emma: je maakt me wel erg nieuwsgierig, maar het zal inderdaad geen pretje zijn geweest. Zou daarom ook de start van Lisa wat moeilijk zijn geweest? mariel: ik kijk ook uit naar minder warm weer! wat goed dat je zo actief bent in huis, ik ben echt jaloers. Maar mn voeten doen alweer zeer nu ik de was heb opgehangen gold: ik ben benieuwd! zo klossen zijn net bezorgd, eten is weer binnen, was hangt, nu pijn aan mn voeten, dus weer lekker op de bank.
@goldduke: o spannend in het ziekenhuis! Wellicht houden ze je vast... succes! @sahi: fijn dat je je wat beter voelt dan gister, en gezellig dat je gezelschap hebt, zo kom je de dagen wat makkelijker door! @caatje: fijn dat het zwemmen zo goed voor je rug is! @female: ik heb ook zo'n vreselijke nesteldrang! Alles MOET af en schoon zijn. Ik heb hier vanmiddag even onkruid tussen de tegels vandaan geschraapt en de boel even aangeveegd. Ik heb verder eigenlijk niet veel zin....morgenvroeg ga ik even naar m'n werk koffiedrinken. En m'n duo even een bloemetje brengen, ze is woensdag jarig.
zo de boodschappen zijn weer binnen. net ff de keukenkastjes uitgezocht met troep wat we niet gebruiken lekker na zolder. nu de deurtjes nog ff lappen en ff stofzuigen en dan doe ik niks meer. @sahi ja heerlijk geslapen ik slaap echt goed merk alleen als ik smiddags te lang lig ik savonds niet kan slapen. de kaartjes komen wel toch rustig aan doen. @marooz ik wacht met smart op je sms morgen. @mariel die instelling heb ik ook deze week de laatste dingentjes op de lijst en dan klaar. lekker he dat het weer minder word heb er ook al zin in. @caatje lekker dat je zo heerlijk gezwommen hebt. doe je het elke dag? en is het gewoon zwemmen of zwangerschapszwemmen? @emma ben nieuwschierig na je verhaal ik weet dat ik bij naomy ook ruim 1 week niet heb kunnen lopen of zitten en daarna ging het heel snel. @goldduke ben benieuwd meid. nou ik ga weer ff soppen en dan niks doen! x sabrina
Goldduke: Succes meis ! Heb even uurtje heerlijk geslapen, ben wel beetje duf nu zeg dus spring zo vast even lekker onder de douche en dan ga ik Esmee weer gezellig ophalen ! Zit nu even heerlijk een stuk zelf gebakken bananen/pecan cake met een dikke laag slagroom te eten had ik even zin in....
Goldduke: succes!! Mariel: lekker druk geweest jij! Sahi: jammer dat je zo weinig kunt doen, terwijl je misschien wel wilt! Sabrina: ook lekker je lijstje aan het afwerken, heb ik ook gedaan. Echt lekker, hoef nu alleen alles maar bij te houden en wat kleine dingetjes regelen, maar geen grote klussen meer gelukkig!! Caatje: werkse morgen maar weer! Vannacht uurtje of 3 wakker gelegen, dus net ff naar bed geweest. Jarno wilde mee, normaal slaapt hij eigenlijk niet meer. Het was meer lachen dan slapen, op een gegeven moment is hij gaan rommelen en heb ik toch nog een half uurtje geslapen. Zo ff een rondje lopen met hem, vanavond even strijken, verder doe ik lekker niks vandaag Vorige week druk genoeg geweest!!
Bijna alles goed! Alleen bloeddruk te hoog en eiwitten in urine die op 't randje zitten. Bloedonderzoek was prima, ctg ook. Donderdag terug naar gyn.... Kleine doet het prima en dat is belangrijk. Nu naar huis en op bed... Knuffel
@goldduke je maakt het wel spannend hoor. Verder even een ego bericht. Hier vandaag voor het eerst een uitstapje gemaakt met de kleine meid. Eerst naar het consultatiebureau geweest om even te wegen en ze woog 2870 gram . Daarna naar intertoys de hele woezel en pip collectie opgekocht haha.. En iedereen praat in een keer tegen je, als je een baby bij hebt echt heel raar haha.. . Ik zal zo wel even mijn bevallingsverhaal opschrijven, vergeet het steeds hehe.
