Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Even een ego berichtje hoor meiden.
    Vanmoregen rond 10 uur de slijmprop verloren en sinds 11.00 behoorlijk krampen/voorweeen. Nog niet zo heftig als het echte werk maar al wel pijnlijk.
    Ik heb manlief al gebeld en die komt vandaag wat eerder naar huis. Fabian is met m'n moeder mee naar huis dus nu even het rijk alleen. Ik ga denk ik maar lekker rommelen in huis. Ik hoop dat het doorzet. Duimen jullie voor me?

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou hehe, ze is langs geweest. Ze bood nog even dr excuses aan dat ze zo slecht had gecommuniceerd, nou dan vind ik het alweer goed :)
    geen eiwitten in mn urine, wel weer een hoge bloeddruk, maar dus niet meteen ziekenhuis. Als hij woensdag (dan heb ik de normale afspraak) weer hoog is, dan waarschijnlijk toch ziekenhuis, tot die tijd niet stressen en bellen als ik me niet goed voel. Ik mag me geen zeur voelen zei ze nog.

hmm marooz, jammer dat het niet echt doorzet. Ik duim voor je hoor!

lolly: jij bent natuurlijk al lang aan de beurt! Ik duim voor je hoor!

Het is hier ook wel weer tijd voor babynieuws!

3. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Hallo!
    Even een zwaai vanuit Ter Apel, ik wilde even snel bijlezen.

@Marooz en Lolly, zet'm op!!!! Hopelijk nog septemberbaby's voor jullie!
    @Emma: wat een plaatje, echt een mooi meiske!

Ik moet er weer vandoor, kom later nog wel even langs. Bye!

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Lolly en marooz succes hopelijk zet het door bij jullie!

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Lolly en Marooz succes meiden !

Hier nog alles rustig, wel veel kleine krampjes maar verder niks.

6. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Sow, kreeg me rond 10 uur toch ineens een dip! :$ Duidelijk dat ik toch niet zo heel veel uur geslapen had! ;) Was net voor het zwemmen, baalde ik wel van, maar ik besloot toch te gaan. En het was heerlijk! Krijg ik toch altijd weer lekker energie van en het is nog gezellig ook. Naderhand even een drankje gedaan met één van de meiden. :)

Thuis dus wel gelijk ff op de bank gaan liggen. Ben heel blij dat ik vanmiddag niets te doen heb én... Morgen hoef ik toch ook niet te werken! Super! Eerst volgende werkdag is pas dinsdag of woensdag. Die dagen zijn bijna zeker, maar weet ik maandag pas meer over. Het zullen in ieder geval relaxte, halve dagen zijn, die gewoon leuk zijn om te doen.

Donderdag staat al vast, dan heb ik een Belgische groep, die mag ik ophalen van het vliegveld en dan direct met ze naar de bodega. Heel simpel (niets te lopen, alleen zitten en praten :D) en erg leuk!

@Misja: lol inderdaad, ben blij dat het onderweg goed behandeld is, had ik toch erg zonde gevonden van al je extra strijkwerk! ;) :D

@Sahi: Hihihi, ja, ik ben er ook wel van overtuigd dat mijn vader zijn eerste kleinzoon te zien zal krijgen hoor! :) Maar 't is toch wel spannend, vind ik...

@Worst: lol Daar heb ik dus ook aan gedacht, om gewoon de garage te gaan filmen om er zo achter te komen wie de boosdoener is. Vind het echt zo schandalig, wat voor moeite is het nou om even die drolletjes van je eigen hondje op te ruimen?!

