Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    mooie buik sjoon!

Ik kom net van de vk: bloeddruk 125/60, baby ligt bibi en alles gaat nog prima. Gewoon volgende week weer terug op controle. We wachten af...

2. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Lieke Liekeman en Maud,
    Gefeliciteerd met jullie mooie Bart en gecondoleerd met het verlies. Jullie klinken erg sterk en ik hoop dat jullie samen een mooie manier vinden om met het verlies om te gaan.
    Ik hoop ook dat je snel zult herstellen van de bevalling!

Verder heb ik de ochtend in het ziekenhuis doorgebracht. Ik verloor gistermiddag wat vocht en gisteravond weer. Toen dat vannacht weer was dacht ik, zou het vruchtwater zijn en dus heb ik vanmorgen gebeld. De baby was gister ook erg druk en vannacht heeft ie een rib gekneusd of zo. Had ik ook nog niet eerder meegemaakt Het vruchtwater was steeds heel weinig maar ik moest toch meteen komen. En dus twee stadjes verderop. Wat een onderneming zeg, als je man dus nog geen rijbewijs heeft. Het bleek ook geen vruchtwater te zijn en dat dacht ook wel. Ze hebben een CTG gemaakt en met de baby was alles goed en de bloeddruk was weer mooi laag. Temp was voor mij dan aan de hoge kant maar verder niets bijzonders.
    Raar hoe zo'n ziekenhuis alles meteen overneemt. Ik ben dan altijd zo verbouwereerd dat ik vergeet op mij strepen te gaan staan. Nou ja we hebben een goeie generale gehad voor als de bevalling echt begint.

Mijn knie doet ook al zeer en mijn enkel ook dus ik voel me erg krukkig. Niets aan.

We wachten maar weer verder.

Wat een mooie buiken trouwens. En Sahi, leuke gordijntjes :).
    Sjoon, fijn dat de foto ook op facebook hebt gezet, weet tenminste weer zeker welke naam er bij je hoort...haha!

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ow meiden, wat vliegt de tijd voorbij, terwijl ik niks aan het doen ben. Dat had ik niet verwacht.
    Vanmiddag ineens dikke voeten, heel vervelend en nooit gehad, dus toch de VK maar even gevraagd, ze wil het toch nog even aankijken, omdat het vandaag zo warm was. Als ik maar geen hoofdpijn of buikpijn krijg en ze probeert hier echt om 9 uur te zijn morgen (en dus niet na alle bezoekjes). Ze snapt dat ik het allemaal een beetje spannend vind, maar ik moet toch echt proberen mn gemak te houden, voeten omhoog en met een boekje op de bank.
    Nou dat heb ik dus gedaan en ineens is het al 7 uur geweest!

Auto is wel goedgekeurd, dus dat is erg fijn :D Er zijn genoeg kleertjes gewassen voor een paar dagen, dus ik ga echt proberen niks te doen. Is niet makkelijk zeg!

Princi: wat een schrik zeg, ochtendje ziekenhuis! Goede generale, dat dan weer wel!
    Sjoon: mooie buik!

Merk wel dat het verhaal van Lieke me aangrijpt zeg, meis wat vind ik het vreselijk voor jullie!

4. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik heb wel alles gelezen, maar ik kan gewoon niet meer reageren na het bericht van Lieke!

Lieve Lieke
    Ondanks alles wil ik jullie toch feliciteren met de geboorte van kleine Bart en tegelijkertijd ook condoleren met dit grote verlies..
    Hoop dat jullie dit toch een plekje kan geven...

Heel veel sterkte...

5. Female

Female Niet meer actief

@ Lieke; Wat fijn dat je iets hebt laten horen.
    Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Bart. En heel dubbel; ook gecondoleerd.
    Wat klink je sterk! Maar wat moet het moeilijk zijn, zeker omdat je geen oorzaak weet...
    Het is zo oneerlijk en verdrietig.
    Ik wil jullie en je dochtertje heel erg veel sterkte en alle goeds wensen!

6. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Lieke en familie, meer dan de andere dames reeds hebben geschreven kan ik niet. Ook hier brand een kaarsje voor jullie, ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe

Princi, meer dan wachten kun je inderdaad niet, ik hoop dat je knie+enkel weer snel beter voelen.....
    Sahi, niets doen is inderdaad soms erg moeilijk, als je goede momenten hebt betrap je jezelf toch al snel op meer doen dan je mag... Herkenbaar.