06:45 verloskamers gebeld er is plek we mogen ons om 8 uur melden. 08:45 aan de ctg 09:10 1 cm ontsluiting, de gel word ingebracht, opnieuw 30 minuten aan de ctg en nu de komende 6 uur afwachten. In die 6 uur heb ik een klein uurtje geslapen en de rest van de tijd doorgebracht lopend en onder de douche. 15:15 opnieuw aan de ctg. 15:30 2 cm ontsluiting, en voor de 2e x word er gel ingebracht. Dan komen de weeën op gang en meteen om de 2/3 minuten. Gelukkig helpt vriendje goed met weg puffen. 20:30 word ruggenprik gezet. 21:38 vliezen zijn gebroken. 23:15 9 cm ontsluiting. 23:55 persweeën 00:40 werd ons meisje geboren. Het enige wat ik nog heb onthouden is, is dat ik steeds zei ik wil niet geknipt worden, ik wil niet uitscheuren. Dit is dan ook gelukkig niet gebeurd. Daarna zijn we naar het kraamhotel gegaan zodat we de volgende ochtend lekker met ons gezinnetje naar huis konden gaan.
gold gelukkig alles ok !!! hou nog ff vol ... bevallingsverhaal .. echt extreem is het niet hoor ... maar sommige dingen wil je net misschien niet weten ik had ook een week voordat ik ging bevallen iemand die me nog ff bang maakte ... en iedereen moet het op zijn manier ervaren .. ik heb het echt wel overleefd en zooooooo erg was het niet ! een knip een scheur een vacumpomp en een weeenstorm nabloeding .. en iets wat ik niet wist haha en dan nog komt het allemaal goed zie je wel worst wat leuk is dat he dat iedereen tegen je kletst !! jaja met een pasgeboren uk ben je een magneet voor andere mensen en hoor je ook bij "de club van moerder"s" zoals ik dat ervaarde bij tim .. en die is erg gezellig !! mooi gewicht van fae .. lisa drinkt beter maar ben maar niet gaan wegen vandaag laten we eerst maar eens kijken hoe ze het uit zichzelf doet mariel mmmm lekker !! nu mag het allemaal nog lekker haha ik zit aan een bakje druiven hier gejanne lekker dat je samen hebt kunnen liggen ook nog wel gezellig zo ff saampies !! sabrina sop ze .. tina haha gekkerd nu nog onkruid weghalen met je buikkie .. knap hoor !! sahi zit je lekker lisa heeft een slechte start omdat ze toch twee weken te vroeg is geboren en dan is de zuigreflex nog niet zo goed en daarnaast was ze erg misselijk en had ze pijn van de vacumbevalling .. arm meissie haar hoofd is ook helemaal kapot waar dat ding zat en een ei op haar hoofdje ... die zit er ongeveer 6 weken ... ziet er ook heeeeel zielig uit maar nu twee weken later gaat het stukken beter donderdag gaan we naar de ostheopaat met lisa laten we haar nakijken omdat de bevalling zo heftig was ook voor haar .. ben benieuwd .. soms is ze zooo tevreden en soms zooo onrustig .. net ook 3 uur wakker en 1.5 uur mopperen .. dus ben benieuwd !!
sabrina: kaartjes toch gedaan, is helemaal goed gekomen gejanne: nou ja, even liggen is ook lekker. mij lukt het nooit, een middagdutje. gold: maar geen plannen verder? Gewoon afwachten? nou ja, rustig aan en lekker even slaap pakken. worst: lekker aan het genieten meis, goed zo! toch best vlot gegaan, die bevalling. En geen knip en geen scheur! Yes! emma: nou we wachten het verhaal wel af. Vacuumverlossing is niet geweldig natuurlijk... ben benieuwd hoe het straks bij mij gaat zo kaartjes zijn klaar, eten staat op, heb wel echt genoeg gehad vandaag merk ik.
Avond dames, Heb wel alles gelezen, maar me hoofd laat me een beetje in de steek.. Heb je wel eens he... Kan niet wachten totdat het wat minder warm is buiten, want pffff, me vingers en tenen vinden dit echt niet zo leuk meer. Me energie is trouwens ook ver te zoeken, eveneens al me nachtrust. Ben dan zo moe, dat ik niet kan slapen... Straks maar eens de ijzerdraadjes aan me gipsbuik maken en daarna kan hij dan gemozaiekt worden. Ben benieuwd of ie mooi wordt.. En JOEPIE!! Vandaag 37 weken, dus ik mag THUIS BEVALLEN als de kleine zicht aandient...
