Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    Goejenavond!

Wat ontzettend jammer dat er nog geen nieuws is van Princi!!! Dat had ik wel verwacht eerlijk gezegd... ;)

Ik heb echt een heerlijk dagje gehad! Lekker gezwommen, gebbq'd, siësta gehouden en gebingo'd (haha ja dat doen we hier). :D Erg relaxt. Ben helemaal duf nu van relaxtheid hahahaha! :)

Nu nog ff op de bank liggen en Lost kijken. :) Morgenvroeg op tijd op, breng m'n lief naar z'n werk en dan naar het gezondheidscentrum voor bloedtests en ook de test voor de ruggenprik (of ik daar überhaupt tegen kan). Daarna waarschijnlijk zwemmen, als het niet te lang duurt allemaal.

@Misja: wat heerlijk dat je zo aan 't genieten bent van je mannetje! Fijn dat het zo goed gaat! :D

@Female: lol Kun je niet een klein beetje van die nesteldrang aan mij geven?! Jij een beetje minder, ik een beetje meer. Dat zou perfect zijn! ;) Enne... Hoe kun je het mooie weer nu zat zijn?! Daar heb ik nooit genoeg van!!! :cool: :D

@marooz: Jeetje, balen meis, dat je zo'n slechte nacht had... Hoop dat je vandaag een beetje hebt kunnen bijkomen.

@opvliegers: lees daar nu van wat meer (toekomstige) mama's over, daar heb ik dus ook last van. Vandaag viel het gelukkig mee, maar de afgelopen paar dagen is het me een paar keer overkomen. Zo hevig, dat ik er bijna onwel van werd! Is dat normaal?! :(

@Emma: fijn dat het zo goed gaat. Hoe vindt Tim zijn nieuwe zusje Lisa?! Ik kan me voorstellen dat je je hubby gaat missen. Dat heb ik nu ook wel een beetje. Daar mijn lief afgelopen donderdag begonnen is met z'n nieuwe job, zal hij waarschijnlijk geen vaderschapsverlof opnemen. Heeft ie op zich wel recht op, maar het is een nieuw bedrijf en komt lastig uit. Gelukkig is zijn baas heel okay en hebben ze afgesproken dat als hij ergens tijd nodig is, dat ze flexibel zijn. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan... ;)

Fijne avond allemaal!

Liefs,
    Caroline

2. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

*Breekt weer even in*

Ik heb net telefoon gehad vann Princi en ze vroeg me om hier even te posten, dat...

Vanmiddag om even op 4 zoontje Tibbe geboren is!
    3650 gr en 50 cm lang

Tibbe en mama maken het goed en ze zijn nu lekker met hun gezinnetje aan t genieten!

Princi, ook hier, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Tibbe!
    Geniet maar lekker van jullie prachtige gezinnetje!

*Breekt weer uit*

3. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Gefeliciteerd Princi!
    :D:D

4. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd Princi en Princiman met Tibbe!!!!
    Genieten!!!!!!! :D ;)

5. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    #1405 CaatjeM, 2 okt 2011
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
    Hoeraaaaaaaaaaaaa! Dank je wel @Babyliciouss! Dat is het inbreken zéker waard! ;) :D

@Princi: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Tibbe! Ik hoop dat jullie het goed maken! Geniet lekker van elkaar!

Ik heb het gelijk in onze bevallingslijst geplaatst!

Liefs,
    Caroline

Hartelijk gefeliciteerd Princi en gezin:

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Caatje: Meiden hebben foto's gemaakt, dus moet even geduld hebben. Was echt super leuk !
    Misja: Wat heerlijk dat het zo goed gaat meis, heerlijk van genieten !
    Female: hahaha ook hier iemand die erg veel zin heeft in kou, herfst en gezelligheid !
    Princi: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje ! Heerlijk van genieten !!!

Ik wilde net een bericht posten dat ik helaas geen nieuws had van Princi, maar gelukkig is dat er wel !!! Super fijn !!!

Ga nu lekker onderuit op de bank ! Ben het weer ook zo zat, echt te warm ! Bah bah bah fijne avond verder meiden en tot morgen !

7. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond zwangere dametjes :D

Vandaag lekker een dagje aan het rommelen geweest in huis.
    Boxwieltjes eronder gezet en het kleed met de bijbehorende knuffels erin.
    Tevens de babyfoon getest, want je weet het maar nooit..
    Morgen gaat me vriend weer werken, hij had 2 weekjes vrij.
    Voel me wel schuldig, aangezien we niet op vakantie zijn gegaan. Hij wilde graag het huis af hebben en al ons geld is daaraan opgegaan. En uitgerust is hij ook niet en moet morgen weer om 7 uur beginnen.. :( Misschien zijn dat de hormonen ook wel..

Best grappig om te lezen, dat we allemaal zo nieuwsgierig als de pest zijn maar babynieuws :D... En dat de meesten echt heel erg graag willen bevallen... :D:D:D:D

@ Mariel: Leuk zeg, dat ze je verrast hebben met een baby-shower. Heb alleen geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen :)
    @ Misja: Fijn om te lezen dat jullie zo aan het genieten zijn..
    @ Female: MORGEN MAG JE NIET POETSEN!! Zo goed?? ;)
    @ Emma: Kan me voorstellen dat je hem gaat missen, als hij weer aan het werk ik.. Lijkt me ook wel een vreemd idee..
    @ Caatje: Ik word ook vaak niet lekker dan, het zweet breekt me aan alle kanten dan uit. En het enige wat ik wil is dan in een ijsbad liggen.. Duizelig ben ik dan ook heel erg hoor, moet echt zitten dan.
    @ JAAAAAAAAA, Go Princi!! Van harte gefeliciteerd het de geboorte van jullie zoon Tibbe! Geniet ervan!!!

Nu wil ik ook bevallen!!! Morgen ben ik 37 weken, dus mag het ook lekker thuis!!!

Ga zo lekker in bedje liggen en maar eens zappen, want er is echt geen donder op tv!

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo weer een BBQ gehad, was verderop bij vrienden in de straat, het was een hele trip om erheen te lopen!
    Ben echt kapot, terwijl ik niks heb gedaan, maar kan ook niet meteen slapen ofzo. Mn lijf raakt een beetje op gewoon. Als dit de komende dagen blijft, ga ik woensdag echt even klagen en vragen wat hun plan is, want dit hou ik niet tot 40 weken vol ben ik bang.
    maar misschien gaat het morgen beter, even een goeie nacht maken.

emma: lekker dat je echt op je roze wolk zit!

gejanne: het is wat afgezwakt, maar er blijven af en toe harde buiken komen. Wel minder pijnlijk, dus hopelijk slaap ik vannacht beter.

caatje: ik ken die opvliegers wel, maar dan moet je dus lekker rustig aan doen en even wat drinken.

Yes, babynieuws van Princi!! Gefeliciteerd en wat een leuke naam!!

ow meiden ik begin nu op een punt te komen dat ze hier hartstikke welkom is. Maar er zijn me nog een heleboel meiden voor denk ik ;)
    ik heb ook die angst niet meer voor de bevalling sinds vannacht, het kan me nu allemaal gestolen worden, ik ben dat gerommel zat en die buik...

9. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Het wordt nu wel tijd voor een meisje hoor! Kom op Goldduke, dat ben jij!!! ;) :D Hoe gaat het? Staat er al iets te gebeuren?!?!?!

@opvliegers: bedankt voor jullie reacties. Ben toch blij dat ik dus niet de enige ben haha. ;) Heb ook gemerkt dat ik dan vooral ff iets moet drinken, liefst wat met suiker. Gelukkig pas 2x gehad. Hopelijk niet veel vaker meer...

@Mariel: Okay, okay, ik zal geduld hebben! ;) :D

Liefs,
    Caroline

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Princi + man: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tibbe! Nu lekker genieten!
    Ben benieuwd naar jouw bevallingsverhaal.

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Nog ff snel checken of er babynieuws is voordat ik ga slapen en ja!!!!
    VAN HARTE PRINCI, met jullie zoon! Hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie lekker van en met elkaar kunnen genieten!!

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @princi en princiman van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tibbe geniet ervan!