Ik ga verder naar House kijken met mijn dikke voetjes omhoog,

Fijne avond allemaal.

7. Female

Female Niet meer actief

Wat zijn er veel op controle geweest vandaag!! Fijn dat alles weer goed was bij iedereen!!

En wat een mooie buiken weer zeg!! (Sabrina, Sjoon, Tina en Lolly)

@ Princi; goed dat je gegaan bent!! Beter 10 x teveel dan 1 x te weinig. Spannend allemaal he... Ik hoop voor je dat het snel begint! Geniet nog maar lekker even van de rust!

@ Misja; moet ff denken, maar dat was jij toch, die een beetje in een dip zat? Omdat je familie zover weg woont?
    Is ook best lastig, ik heb het ook. Mijn familie woont op 200 km afstand en de laatste 2 weken ga ik niet meer naar ze toe, maar blijf ik echt rond huis (ziekenhuis). Zou niet fijn zijn mocht het beginnen en je zit zover weg. De vorige 2 keer heb ik dat ook zo gedaan.
    Maar ik snap je dus wel goed, het is vooral het gevoel dat je niet echt weg kunt, een beetje 'vast zit'.
    Tis dus idd even vervelend, maar geloof me, straks ga je er dubbel van genieten dat alles weer 'normaal' is. Dat je weer jezelf bent, lekker naar je familie, en dan mét zo'n klein prutske! :)
    Sterkte iig, kom maar af en toe ff klagen hier :)

@ Caatje; Geniet van je vrije dag morgen, lekker bijkomen!!

@ Sahi; Zalig, de auto door de keuring! Mag ook wel even, na al die pech ;).
    Doe maar wel nog even goed rustig aan he, goed uitzieken nog even!

Vandaag erg druk geweest. Gras gemaaid (niet zo handig, maar ging goed. Moest echt gebeuren want mijn man komt er ECHT niet aan toe en het was zo lang. ). Badkamer en wc gedaan, overblijfmoeder geweest op school. Koken, kids onder de douche etc. etc.

Morgen compenseer ik met een relaxter dagje. Laatste dingen in de ZH tas doen. Weekboodschapjes...
    Mss nog ff geboortekaartjes knutselen...

Cadeaumand voor de kindjes is ook klaar :). Heb een mand gemaakt met allemaal kleine cadeautjes voor Kynan en Celeste. Zodra de baby geboren is mogen ze elke dag 1 cadeautje uitpakken... :

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lolly en sjoon en sabrina en sahi mooie buikenfoto's :). Daar zit jullie baby gewoon in hihi :p.

@misja vervelend dat je je verveelt, ik had dat op het einde ook en mijn familie/vrienden wonen ook allemaal ver weg ( bewust voor gekozen :) ), hopelijk komt je kleintje onverwachts snel, kan je lekker genieten.

@tina lekkere ijsco hoor haha, en wat een mooie buik ook al.

@lieke, speciaal voor jullie een warme knuffel voor de geboorte van Bart. Ik wil je heel veel sterkte wensen samen met familie om dit alles te kunnen verwerken.

@female erg leuk de cadeaumand voor Kynan en Celeste. Ik houd het in mijn achterhoofd mocht er ooit ( heel ver in de toekomst ) nog een 2e komen ;)

@all hier een rustige dag gehad, wijkverpleegkundige van het consultatiebureau is op visite gekomen *geen idee of dat normaal is* en de buren zijn gezellig op de koffie geweest.

9. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Female: Wat lief dat je zo op me verhaal reageert! Valt idd niet altijd mee. Maar zit best veel alleen en manlief is ook veel werken, dus soms komen de muren echt op me af!! Voel me dan soms best eenzaam. Maar ja, binnen max 2,5 week is als het goed is de kleine er en kan hopelijk het genieten gaan beginnen.
    @Worst: Hier is die keuze niet bewust. Had best graag wat dichter bij me fam willen wonen. Maar de huizen zijn daar duur en huur is bijna niet te krijgen en manlief heeft hier zijn werk. Alhoewel je zijn baan overal kan doen. Maar hij verdient het meest! Maar ja.... valt soms niet mee en kijk echt naar de kleine uit. Maar volgens mij vind die het nog heerlijk. Nog 5 dagen en dan ben ik uitgerekend.

10. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Ook hier de familie ver weg... Heb natuurlijk bewust gekozen om in Spanje te gaan wonen, maar heb dat absoluut niet gedaan om van mijn familie weg te zijn... Heb natuurlijk wel veel telefonisch contact en per email, maar dat is toch niet hetzelfde!

Kijk dus ook ontzettend uit naar 23 oktober, want dan komt mijn vader hier naartoe! Hij komt 2,5 week, samen met zijn vriendin. Vanwege zijn zuurstof is het lastiger om voor langer te komen. Wordt nu de eerste keer dat hij daarmee gaat vliegen en dat is dus best spannend.

Vind het ook erg spannend qua datum, hoop echt dat hij de kleine wel gaat zien. Het mooiste lijkt me als hij er ook is als ik ga bevallen. Duimen dus...

Mijn peetouders komen begin november. Vind ik ook erg leuk. En mijn oom en tante die in Marbella wonen, zullen zéker ook op bezoek komen. Toch heel fijn om, al is het maar voor een korte tijd, wat van "mijn mensen" om me heen te hebben!

@Misja: misschien helpt het om toch wat te gaan doen. Ik heb echt veel aan het zwemmen. Het is een super goede beweging voor de bevalling én je leert zo ook nog eens wat andere vrouwen in je omgeving kennen die zwanger zijn. Je bent natuurlijk wel al heel erg op het eind van je zwangerschap, maar misschien is zoiets toch heel leuk!

Liefs,
    Caroline

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meiden ff snel

hier alles ok .. lees soms mee maar reageren is nog ff te veel werk
    lisa doet het steeds beter .. en ik begin rustig aan ook op te knappen ! het weer werkt natuurlijk ook mee

lieke ik kwam eigenlijk kijken of er idd al nieuws was
    van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon bart .. zo te lezen hebben we een ongeveer hetzelfde bevalling gehad maar heb je nu ook je prachtige zoon bart gezien en gevoeld
    meis ik vind het zo verschrikkelijk dat je zonder je kindje naar huis hebt gemoeten .. sjeeeees meid mijn hart breekt in 1000 stukken .. gecondoleerd met jullie onmenselijk verdriet ... en heel veel sterkte zaterdag bij de begraafnis van jullie zoon ..
    ik hoop dat je kracht kan putten uit je dochter maud en je partner ..
    vanuit deze kant een super dikke knuffel .. en heel veel sterkte .. in gedachten zal ik bij jullie zijn

12. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen!

Pfff, wat is 6 uur toch een rottijd om wakker te worden. Het is namelijk het tijdstip dat ik soms voor werk sowieso op moet staan, maar vandaag was dat dus totaal niet nodig! :$

Heb nu ook echt het gevoel dat ik eigenlijk niet genoeg geslapen heb, maar voel me gewoon helemaal wakker. Aaarrrggghhh frustrerend! :x :)

Nou ja, zo toch nog maar even op de bank gaan liggen en kijken of ik nog een beetje kan rusten... ;)

Fijne vrijdag vast gewenst iedereen!

Liefs,
    Caroline

13. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Helaas, het zat er niet meer in vanmorgen. Maar ja, voel me op zich wakker genoeg en heb gelukkig een relaxte dag voor de boeg! ;) :D

Liefs,
    Caroline

14. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Goedemorgen meiden,

Nou om half 5 wakker geworden van een erg pijnlijke harde buik. En ik herkende het gevoel meteen! Alleen dan keer 10 zeg maar....

Heb om 6 uur manlief en Mees naar beneden gestuurd in de hoop dat het erger zou worden, en de regelmaat nam toe maar de intensiteit niet...

Toch ook weer een deel van de slijmprop verloren (wat lijkt dat toch gewoon op snot zeg ;)) Maar tot nu toe worden ze niet veel heftiger....
    Ze zijn er nog wel maar niet dat ik denk... AUW! Meer ongemakkelijk...

Ben inmiddels toch ook maar naar beneden gegaan.... en nu zien we wel weer wat de dag brengt.
    Ik had echt even hele goede hoop, maar ja...

Ik meld me straks nog wel even!