@Emma: wat een prachtig meisje heb je toch! :D

@Oktobermama's: Jaaaaaaaaaaaah ik ben er ook voor dat we samen verder blijven kletsen hoor! Lijkt me gezellig en leuk om te zien hoe het iedereen vergaat en voor mij persoonlijk lijkt het me ook praktisch, daar ik toch een "first-time" moeder wordt en sommige dingen gewoon niet weet! :) ;)

Maar ik vind wel dat we gewoon in dit topic moeten blijven kletsen tot de allerlaatste bevallen is (en ja, dan wachten we maar tot november), dan dit topic sluiten en naar een nieuwe topic als mama's gaan. Wat jullie? :(

Nou, ik ga nog ff bankhangen. Over een klein uurtje mijn lief van zijn werk halen. Heb nog totaal geen idee wat we voor de lunch gaan doen hahaha en heb dus ook TOTAAL GEEN ZIN om te koken vandaag. ;) Denk dus dat we ff ergens een hapje gaan eten. ;) Vieren we zo gelijk z'n nieuwe job, lijkt me wel mooi! ;) :D

Liefs,
    Caroline

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hier lijken de weeen echt door te zetten. Puf puf Hopelijk is het niet al te druk op de weg en is manlief met een half uurtje thuis.Misschien kom ik nog online vanmiddag en anders zal ik sahi zo snel mogelijk sms-en.

8. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Spannend lolly!!! Veel succes! Hoop gauw wat meer van je te lezen, liefst via Sahi! ;) :D

Duim, duim, duim! Dat alles goed doorzet én dat manlief gauw thuis is!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    @oktobermama's: lijkt me logisch dat we lekker blijven doorkletsen, maar weet niet zo goed waar we dan straks een topic openen. Als deze vol is, naar zo'n club ofoz?

lolly: ow wat hoop ik voor je dat je kindje komt vandaag!

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@sahi: dan ga je naar de mama's toe, en dan wordt er door een van ons zo'n topic geopend van de oktobermama's 2011... hetzelfde als dit, maar dan allemaal al bevallen!

11. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    In het gedeelte "Na de geboorte" is er vast wel een plekje voor ons oktober-mama's! ;) :D Inderdaad zoals Sjoon schrijft, het onderdeel "De Mama's" lijkt me heel geschikt! :D

Oh, trouwens, krijg net een super leuke tip van een vriendin van me. Ik kan het voorlopig niet doen, want het is in Amsterdam. Maar voor wie dus nog wat speciaals wil doen: CHOCOLATE TASTING IN THE DARK! Je kan ook romantisch of gewoon dineren in het donker. Klinkt super goed in ieder geval! ;) :D

Mocht iemand van jullie dit gaan doen of al eens gedaan hebben, ben erg benieuwd hoe het is/was! ;) :D

Liefs,
    Caroline

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Lolly, jaaaaaaaa, spannend! Zet hem op!

Marooz, nou ik begrijp je helemaal. Wat dat betreft is de zorg van vk net ff wat klantvriendelijk vind je niet? In het ziekenhuis duurt het ook altijd meteen lang! Ik hoop eigelijk dat het voor jou ook gewoon ff doorzet.

Zo vanmorgen was ik me toch sacherijnig. Nu na het middagdutje gelukkig weer ietsje vrolijker want het was niet mals zal ik maar zeggen ;). Ik had er gewoon geen zin meer in om nog minder te kunnen door alle pijntjes en steeds om hulp te moeten vragen. Iedereen roept dat hij wil helpen en als je het dan vraagt dan is het altijd in ene toch moeilijk en lastig en dat soort dingen. Pfff. Ik doe het ook wel liever zelf denk ik dan ;).
    Maar goed...nog ff volhouden. Vanmiddag komt de fysio dus dat zal vast ook wel fijn zijn. Zo ik ga maar weer eens even een tijdschriftje lezen :)

13. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Lolly: YOU GO GIRL!!!!!!

Hier blijft het hetzelfde zeuren.... Verlies wel steeds delen van de slijmprop, maar het zet hier vooralsnog niet door.
    Hoop dat de nacht rust brengt en dat mijn lichaam dan denkt... JA HET KAN! :-D

Ben wel bekaf door al die harde buiken, dus heb net geslapen als een os!

14. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Lolly: Hopelijk heb je vandaag je kindje nog bij je!!!! Succes hoor!!!!!!!!
    @Marooz: Hoop ook echt voor je dat het doorzet!!! Zo heel het weekend door is ook niets!

