Vanmorgen bij de vk geweest. De baarmoeder komt nu ot m'n ribbenboog. Het kindje ligt met de knietjes helemaal opgetrokken. Nu weer een afspraak staan voor donderdag 6 oktober mocht dat nog nodig zijn (hoop ik niet natuurlijk) en dan gaan ze me strippen. Net nog even een buikfoto gemaakt. Die zal ik zo nog even posten.
@Sabrina: Mooie buik hoor!! Lekker rustig aan op de bank hoor! Heb hier ook net heerlijk een middagdutje gedaan met me kleine mini hondje! Heerlijk. Was ik aan toe. @Lolly: Wow jij ook een mooie buik hoor! Helaas is die buik nog steeds zo! Maar je moet maar denken dat binnen nu en twee weken je kindje er echt is! @Gold: Super dat je bloeddruk ok was!! Wel fijn idee dat ze mogelijk volgende week al komt. Raar he die magische datum! Hier is het dinsdag zover!! Maarja...... hoop dat de kleine man zich deze week nog meld! Verder hier weinig te melden. Begin steedse meer tegen de dagen op te zien. Hou vandaag ook echt veel vocht vast. Maar goed. Het is ook niet normaal warm voor de tijd van het jaar! Van mij mag die herfst beginnen!
Ik ga me zo klaarmaken voor m'n vk-bezoekje, maar ik wilde even reageren op de buikfoto's, mooi hoor!!!! Lolly, gefeliciteerd met je 40 weken!! Ik wilde niet achterblijven, dus hierbij ook nog even een buikfoto van mij (let niet op het ijsje in m'n hand ): Bekijk bijlage 186538
ik wil even snel laten weten dat dinsdagmiddag om 13.24 uur onze mooie zoon Bart is geboren! De bevalling is om 9.30 uur ingeleid en kwam rond 11.15 uur op gang maar werd om 11.40 uur (4 cm) zo heftig dat toen de ruggenprik een half uur later werd gezet ik al volledige ontsluiting had. Om het voor mij zo makkelijk mogelijk te maken is het persen zo lang mogelijk uitgesteld. Met een paar keer persen was hij er toen. Kortom het was een korte maar heftige bevalling waarin ik toch veel pijn heb gehad, maar daardoor niet kon nadenken. De schade is ook niet gering: bijna tot anus ingescheurd, dus het herstel zal nog wel even duren. Dit natuurlijk extra moeilijk als je geen kindje in je handen hebt. Bart zag er overigens puntgaaf uit, waarschijnlijk is er niets mis met hem. De dokteren vinden het ook zeer frustrerend dat hier waarschijnlijk geen verklaring voor komt. Zaterdag wordt Bart in hele kleine kring begraven en dan zal het voor mij erg moeilijk worden: nog 14 weken verlof zonder baby! Mijn vriend en ik zijn gelukkig redelijk positief ingesteld en kijken veel naar de toekomst. We moeten verder voor onze dochter Maud en ook voor ons zelf. We gaan er het beste van maken. Maar dit zullen we altijd met onz meedragen...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Bart, maar tevens gecondoleerd met het enorme verlies. Wat een heftige bevalling! Ik hoop dan ook, met heel mijn hart, dat het fysieke herstel voorspoedig zal verlopen. Mentaal zal het een lang proces zijn, maar ik wens jullie alle kracht toe om dit samen te dragen. En wat moet het moeilijk zijn om nu niet te kunnen zorgen voor jullie kleine man.....(de tranen biggelen me over de wangen). Maar jullie klinken als een krachtig gezin en zullen dit verlies met positiviteit dragen. Ik wens jullie heel veel sterkte voor aankomende zaterdag, maar ook alle dagen erna. Hele dikke knuffel!
Een hele dikke knuffel voor jou Lieke en voor de mensen om je heen. Verder sluit ik me helemaal aan bij de woorden van Suuszwanger, zij heeft het zo mooi verwoord allemaal. *kippenvel*
Lieke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bart. Helaas moet ik jullie ook condoleren. Het blijft zo oneerlijk. Ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen in de aankomende zware periode.
Lieke: gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Bart. Je praat met heel veel liefde over hem, zo mooi! Gecondoleerd met jullie verlies, jeetje wat heftig zeg. Ik heb er geen woorden voor! Sterkte voor jou en je hele familie!
@lieke gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon bart. Maar ook gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd. En vooral zaterdag zal geen makkelijke dag zijn. Tranen rollen over mijn wangen bah wat verschrikkelijk. Gr sabrina
Ik had een hele lijst reacties klaar voor jullie meiden tot ik het bericht las van Lieke.... Lieve Lieke, woorden schieten te kort... Ik hoop dat je snel herstelt van deze heftige bevallig... Ik wens jou, je vriend en Maud alle sterkte van de wereld aankomende zaterdag... Ik zal hier een kaarsje voor Bart branden... Hele dikke knuffel en nogmaals heel veel sterkte....
Lieke, ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen om het verlies van jullie zoontje Bart te dragen! Ook als het zaterdag een moeilijke dag zal zijn! Sterkte ook met het lichamelijke herstel!
Lieke, Er zijn er al een aantal me voorgegaan! Maar ik wil je ook heel veel sterkte, kracht toewensen met dit onmenselijke verlies!! Sterkte ook zaterdag als het een moeilijke dag zal worden. Maar ik geloof vast dat Bart een heel mooi plekje in jullie hart zal krijgen!!
Lieke, vriend en Maud: Gefeliciteerd met de geboorte van Bart. Ook vanaf mijn kant heel veel sterkte toegewenst in de komende heftige periode. Al zo'n groot gemis en verdriet omdat je niet voor jullie kleine man mag zorgen en dan ook nog lichamelijk moeten herstellen.. Woorden scheiten echt tekort.
Wow Lieke... Wat lief dat je hier even je berichtje gepost hebt... Ook ik wil je graag feliciteren met de geboorte van jullie prachtige zoon Bart en tegelijkertijd condoleren met het ongelooflijke grote verlies van zijn overlijden. Ik wil jou, je lief en jullie dochter veel sterkte wensen voor aanstaande zaterdag, voor de toekomst en het dragen van dit gemis en uiteraard ook veel sterkte met je herstel. Mooi dat jullie zo positief naar de toekomst kijken. Dat zal niet gemakkelijk zijn. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie binnenkort een nieuw lichtpuntje in jullie leven zullen vinden. @all: ik ben een beetje op nu, lekker gewerkt vandaag, maar 5,5 uur is toch wat lang. Was eigenlijk niet gepland, maar een collega'tje had gevraagd of ik haar ochtenduren kon overnemen (anders was ik later begonnen). Ik ga vanmiddag dus niet zwemmen, maar lekker op de bank relaxen en bijkomen. Morgen heerlijk vrij, dus gaat helemaal goed komen met me! Ik let goed op mezelf hoor, daar ben ik altijd goed in geweest. Lief dat jullie me daar allemaal zo op wijzen! Veel liefs, Caroline
@Lieke: ook vanaf mijn kant gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Bart. tegelijkertijd ook gecondoleerd en veel sterkte gewenst voor jullie allen. wat een enorm verlies dragen jullie mee. verder sluit ik me aan bij woorden van de andere meiden die het zo mooi kunnen schrijven. nogmaals veel sterkte en kracht toegewenst
Lieve Lieke, vriend en Maud, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Bart en tegelijkertijd gecondoleerd met jullie verlies!! Héél veel sterkte zaterdag en de aankomende periode. Wat zijn jullie sterk en positief over de toekomst! Nogmaals veel kracht toegewenst. Heel veel liefs en een dikke knuffel.