Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    lolly van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje !!

Lucas !!

wouwwwwwwwww wat een geweldig nieuws en zo te zien ook lekker snel ook ..
    geniet van jullie zoon en hopelijk mag je lekker snel weer naar huis

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ha dames,

Kom ik me ook nog eens melden voor vandaag ;)
    Veel te druk geweest, heb mn hele huis op badkamer en toilet na gepoetst en gezogen, wassen gedraaid en opgeruimd en naar de VK geweest. Wilde net nog de douche en wc doen en alles dweilen, maar krijg dan denk ik ruzie met manlief ;) Volgens hem ken ik mn eigen grenzen niet. Heb nu eerlijk gezegd ook wel echt last van mn rug en harde buiken, maar dat zeg ik maar niet tegen hem :D. Maar morgen hebben we open huis (de zoveelste) dus dan wil ik het gewoon schoon hebben ;))
    VK verwacht dat deze kleine spruit ook wel weer langer in mijn buik wil blijven, maar we gaan gewoon per week kijken hoe het gaat! Vind het nu nog wel prima ;)
    Morgen volle dag, van 11 tot 3 uur open huis, daarna snel naar kraamfeest van vrienden en 's avonds BBQ bij vrienden! Druk dagje dus, maar wel gezellig!

Eerst maar eens bijlezen en reageren:

Caatje: zo, jij was er al weer vroeg bij vandaag. Al ben ik vroeg wakker dan krijg ik het nog niet voor elkaar om voor 8 uur mn bed uit te stappen ;) En kan me voorstellen dat je boos wordt van een hondendrol! Je moet wel je verantwoordelijkheid nemen als je een hond hebt vind ik!
    Marooz: hoe is het nu met je, nog iets doorgezet!? Spannend!
    Sabrina: gelukt met de zolder netjes maken?
    Karine: mooie buik meid!
    Worst: heerlijk genieten van jullie kleine meid!
    Female: leuk idee, om de kids iedere dag een klein kadootje te geven, ik heb er ook over zitten denken om wat te kopen, maar weet niet echt wat. En 37 weken vond ik zelf idd ook een magische grens, zo van: dan mag het gewoon geboren worden! Dat je boodschappen doen leuk vind, vind het ergste wat er is bijna haha. Gelukkig doet manlief altijd de grote boodschappen zeg maar (vind hij ook niks aan) en hoef ik alleen maar door de week!
    Princi: ... en maar wachten totdat de kleine zich echt aan dient ;) Van mij hoeft het nog ff niet, maar wachten duurt wel lang!
    Sjoon: groot gelijk dat je naar je ouders gaat, nu het nog makkelijk kan! Net zo gezellig, toch!?
    Misja: was wel leuk weer ff naar je werk denk ik of niet? Lekker relax-dagje gehad vandaag!?
    Emma: wat een heerlijk meissie zeg!
    Sahi: hopelijk stijgt de bloeddruk niet nog hoger!
    Mariel: heerlijk in de tuin gezeten, verlang zo naar de tijd dat wij eens en tuin zullen hebben :( Wij gaan zo ook lekker aan de patatjes ;)
    Lolly: van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje LUCAS, erg mooie naam ook!! Geniet er van!!

Nou, hele lijst, kga zo de vetpan maar eens aanslingeren ;)

Fijne avond meiden!!

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Oeps, beetje veel knipoogjes in mn bericht, maar heb geen zin om het weer aan te gaan passen :D

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Lolly van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!

@all de zolder is klaar. heb niet veel gedaan was met 1 uurtje klaar.
    heb last van rug en harde buiken voelt een beetje als weeen maar zal wel voorwerk zijn en niks gebeuren.

ga zo eten koken en lekker appelflappen bakken voor vanavond.

x sap

5. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Lolly en Lollyman en Fabian: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje LUCAS!! Hele mooie naam!!! En wat is het snel gegaan! Dat had je vast niet gedacht vanmorgen!! Lekker gaan genieten!!!

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje; Lucas!!!
    En wat is het snel gegaan zeg (10.00 - 16.00 uur).

7. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Lolly, geweldig dat Lucas er is!!!!
    Gefeliciteerd!!! :D

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Lolly, Lollyman & Fabian: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lucas!! Wat is het snel gegaan!! Geniet ervan! :D

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Joehoe!!! Wat een heerlijk baby nieuws!

@lolly, man en Fabian: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Lucas! Dat is nog snel gegaan uiteindelijk! Super tof!!! Ik wens jullie veel geluk samen, geniet van elkaar!

Heb hier uiteindelijk toch geen Lost zitten kijken, want ben heerlijk op de bank in slaap gevallen hahaha. Had 't nodig geloof ik...

Liefs,
    Caroline

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hoeraaaaa Lucas is er!!!!

Enneh, hij had in ene haast ;). Ik hoop dat het dan ook een voorspoedige bevalling was en niet totaal overdonderend voor jou Lolly!
    Fijne kraamtijd.

Jeetje jongens, wat een hoop snel bevallende dames hebben we hier zeg!

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Lolly, van harte gefeliciteerd met Lucas, wat een ontzettende leuke naam.
    Ook voor lollyman en fabian van harte gefeliciteerd.

:):):):)

12. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Joepie, LUCAS is geboren! Wat fijn Lolly en Lollyman, en natuurlijk is Fabian nu trotse grote broer! Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie kraamtijd!

13. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Ooooh wat is de box mooi! Het boxkleed past perfect!!! :D

Begint nu alleen net een beetje donkerder te worden hier, dus ik zal morgen foto's maken. Da's bij daglicht toch mooier!

@Misja: het kleed is echt prachtig! Past perfect in de box en ook qua kleur helemaal geweldig bij ons meubilair hahaha. Alsof het zo uitgezocht is! ;) :D Nogmaals heeeeel erg bedankt voor al je moeite, oh enne... Super bedankt voor het kleine detailtje ín de luieretui! ;) Zijn onze eerste!!! :D

Liefs,
    Caroline

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

JAAAAAH LOLLY!!!

gefeliciteerd met jullie zoon LUCAS!!!
    geniet ervan meid! toch nog snel gegaan inderdaad!

en nu marooz.... hopelijk rommelt het bij je door! met goed resultaat! haha

de jongens nemen wel de voorhand nu he!

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Lolly, man en stoere broer van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lucas!

Leuke naam en wat een snelle bevalling!!!

16. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond dames

Jullie kletsen wat af zeg... :$

Vandaag is de nieuwe voordeur erin gedaan. Was meer werk dan de mannen dachten, maar goed. Nu mag ik die morgen blauw gaan maken, aangezien hij nu niet echt bij de rest past. En daarbij in het achterhoofd houdende dat het nu met dit weer aardig vlot droogt en ik anders moet wachten tot volgend jaar. Dus helaas is me planning omgegooit voor morgen en ga ik de deur maar doen.
    Verder vandaag de steentjes gehaald voor de gipsbuik, dus als hij helemaal uitgehard is, gaan we lekker plakken.

Nu proberen op iedereen te reageren...

@ Female: Leuk idee, die cadeautjes.. En 37 weken al, gefeliciteerd hoor..
    @ Worst: Echt een poppetje is die kleine zeg :D
    @ Emma: En die van jouw ook al zo'n scheetje.. :D
    @ Caatje: Leuk dat je vader langs komt. Kan me voorstellen dat het helemaal compleet is als dat kleine Cris geboren wordt. Ben ook nu wel benieuwd naar de combi van de box en het mooie boxkleed van Misja
    @ Marooz: hoop dat het doorzet bij je. Zou wel beter zijn dan a.s dinsdag naar het ziekenhuis te moeten.
    @ Sabrina: Met dit weer moet je ook zo min mogelijk doen.. Sowieso al hoor :D
    @ Karine: Mooie buik hoor.
    @ Princi: ik kan me voorstellen dat je het op een bepaald moment zat bent
    @ Sahi: dat is heel irritant als je zit te wachten en ze komen later dan afgesproken...
    @ Sjoon: Veel plezier bij je ouders, geef je groot gelijk dat je niet alleen wilt zitten
    @ Lolly: JAAAAAAAA, mooi op tijd zeg... Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lucas.. Geniet ervan en ben erg nieuwsgierig naar foto's van jullie kleine man
    @ Goldduke: jouw 40 weken grens is ook aardig dichtbij aan het komen he..

Hoop dat ik niemand vergeten ben..
    Typen gaat niet zo snel, werd steeds gestoord door de tel.. hihihih

17. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @Caatje: Heb het heel graag gedaan hoor!!! Ben echt heel opgelucht dat je er zo blij mee bent!!!! En wat betreft de pampertjes, die horen er gewoon in he!!! Nu nog even je foto's afwachten. Vind je lief ze ook mooi??

Hier heerlijk op de bank naar de the voice of holland aan het kijken. Heerlijk bakje chips erbij!!! Slecht he..... Maar goed, mag wel keertje. Doe het niet veel.

Lieve allemaal!! Eigenlijk ben ik best blij met jullie! Wilde ik even zeggen!!
    Fijne avond.

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Hihihi cute Misja, maar je hebt gelijk, ik wil dat eigenlijk ook wel ff kwijt:

:cool: IK BEN KEI BLIJ MET JULLIE!!! :D

En jaaaaah, mijn lief vindt de box, boxkleden en luieretui ook super mooi! Hij heeft de box dus in elkaar gezet, erg fijn hoor, zo'n handige vent! ;) :D En natuurlijk hóren die pampertjes in de etui, maar vind het dus echt schattig dat je daar ook voor gezorgd hebt! :)

Ik ga nog ff bankhangen. Wat zálig dat ik morgen niet hoef te werken! Kunnen we lekker relaxen, wellicht nog ff naar Ikea om daar gordijntjes te kijken. ;)

Liefs,
    Caroline

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

hier ook tvoh ook aan het kijken.
    de harde buiken en de steken in de rug zijn er nog steeds.
    het gaat niet erger of korter.
    maar moet soms wel ff puffen.
    nou ga straks na tvoh na bed en we zien wel.

slaap lekker alvast meiden

20. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    JAAAA LOLLY!!!!

GEFELICITEERD MET GEBOORTE VAN LUCAS!
    LEKKER GENIETEN!

@all

Ik ben gesloopt, heb de hele dag harde buiken gehad (en nog steeds), maar zet niet door.
    Is alleen vermoeiend en ik ben echt erg moe...

Hoop niet dat dit de laatste dagen nog even worden want dan heb ik geen puf meer voor het "echte" werk.

Ik vind jullie wel lief dat jullie allemaal zo meeleven!
    En nu op bedje, wie wet doet de nacht me goed, en zet het alsnog door!

Jullie horen het morgen!;)

Deel Deze Pagina