Hier ook even een dutje gedaan! Vanmorgen teamoverleg gehad, vanmiddag eerst na het eten om boodschappen geweest dus op een 1 of andere manier was ik bekaf!!! Heerlijk even met me hondje op de bank! Zou nog wel langer kunnen, maar goed anders slaap ik vanacht niet meer! Hier ook wachtend op wanneer het gaat beginnen! Mens wat ben ik er aan toe! Vind het wel heerlijk om het er hier uit te kunnen gooien!!!

Nou meiden, kom af en toe ff spieken of er nieuws is van Lolly!!

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    gooooooooooooooooooooooo lolly !!!!!!

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Lolly! Ik hoop zo dat je je kleintje snel bij je hebt nu.
    En Marooz, hoe is het daarmee? Lees het net, hoop dat jouw kleine ook niet meer lang op zich laat wachten...

Hier vandaag weer verhoogde bloeddruk 140/90, geen eiwitten, afgesproken met vk dat ik as maandag weer kom en woensdag, vrijdag 7 okt naar het ziekenhuis om met de gyn te praten....
    Mijn lichamelijke ongemakken laat ik voor wat ze zijn, het is nog maar eventjes, ben op het punt aangekomen dat ik alles het liefst zo natuurlijk mogelijk wil.... Bleh, ik zie wel, die kleine viert nog steeds een feestje in mijn buik :p

Knuffel

17. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    En? En? En? Al nieuws?!?!?! Weten we of lolly inderdaad al onderweg is naar het ziekenhuis?!?!?!?!

Mmmmmm zojuist heerlijk geluncht in ons favo restaurantje, El Olivo. Daar kun je echt zooooo lekker eten! Mmmm, nu ff uitbuiken op de bank met een beetje Lost! :D

Liefs,
    Caroline

18. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjoon: Mooi buikje hoor !
    Princi: Fijn dat met de baby alles goed is, spannend hoor. Ik houd mijn telefoon goed in de gaten ! En sterkte met je pootje meis, is ook niets aan zo...
    Sahi: En is het nog gelukt om niets te doen ?
    Female: :Leuk die kado mand ! Ik heb hier voor Esmee ook al een paar kleine kadootjes gekocht voor als de baby er strakjes is. Vind het een leuk idee om het in een mand te doen, bedankt voor de tip ;):D
    Marooz: Ooh spannend meis !! Ga voor je duimen !
    Emma: Wat een schatje !!! En wat een leuk mutsje !
    Lolly: Ooh ook spannend, ook voor jou ga ik duimen !
    Caatje: Dat van chocolat tasting staat vaak op vakantieveilingen.nl, klinkt inderdaad erg leuk !

Hier lekker relaxt dagje gehouden, vanmorgen eerst 2 keukenkastjes uitgesopt de rest doe ik volgende week. En gestoft, gezogen etc. Daarna lekker met Esmee in de tuin gezeten, zitten nu samen naar allemaal liedjes van Kabouter Plop te kijken en papa komt strakjes met patatjes !! Top dag ! Haha en morgen gaan we gezellig even naar de markt. Fijne avond meiden. En ik hou het goed in de gaten hier hoor of er baby nieuws is, wordt wel weer tijd.

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ah, de ervaren mama's hebben hier natuurlijk ook al ervaring met zo'n topic ;) Nou, ik merk het wel en schuif vanzelf wel aan!

princi: lekker dat je bent opgeknapt van je dutje!

marooz: nogmaals sterkte!

lolly: ik hou de sms angstvallig in de gaten hoor!

misja: hoop dat het bij jou ook begint een dezer dagen!

gold: heel veel succes nog eventjes!

mariel: ik doe mn best met niks doen hoor!

moest dus niks doen, maar heb wel gedouched en 2 wasjes gedraaid. En het eten staat klaar om opgezet te worden, maar vriendje mag zo bij de pannen blijven staan, heb alleen het snijwerk gedaan.
    hij komt net binnen, dus, jippie :D

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Yes, SMS van Lolly:

Wij zijn vanmiddag om 16:08 de trotse ouders geworden van een zoon, Lucas. Hij weegt 3960 gram, alles gaat goed.

Lolly: Heel erg gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina