@Female: genoeg te doen, maar neem wel af en toe de tijd voor jezelf hè?! @Mariel: hmz... Die is inderdaad al ff niet geweest! Op facebook heeft ze voor het laatst op 22 september gereageerd. Zou ze... ?!?!?! @Goldduke: Pfff, een wortelkanaalbehandeling nu... Jakkie! Veel sterkte daarmee!
@princi heerlijk zeg dat je lekker hebt genoten samen met je gezinnetje. En joepppiieee de brief is af. Nou laat de bevalling dan maar beginnen hihihihi. @caatjem wat ontzettend knap dat je steeds lekker aan het zwemmen bent. Ik vind elke ochtend m'n sokken aan doen al een hele strijd. En lekker uitgerust na de drukke dag van gisteren? @sahi he gatsie wat akelig zeg. Ik ben benieuwd wat de dokter zegt. @tina ook al zo'n nacht braker. Hier werd ik om 4.15 wakker omdat ik moest plassen en daarna kon ik slaap niet meer vatten. Manlief ging er om 6 uur uit, normaal blijf ik liggen maar ik dacht ik ga er maar uit. Nog een kopje thee gedronken en weer op bed gaan liggen maar niet meer geslapen helaas. Fabian is nu op de psz dus ik heb rust in huis. @goldduke hoe verzinnen ze het nu nog een wortelkanaal behandeling. Ik weet niet of iedereen het weet maar bij sommige supermarkten kun je je geboortekaartje inl. en dan krijg je een boodschappenpakket. Ik weet dat de plus en de c1000 het pakket weggeven. Maar volgens mij nog wel meer supermarkten. Het is nog wel de moeite waard om het even uit te zoeken. De vorige keer met de geboorte van Fabian kregen we een super mooi pakket van de plus. PLUS supermarkt - Kiekeboebox
Oh ze heeft vanmorgen nog mijn status op facebook geliked....dus bevallen nu lijkt me sterk . Maar als het te lang duurt dan sms ik... Mariel, melden nu!!!! Lolly, ja sokken en schoenen aandoen...topsport vind ik!! Goldduke, goh gezellig dagje hebben ze voor je bedacht zeg! Daarna verdien je wel iets leuks, lekkers of een cadeautje vind ik!
Tina, ik hoop dat je dutjes-tijd vindt vandaag! Female, ja ik word er ook rustig van breien en vind wol en kleuren zo mooi. Ik kan redelijk wat steken maar hou het altijd eenvoudig. Babytruitjes enzo heb ik toch nooit op tijd af . Bij een nieuwe winterjas brei ik inderdaad altijd een sjaal...haha. Ik koop wel altijd hele mooie zachte wol anders word ik er jeukerig van haha.
Hoi Lieve Allemaal, Zo ik heb vannacht heerlijk geslapen! Ondanks het slechte nieuws van Lieke wat gisteren heel de dag in me hoofd bleef hangen! Zoals ik al las wat door iemand geschreven is vanmorgen, ik koester ook de bewegingen in me buik! Wat een heerlijk gevoel, en ondanks dat de baby van mij mag komen probeer ik toch nog te genieten van de zwangerschap! Alles in het leven kan zomaar voorbij zijn! @Lieke: Meid, we begrijpen heel goed als je hier niet meer wilt komen hoor! Wil je als je dit nog leest heel veel sterkte wensen morgen en de komende tijd. Hopende dat jullie het een plekje kunnen geven in de toekomst. Het verdriet blijft groot, dat geloof ik vast!! Doe rustig aan en we denken aan je! @Sahi: He bah wat vervelend dat je zo beroerd bent. Gelukkig kan je snel bij de dokter terecht en gaat die je helpen. Ben benieuwd. Laat even wat weten hoor!! @Female: Ik had het gister eerst ook hoor dat ik niet kon reageren. Las het berichtje