd. Knuffel.
goeiemorgen meiden, Allereerst Lieke, wat hoor ik nou! Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel knuffels en sterkte. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... misja: wat heb je weer je best gedaan, mooi hoor! caatje: leuk he, hoe de kleine soms kan reageren! worst: wat een klein poppetje, dat meisje van jou. Fijn dat ze het goed doet! marooz: ik duim voor je hoor! sjoon: leuk die tineke! lekker geslapen en mn buik is een stuk rustiger. Fijn! Hopen dat het zo blijft vandaag, vanmiddag gordijnen doen met mn moedertje
Fijn Sahi, dat je even gewoon weer op anderen gereageerd hebt. Ik had dat in mijn bericht niet gedaan, terwijl ik dat eigenlijk wel wilde en wist nu niet hoe verder te gaan... @Gejanne: lol je ziet groene beestjes over het kussen van je manlief?! Heeeeel apart! En ja, dat dromen, ach, zoals je zegt, zo lang ze om te lachen blijven is het prima. @Princi: uuuuh, hahaha, das wel een heel ander soort massage ja! *blush* Had ik niet begrepen... @Sjoon: Cool Tineke Schouten is top! Ben ik ook ooit nog geweest in het Luxor. Heb toen een handtekening van haar gehad hahaha. Leuke herinnering. @Sahi: ja, dat is zéker leuk! Ik ga lekker ff badderen nu en de vis marineren voor de BBQ. Rond 14h verwacht ik ons bezoek! Liefs, Caroline
Hey dames Voordat ik op iedereen (na een dag afwezigheid hier) wil ik Lieke ontzettend veel sterkte wensen. Wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Zeker al in zo'n ver staduim van je zwangerschap. Ben er erg van ontdaan.. Kan me niet voorstellen hoe het voor jou zou meten zijn. Het enige wat ik kan zeggen/doen is je een *hele dikke knuffel geven* en sterkte wensen de komende tijd.. **************************************************************************************** Ik was gisteren helemaal gesloopt na een dag laminaat leggen, maar het is gelukkig klaar. Zelfs de plintjes zitten erop. Was wel ontzettend emo aan het einde van de dag. En lekker bonje zitten maken met me vriend, die lekker "kattig" reageerde omdat hij ook moe was. Zag trouwens ook dat ik de aller eerste groeischeur had. Een rode helaas.. maar ik mag denk ik niet echt klagen. @ Caatje: Oke, uit Turkije.. Dan kan ik me wel voorstellen dat het even duurt voordat ze het binnen hebben, maar een maand is nog wel erg lang hoor.. Hoop dat je het stofje ergens anders ook vind.. Veel plezier met de BBQ vanavond.. En dat je de kleine aan 1 kant beter voelt, dat klopt ook wel. Dan ligt hij daar met zijn handjes en voetjes aan die kant. Aan de andere kant zit dan zijn ruggetje en billen. Die bewegen wat minder makkelijk @ Sabrina: Ik kan me voorstellen dat je dat verbod hebt gekregen, je bent daar al een dag of 3 bezig... Het is ook best zwaar voor een zwangere @ Female: Lekker dagje en nachtje gehad bij je ouders? @ Misja: I love Ikea . Fijn dat je geslaagd bent daar. En echt weer een schitterde creatie heb je gemaakt. @ Goldduke: Apart idee he, samen dineren en wetende dat het de laatste x echt saampjes is.. En ik snap dat de afgelopen 9 maanden gestolen kan worden.. @ Princi: Is de brief al af? @ Bijzonder: ik kan niet zomaar in je fotoalbum kijken, dus helaas heb ik je gipsbuik niet gezien. En mmmm, appel-notentaart... En kan je die soesjes dan gewoon invriezen? Hoorde laatst ookal dat je cupcake'jes ook kan invriezen @ Ellenk: fijn om te lezen dat het goed gaat bij jouw @ Emma: Oh, dat klinkt inderdaad wel heel eng.. Hoop dat het snel weer goed gaat met de kleine Lisa en met jouw.. Gelukkig kan je er wel van genieten. @ Sahi: Hoop dat je je vandaag wel een beetje beter voelt. En gordijnen doen bij je moeder? Maakt ze die dan voor je? @ Marooz: Zo, daar zat geen woord frans bij . Van mij mag je hoor.. Lees trouwens ook dat er schattingen/echo's worden gemaakt over het gewicht. Heb niet het idee dat het bij mij gedaan wordt. Ben altijd zo weg bij de vk.. FF wegen, bloeddruk voelen, nog klachten? en weg.. Oh ja en nu steeds urine meenemen.. Meer is het niet.. Snap dat die dingen nodig zijn, maar af en toe ga ik er met "tegenzin" naar toe omdat het weer dat standaard riedeltje is.. Trouwens ook apart om te zien dat iedere bevalling anders verloopt.. Heb al de tijd geroepen dat ik de bevalling maar over me heel laat komen, geen geboorte plan (behalve navelstreng doorknippen door me vriend en thuis),door jullie verhalen bevestigd dat voor mij alleen maar meer dat ik hier goed aan doe..