Oktober 2011 mama's deel 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door anz87, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Caroline zal ook eens niet lekker vroeg wakker zijn :D maar wel goed doorgeslapen! Heerlijk is dat hè? Paella..... Yummie! (water loopt me in mond, en dat op dit tijdstip)

Altijdvrolijk, vandaag voelen we als het goed is dat de temp. omlaag gaat, eindelijk een 'normaal' "zwangerzijn-weer" Ik zit na een zweterige nacht nu dan ook lekker mijn koffie te drinken op het terras.

Emma, je bevalling zal niet de meest ideale zijn geweest, maar zoals je het zelf omschrijft, het komt allemaal goed, en dat is heel erg fijn om te lezen. Dank daar voor.
    Die zg. bangmakers snoer ik de mond of lees ik overheen, ik heb al genoeg aan de bevalling van mij eigen moeder. Wat dat arme mens heeft moeten doorstaan om mij op de wereld te zetten....
    En die kleine van je, erg zielig van d'r hoofdje, ik kan zo de foto's van mijzelf erbij pakken van 35 jaar geleden. En met mij is het ook goed gekomen (ben wel een beetje gek in de kop, maar dat is genetisch :p)

En Worst, wat ontzettend leuk om te lezen wat je allemaal ontdekt nu als nieuwe mama :) en geweldig natuurlijk dat Fae het zo goed doet.
    En alle andere nieuwe kleintjes natuurlijk ook.

Karine, wat een leuke afbeelding is er gemaakt op je buik!

Wat er nu verder met mij gebeurt? Ik ben zo ontzettend goed opgevangen en verzorgd door het personeel in het ziekenhuis dat ik er sowieso alle vertrouwen in heb. Ondanks mijn 150/95 bloeddruk en (daar is ie weer) blaasontsteking, doe ik het prima, dus kunstmatig ingrijpen kan wel, maar is vooralsnog NIET nodig, en dat wil ik dan ook niet. Donderdag weer bloedonderzoeken, urine controle en ctg en dan kijken we verder.
    Ik denk zelf dat ze zich donderdag of vrijdag vanzelf gaat aankondigen (wishful thinking)
    Oh ja, ik heb nog een echo gehad! Bizar! Een beeldvullend hoofdje in mijn bekken en wat andere contouren kon ik zien :)

(haalt 2e koffie)

Zo, ben toch wederom verbaast hoe snel het allemaal gegaan is, de eerste positieve test, de eerste echo, het frummeltje dat nu geen frummeltje meer is, 9 maanden wachten en dan NOG meer wachten :)

Het komt allemaal goed!

Knuffel.

2. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    @Goldduke: lol Tja, ben altijd al een vroege vogel geweest, is nog niet veranderd door de zwangerschap en ik vermoed dat het na de geboorte van de kleine ook niet snel zal veranderen hahaha. ;) ;)

Wat mooi dat het nog steeds natuurlijk kan dus! Kan me voorstellen dat je daar het liefst voor gaat! Succes met alle onderzoeken en duimen maar dat de bevalling pronto begint! ;) :D

Nou, dames, ik ben er vandoor! Later vanmiddag dus pas weer online, op de één of andere manier krijg ik het niet voor elkaar berichtjes te sturen via m'n foon. Kan dus wel alles lezen, maar ga ik schrijven en klik ik vervolgens op "reageren", dan zegt ie dat het bericht te kort is en minimaal 3 karakters moet hebben! :$ :(

Erg vaag, dus vandaag dat ik pas later vandaag weer reageer!
    Fijne dinsdag allemaal!

Liefs,
    Caroline

3. Tina23

Tina23 Actief lid

19 jul 2006
    381
    0
    0
    juf!
    Ter Apel
    Goedemorgen!

Wat fijn Caatje dat je lekker hebt geslapen, ik helemaal niet!!!! Ik ben er wel 5 keer uit geweest om te plassen, grrrrrrrrrrrrrrrrr. Maar....nog hooguit 2 weken (gaan we toch vanuit).
    Goldduke: wat fijn dat je zo goed bent opgevangen en dat jullie meisje het zo goed doet. Uit je verhaaltje maak ik op dat je zelf de bevalling gerust tegemoet ziet, dan ben je er klaar voor!
    Marooz: suc6 vandaag! Hopelijk snel jullie kindje in je armen!

