hahhaha ik lees nu eigenlijk pas hoe stom het klinkt de zolder opruimen! hahahah normaal is het een wegzet hok(hier ook wel) en een grote troep op zolder. @karine mooie buik meid! @worstenbrood top dat je zo goed geslapen hebt. ik heb je uitgenodigd op hyves. komt de kleine meid vaak snachts of valt het mee? hier kwam bij naomy ook het consultatie buro langs voor een intake blijkt dat dat normaal is omdat ze ook willen weten hoe de thuis situatie is. @female yeehaa 37weken topper meid! @princi nou schiet op ga bevallen meid!
@marooz: spannend hoor! hopelijk zet er vandaag toch iets door! @sabrina: veel plezier (?) met de zolder opruimen @worst: lekker hoor, even een dag helemaal voor jullie 3-en! @karine: mooie buik! @female: JEUHJ!!! 37 weken! @hier, ik denk dat ik zometeen maar naar de markt ga ipv morgen... chiel is nu naar de psz, en anders moet ik morgen hem, en de tassen bij houden... dan denk ik dat het makkelijker is om dat alleen te doen. morgen gaat vriendje ook naar een monteursuitje en blijft daar overnachten (is gelukkig niet heel ver weg dit keer!) dus denk dat ik maar naar mijn ouders in brabant cross.... heb geen zin om de hele dag thuis te zitten!
@ Female: Jeejjjj, 37 weken!!! En wat ontzettend leuk om de kids elke dag een cadeautje te geven als de baby er is! Mag ik vragen wat voor dingetjes je erin hebt gedaan??
@ Sjoon; groot gelijk, ik vind het ook altijd heerlijk om de boodschapjes in mn uppie te doen . Lekker relaxed. Als je je zoontje toch meeneemt zou ik gewoon een buggy meenemen, kun je mooi alle zooi aan hangen . Veel plezier bij je ouders! @ Karine; dankje! Echt maar kleine cadeautjes, een leesboek, pyama, iets te knutselen, speelgoedje, snoepjes, etc. Zometeen de weekboodschappen doen. De kids zijn vrij (extra verlofdag school) dus lekker met 2 kids naar 3 verschillende supermarkten. Ben ik wel ff mee bezig, wel een paar uur . We maken er wel wat gezelligs van!
ik wil voor naomy ook een kadootje doen voor als de kleine man geboren is. zo van heeft broertje voor je meegenomen. wat kan ik geven heeft iemand tips? @female succes met de boodschappen. @sjoon veel plezier op de markt.
goedemorgen meiden hier goed geslapen ! tim is gezellig naar opa en oma en lisa slaapt en man moest van mij eens lekker blijven liggen .. ik ben aan het prullen meiden wat doen we mbt dit topic blijven we allemaal bij elkaar of is er al een topic waar we verder kletsen na de geboorte van de kids .. zo werkt het geloof ik nl wel .. heb je wel ff dubbel ennnnnnnnnn natuurlijk ook oktober2012 mama's he !! wat een prachtige buikfoto's !! oh ik mis het gekriebel in mijn buik zo erg de buik zit er nog haha maar dat heeft tijd nodig worst ff vraagje hoeveel voedingen krijgt Fae nu ? wij zitten nog op 7 maar ik wil naar 6 nu drinkt ze soms 90 en soms 50 .. heb het idee dat de voedingen te snel op elkaar komen de vk belt straks nog ff maar ben nieuwschierig !! oh meiden ik lees allerlei klachten en kwaaltjes .. hou vol he meiden !! nog mar even en dan is het genieten geblazen
hihihihi ja, ik had wel verwacht dat ik niet de enige zou zijn die vroeg wakker was... Bij voorbaat excuses voor 't volgende, is niet echt interessant, maar moet 't ff van me afschrijven... Vanmorgen toen ik mijn lief naar z'n werk ging brengen een niet zo leuk pakketje in op onze parkeerplek in de garage gevonden (wij hebben een ondergrondse parking voor de hele urbanisatie, met eigen parkeerplaatsen aan huis): EEN HONDENDROL! :x Ik snap dat niet hè?! Ten eerste dát men de hond in de garage uitlaat en er niet lekker mee naar buiten gaat en ten tweede dat als het dan in de garage gebeurt, dat het niet opgeruimd wordt. :x Echt schandalig!!! :x Toen ik thuis kwam dus gelijk naar de portier geweest (hebben we 24 uur per dag, echt super luxe hahaha) en