Arme Lieke, ik ben er echt helemaal naar van....... Ik heb er ook de hele dag mee in m'n hoofd gelopen. Gelukkig heeft de baby vandaag goed bewogen, maar....het is toch de nachtmerrie van iedere zwangere vrouw..... Ik ben echt moe, ga zo even lekker op de bank liggen. @Sahi: fijn dat je de boel lekker af hebt gekregen! @Karine: Veel plezier met SYTYCD en met je laatste werkdagen! @Caatje: hoeveel beschuiten je precies kunt bestrooien met zo'n pak muisjes......geen idee eigenlijk! Best veel hoor! Ik heb nu eerst twee pakjes muisjes in de kast staan, haal ik later wel bij als het nodig is. Maar ik denk niet dat jij ze bij de spaanse C1000 kan halen ?
@lieke jeetje wat een nieuws verschrikkelijk. Hopelijk Kunnen jullie dit verdriet dragen en het een plekje geven. @gejanne fijn dat alles goed was bij de vk. @suuszwanger hoe is het nu met Tess. @anz lekker aan het genieten. Is Cenn al een beetje aan de nieuwe situatie gewend? @marooz kunnen we niet samen nu bevallen. Ik wil ook zoooo graag. @misja Ik snap heel goed wat je bedoeld dat je even niet kunt reageren op dit verschrikkelijke nieuws. Ik heb het zelf ook gelezen en eigenlijk gelijk weer weg gedrukt. Misschien steek ik m'n kop wel in het zand maar voor mij is uit een soort van zelf bescherming. @Princi, bijzonder hoe gaat het met jullie? @sjoon fijn dat jullie avondje uit geslaagd was. @sahi fijn dat alles weer rustig is. @altijdvrolijk hier is het ook altijd het zelfde verhaal bij de vk. Ik vind eigenlijk dat ze niet veel doen (als alles goed dan he) Ook qua info en terug koppelen van de vorige controle doen ze bijna niet. Tijdens de liggingsecho hebben ze metingen gedaan en aan de hand daarvan berekend de computer een gewicht. Ons kindje is geschat op 6,5 pond. @worst ik zal de naam toevoegen aan de lijst. Fijn dat het zo goed gaat bij jullie. @caatjem je hebt me gisteren wel op een idee gebracht met je wentelteefjes. Gisteren gelijk klaar gemaakt. En ze waren heerlijk. Fijn dat de bbq zo geslaagd was. Beschuit met muisjes; Wij hebben nu zo'n 3 rollen beschuit in de kast staan en nog geen muisjes (beetje lastig kiezen als je niet weet wat het wordt) Maar omdat jij het moet bestellen zou ik het wel ruim houden. Hoeveel beschuitjes kun je bestrooien met 1 pak muisjes? Jeetje geen idee. Veel in ieder geval. @emma hoe gaat het nu met Lisa? Hopelijk spuugt ze nu wat minder en gaat ze lekker aan komen. @karine ben je nog aan het werk? Ik dacht iedereen al verlof had. Maar je kunt de uren nu echt gaan aftellen. Heerlijk. Klaag ik heel erg als ik zeg dat ik het zwanger zijn zat ben en dat ik nu wil bevallen? Ik vind het nu ook zo dubbel om te zeggen. Ik maar klagen terwijl lieke dit verdriet mee moet maken................zucht. Maar ik wil nu eigenlijk niets anders dan bevallen en ons kindje dicht me aan houden.
Lieve meiden, ik hoop dat iedereen snel haar kindje in armen krijgt.. Wat ongelovelijk oneerlijk wat lieke met haar gezin moet doormaken besef me weer heel goed wat een wonder het is dat mn mannetje hier op mn buik ligt. Probeer ondanks dit harde nieuws te genieten van jullie laatste daagjes/weekjes zwanger zijn!!
