Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Emma: Fijn dat het beter gaat met jullie meisje !
    Sahi: Heel veel beterschap meis ! Hoop dat je je snel weer beter voelt !

De koelkast is uitgesopt, dat is een van mijn lijstje... Nu nog even stoffen en zuigen en dan vind ik het weer genoeg voor vandaag. De klossen zijn geleverd, dus morgen bedje lekker verschonen, matje erin en pootjes eronder. Is dat ook weer klaar ! En morgenmiddag naar de gyn, ben zo benieuwd naar ons moppie en hoe hij er bij ligt...

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Heel veel succes morgen Lieke !

3. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dag meiden,

Ook ik ben er gister helemaal vanaf geweest door het nieuws van Lieke. Nu nog steeds trouwens. Ben vanochtend zelfs nog naar het ziekenhuis geweest omdat ik een CTG wou.... (is dat erg?).... Ik zit al een paar weken met steeds minder leven voelen, en schrok zo erg van Lieke haar nieuws dat ik er zo onzeker van ben geworden, dat ik gebeld heb.

De CTG was goed (heb er wel meer dan een uur aan gelegen!) Ze had een aantal vlakke stukken en daarom heb ik er langer aan gelegen. Bloeddruk was weer stuk hoger, en heb nu te horen gekregen dat:

Tromgeroffel!!!

Ik uiterlijk volgende week dinsdag ingeleid ga worden!
    Sabrina mondje dicht op hyves! Want wil niet dat iedereen dat weet, maar jullie natuurlijk wel!

Dus hopelijk dient ze zichzelf nog aan deze week en anders volgende week dinsdag! Toch wel weer spannend.

Ik zal proberen te reageren vanavond, maar ben echt moe van de hele dag!...

Liefs en dikke knuff voor jullie

4. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Emma, wat goed dat het beter gaat! Echt top.

Mariel, daar schrijf jij wat... De koelkast uitsoppen, moet hier ook nog gebeuren! Kan ik meteen op mijn lijstje zetten.

Sahi ... Dus nu zit Je sopjes thee te drinken met vriendlief? ... Gedeelde smart is halve smart... Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Altijdvrolijk.... Ook weer iets voor op mijn lijstje... Muren in de latex zetten... Jeetje jullie brengen me op teveel ideeën.

Sabrina, wat typisch dat je vk zoiets kan voorspellen, dat de baby eerder kan komen... Ik wil dat ook horen :D
    Hier zover ik kan voelen of merken nog helemaal NIETS... Ze schuifelt heerlijk heen en weer...
    Check bij huisarts was zoals hij al maanden was, bleh, teveel witte bloedlichaampjes, dus mijn lijf vecht terug (wat wel goed is overigens) en de bacteriën sluimeren op de achtergrond. Mijn wortelkanaalbehandeling is goed gegaan, de kies is de vorige keer gedood, dus vandaag zonder verdoving na wat boren, slijpen, polijsten is hij weer ok :D

Morgen een spannende dag, dan wordt overlegd wanneer ik naar het ziekenhuis ga....

Ik lig hier te knikkebollen maar kan niet slapen..... Toch maar proberen....

Edit: lees net stukje van Marooz...
    Marooz! Wat goed... Met welke indicatie word je baby dan vroeger 'gehaald'?

5. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Een goedemiddag!

Pfff, lekker lui hier nu hahaha. Vanmorgen ging het gelukkig alweer beter met m'n lief. Waarschijnlijk heeft ie geen goede spijsvertering gehad, maar waar dat precies aan lag, weten we niet... In ieder geval was het na de diarree en het overgeven van vannacht over. Gelukkig maar dus!

Vanmorgen lekker gezwommen, voel nu wel dat ik sneller moe word, maar op zich gaat het allemaal nog prima. ;) Ze vinden allemaal dat ik super goed kan zwemmen hahaha. Blijkbaar krijgen ze hier in Spanje geen schoolzwemmen. De meesten leren het gewoon door met de familie mee te gaan!

Toen we thuis kwamen had ik post van een vriendin van me! Kei lief! Een super leuk kado-pakketje van het merk Bambino (3 rompertjes, een truitje en broek, sokjes en spuugdoekjes). Echt helemaal gaaf! :D

@gejanne: nee, gelukkig is het geen griep. Met mij is alles goed hoor! ;) :D

@Mariel: Goed om weer van je te horen (lezen)! :D Druk weekend dus, wel leuk allemaal?!