altijd vrolijk: gefeliciteerd met je 37 weken! Is toch een echte mijlpaal, mag je lekker legaal bevallen Vanavond begint Grey's Anatomy weer, joepie!
karine: wat gaaf!! tina: ja hier ook lekker greys anatomy aan het kijken, goed dat je zei dat het weer begonnen was! altijd vrolijk: joehoe, 37 weken! en morgen eindelijk minder warm zeggen ze Ik kan ook niet wachten. weer even wat energie, dus lekker de vaat kunnen doen, fijn
Goejenavond! Heerlijk relax middagje gehad! Net als Mariel, wel een beetje duf na m'n siësta haha. Misschien ook wat te lang geslapen, want ben nu wel erg wakker. Ga denk ik dus maar niet al te vroeg naar bed, anders ben ik vannacht geheid weer wakker. @Sabrina: het is inderdaad zwangerschapszwemmen en dat bevalt super goed! Ik kan dat maandag t/m vrijdag doen en ga wanneer ik kan. Lees: wanneer ik niet hoef te werken. @Mariel: mmmmm die cake klinkt heerlijk! @Goldduke: Is je bloeddruk nu wel weer naar beneden?! Je houdt 't inderdaad super spannend! Hoop dat de kleine zich gauw aandient, anders is dadelijk Tina je nog voor! @Worst: pffff dat is toch een flinke bevalling geweest. Fijn dat het nu zo goed gaat en dat je met je meisje naar buiten geweest bent! @Emma: Arme Lisa, hoop dat het gauw nóg beter met haar gaat! Succes donderdag bij de ostheopaat! Ik moet wel bekennen dat ik nieuwsgierig ben hoe lang jouw bevalling geduurd heeft. @altijdvrolijk: Gefeliciteerd met je 37 weken! Ik morgen ook! @Karine: Wauw wat een super gave en mooie buikfoto!!! Wie heeft dat zo gedaan?! Echt prachtig! Nou, ik ga lekker ff verder bankhangen. Sex & the City is op. Heb ze allemaal al gezien, maar blijft leuk hahaha. Fijne avond allemaal! Liefs, Caroline
Wat mooi Karine!!!! Hahahaha Caatje, dat zou ik wel willen....maar dat zal wel niet Ik gun het Gold nog wel voor mij hoor, dus hup Gold, voor het weekend!
@ Karine: mooi hoor! Die bellypaint. @ Sahi: wel fijn dat ik niet de enige ben die verlangt naar koeler weer. Zit net me enkels te bekijken, die zijn gewoon weg ! Zitten vol met vocht! @ Caatje: ja, jij bent idd morgen 37 weken. Vind dat wel weer een mijlpaal. Enne, eerst Gold en dan Tina, goed?? Niet vechten he Ik ga me bedje in dames, tot morgen!
@altijdvrolijk: Ja, dat vind ik zéker ook! Het begint nu echt spannend te worden! Het einde is in zicht! De kleine is hier vandaag echt super bewegelijk geweest. Niet toen ik bezig was (bijv. tijdens het zwemmen), maar de hele tijd dat ik thuis was, echt continue! Een paar keer de hik, maar meestal gewoon een reeks kleine bubsjes. Blijf dat toch erg leuk vinden voelen! Ga denk ik zo toch maar eens naar boven. Morgen om 7 uur de wekker, lekker op tijd. Hoop maar dat ik niet weer om 3 uur wakker word! Liefs, Caroline
Een goedemorgen! Heb heerlijk geslapen. Werd rond 1 uur ofzo wel een keer wakker, maar ben gewoon koppig blijven liggen (niet eens naar de wc geweest! ) en weer als een blok in slaap gevallen! Werd nu om 7 uur van de wekker wakker! Perfect! Wel erg fijn dat m'n lief voor de zekerheid ook de wekker gezet had en wel zo'n rotlietje als alarmmuziek heeft gebruikt, dat ik daar niet erg prettig van wakker werd hahaha. Maar ja, dat heeft ie geweten! Nu even ontbijten (nou ja, yoghurtje eten) en om 8 uur van huis om op tijd bij het station te zijn. Is lang geleden dat ik met de trein gereisd heb! Vind ik toch altijd leuk! Vandaag dus de leuke en relaxte tour naar de paella workshop. Mmmm, ik weet dus al wat ik voor de lunch krijg! Oh enne natuurlijk: VANDAAG 37 WEKEN ZWANGER!!! Wat een mooie mijlpaal! Liefs, Caroline