en drukte eigenlijk gelijk in reflex de website weg!! Het zijn toch dingen die je niet wil lezen/horen in de zwangerschap!! Succes met al je was en bedden! Ik moet hier ook aan de slag!! @sabrina: Vervelend dat dat laminaat niet echt wil lukken! Maar samen staan jullie sterk. Hier waren de muren ook schots en scheef, en het laminaat ligt ook op de voorzolder. Komt vast goed. Hopelijk is alles ok bij de vk! @Caatje: He vervelend dat jou lief ook ziek is! Mischien iets niet lekker gevallen van de bbq? Vandaag gaat je pakketje op de post! Je krijgt er zo'n code bij hoor dat je het kan volgen. Ik mail het wel!! @Princi: Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee je brief is af! Heerlijk meid, ik heb dat ook hoor dat alles ineens af moet! Naar wat voor functie heb je gesolliciteerd? @Tina:Pff wat een nachtbraker ben jij! Ja melk wil vaak wel eens helpen he! Doe maar rustig aan vandaag! Gaat je man altijd zo vroeg weg? Zou niks voor mij zijn. Vind altijd al vroeg als ik om 7 uur moet beginnen op me werk! Maar dat lijkt zover weg, al 5 weken thuis! @Gold: Hier ook moeite met reageren hoor! Viel echt zwaar op me dak zeg maar. Maar ja wij moeten wel verder, dus maar vertrouwen hebben dat we onze kindjes snel bij ons mogen hebben. Pff nog een wortelkanaalbehandeling!! Hier is die uitgesteld tot na de bevalling. Tandarts moest er eerst foto's voor maken, en dat deden ze niet zolang ik zwanger ben! Dus ik mag binnen paar weken ook!! @Lolly: Nee dat wist ik niet van de supermarkten. Hier hebben we de plus en c1000 allebei! Leuk idee hoor. Zal er eens naar kijken! En klaag gerust hoor meid, geeft niets al lijken onze problemen niets vergeleken bij Lieke, maar het is gewoon zwaar de laatste loodjes! Hopelijk komt je kindje snel. Jij bent nu als eerste uitgerekend volgens mij!! Zo hier vandaag een beetje rommelen in huis, ga zo de beneden verdieping even lekker schoon maken. Vind ik heerlijk na het weekend. Manlief slaapt toch nog na zijn laatste nachtdienst. Verder even naar het postkantoor en eind van de middag vk om bloeddruk en urine even extra te controleren. Vond die zo hoog voor mijn doen, dus ze houden het in de gaten. Iedereen een fijne dag hoor!
Misja, het is een baan als muziektherapeute in de jeugdhulpverlening. Er zijn niet veel banen in mijn vakgebied en deze lijkt op mijn lijf geschreven dus het is dubbel leuk. Anders was ik ook nooit nu aan een brief begonnen . Nee, ik behoor ook helemaal niet tot de nieuwsgierige onder ons....haha
lol Natuurlijk zijn we nieuwsgierig! En daar komen we ook gewoon eerlijk voor uit! @lolly: Ja, ik ben redelijk uitgerust. Ook wakker geworden om te plassen en toen mijn lief ziek werd ook weer wakker geworden, maar verder goed geslapen. @Princi: lol hmz, ja, als ze geliked heeft, dan zal ze toch gewoon thuis zijn... Maar hopen dat ze snel reageert! Dan weten we 't zéker! Enne... Spannend zeg die nieuwe job! Succes! @Misja: Super tof dathet pakketje vandaag op de bus gaat! Kijk er naaruit! Nou, dames, ik ga zwemmen! Tot later! Liefs, Caroline
@Princi: Klinkt heel interessant hoor die baan! Idd als je denkt dat het bij je past maar gauw reageren!! Hopelijk gaat het je lukken! Ben benieuwd!!
