Iedereen bedankt voor de felicitaties. Het is allemaal super snel gegaan. Zo snel zelfs dat we niet meer naar het zh konden. Gisteren rond 10 uur ben ik de slijmprop verloren en daarna begon het wat te krampen en te rommelen. Maar goed dat zegt nog niks natuurlijk. M'n moeder was bij ons en zij heeft rond 12.30 Fabian mee genomen naar huis zo kon ik nog even wat rust pakken (mooi niet dus) Rond 13.30 heb ik manlief gebeld en die was onderweg naar huis. Een ritje wat normaal zo'n uur duurt. Maar om half 3 geen man. Toen belde hij op ik sta in de file ik kom zo snel mogelijk naar je toe. Uiteindelijk heb ik om 15.15 de vk gebeld omdat de weeen toen wel erg snel kwamen en ook zij kwam eraan. Ondertussen was manlief nog steeds niet bij huis. Rond 15.40 was de vk als eerste bij ons huis. Een paar minuten later was manlief gelukkig ook thuis. Bij de eerste controle bleek ik al 8 cm ontsluiting te hebben. Dus de vk zei gelijk al; ik kan je 1 ding zeggen we gaan niet naar het zh anders word je kindje waarschijnlijk op de snelweg geboren. Toen is ze de spullen gaan klaarzetten en toen ze daarmee klaar was mocht ik gaan persen. Dat was om 15.58 en om 16.08 is Lucas geboren. Met z'n 3960 gram een flinke boy. Ik zelf ben niet ingeschuurd of geknipt geen hechtingen niks. Dus dat is wel erg lekker. Nu gaan we lekker genieten van Lucas en van elkaar.
@ Altijdvrolijk; Tis wat he zwanger zijn incl. al die buien en hormonen. Voor mannen ook niet altijd makkelijk. Gelukkig is het weer wat rustiger nu bij je.
Misja en misjaman, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Wat een mooie naam!! En wat is het nog snel gegaan... Geniet ervan! X
@ Lolly; jeetje wat een luxe zeg zo'n snelle bevalling! Veel pijn gehad of viel dat ook mee? Wel spannend en zenuwslopend als je niet weet of je man wel op tijd thuis zal zijn. Gelukkig heeft ie het gered. Je moet er toch niet aan denken....
@lolly ow lekker snelle bevalling en geen scheur of knip ik teken ervoor. ik ben dus ook bang dat manlief niet optijd zal zijn. hij is vrachtwagenchauffeur en als hij dus op de plek is waar ie vaak is moet ie dus 2.5uur rijden. de vorige keer ben ik gelukkig op zondag ochtend bevallen. dus ik hoop dat het of in de avond komt of in het weekend zodat ik zeker weet dat ie optijd is. maar goed wie zal het zeggen de kleine man alleen denk ik.
Lieve Allemaal!!! Bedankt voor jullie felicitaties!!! Ik had vanmiddag om 2 uur niet kunnen denken dat ik rond half 6 al mama zou zijn!!! Bevallingsverhaal volgt snel!! Het is echt in sneltreinvaart gegaan!! We zijn blij en dankbaar!!! Joël is zo mooi!!!! Alles gaat goed!! Nu heerlijk genieten!! @Princi: Heel veel succes morgen!!! Hoop echt dat het bij jou ook lekker vlot mag verlopen!!!! Ik denk aan je!
@Misja en Misjaman eindelijk kan je genieten van jullie zoontje! Wat zul je blij zijn. Geniet ervan en natuurlijk van harte gefeliciteerd. @lolly wat een snelle bevalling, en ook heel fijn voor je dat je niet ingescheurd of geknipt bent.
misja van harte met jullie zoon !!!! geniet lekker van het met drietjes zijn ... lolly wat een snelle en fijne bevalling !! en nu lekker genieten
@emma haha ff mijn leesbril opzetten hoor., anders kan ik het niet lezen. Moet niet gekker worden hier haha, de letters worden steeds groter !
Misja! Gefeliciteerd met joel! Wow wat zijn er snelle bevallingen in ons topic! Lolly; heerlijk zonder knip of scheur jaloers! Oooohh wat gaat t hard nu! Princi jij bent (zeer waarschijnlijk) de volgende! Heeeeeel veeel succes morgen. Ik hou t topic strak in de gaten !!