@Emma: Fijn om te lezen dat het beter gaat met Lisa en dat een ziekenhuisopname niet nodig is! Dat zal een hele geruststelling zijn!

@Sahi: Jeetje meis, heftig! Nog ff volhouden dus! Ik wens je veel beterschap! Hoop dat je gauw weer vocht binnen kan houden!

@marooz: Goed dat je gelijk actie ondernomen hebt aan de hand van je onzekerheid. Dat is altijd het beste! Fijn dat de CTG goed was! En heeeeel tof dat je uiterlijk volgende week dinsdag ingeleid wordt! Super spannend zeg!

@Misja: is het pakketje al weg?!?!?! :( :) ;)

Nu lig ik lekker ff op de bank Lost te kijken! We zijn inmiddels bij het 2e seizoen, spannend allemaal hoor! ;) :D

Vannavond heb ik lekker niets, mijn lief gaat voetballen. Morgen redelijk druk dagje, maar goed te doen: eerst de laatste papa en mama cursus, dan werken bij Sandeman, even thuis lunchen en dan om 18:30 uur naar de gyn.

Ik voel de kleine goed, maar vind het nu na dit weekend toch wel erg prettig weer een echo te krijgen! :) ;)

Liefs,
    Caroline

6. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Zeg goldduke, jij gaat toch hopelijk geen van die plannetjes voor op je lijstje zelf uitvoeren voorlopig hè!

Marooz, in jouw lijf ook al zo'n gedoe zeg. En nee ik vind het niet zo heel gek dat je om een CTG hebt gevraagd. Het is ook een lastig termijn nu. Tinus is ook een stukje rustiger en schopt dan gelukkig af en toe even flink in de rondte. Maar ik het nu wel spannender.
    Fijn dat je een datum hebt en ik hoop ook dat de baby besluit zelf eerder te komen.

Hoooi Mariel, haha fijn dat je je hebt gemeld :). Niet te veel doen jij ook!

Sahi, hoe is het nou? Ik hoop iets beter!
    O en ik heb een sollicitatiebrief geschreven en daar zeur ik al de hele week over ;).

Gejanne, poeh wat een verhaal van je vriendin. Ja dan kun je je heel erg zwanger voelen hè. Dat je je buik wel weg wil stoppen?

Zo de omslagdoek/trappelzak is afgebreid en ligt nu tussen twee natte lappen recht te worden. Dan knopen er aan en dan is ie klaar. En zowaar op tijd. Dat is voor mijn doen best bijzonder :).

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @marooz, begrijpelijk dat je onzeker word van het nieuws van Lieke en daarvoor gebeld hebt, zeker als je de baby ook minder voelt. Goed nieuws dat je ingeleid gaat worden, gek genoeg was dat bij mij ook, ik voelde minder leven, naar het ziekenhuis op zondag, maandag gesprek en dinsdag werd ik ingeleid. Ik hoop dat het bij jou net zo vlot ging als bij mij.

@lieke, er zijn al zoveel sterke woorden gezegd door de dames hier, ik wil je dan ook alleen maar heel veel sterkte wensen morgen.

@emma ten eerste bedankt voor je weet wel ;) ! En wat een goed nieuws dat Lisa aankomt, wilde je vandaag al smsen als ik hier nog niets zou lezen. Hier komt Fae ook beetje bij beetje aan, 20 gram per dag haha. Tis echt nog steeds een kleintje.

@Sahi buikgriepvirus, vervelend hoor :( hopelijk knap je snel weer op en je vriendje natuurlijk ook.

@mariel, ik was aan het teruglezen en zat helemaal in spanning, helaas nog geen baby. Fijn dat je weer terug bent.

@altijd vrolijk veel plezier met het gipsen van de buik en het verven van de muren.

@all ons meisje doet het bijzonder goed, vandaag hielprik en gehoortest gehad, horen doet ze prima, nu ben ik benieuwd of ze straks ook goed kan luisteren :D. Nog 2 dagen kraamzorg wat ga ik dat straks missen, onze kraam doet werkelijk alles, voel me helemaal in de watten gelegd. Onzekerheid is helemaal weg gelukkig, ik voel me op en top mama, vandaag al zelfs even buiten gelopen.