gevraagd of ze niet een bericht kunnen ophangen in de garage dat het geen uitlaatzone is! Boven in het parkje dat bij onze urbanisatie hoort hebben ze dat in het gras namelijk ook al geplaatst. Portier gaat dat doen, maar zei gelijk al dat het waarschijnlijk niet veel uit zal halen. Andere buren hebben een goede oplossing gevonden: namelijk vergif strooien, dat zodra een hond het ruikt hij geen zin heeft om daarheen te gaan. Maar ja, dat is voor ons geen optie, ik zou niet willen dat onze Luna dat per ongeluk binnenkrijgt... Grrrrr, weet je, ben er niet eens echt pissig over, maar het kan er bij mij gewoon niet in dat je zoiets laat gebeuren! Wat onverantwoordelijk! Arm hondje denk ik dan ook, komt nooit verder buiten dan de garage... Sorry, moest ik ff van me afschrijven hoor hahaha. WEL HEEL LEUK NIEUWS DAARNA, want toen ik bij de portier stond, kwam er een bezorger met... EEN PAKKET VOOR MIJ!!! JAAAAAAAAH @MISJA, de boxkleden + vulling + luieretui zijn aangekomen!!! Ze zijn echt prachtig (ook nog behoorlijk goed gestreken aangekomen trouwens! ) Dit weekend gaan we de box opzetten en dan laat ik gelijk weten (en in foto's zien) hoe het staat! Hihihi, uiteindelijk toch heel happy deze ochtend! Afgezien van die stomme hondendrol... @Female: tof 37 weken! Gefeliciteerd! @karine: Mooie buikfoto! Enne... Jaaaah, is echt super fijn dat er familie overkomt voor de geboorte van onze kleine! Nou, ik ga ff ontbijten en dan lekker om 10:45 uur zwemmen! Liefs, Caroline
Haaaai Female...ja en op een bepaalde manier moet je het ook echt wel zat zijn om te bevallen zo lijkt het hè... En onze buggy hangt buiten zijn voegen van alle boodschappen enzo die er aan hangen...haha. Sabrina, sgoed ik zal eens even opschieten en gaan bevallen . O en over de zolder...ik vond 35 weken zwanger op je knieen laminaat leggen ook al best spectaculair klinken wat dat aangaat . Caatje, kijk daar zou ik nou ook wel kwaad om worden, om zo'n hondendrol! Oh en nee we gaan allemaal bij elkaar blijven hoor en dan dadelijk verder bij de mamma's toch? Leuk die mammapraat nu al hier. Ik hou er van en het geeft me wat perspectief....dus als het aan mij ligt. Gold, hoe is het vandaag? Bijzonder, met jou?? Verder weet ik het weer eens niet meer!
Goedenmorgen Allemaal, Hier wel lekker geslapen, behalve dat ik af en toe wakker werd omdat ik het zo warm had! Van mij hoeft die warmte ook even niet meer hoor!! Morgen is het oktober en dan is het gewoon nog 25 graden!!! @Caatje: Super dat ze al aangekomen zijn!!! Dat is echt snel gegaan. Kon het pakketje na dinsdag ook niet meer volgen. En ben blij dat je ze mooi vind!!! Gelukkig dat ze niet al te gekreukeld zijn!! haha heb ik het strijken niet helemaal voor niks gedaan! @Female: Ik probeer ook wel leuke dingen te doen hoor, maar dat kan ook niet altijd he! Succes met de weekboodschappen! Ga ik vanmiddag ook doen, maar ga je echt naar drie supermarkten? @Worst: Heerlijk dat zo goed gaat met jullie kleine! Als ik jullie verhalen lees dan heb ik er zo zin in!!! @Sjoon: Lekker vandaag naar de markt gaan, en morgen naar je ouders! Ook leuk toch en dan ziet chiel gelijk zijn opa en oma nog even! Geniet ervan!! @Sabrina:Heb ook echt last van de warmte hoor. Begin toch wel behoorlijk vocht vast te houden. Durf bijna niet meer op de weegschaal te gaan staan! haha. Voordeel dat het vocht wel bijna gelijk na de bevalling weg is!! @Marooz: Spannend joh!!! Hoop echt voor je dat het door gaat zetten!! afwachten maar, lekker dicht bij huis blijven!! Zo ik heb vandaag wel een aardig gevuld dagje. Heb al wel 6 weken niet gewerkt maar ga zo toch even naar het teamoverleg. Even iedereen weer zien en er even uit! Postvakje leegmaken en vanmiddag met manlief boodschapjes doen! Dus vandaag wel lekker dagje!! Iedereen fijne dag!!