Goedemorgen, Lieke: ik wil je heel veel sterkte toewensen voor morgen, het zal heel moeilijk worden, maar je kunt het!! En iedereen begrijpt het natuurlijk als je het niet aan kunt om hier te lezen/reageren! Sahi: ach, vervelend zeg, dat je je nu zo beroerd ben, gelukkig wil de dokter je gelijk zien! Sterkte ermee!! Sabrina: hopelijk gaat het vandaag goedkomen met het laminaat, succes! Caatje: heeft je lief griep!? Hopelijk slaat het niet over op jou! Female: succes met je plannetjes, die was probeer ik tegenwoordig echt goed bij te houden, veel kleine wasjes draaien. Heb er sowieso al een hekel aan, vooral strijken, maar als het dan ook nog eens zo veel is Tina: vervelend is dat hè, als je niet meer in slaap kunt komen! Ik ga tegenwoordig maar spelletjes doen op mn mobiel Gold: jij ook weer succes vandaag, t zijn niet de leukste dingen die je moet doen Lolly: weet ik idd van die dozen van de supermarkt, hebben hem van de C1000 gehad bij Jarno, altijd leuk, zo'n gratis doos Mariel: is idd al een tijdje afwezig Zal wel druk zijn met dr nesteldrang Vandaag de laatste klusjes doen die ik in mijn hoofd heb die ik klaar moet hebben en de drukkerij maar eens bellen voor een proefdruk van het geboortekaartje, hoor ik ook maar niks van. Verder van de week maar veel op stap denk ik, nu het nog kan Morgen naar mn zussen, woensdag komt er een vriendin, donderdag waarschijnlijk naar mn ouders en dan is het al weer vrijdag Fijne dag meiden!!
hey meiden alles weer goed bij de vk. bloedruk 100/60 kleine man ligt goed ingedaald en ze vermoed dat het eerder komt. nou ben benieuwd als ie nog minimaal maar 1 week blijft zitten. stond weer met 5 min buiten. boodschappen zijn in huis dus ik ga ff broodje eten en aan de bak boven. x sabrina
Ai, hoor ik net dat mn vriendin vanavond onverwachts langskomt, altijd gezellig natuurlijk, maar moet dan nog wel ff hard aan de gang hier, vanmorgen alleen maar aan de foon gehangen Vind het ook best moeilijk dat ze komt, zij zijn vorig jaar maart onverwachts hun dochtertje van 9 maanden verloren, ze had verborgen reflux en is in een kwartier tijd gestikt zeg maar. Ze hebben nu geen levend kindje meer, dus voelt het wel dubbel dat wij zelfs ons tweede kindje al krijgen en dat het bij hun nu nog steeds niet gelukt is om weer zwanger te worden!
Goede middag! Heb weer even tijd gevonden om te reageren... @ Lieke: Weet niet of je dit nog leest, maar heel veel sterkte de komende tijd. Je bent hier altijd welkom, al is het maar om je hart even te luchten. * dikke knuffel* @ Bijzonder: Kan hem helaas niet zien. Heb een vriendjesverzoek gedaan, denk dat ik er dan wel bij kan (als je dat oke vind) @ Sahi: Wel fijn dat er dan nog iemand is die even helpt. Hier zit er me altijd eentje aan te kijken alsof ik gek ben en blijft op de bank zitten. De hond is wel altijd een soort van aan het helpen. Hoop dat de ha je iets kan geven, want zo ziek zijn aan het einde is gewoon *** :x @ Caatje: Fijn dat de bbq een succes was, alleen minder dat je hubbie ziek is nu @ Lolly: Ben vandaag weer geweest, maar een liggingsecho krijg ik sowieso niet. En schatten doen ze echt pas aan het einde... En klagen mag altijd, doen we immers allemaal wel eens, toch? Maar voor jouw is het einde nu toch wel in zicht? @ Princi: Dat is wel te begrijpen, dat je er hyper van bent. Maar erg fijn dat je brief af is. En dat dicht bij huis blijven, dat zal inderdaad wel zijn dat je het voelt aankomen. Op een of andere manier komt ons "dierlijk" instinct dan weer boven drijven.. *lol* @ Female: jij ook zo'n bezig bijtje.. Klinkt heel bekend. @ Sabrina: dat is inderdaad erg vervelend dat alles scheef is. Denk dat ieder huis dat wel heeft, hadden wij nl ook erg last van. Fijn dat je kleintje is ingedaald. Maar dat ze aan de hand daarvan het vermoeden hebben dat het eerder geboren wordt.. Vreemd @ Tina: Hopelijk kan je nog tussendoor een tukje doen, want het was wel erg vroeg vanmorgen he @ Goldduke: *knuffel* @ Misja: Succes vanmiddag bij de vk en even lekker rommelen.. Dat is ook wel eens erg fijn.. @ Gejanne: dan zou ik inderdaad even bellen, want zo lang doen ze er meestal niet over hoor, zón proefdruk. En dat is ook erg moeilijk.. Zo, dat was iedereen geloof ik. Vanmorgen naar de vk geweest. Kleintje ligt inderdaad ingedaald, maar helaas geeft me dat geen extra lucht. Hij trapt constant tegen me longen aan. Dus we moeten rechtop zitten.. Verbaaste me wel dat ik helemaal niets was aangekomen.. Straks denk ik toch beginnen aan de 3 muren van de slaapkamer, even weer van verse latex voorzien.. Ziet er niet echt meer frisjes uit... Vanavond gaat me vriend eindelijk eens me buik gipsen Fijne dag dames, kom vanavond nog wel weer even buurten...