Op de rest reageer ik weer later, nu eerst even mijn kleine meid knuffelen. Ik hoop zo dat het voor jullie niet lang meer zal duren ;).

8. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Worst: wat fijn meis, dat het zo goed gaat en dat je onzekerheid helemaal weg is! Kan me voorstellen dat je de kraam gaat missen, maar ik ben er van overtuigd dat je het aankan! Heerlijk dat je je zo op en top mama voelt en dat je vandaag zelfs al even buiten gelopen hebt! Klinkt zálig!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    marooz: wat fijn dat er een uiterste datum is gesteld voor inleiden. Wat een opluchting moet dat zijn.
    en natuurlijk mag je bij onzekerheid gewoon bellen, geeft toch niet?

gold: ja we zijn echt een zielig stel zo, maar het gaat al ietsje beter. Nu net 2 crackers geprobeerd, dus nu even afwachten wat er gebeurt...

caatje: dapper dat je vriend toch gaat voetballen, maar dan zal die zich zeker weer beter voelen ja. gelukkig.
    hier gaat het ook wel ietsje beter, maar zeker nog niet geweldig...

princi: hoe kan ik dat nou gemist hebben van die brief? Ongelofelijk, heb het echt niet meegekregen, haha! Sorry!
    nou ja, gaat dus ietsje beter, maar nog niet zo fantastisch...

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @princi ik moest ook effe een paar pagina's doorspitten voordat ik wist waar je het over had :D.

@caatje ja het is echt heerlijk zalig, ik hoop dat jij ook snel mag, maar ook niet te vroeg he.

Mijn bevallingsverhaal komt nog hoor dames of had ik die al gedaan? Ik weet het eigenlijk niet meer maar hij staat op de ipad opgeslagen dus mocht ik het nog niet gedaan hebben komt het nog.

11. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Sahi en Worst, ja joh natuurlijk hebben jullie dat gemist!
    Sahi jij was ziek en Worst jij bent net mamma...logisch ;).

Aaaah Mara heeft net mijn buik ingesmeerd :D!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ow had het berichtje van worst gemist, meis wat goed dat je niet zo onzeker bent. En al weer buiten geweest, heerlijk!
    princi: wat lief van mara!!

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Caatje: Ja hoor allemaal leuke dingen, maar wel erg vermoeiend... Geniet van je relaxte avondje !
    Marooz: Heerlijk dat je een datum hebt nu, spannend hoor !
    Princi: Ik zal proberen niet teveel te doen hihihi heb wel een lijstje hoor maar doe het rustig in etappes... Ben ook best wel moe moet ik zeggen.... Hoe gaat het met jou en je pootje ? Aah wat lief van Mara ! Heerlijk hè die kleine handjes :)

Heb de hele middag al last van opvliegers, het zweet breekt me dan uit zeg... bah wat een naar gevoel is dat zeg.... Morgen eens aan de gyn vragen wat dat kan zijn... :) misschien beetje te druk geweest... hihi ga nu kleine meid in bad doen en dan zelf douchen en op de bank liggen ! Fijne avond !

14. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Sahi: ja, mijn lief was gelukkig toch niet zo ziek als vannacht leek! ;) :D Hopelijk gaat het bij jou ook snel weer beter!

@Worst: nee, zeker niet te vroeg. Zelf heb ik heel sterk het gevoel dat onze kleine pas de eerste week van november komt. Weet niet waarom...

@Mariel: gezellig zo'n druk weekendje! Maar wel goed aan jezelf blijven denken hè?!

15. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi!!

Zo hier zwaar vermoeid op de bank. Vanmorgen heel de benedenverdieping een beurt gegeven! Is eigenlijk weer te veel he voor een zwangere vrouw met 39 weken!! Maar ja...... als ik iets in me hoofd heb!! Alles is weer lekker schoon!
    Vanmiddag postkantoor en verloskundige. Bloeddruk was gelukkig weer wat gezakt. nog wel hoog voor mijn doen, maar niet verontrustend! 120/70. Urine was ook schoon. Nu woensdag weer en dan gaan ze kijken of het mogelijk aan het verweken is en of ik al ontsluiting heb. Dan mag ik daarna naar de gyn!! Dus ben nu wel erg moe, dus zo nog even douchen en lekker op tijd naar bed.