Wat een bericht idd. Ik merk dat ik idd ook meer dan anders gericht ben op het voelen van leven. Lastig wel want er steeds minder ruimte en ik voel zoiezo al minder... Maar goed...beetje kop in het zand probeer ik ook want anders slaap ik niet meer... Lolly, van mij mag je ten alle tijde klagen. In juist nu wil ik helemaal graag bevallen! Wat lief dat je aan me denkt . Ja gaat wel oke met mij. Mijn lijf laat me steeds meer in de steek maar ik ben vandaag nog even lekker met manlief en dochter uit eten geweest en daar werd ik wel blij van. En...mijn brief is af! Vannacht werd ik in ene heel zenuwachtig dat ie nog niet af was en ik wel eens zou kunnen bevallen voordat ik hem verstuurd zou hebben. Dus ik heb vanmorgen even flink mijn hoofd zitten breken en ik heb hem zojuist verstuurd. Dus...nu kan ik bevallen ! Altijd vrolijk, jij vroeg ook naar mijn brief toch? Lief van je! En, mijn ervaring is dat ik ook altijd zelf aan de vk moest vragen om een schatting of een gesprekje. Op het einde is het toch vaak controle en geruststelling en meer niet... Caatje, wij hadden vijf doosjes met muisjes en hebben nog lang muisjes gegeten...haha. Maar wij hadden niet heel veel kraamvisite doordat november spitsmaand is qua verjaardagen in onze familie. ik zou lekker ruim bestellen. ze blijven lekker die muisjes en blijven ook lang goed. We hebben bedacht dat Mara op het kdv ook beschuitjes mag uitdelen maar dan met die anijshageltjes . Dat vindt ze vast we leuk. Zo ik ben er moe van dus ik ga eens even een kopje koffie drinken en iets leuks kijken...
@suuszwanger: Het is zéker een prachtig idee! Dat had ik ook niet gezegd... @Sahi: Jeetje meis, wel rustig aan doen hoor! Een beetje dan tenminste. @karine: nou, zelfs als de BBQ niet geslaagd was geweest, ben ik nog blij dat ik de patio schoongemaakt heb! @Tina: lol nee, ik moet de muisjes (en de beschuit ook, maar daar zou ik wel wat anders voor in de plaats kunnen doen als ik neit genoeg heb) online bestellen. Gaat op zich best goed, maar weet gewoon niet goed hoeveel ik zal bestellen... @lolly: hihihi, leuk dat jij ook zo hebt genoten van de wentelteefjes! Bedankt voor je reactie op mijn "beschuit met muisjes" vraag, tja, het blijft een lastige... En natuurlijk mag je klagen. Het is inderdaad wat dubbel vandaag, maar jouw gevoel, blijft jouw gevoel. Dat staat los van wat er gebeurd is. @Anz: lekker blijven genieten hoor! Moet een heerlijk gevoel zijn, dat knappe ventje van je nu óp je buik! @Princi: bedankt voor je reactie! Ja, je hebt gelijk, muisjes blijven lang goed, hè?! Hmz... Ik denk dat ik voor de zékerheid eerst nog eens een mailtje stuur naar die website. Gaat vast goedkomen! @Lieke: Ik heb zo aan je moeten denken vandaag, ben eerlijk gezegd erg benieuwd hoe het gesprek verlopen is en hoop zo dat het je wat heeft kunnen helpen... Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt nu online te komen... Maar mocht je dit lezen, veel sterkte gewenst nogmaals! *knuff* Heb na m'n laatste berichtje ff lekker een uurtje op de bank geslapen. Ik op m'n rug en Luna links tegen de rug van de bank op mijn linkerarm. Zo schattig! Heb geslapen totdat Luna begon te dromen en ze van die schattige geluidjes ging maken (en mij dus wakker maakte). Vanavond toch maar op tijd naar bed. Was super leuk vandaag, maar ook wel een beetje vermoeiend. Morgenvroeg relaxt, hoef pas om 10h45 bij het zwemmen te zijn. Heerlijk! Weltrusten alvast! Liefs, Caroline
Ik kom even klagen. Vriendje was gisteren wat ziekjes, we dachten wat verkeerds gegeten of oververmoeidheid, maar nu ben ik sinds 3 uurtjes aan het overgeven en aan de dunne nou kan ik daar sowieso erg slecht tegen, maar overgeven doet echt zeer als je een baby in je buik hebt... Baby vindt het allemaal prima geloof ik, maar ik ben echt supoer bang om uit te drogen. Morgen heel de dag alleen thuis, terwijl vriendje me zo goed opvangt nu. Voel me echt even ellendig... Maar ja, dan bedenk ik weer dat alles relatief is...
Allemaal bedankt voor de lieve berichten. Ik ben er helemaal kapot van en zit er helemaal doorheen nadat ik eerst een dag in shock heb geleefd. Morgen wordt de bevalling ingeleid, ik weet nog niet hoe ik me hier door heen moet slaan. Ik weet niet of ik nog eens terug kom op het forum, dus ik wil iedereen die al bevallen is een hele mooie tijd toewensen. Geniet van je kindje! En iedereen die nog moet bevallen: heel veel succes en voor daarna een mooie kraamtijd en veel geluk.
goedemorgen. @sahi: hoe voel je je vandaag? nog een beetje goed kunnen slapen vannacht? hopelijk gaat het al beter! @caatje: lekker rustige start vandaag dus. en wat betreft de muisjes... geen idee. ik geloof dat wij anderhalve pak gebruikt hadden bij Chiel zijn geboorte @princi: lekker he, even uit eten met jullie gezinnetje! @lolly: ik vind best dat je mag klagen. het is zoals je jezelf voelt. en tuurlijk is het enorm erg wat Lieke mee maakt, dat voorop gesteld. maar we zijn allemaal mensen.
@ Lieke: ik wil je heel veel sterkte wensen voor morgen, en de komende tijd. en als je het niet trekt om op het forum te komen, gewoon niet doen. al je eraan toe bent dan kan het altijd nog meid!
@ Lieke; Wat moet het allemaal moeilijk voor jullie zijn... Ik heb er zovaak aan gedacht gisteren... Ik kan me heel goed voorstellen dat het misschien te moeilijk zal zijn om hier terug te komen. Je bent hier natuurlijk meer dan welkom, maar ik denk dat iedereen dat heel goed begrijpt... Nogmaals heel veel sterkte, ik denk aan je. Liefs!
Goedemorgen allemaal... Gister wel een beetje bijgelezen, maar ik kon het gewoon even niet opbrengen om vrolijk te reageren op iedereen na het nieuws van Lieke. Het heeft echt vaak door mijn hoofd gespeeld, het is zo vervelend en moeilijk. En helemaal nu wij ook zover in de zwangerschap zijn komt het zo dichtbij. Je beseft je in 1 klap weer dat het iedereen kan gebeuren... Was echt ff van slag dus (Net als na het nieuws van Maedra, dat vergeet je ook niet snel meer...)
Leiek: ik kan me indenken dat je in shock bent. Ik wil je heel veel sterkte wensen voor de bevalling en natuurlijk alle tijd erna van verwerken. Weet dat je altijd welkom bent. Vannacht slecht geslapen en hou nog geen glas water binnen, dokter om advies gevraagd en die wil me zo direct zien. Dus jullie horen vanmiddag wel hoe en wat, hoop dat er geen enge dingen nodig zijn.
hey meiden gister heb ik af en toe gelezen maar kon niet echt reageren na het nieuws. even voor LIEKE meid wens je heel veel sterkte en kracht toe vandaag. snap dat je voorlopig even niet op het forum bent. neem je tijd meid. @all vandaag na de vk dan ff boodschapjes doen en met manlief aan de zolder bezig. het wil niet echt lukken met het laminaat. de muren zijn schots en scheef en het is de voor zolder met trap we moeten nog een paar meter maar precies bij de trap gaat het moeilijk. naomy gaat zo na opa en oma dus hebben wij alle tijd. fijne dag meiden x sabrina
Goedemorgen! @Sahi: Jeetje meis, das niet fijn! Goed dat je gelijk bij de dokter terecht kan! Veel sterkte! @Lieke: Pffff, ik vind het zo erg voor je! Natuurlijk begrijpen we het als je geen zin meer hebt om op het forum te komen. Neem de tijd voor jezelf, dat is nu het belangrijkste. Veel sterkte in ieder geval voor morgen! En mocht je toch zin hebben om te praten... We zijn er voor je... *hug* Hier redelijk goed geslapen. Ook mijn lief is vannacht ziek geworden. Hoop dat ie zich vandaag beter voelt. Nou, ik ga even mijn yoghurtje ontbijten. Tot later! Liefs, Caroline
Lieke, die bevalling gaat je lukken. Het zal echt zwaar zijn denk ik maar het gaat je lukken want je bent sterk! En over hier komen, logisch als het te moeilijk is maar als je wil dan ben je altijd welkom en zullen we er ook zijn voor jou en je verhaal als je daar behoefte aan hebt. Heel heel veel sterkte!! Sahi, ik hoop ook dat er geen enge dingen nodig zijn! Mariel, joehoe Zo ik was gisteren nog lang hyper na het afmaken en versturen van mijn brief. Toch aardig geslapen. Vandaag maar rustig aan en een beetje breien. Het is bijna klaar... Sjoon, ja was leuk nog ff uit eten samen. Ik ben echt aan het toewerken naar cocoonen merk ik. Alles is af en in huis gehaald en ik blijf het liefste dicht bij huis merk ik. Zal ook wel een voorbereiding zijn...