Ik ga stofzuigen en daarna koffiedrinken op het werk. Fijne dag dames!

4. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Goedemorgen meiden

zo ff bakkie koffie pakken en dan reageren.

@mariel79 mmm dat klinkt lekker.

@gejanne dat heb ik nu ook alles bijhouden alleen vandaag nog de badkamer en dan is het klaar.

@goldduke ben benieuwd wanneer de kleine meid zich aandiend.
    het is idd allemaal erg snel gegaan zo zit er niks en zo hebben we bijna een beeb vast.

@worstenbrood leuk he woezel en pip ik heb hier ook heel veel ervan.
    mooi gewicht heeft de kleine meid.
    wat een bevalling ik teken ervoor denk ik en ook zonder kleerscheuren.

@emma29 pfff meid ja sommige dingen wil je niet maar helaas heb je het niet voor het zeggen.
    ik hoop dat ik er deze keer zonder knip en scheur vanaf kom.
    waarschijnlijk heb je ook dezelfde na behandeling als ik gehad en dat is niet leuk.

@sahi topper meid lekker dat het af is.

@altijdvrolijk als het goed is is het vandaag al minder weer. maar van de week de regen is ook weer niet leuk.
    maar goed dat liever dan die benauwde zon op het moment.
    feli met de 37 weken.

@karine wow wat gaaf meid heel erg mooi.

@caatjem ow lekker dat het elke dag is. heb je iig geen verplichte dag.
    feli met de 37 weken.

@tina veel plezier op het werk.

@marooz meid ik denk aan je vandaag en me telefoon staat paraat!

vandaag 37 weken joehoe ik mag thuis bevallen!!!!
    ik zit zelf hele tijd met de 12 de in me hoofd heel raar.

vandaag lekker sop dag maar ook relax heb van manlief te horen gekregen dat ik me niet te druk mag maken dus dan maar een beetje kalm aan he!

vanmiddag komt me vriendin met der kennis en zij heeft de tekening voor me tattoo mee ben benieuwd.

fijne dag allemaal

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Gejanne: Gezellig hè met je kereltje naar bed, Esmee wil hier ook tussen de middag met mama mee naar bed. Ik vind dat zo gezellig, is inderdaad meer lachen dan slapen maar ja je ligt toch even lekker...
    Goldduke: Fijn dat je weer lekker naar huis kan, en dat het met de kleine allemaal goed is ! Knuffel voor jou !
    Worst: Leuk hè Woezel en Pip, ik vind ze ook zo schattig ! Esmee is er ook helemaal weg van ! Haha ja als je een baby hebt ben je ineens publiekelijk bezit hoor. En wat een fijne bevalling volgens mij of niet ? Hoe is de ruggenprik bevallen ?
    Altijdvrolijk: Ben benieuwd naar je gipsbuik joh, foto ??
    Karine: Wat een gave foto joh ! Echt super schattig !
    Caatje: Wat fijn dat je goed geslapen hebt ! Begin je de dag toch een stuk aangenamer. Werkse vandaag !
    Sabrina: Gaaf joh, ben ook erg benieuwd naar je tattoo !
    Marooz: Succes meis !!

Morning ladies ! Hier ook redelijk geslapen, ik blijf ontzettend last houden van mijn heupen maar ja dat hoort er een beetje bij de laatste weken... Had ik bij Esmee ook zoveel last van... Donderdag gelukkig weer naar mijn voetenvrouwtje en hopelijk kan ze er wat aan doen. Heb de bedden al afgehaald, eerste wasje draait alweer. Heb keurig een bakje yoghurt met muesli op, en een grote beker koude melk jammie !! Om 10.00 uur weer koffietijd kijken, vind ik echt even gezellig. En daarna gaan we boven aan de gang. Zal blij zijn als ik dat ook weer van mijn lijstje kan schrappen, wil graag even alle kledingkasten namelijk uitmesten... zie wel hoever ik kom... Meiden fijne dag en tot later !

6. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    dit is me tattoo zoals ie nu is.
    daaronder komen 2 kleine sterretjes en daaronder de naam van de kleine man.

vanmiddag krijg ik de tekening van de sterretjes en de naam voorbeeld krijg ik bij het geboorte kaartje is wel hetzelfde lettertype.