Caatje: Het pakketje is verstuurd hoor! Zal je zo even de track en trace code sturen in een pb!
    Emma: Fijn dat jullie meisje weer wat aangekomen is, en dat er geen ziekenhuisopname noodzakelijk is!!
    Worst: Fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje, en dat ze al iedere dag wat groeit. Heerlijk dat jullie zo'n fijne kraam hebben. Geniet er nog maar even van!
    Sahi: Hoop dat het gauw beter met je gaat. Rustig aan weer beginnen met eten als het gaat. En gelukkig is het niet schadelijk voor je kindje!
    Marooz: Vind het niet gek hoor dat je aan de ctg wilde! Kan me je angst heel goed voorstellen. Gelukkig was alles goed en super dat je dan uiterlijk volgende week ingeleid word. Dan ben ik uitgerekend! Op dierendag!!

Hoop dat ik niemand ben vergeten!!! Ga lekker bakkie thee zetten! Heerlijk. Fijne avond allemaal

16. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Hey meiden ff snel via me tel heb net wel ff gelezen maar geen puf om te reageren.
    We waren pas om half 6 klaar maar al het laminaat ligt.
    Nu alleen nog 4 plinten en dan klaar.
    Ow ben zo blij dat het af is. Heb alleen geen rug en knieen meer over.
    Ik kom morgen reageren.

X sabrina

17. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties!

Ik ben ook wel blij dat ik nu een datum heb,. maar ben ineens ook wel weer bnag voor die bevalling! :$

Mijn bevalling van Mees was:
    Ingeleid met Gel, 24 uur later maar 1 cm gevorderd, vliezen gebroken en aan het infuus, 7 uur later geen cm gevorderd, na een mega ww storm, dus ruggenprik gekregen die de eerste keer mis geprikt werd, dus mocht er nog 1 (jeej!...not) en toen in 2 uur naar volledige ontsluiting, en na 19 min persen was Mees er.

Maar goed.... vooral die eerste 33 uur van mijn bevalling.... daar zie ik dus tegenop...Die laatste 19 niet hoor haha:D

Hoop dat het dit keer sneller mag gaan....

Oh ja Princi vroeg wat de reden is voor inleiden, ik heb een te hoge bloeddruk die met medicatie onder controle gehouden wordt, en dan laten ze je gewoon niet over tijd gaan. Dinsdag ben ik dan 39 weken.

Meiden ik ga op bed!

Oh ja Worst: wat goed dat jullie kleine meid het zo goed doet! Fijn!

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Misja: Dank je wel voor de track & trace code! Kan niet wachten tot het pakketje er is!!! Gaan deze week de box opzetten, zodat ik jouw boxkleed er gelijk in kan doen zodra die hier aankomt! ;) :D

Fijne relaxte avond, lekker op de bank. Ga niet al te laat naar bed. Morgen beetje drukke dag, heb bijv. geen idee hoe laat ik morgen eigenlijk kan eten! :$ Ach ja... Ik zal in ieder geval wat fruit meenemen, das altijd gemakkelijk om bij je te hebben! ;)

Alvast weltrusten, hoop dat iedereen goed kan slapen!

Liefs,
    Caroline

19. Female

Female Niet meer actief

@ Tina; wat een rotnachtje, ik hoop dat je vannacht lekkerder slaapt!

@ Goldduke; nog even over je het-zwanger-zo-zat-zijn. Ik begrijp je goed hoor. Zeker als het gewoon hartstikke heavy is en je veel last hebt. Het is zo bijzonder dat het allemaal kan, een mensje dat in je groeit. Maar ik heb ze ook altijd liever gewond en wel OP je buik als erin... Zeker tegen het einde is het echt niet meer zo n roze wolk. Je bent er bijna meid, hopelijk begint het snel en gaat alles vlot en heb je straks een gezond lief mensje in je armen :)

@ Caatje; Dankje ;) Was toch wel een druk dagje. Morgen tikkie meer rust inlassen want kan nu weer bijna niet lopen ...
    Hopelijk ben je nu aan het genieten van je relaxavond :)

@ Lolly; idd leuk is dat die supermarktpaketten, is wel de moeite waard :)

@ Princi; ja die wol blijft dan ook meestal lang mooi. Veel leuker, zelfgemaakt :).
    Succes met je sollicitatie, klinkt tof zeg. Hoop voor je dat het iets wordt!
    Super lief he, kleintjes die je buik insmeren. Ik laat het hier ook meestal de kindjes doen, vinden ze leuk en ik vind het heerlijk dat gefriemel aan je :)

@ Misja; het zet je idd wel even aan het denken zulke berichten. En ook dat idd alles ineens over kan zijn, hoe belangrijk het dus is om blij te zijn met alles wat je WEL hebt...
    Lekker bezig geweest vandaag dus. moeilijk stoppen he als je eenmaal bezig bent. heb ik ook hoor, best lastig.