Ow meiden, ik kreeg spontaan een bbq aangeboden, dus niet meer hier gekeken en nu zie ik dat de eerste oktober baby zich heeft laten zien! Misja gefeliciteerd! Ik kom morgen uitgebreid bijlezen, nu lekker slapen.
Misja, hoeraaaaa!! Gefeliciteerd en idd ook al zo snel. Niet te overdonderd om te genieten hoop ik? Lolly, ah, lekker thuis bevallen, jaloers ! Zo en ik heb net gebeld (half 7) en we mogen/moeten komen. Ik wacht nu op mijn schoonouders en dan gaan. Ik ben op van de zenuwen en had eerlijk gezegd liever gewacht tot Tinus het zelf tijd had gevonden maar zeker nu met de dreigende zwangerschapsvergiftiging ben ik blij, ook voor mijn lijf, dat het gaat gebeuren nu. Ik hoop ook dat het kan en dat niet alles potdicht zit nog! Jullie horen het wel!
*Breekt even in* Heel veel succes Princi!!! Ik vind het zooo spannend en hoop dat deze bevalling wat soepeler gaat verlopen dan de eerste! Ik hoop snel wat te horen, dikke kus! *Breekt weer uit*
Nou ik zou uitgebreid komen bijlezen, heb ik gedaan, maar reageer nu op de telefoon. Princi: succes vandaag!! Spannend! Ik heb een enorm slechte nacht gehad, als vriendje wakker is even vragen wat hij rrvan vind, ben 3 keer wakker geworden van harde buiken, heb normaal overdag niet eens harde buiken... En ik kon er ook niet goed doorheen slapen... Werd er zelfs een beetje zenuwachtig van vannacht, want het deed soms best zeer... Even aan kijken hoe mn dag gaat lopen dus
Princi ik hoop dat het gaat lukken vandaag, dat je lichaam meewerkt, heel erg veel succes En tsja... Dan is het zo ver DE uitgerekende datum waar je maanden op gewacht hebt... DE magische 2 oktober.... En nog geen meisje. Ja, ik ben er bijna, maar nog niet helemaal... Ik ga weer navelstaren...*zucht* Fijne zondag dames, knuffel
@anz het gaat zeker hard nu ben benieuwd wanneer iedereen bevallen is. @sahi ook al lekker gebbq lekker he! ow het is aan het rommelen bij je spannend. @princi heel veel succes vandaag. ik hou het topic strak in de gaten. @goldduke frustrerend is het he ben je op de datum is er nog geen beeb. wij hadden het er gisteravond er met elkaar nog over dat het de maand is dat we weer papa en mama gaan zijn. zo spannend ben benieuwd wanneer de kleine man komt. vandaag lekker van het weer genieten. en schoonvader gaat vanmiddag foto's van me buik maken. ben benieuwd. fijne dag meiden
Een goedemorgen! Wauw, wat heb ik ontzettend goed geslapen! Werd om 05:30 uur wakker en dacht ff "oh nee, niet weer", maar ben toch weer als een blok in slaap gevallen tot 9 uur!!! Heerlijk! Vandaag een heerlijk relax-dagje met de familie van m'n lief. Lekker zwembadhangen en BBQ'en, wat wil je nog meer?! Ga wel braaf mijn zwemoefeningen doen heb ik me voorgenomen. @lolly: wauw wauw wauw, wat een bevalling zeg! En dan nog gewoon thuis ook! Hoe is het nu met jullie?! @Misja: Leuk dat je even komt binnenwippen! Geniet van je mannetje!!! Lijkt me heerlijk eindelijk met z'n 3-tjes te zijn!!! @Sahi: Was het wel een lekkere en gezellige BBQ gisteren? Balen van je slechte nacht, hoop dat je vandaag in ieder geval lekker kunt relaxen... @Princi: SPANNEND!!! Veel succes vandaag! Op naar de 2e oktoberjongen! Hoop dat je spoedig wat kan laten horen!!! @Emma: Eigenlijk was je vandaag pas uitgeteld. Grappig hè?! En wat lekker, dat je je meisje al in je armen hebt! Nu eerst even mijn yoghurtje ontbijten! Fijne zondag allemaal! Liefs, Caroline