@mariel ik heb ook zo nu en dan last van me heup is dan net of ie op een zenuw ligt heel erg raar is dat!

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    goeiemorgen meiden, ik ben al een tijdje wakker, nu pas naar beneden gegaan, op naar een nieuwe dag niks doen... Ben het wel een beetje zat, gisteren even uitgehuild bij vriendje, ik kan geen kant op, zelfs thuis niet. en toen begon hij over dat al zijn sokken stuk zijn en dat hij er te weinig heeft, toen werd ik even giftig. Als ik de deur uit kon, had ik zeker zulke dingen gehaald, maar het lukt allemaal niet...
    en vanmorgen weer een enorme wee, nu alweer ruim een uur rustig, dus nog geen reden om de VK te bellen...

caatje: respect hoor, dat je weer gaat werken! Succes!
    en gefeliciteerd met de 37 weken mijlpaal!!

altijdvrolijk: en hoe gaat het vandaag met de voeten? Het is hier in ieder geval een stuk koeler, maar vind het nog steeds niet echt lekker...

gold: wat gun ik jou dat het nu eens gaat beginnen zeg!! Maar goed, anders donderdag weer afwachten.
    zo'n echo lijkt me inderdaad raar
    ik vind het ook wel snel gegaan, maar nu kan het me niet snel genoeg gaan...

tina: ik duim voor jou ook dat het niet te lang meer duurt!! Wat een nacht weer...

sabrina: jippie, jij ook 37 weken!!
    ik heb geen datum in mn hoofd, mn broertje zegt steeds de 22e, maar dat duurt voor mijn gevoel nog een eeuw.
    zou dit weekend ook prima vinden, maar denk dat ze me nog wel even laten lopen...
    mooie tattoo!

mariel: leuk he, koffietijd!
    knap dat je nog zoveel doet, wou dat het mij ook nog lukte, wil ook zo graag die kasten uitmesten.

nou ik kan nog wel 10 pagina's doorklagen, maar dat zal ik jullie niet aan doen. Lekker koffietijd kijken en even kijken of ik nog rustig wat dingen kan doen...

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @goldduke wat een mooie buikfoto, daar was mijn buik van 38 weken en 1 dag niets bij.

@karine wow dat is nog eens een hele mooie buiktekening.

@caatje 37 weken zwanger het komt ook voor jou steeds dichterbij nu.

@tina fijne dag toegewenst, inderdaad nog max 2 weken en dan heb je ook een lief klein meisje vast.

@mariel voor mijn gevoel ging het heel snel, en het enige waar ik nu last van heb is een tweede kuur voor de urineweginfectie. Ruggenprik ging ook heel snel, met 3 man tegelijk gaven ze me instructies, je voelt wel iets maar de wee deed pijner haha.. Gelukkig mocht vriend erbij zijn, die heeft mijn handje vastgehouden :D.

@sabrina een mooie tatoeage, en een mooie betekenis straks met de naam van de nieuwe spruit en je twee sterretjes. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Hier gisteren ook grey's gekeken, heerlijk.
    Nesteldrang is trouwens helemaal verdwenen, alleen de hoognodige dingen gebeuren hier, dus wassen, stofzuigen, afstoffen en de keuken opgeruimd houden. De nachten breken me wel een beetje..

9. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    zo de bedden zijn gedaan schrap van me lijstje van vandaag.
    wasje draait dus nog een schrap.

het is alweer half 11 wat gaat de tijd toch hard maar het wachten in me hoofd duurt heeeeel lang.

@sahi hahah mannen zeuren over sokken en wij maar niet klagen en alles voor ze doen. ja dat het ik met 9 dagen overlopen (was met naomy) en hoop dat dat nu niet het geval is.
    want dat duurt ook een eeuw.
    zullen we samen doen dit weekend????

@worstenbrood zal het eindresultaat hier ook neerzetten (ownee bij de mama's forum) ow mag ik ook van het nesteldrangsyndroom af ben er klaar mee hahahah

zo ga weer ff aan de poets later!

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

goedemorgen!!

Hier zometeen een liggings echo, gelijk ff checken of er nog steeds een meisje in de buik zit!! haha (als ze er goed voor ligt uiteraard!