@ Sahi; succes bij de dokter! Hopelijk is er niks ergs. @ Mariel; is ze al ff niet geweest? Zou toch niet stiekem liggen te bevallen? @ Sabrina; Succes op zolder. Is idd erg rot, scheve muren. Wel lekker dat de kleine ff weg is, dan kun je tenminste door. @ Princi; Succes met je sollicitatiebrief. Leuk dat je iets aan het breien bent. Ik kan alleen maar rechte steken, een sjawl oid. En als ik een steek laat vallen kan ik het niet zelf oplossen en moet ik het aan mama vragen Je wordt wel relaxed van breien vind ik Vandaag genoeg te doen. Kynan is naar school en Celeste lekker thuis gehouden. Ze is tenslotte nog klein en nog lang niet verplicht, en van het weekend was ze niet helemaal fit dus. Ik ga zo eerst heeel veel was bijwerken, de bedden en bovenverdieping doen en nog wat schilderen... Tot later!
Goedemorgen allemaal, @Lieke: ontzettend veel sterkte morgen, ik denk aan jullie! @Sahi: goed dat de dokter je wil zien, suc6! @Caatje: beterschap met je lief! @Sabrina: suc6 met jullie laminaat! @Princi:goed dat de brief de deur uit is! Kan me voorstellen dat je daar hyper van bent, vandaag weer lekker uitrusten en brei ze! Vannacht zat ik om 4 uur achter een glas melk beneden, Iris was om 2 uur bij ons in bed komen liggen, om 3 uur heb ik haar weer naar haar eigen bedje gebracht. En toen lag ik daar...klaarwakker! Om 4 uur ging de wekker van vriendlief, dus toen ben ik maar even meegegaan naar beneden. Uiteindelijk heb ik nog eventjes geslapen. Om 7 uur ging mijn wekker, dus ik doe vandaag lekker rustig aan!
Lieke, als je dit nog leest wil ik je net als alle andere dames een hart onder de riem steken ik denk aan jullie. Heel erg veel sterkte. Net als Female kon ik het ook niet opbrengen om ook maar iets te schrijven hier gisteren. Ik was er helemaal af gisteren. Net als bij Maedra inderdaad. Nog meer dan voorheen heb ik mijn buik gekoesterd en d'r bewegingen omarmd hopend dat we onze kleine meid snel mogen verwelkomen. Ik steek mijn zwangere hoofd ook in het zand nu, anders trek ik het heel erg slecht. Sahi, laat weten wat de dokter heeft gezegd/gedaan, moet er niet aan denken om nu zo ziek te zijn, overgeven moet zeker nu erg pijnlijk zijn. Wellicht krijg je extra vocht toegediend? Natuurlijk is alles relatief, dat is het altijd al geweest en zal ook altijd zo blijven, zoals Sjoon schrijft, we zijn allemaal mensen. Caroline, voldoende beschuit met muisjes tips gekregen? Ik zal ze vandaag ook in huis halen, ik wilde eerst geboorte cupcakes bestellen, maar van die hype zie ik toch maar af. (maakt ondertussen d'r 2e koffie) Sabrina, passen en meten met laminaat... wat een rotwerk.. ik hoop dat alles lukt en klaar is vandaag. Princi! Yes de brief is af! Stom hè? Hoe we zaken kunnen uitstellen en dan toch opeens afmaken. Dat voelt altijd heel erg bevrijdend. En klagen? Ga je gang Lolly! (en de rest trouwens ook) Ik maak me klaar voor de tandarts (wortelkanaalbehandeling afmaken in week 39... 't moet niet gekker worden ) huisarts en bacteriemenneke in het ziekenhuis. Ook nog een dikke thx voor de bemoedigende woorden m.b.t. deze (voor mij vervelende) zwangerschap en dat de 9 maanden me gestolen mogen worden. Jullie zijn allemaal schatten! Ik wens jullie een fijne dag, laters.