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedemorgen meiden

@marooz ow hoop dat het doorzet voor je meid. en dat je kan genieten van je kleine meissie. hou je me op de hoogte vandaag heb me telefoon de hele dag bij me.

@caatjem je werkt ook nog erg veel hoor. pff dat je het vol houdt vind het heel knap van je.
    en als het daar net zo warm is als hier op het moment dan neem ik me petje af voor je.

blegh wat is het heerlijk weer maar ik kan er op het moment niet tegen.
    zit alle dagen binnen als ik ff buiten ben geweest dan denk ik gelijk gatverdamme.

vandaag de zolder inruimen manlief heeft gister alles neergezet dus alleen ff een kwestie van opruimen en poetsen meer niet.
    naomy is na het kdv dus kan lekker rustig aan doen vandaag.

fijne dag meiden

16. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Marooz: Zet 'm op!!! Hoop dat het goed doorzet en jullie vandaag nog de beeb in handen hebben :D

@ Caatje: Heerlijk om in ieder geval wat familie te hebben die over komt ;) Dat zal echt genieten zijn!!

@ Emma: Fijn dat alles goed gaat meis! En dat het opknappen ook goed gaat :)

Hier lekker geslapen, wel beetje stijf wakker, maar dat komt goed...
    Ook van mij nog even een buikfoto spammen, hij is van woensdag, dus precies 36 wk zwanger :D

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @caatje balen dat je je slaap niet meer hebt kunnen pakken, hier ook om 6 uur wakker hoor :).

@marooz spannend hoor, hopelijk zet het door, ik kom straks nog even lezen hoe het gaat met je.

@sabrina veel plezier met inruimen en poetsen van de zolder.

@karine mooie buikfoto :).

Hier vannacht redelijk goed geslapen, onze kleine meid slaapt nu heerlijk en vriendlief maar lekker laten liggen vannacht en vanmorgen. Die ga ik dus dadelijk lekker uit zijn bedje halen samen met zijn dochter.

Vandaag komt de verloskundige nog een keer op bezoek en verder lekker geen plannen of visite.

18. Female

Female Niet meer actief

Goodmorning...

@ Worst; dankje. Zo worden ze iig niet vergeten (ben ik sowieso niet bang voor hoor :)) en is het voor hen ook een mini-feestje...
    En ik vind zulke dingetjes gewoon leuk om te doen...
    Lekker dat alles zo goed gaat daar. Hoeveel weegt jullie pruts inmiddels?

@ Misja; hier ook vaak alleen (nou ja, ik heb er natuurlijk al 2 ;), maar 's avonds vooral). Ben er wel aan gewend maar kan me je nu wel voorstellen.
    Alles is waarschijnlijk ook al af en dan zit je echt te wachten. Mss iets leuks doen? ff lekker winkelen in je eentje en ergens een broodje eten tussendoor oid? Leuke dvd huren? Tutavondje? Geniet er nog maar ff van ;)

@ Caatje; Telefoon etc. is idd niet hetzelfde als zien, maar ben wel heel blij dat het bestaat ;). Wat leuk dat je vader zo lang komt. Vast een grote kans dat ie de kleine zal zien, gezien de planning.
    Hoelang laten ze je max. overtijd gaan bij jullie? (hier 10 dagen, mss bij jullie ook iets korter dan 2 weken??)

@ Emma; fijn at het goed gaat, en je steeds weer wat opknapt!

@ Maroozx; spannend! Ben benieuwd!

@ Karine; mooie dikke buik al! :)

PS VANDAAG 37 WEKEN YES!!
    Echt een mijlpaal gevoel (ookal ga ik niet thuis bevallen. Is echt een soort magische grens vind ik, 37 weken :D

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Marooz, wat spannend!! Ik hoop dat het toch nog door wil zetten!

Caatje, geniet van je relaxdagje!

Worst, klinkt helemaal lekker kraamtijd-erig bij jou. Ik krijg er helemaal zin in.

Na het het ziekenhuisbezoek van gisteren en alle extra pijntjes, ben ik er nu wel helemaal aan toe om te bevallen geloof ik...maar ja...nog twee weken geduld denk ik zo!

20. Female

Female Niet meer actief

@ Princi; kan ik me voorstellen! Op een gegeven moment wordt je zo ongeduldig/ nieuwsgierig :)

Deel Deze Pagina