@hier al weer terug van de markt! heerlijk om zo vroeg te gaan, doen we op zaterdags ook meestal als we gaan. (anders is het zo druk! haha) enne chiel in de buggy gaat hier niet meer lukken, hij loopt zo graag! leuk idee, die kadootjes voor de kids na de geboorte! een collega's zei een paar weken geleden al tegen me dat ze voor haar oudste dochter toendertijd ook een kadootje had gekocht, en dus gezegt: kijk wat de baby voor jou heeft mee gebracht! een heel goed idee, maar ik zou het gewoon bij iets kleins houden... een barbiepopje, of een autootje, net waar ze leuk mee spelen!
@caatje: oja, die hondendrollen, zo irritant! hier is een grasveldje voor kinderen te spelen, en een meter of 30 verderop een veldje voor de hondjes uit te laten.... denk maar niet dat ze daar poepen, maar gewoon op het speelveldje voor de kinderen. wij hebben dan geen hond, maar ergeren ons daar wel enorm aan! aangezien er veel kinderen in deze buurt wonen
zit te wachten op de VK, ze zou 9 uur half 10 komen en bellen als het veel later werd... Nou ja, we weten hoe het gaat en ik kan dus echt niks doen tot die tijd worst: die huisbezoeken zijn normaal, is me gisteren verteld. female: wat leuk, die kado's voor je kids! caatje: zou gek zijn als je vader de baby niet kan zien, je bent de 25e uitgerekend en hij komt de 23e voor 2,5 week, moet goedkomen! snap je frustratie wel hoor, en ook zielig voor t hondje! nu lekker zwemmen! marooz: spannend! sabrina: lekker een rustig dagje! o ik vond de zolder opruimen helemaal niet zo gek, maar ik doe zelf ook rare dingen... karine: mooie buik! emma: fijn dat het nu zo goed gaat met lisa sjoon: leuk toch, nog een uitje, als je je goed voelt. misja: leuk, even langs je werk. Ik heb er nog niet over nagedacht hoe ik het contact ga houden, na het weekend eens even kijken... nou zit nog steeds te wachten, twijfel of ik zal bellen, want ze heeft het vast druk... Voel me zo'n lastpak
@female, 37 weken gefeliciteerd . Veel succes met de boodschappen enne ik weet niet hoeveel ze nu weegt, in ieder geval zit ze wel op haar geboortegewicht, we gaan wel even maandag naar het inloopspreekuur van consultatiebureau om te kijken. Gaan we meteen weer wegen. @princi, hier is het lekker rustig aan, baby doet het echt heerlijk, slapen, huilen, schone luiers en eten en heel veel kroelen, haha. Beter hadden we het niet kunnen treffen. Vriendje gaat zo lekker tosti's maken. Ik hoop dat jullie baby ook snel komt. @sabrina de kleine komt eigenlijk zo rond en om de 3 uur. In de nacht kan ze soms wel wat langer doorslapen maar vannacht was het half 4 en half 7. Ik geef ze dan gewoon de fles en dan slaapt ze weer lekker verder. Ik zal je uitnodiging even accepteren op hyves. @sjoon lekker hoor de markt op, dat ga ik in mijn verlof ook lekker doen. Ik woon hier al een jaar en de (mini)markt nog nooit gezien haha.. @emma Fae zit op 8 voedingen van 80cc, die drinkt ze niet allemaal op soms dus 80cc en soms 45cc. Ik houd gewoon die rekensom aan gewicht x 150 = aantal cc per dag. Als ze daarboven zit is het goed. Zodra ik merk dat ze meer nodig heeft/wil gaan we over op 90. Wanneer wij over gaan op 7 flessen?? Het is me verteld maar ik ga het dus ook nog maar even navragen maandag op consultatiebureau/mijn