Lieve meiden, Daar ben ik weer ! Fijn om te lezen dat je gemist wordt Enneh hier nog baby hoor, had een heel druk weekend dus had helaas even geen tijd om te reageren.... Maar ik ben er weer ! Ben enorm geschrokken van het nieuws van Lieke, wat ontzettend heftig.... Tranen liepen over mijn wangen en kan alleen maar zeggen dat ik aan je denk meis mocht je dit nog lezen... heel veel sterkte en kracht voor de aankomend tijd.... Dikke knuffel voor jullie allemaal !
Lieke en fam ik wens jullie heeeeel veel sterkte morgen met de bevalling van jullie kindje.. Ik hoop dat dat snel en pinloos kan en,je toch je kindje in je armen kan houden ! Dat je kan voelen en ruiken hoe je kindje is en dat je kan zien en vertellen hoe veel je van hem houdt... Ik vind het zo erg...mijn hart breekt...en ook hier rollen de tranen over mijn wangen voor jullie.... Pffff te hefig dit... Geen woorden....
Ff nog update vanuit hier Lisa is vandaag eindelijk iets aangekomen dat is goed nieuws ! Ziekenhuisopname is dan niet meer nodig..pfff... Zelf ook wat aan het opknappen nog pijnlijke muts maar is te doen nu We komen er wel !!! Het gaat eindelijk vooruit
fijn om te lezen emma! dan kun je zo nog meer gaan genieten, nu het met jullie de goede kant op gaat!
zo, even op iedereen reageren. Ik heb een gat in de dag geslapen en ben er nu wel een beetje klaar mee. de dokter wil me woensdag weer zien, maar had de VK ook gebeld, gewoon voor advies en om mn afspraak vanmiddag af te zeggen. Maar pas als ik woensdag nog steeds geen vocht binnenhoud, gaan ze actie ondernemen, tot die tijd gewoon uitzieken. Voor de baby maakt het niet uit nu. t is een buikgriep-virus. caatje: ik hoop dat jou lief jou niet aansteekt! princi: ik heb even gemist wat voor brief je moest maken. tina: wat een gebroken nacht joh, lekker rustig aan vandaag! gold: oeh in week 39 nog naar de tandarts! Succes denk dat mariel gewoon lekker rustig aan doet! sabrina: fijn dat alles goed is weer gejanne: jeetje wat een verhaal van je vriendin! En dan is het wel dubbel dat jij nu zwanger bent van de 2e en zij nu met lege handen staat. mariel; ja heftig nieuws he?! Wel fijn om jou hier weer te zien/ emma: wat een mooie woorden, heftig he? gelukkig gaat het met lisa weer beter zo dit reageren was ook weer genoeg. Nu rustig aan thee proberen, mag van de dokter alleen kleine slokjes. vriendje is ook ziek thuis, hij dacht dat hij er zaterdag al vanaf was, maar doet nu ook weer vrolijk met me mee