@ Gejanne; was bijhouden is idd het beste ja. Kwam nu ff anders uit, maar geeft niet want met zulk weer is het snel droog. Heb iig al 3 machines weer weggevouwen . Vind de was juist altijd wel leuk haha.
    Geniet van alle leuke dingen en bewoekjes, groot gelijk dat je dat nu allemaal doet. Lekker relaxen.
    Hoe was het met je vriendin vanavond? Wat onwijs moeilijk zeg :(

@ Sabrina; Waarop baseert je vk dat, dat het eerder zou komen? Indalen rond jouw termijn is toch heel normaal. Vind het ook heel vreemd dat ze dat zegt. Zit jij straks blij te hopen dat het misschien wel wat eerder komt, en dan loop je straks gewoon tot 41 of 42 weken. Heel vreemd :(

@ altijdvrolijk; Fijn dat alles oke was, en heerlijk toch dat je niet bent aangekomen ;)
    Nog gelukt met klussen en gipsen?

@ Mariel; je bent er nog, gelukkig met baby in je buik :)
    Zou wel erg vroeg zijn he ;).
    Laat nog maar ff groeien, en jij genieten van je verlof!
    Raar zeg die aanvallen. idd maar beetje uitrusten en genieten vd avond nu ;)

@ Emma; Wat goed dat ze is bijgekomen! En met jou ook stilaan beter... Fijn!

@ Sahi; veel beterschap. Wel aan de bel trekken hoor, als je je zorgen gaat maken, luister naar je gevoel. Sterkte!

@ Worst; Super om te lezen dat jullie er zo van genieten!

Best veel gedaan. Boven ff schoongemaakt snel en de bedden, stukje geschilderd en veel was weggewerkt. Veel, maar niet idioot veel, en toch merk ik dat het zwaarder wordt. Heb vanavond
    aspirines genomen omdat ik niet eens meer kon opstaan vd pijn in mijn rug/ bekken. Nu gaat het wel weer.

Ik dacht vandaag; ga eens een beetje tellen hoeveel harde buiken ik op een dag heb, omdat het zoveel is de laatste week. Maar ben halverwege maar gestopt, op een normale dag als vandaag kom ik zeker boven de 40 :(. bij de minste beweging heb ik het, best irri... Verder gelukkig geen klachten. Ze zeggen ook dat je er na meerdere kindjes meer last van zult krijgen dus...

@ Lieke: Ik wil je nogmaals heel veel sterkte en kracht wensen voor morgen, ik denk aan je...

20. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen,

Siësta houden en vroeg naar bed gaan, is toch niet altijd de oplossing... Dan krijg je dat je super vroeg wakker wordt en niet meer kan slapen! ;)

Zo nog maar lekker even op de bank gaan liggen met onze Luna, wellicht doe ik toch nog wel even mijn ogen dicht.

Vandaag ben ik 36 weken zwanger! :) Blijft toch weer een mooie mijlpaal. Vanmiddag om 18h30 afspraak bij de gyn, krijgen we weer een echo, vind ik nu toch wel erg prettig!

Gisteren en vannacht voor het slapen gaan heb ik continue aan Lieke moeten denken... Ik moet bekennen dat ik er niet goed bij kan dat ze de baby nog zo lang laten zitten... Dat kan het voor de moeder toch niet gemakkelijker maken, wel?!

@Lieke: mocht je dit lezen, héél veel sterkte vandaag. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk dit voor jou moet zijn en hoop dat je genoeg steun krijgt en je je er doorheen kan slepen...

@Female: Ik heb een heerlijk relax-avondje gehad! Hoop dat jij vandaag een beetje je rust kan vinden! Met zoveel harde buiken lijkt me dat niet verkeerd om een beetje extra te nemen!

Nou, ik kruip nog ff op de bank!
    Tot later!

Liefs,
    Caroline

Deel Deze Pagina