@lolly: het weer is heerlijk!!! hier chiel net naar de psz toe gebracht, dus even klein middagje voor mezelf. maar geen zin om wat uit te voeren! haha morgen gaat hij een dagje naar de gastouder. dus misschien schuif ik gewoon klussen naar die dag toe
oh ja foto's! Die ga ik maken als ik terug ben van de VK (als ik het niet vergeet, hihi) mariel: balen van je heup, maar fijn dat je lekker hebt geslapen. lolly: het weer is heerlijk, maar ik vind het binnen prima toeven. veel plezier met je vriendinnetje vanmiddag sjoon: lekker doen waar je zin in hebt, niks plannen Zo doe ik het nu in ieder geval. heb boven al gestofzuigd, nu nog zin maken voor beneden, dan ben ik er vanaf. Ben nog niet naar de winkel geweest, moet ik maar na de VK doen denk ik (om spulletjes voor de zelfgemaakte kaartjes te halen).
Princi; haha toe aan babypraat! Nou daar komt ie.. Mason krijgt om de 4 uur een fles en slaapt snachts heerlijk tussen zn flessen in. Hij huilt amper alleen bij honger dus heel fijn! Overdag is ie nu bij elkaar ongeveer n uur wakker maar heb wel t idee dat t al meer word Kortom we hebben een rustig lief mannetje (net zn broer ) Ellenk; ook lekker rustig ventje dus, heerlijk! Altijdvrolijk; mooi kamertje!
@ Sjoon: Heerlijk zo'n middag voor jezelf!! Ik zou de klussen lekker morgenochtend doen (al ben ik net zelf aan de poets geweest ) @ Sahi: Hoe was het bij de VK? @ Anz: Wat een heerlijk ventje zo te horen!!!! Helemaal genieten dus @ Princi: Totally mee eens
Zo, gezellig dagje gehad, vriendin is weer weg, heeft hier gezellig mee-gegeten! Hun kereltje is nu bijna 12 weken, heerlijk zeg, heb er nu wel HEEL VEEL ZIN in dat de kleine bij ons geboren wordt Ik blijf nog ff lekker relaxen op de bank, maar heb geen puf/zin om op iedereen te reageren! Straks even lekker lasagne maken, nu al zin in
Dag dames, Nog steeds geen babynieuws hier!? Verwacht toch wel dat 1 van ons vandaag of morgen gaat bevallen hoor! Of wachten we allemaal tot het slecht weer gaat worden? Gejanne: Leuke dag gehad dus! Kan me voorstellen dat je er heel veel zin in hebt als je zoń kleintje ziet! Ik ook! Anz: meid wat heb jij een figuurtje! Waar heb je Mason verstopt zeg? haha Fijn dat het zoń rustig babytje is! Lekker genieten! Sahi: hoe was het bij de vk? En kom op met die fotoś ben benieuwd! Altijd vrolijk: wat een mooi kamertje! Mariel: ik heb na het slapen ook steeds last van mijn heupen, zullen de bekken wel zijn die verweken! Wel erg lastig! Misja: ik ben de slijmprop al 2 weken tyerug verloren en helaas hier ook gen resultaat, maar al dat voorwerk is hopelijk wel ergens goed voor, ben heel benieuwd of je al wat ontsluiting hebt! All: Hier vandaag nog een blokje in de stad gelopen met mijn man, en weer wat leuks voor de baby gehaald (kon het niet laten!) Verder heerlijk op terras gelunched en Mees bij de gastouder weggehaald. En nu maar weer in de rust! Want door de warmte zijn mijn handen lekker opgezwollen! Maar had het echt nog even nodig even naar de stad en in de zon, heerlijk! Verder zie ik erg op tegen de bevalling. Het is natuurlijk fijn dat we weten dat het niet zo lang meer duurt, maar dat inleiden zie ik tegenop. Ik ga maandag vragen of ze me wil strippen, misschien dat ik dan zelf nog wel begin, en anders misschien eerst alleen vliezen breken voordat ze me aan een infuus leggen!... nou ja we zien het maandag wel! Ik ga nog even wat zon opsnuiven! LIEFS
Marooz: heerlijk zeg, lekker genoten van het lekkere weer in de stad! Wel vervelend die dikke handen en voeten, heb het ook vooral in mijn vingers! Kan me voorstellen dat je wel tegen het inleiden opziet, zou prettig zijn als het uit zich zelf begint!
Gejanne: Lasagne jammie ! Marooz: Ik denk ook dat het het verweken is van het bekken, maar je stapt echt als een oud wijf je bed uit hahaha. Hoop dat het strippen helpt meis, bij mij hielp het bij Esmee wel (ik was toen al een week over tijd...) Ga voor je duimen ! Vanmiddag even lekker naar de bakker gewandeld, even gebakjes gehaald. Manlief is vandaag jarig maar viert het verder niet, maar daar horen natuurlijk wel gebakjes bij en op de terug weg een softijsje met Esmee gegeten, heerlijk ! Morgen bij vriendinnetje op de koffie, die is ook zwanger en is in december uitgerekend. Gezellig ! Nou meiden ik ga zo lekker pasta maken, fijne avond !