13. Female

Female Niet meer actief

@ Princi!! YES! Gefeliciteerd!! Wat fijn dat jullie kleintje er al is. En wat een mooie naam! Geniet ervan!! :)

Morgen uitgebreid verder lezen & reageren, ga nu eerst relaxen :D:

14. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Female: Ikke jaloers!!!!!! :D :D ;) ;) Geniet ervan!! :)

15. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Hey meiden

denk ff snel kijken of er nieuws is: PRINCI van harte gefeliciteerd met de kleine man leuke naam ook!!!

@sahi hahah een man met nesteldrang wou dat die van mij dat had!

@emma lekker dat je zo geniet van je gezin. balen dat manlief weer werken moet. de kleine is alweer 2 weken. wat gaat het snel he!

@gejanne binnen is het ook wel te doen maar als ik dan ff buiten ben geweest denk ik gatver douchen.
    gelukkig was het aardig uit te houden vandaag.

@goldduke idd nu ben jij aan de beurt tijd voor een meid nu!

@female ow mag ik je bad hebben ik ben jaloers is hier helaas geen ruimte voor.

vandaag heerlijk dagje gehad. de kleine meid vond het super met papa en mama op de fiets alleen was ik na een stukje van 10 min alweer helemaal kapot.
    ook nog weer terug helaas nu weer harde buiken.

we hebben lekker foto's gemaakt ook met naomy waar ze me buik kust ben benieuwd hoe ze zijn geworden.

nu lekker bedje toe.

slaap lekker meiden

16. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    @Female: ooooooh dat ziet er zalig uit! Maak ons maar lekker jaloers ja! :D Hoop dat je heerlijk genoten hebt! Maar dat kan haast niet anders! ;) :cool:

Ik ben naar bed. Pfff, heb een beetje last van m'n rug, stom want ik heb niets gedaan vandaag... :x ;) Lijkt een beetje op de blessure die ik vroeger van hockey had, maar dan in hele lichte mate. Alsof een zenuw een oplawaai heeft gekregen. :( Hoop maar dat een goede nachtrust het beter maakt.

Weltrusten all!

Liefs,
    Caroline

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Princi en man: van harte met jullie zoon Tibbe !!!

Wordt weer tijd voor een meisjesbaby nu ! Wie zal de volgende zijn?

18. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    #1418 CaatjeM, 2 okt 2011
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
    Oh, nog even... Wie vast een preview wil, Princi heeft op haar Facebook een foto geplaatst! ;) :D Wat een heerlijk mannetje is die Tibbe! :D Ben erg benieuwd hoeveel minuten hij op die foto is! :D

@Bijzonder: Dat zou Goldduke moeten zijn, lijkt me zo... Ze heeft rond 21h wel Princi gefeliciteerd, maar niet ff laten weten hoe het met haar zelf is! Nou ja, we hebben geduld... ;) ;)

Nou, weltrusten hoor!

Liefs,
    Caroline

19. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Jerez de la Frontera
    Een goedemorgen,

Nou, wéér om 3 uur wakker geworden en nu kon ik dus niet meer in slaap komen, want ik had het echt super warm. :$ Naar beneden gegaan, wat gerommeld en na een half uurtje of wat gelukkig op de bank toch wel weer in slaap gevallen. ;)

Rug doet niet meer zo'n pijn, maar is nog erg gevoelig... *zucht* Hopelijk wordt dat gauw beter...

Fijne maandag allemaal!

Liefs,
    Caroline

20. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Goedemorgen :)

Jeetje wat zijn er al veel dames bevallen van gezonde baby's als ik de lijst zo bekijk, en het is pas 3 oktober! :D

Hier niets nieuws onder zon, kleine heeft het nog heerlijk naar d'r zin alleen ik niet meer. Mijn secret plan werkt ook niet, sex trek ik niet (zou echt niet meer weten hoe dat moet ;)) trappen lopen ook niet, en alle andere fabeltjes probeer ik maar niet eens uit (wonderolie, ananashart, tonic etc)

Female... die foto.... geweldig, wat heb jij genoten!

Ik ga nu mijn 2e en wederom laatste koffie van de dag drinken, douchen aankleden en naar de VK (moet me 3 keer melden deze week!)

Liefs + knuffel

Oh ja, buikfoto.... 40 weken... (en DAAROM staar ik naar mijn navel dames, hij is er NIET meer ;);););))

Deel Deze Pagina