verlos komt ook zo maar ik heb het idee dat die meer weet van borstvoeding dan flesvoeding. @caatje hier gaat ook steeds een hond in de tuin zitten. Elke keer wil ik die drol dus op straat gooien met een bord in de tuin maar vind het aso tegenover de buren. Gif wil vriend hier ook niet. Ik heb wel een babyfoon die kan opnemen dus ik denk dat ik gewoon is een bordje zichtbaar ophang dat er gefilmd word in de tuin ( mijn tuin ) en dan is die babyfoon een dagje laten opnemen. Weet ik ten minste welke eigenaar van de hond zo hondsbrutaal is om zijn beest overal te laten poepen. Ik word dus ook gewoon weer heel erg boos als ik er aan denk haha. @Oktobermama's het zou wel leuk zijn als we bij elkaar blijven toch ? Misschien nu al een topic daar aanmaken ? Of is die er al, want dan hem ik het gemist.
hey worst maar dan heb je toch veel te veel voeding nu ?? met 6 van 80 komt lisa er ook volgens de berekening .. hmmm vk heeft nog niet gebeld ... wacht het nog ff af dan maar !! maar 8 voedingen is veel meis ... hier heeft ze er nog niet meer dan 7 gehad ... het is ook wat je kindje wil natuurlijk !! maar lisa komt er ook gewoon niet om en dan wil ze dus ook eigenlijk niet en ligt ze weer te slapen met een volle fles in haar mond .. ohhhhhhhhhhh ik heb nog geen foto laten zien he !! Bekijk bijlage 186734 mijn poeppie !!!! ja meiden .. ze is prachtig en 100% net haar broer ..
emma: wat een heerlijke foto! vind de babypraat echt super, bij mij zijn de voorbereiden ook wel zo goed als klaar, dus ben er helemaal klaar voor! toch maar even de VK gebeld, is ze van plan om in de rusttijd van de kraamvrouwen te komen. Dat is niet wat ze gisteren zei, maar ik wil ook niet zeuren, dus ik wacht maar tot een uur of 1/half2...
oooh emma! wat schattig! en dan de handjes ook in elkaar gevouwen! @sahi: balen dat ze wat afspreken en dan niet nakomen...
@emma een hele mooie foto, en ja die voeding ze gaat ook over de 390 maar das de minimale, kraamzorg vertelde dat normale baby's aan het einde van de kraamperiode op 100cc per fles zitten. En weet je ik heb geen idee, doe wat me verteld word haha volgens consultatiebureau zaten we nu wel goed. Edit : Fae word wel wakker voor de fles, en valt in slaap tijdens de fles . Ben nu ook wel benieuwd naar wat Ellenk en Anz deden in het begin.
Medlplicht: Zo enorm gerommel in mijn buik, dan weer een paar hele pijnlijke buiken, en dan weer even iets minder pijnlijk... weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee aan moet.... Ga zo maar op bed liggen, en misschien slaap ik ze dan wel weg, of zetten ze door! Wordt er doodmoe van! haha Lief dat jullie zo meeleven! Nu wilde ik dus dat ik bij de vk zat, en niet bij de gyn! Dan had die even kunnen komen kijken en wist ik waar ik aan toe was! Nu moet je gelijk naar het ziekenhuis.... geen zin in, dus wachten gewoon af!
moeilijk he ! vk heeft net gebeld en 6x85 is prima ... is voldoende voor haar gewicht .. geeft haar meer tijd om honger te krijgen want nu wil ze liever slapen .. en bedankt voor de lieve reacties op ons meissie !!
marooz sterkte !! hier zo ook twee weken lopen vervelen .. en idd ook ik vond het shit om elke keer het zh te bellen .. maar als het anders voelt of pijn dan bellen hoor !!!