Mariel: gefeliciteerd met je man! Strippen hielp bij mij idd ook bij Jarno, was toen 10 dagen over tijd. Was al een keer eerder door de VK gestript, maar dat ging zo zachtjes, zat maar een beetje te friemelen en meer niet In het ZH ging het niet zo zachtaardig haha, maar dat hielp iig! En jammie, gebakjes, heb ik ook zin in
Hey Dames, @princi Hier komt wat babypraat . Onze kleine meid doet het aardig goed, wel wat last van krampjes maar daar weten papa en mama nu goed mee om te gaan. Verder slaapt ze erg goed, en vandaag voor het eerst een rondje gelopen met de kinderwagen . Ze vond het heerlijk. Ik zal zo even een foto spammen voor de dames die ik niet op hyves heb. Vandaag om 3 uur is de kraamzorg vertrokken, dus nu zijn we "zelfstandige" ouders . @altijd vrolijk mooi kamertje hoor.. @caatje beval je in Spanje standaard met ruggenprik? Of kan je erom vragen. Poeh ik heb wel gelezen maar ben echt veel weer vergeten, sorry dames. Verder hoop ik dat er snel wat dames gaan bevallen hier... Bekijk bijlage 186332
nou ben ik weer die foto's vergeten, het was even heel gek bij de VK. Mijn bloeddruk was te hoog (140/90), maar ik heb zelf nergens last van, dus vrijdag komt ze op huisbezoek om nog eens te meten en mn urine te checken op eiwitten. Ik mocht me vooral niet te druk maken, maar nu vind ik het zelf ineens wel spannend, want als het dan nog niet goed is, moet ik even langs het ziekenhuis voor controle. En als ik eerder klachten krijg moet ik natuurlijk de spoedlijn bellen. Maar vooral niet te druk maken dus, dat is alleen niet mn sterkste kant
Worst, wat een plaatje!! En al lekker een rondje gewandeld . Vindt je het ook al leuk? Ik vond het in het begin vooral hard werken (kwam ook door ziekenhuis en borstvoeding die niet wilde lukken) en kon pas toen we een ritme hadden gevonden zeggen dat ik het echt genieten vond om mamma te zijn. Wat overigens niet betekende dat niet compleet verkikkerd op Mara was . Sahi, ja moeilijk hè. Niet te druk maken en vooral rustig aan. Maar de gyn zei tegen mij dat als je niet ook hoofdpijn had, veel vocht vasthield, sterretjes of lichtflitsen zag, zij zich niet zo snel zorgen maken. ik probeer dus ook rustig aan te doen vandaag maar het wil nog niet zo lukken. Ik heb veel onrust in mijn lijf helaas. De baby is ook drukker vandaag...
als je onrustig wordt, kan je nog wel eens gaan bevallen, zei een collega van me.. haha want koeien zijn dat ook zei die... stomme vergelijking, maar goed you never know ik was ook een beetje onrustig bij Chiel...
Worst: heerlijk meisje! Vond het eerst best lastig dat de kraam weg was, je eigen ritme vinden, maar vond het wel lekker dat ik mn huis weer terug had zeg maar! En lekker gewandeld, was het ook wel heerlijk weer voor!! Sahi: best spannend voor je, hopelijk stijgt het niet verder. De VK zegt bij ons altijd dat er bij een onderdruk van 95 de alarmbellen gaan rinkelen, bij 90 wordt je sowieso doorgestuurd naar het ZH, had ik bij Jarno ook. Gelijk CTG en bloed prikken. Hier staat de lasagne in de oven, maar pfft, wat wordt het er hier warm van. Heb complete opvliegers, gisteren ook al, breekt het zweet me uit! Echt niet lekker
princi: inderdaad, dat zei ze ook tegen mij, dus dat zal wel kloppen. Maar toch let ik nu helemaal op elk pijntje... sjoon: je hebt gelijk hoor heb wel enorme nesteldrang en begin een beetje zenuwachtig te worden, maar dat is meer het idee dat als het vrijdag niet ok is, dat ik dan naar het ziekenhuis moet en dan kan het zomaar dat de kleine dus al snel komt. maar dat is allemaal als, als, als... gejanne: aangezien ze nu niet direct actie ondernam, neem ik even aan dat het wel meevalt, maar vind het toch spannend. worst: wat een heerlijk meisje heb je toch toch nog even toegegeven aan mn nesteldrang, nog even een wasje aangezet, maar is het echt klaar.
@sahi: wat een schattig kamertje, en een mooie buikfoto! ik ga dr morgen weer een maken, want is alweer een tijd geleden. wilde het gisteren of vandaag al doen, maar geen zin en vergeten.... hier is trouwens vandaag de stoep weer dicht gelegd. was volgens mijn vriend voor de glasvezel aan te leggen.