11. Female

Female Niet meer actief

@ Ansz; Jeetje nu nog poets- en nesteldrang?! Ik hoop niet dat ik dat krijg, meestal wordt ik na de bevalling wel weer normaal haha. Verder alles goed met jullie? En hoe voel je je zelf?

@ Sahi; balen dat je ff een dip hebt. Doe maar gewoon lekker rustig aan, beetje filmpjes kijken enzo. Vervelend he al die harde buiken en oefenweeen. Maargoed; onthou maar dat ook die misschien wel nut hebben. Tenslotte maakt je lijf zich wel iedere keer een stapje meer klaar voor de bevalling!

@ Marooz; succes vandaag, hopelijk verloopt alles goed.

@ Tina; jij ook al last van de poetsziekte :D

@ Gold; je houd het goed vol zeg, echt super! Fijn dat alles oke en maar dat je goed in de gaten wordt gehouden. En als het gaat is wachten tot het vanzelf op gang komt ook het beste en fijnst toch?! ;)

@ Karine; Wat gaaf zeg!! Heel lief...

@ Caatje; gefeliciteerd met je 37 weken!! Dat je de baby het meest voelt als je rustig zit/ ligt is normaal. Als jij bezig bent/ loopt wordt je kleintje meestal in slaap geschommeld :).

@ Sabrina; Goed dat je een beetje rustig aan doet :)

@ Mariel; ja de laatste weekjes ga je het wel merken he aan je lichaam. Hier ook hoor. Succes met uitzoeken vandaag!

Hier een rustig dagje.
    HET SCHILDERWERK IS AF!!! Eindelijk!! Alle ramen boven klaar, ik kan geen kwast meer zien, nu hoef ik niet meer te klussen voor de baby komt.

Heb dus echt ff een relaxochtend voor mezelf ingelast. Doe niks vanmorgen. Kindjes op school, maar ik laat ze vandaag alleen 's morgens gaan.
    Heb vandaag geen auto, en als ze de hele dag gaan moet ik dat hele stuk 6 x fietsen. Weet zeker dat ik niet meer kan lopen vanavond als ik dat doe. Heb net al ong. 8 km gefietst, en nu al mega veel pijn :(. Dus vanmiddag lekker ff een uurtje slapen met de kids denk ik.

Vanmiddag ook relaxed verder, ga zelf kippensoep maken en hartige spek-kaasmuffins bakken... :)

Fijne dag allemaal!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sabrina: behalve die sokken is mijn mannetje een lieverd hoor, hij doet echt een hoop voor me nu. maar ik kon het echt even niet aan dat hij over die sokken begon, ik wou dat ik ze kon halen voor hem. Maar kan er achteraf wel een beetje om lachen hoor :)

worst: maar als je van je meisje aan het genieten bent, dan hoeft dat poetsen ook niet toch? En je rust pakken met die gebroken nachten!

sjoon: hopen dat ze goed ligt!

female: misschien dat ik morgen bij de VK vraag of ze kijkt of ik al ontsluiting heb, maar ze zei zelf dat dit soort weeen niet zoveel doen voor de ontsluiting, dus weet niet of ze dat gaat doen.
    lekker dat het schilderwerk klaar is!
    oeh, 6x heen en weer fietsen, dat zou ik ook niet doen nee... Fijn dat je kan kiezen of je ze smiddags brengt, hier ben je gewoon verplicht.

alweer half 12, het valt me nog mee tot nu toe.

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Sabrina: Mooi hoor, vind het idee van je tattoo echt erg mooi !
    Sahi: Van mij mag je lekker komen klagen hoor, ondanks dat ik gelukkig nog redelijk wat kan doen ben ik het ook zat hoor. Gisteren kwam het maagzuur bijna mijn oren uit en dan kan ik ook wel in tranen uitbarsten... Geeft helemaal niets, we slepen elkaar er wel door heen. Misschien even lekker van je af brullen door keihard een goede cd aan te zetten of zo, heb ik gister avond even gedaan en ik knapte daar wel aardig van op. Knuffel voor jou !
    Worst: Fijn hoor dat het ook met de ruggeprik allemaal lekker ging, en een wee is inderdaad pijnlijker haha dat weet ik nog wel van Esmee.
    Sjoon: Succes bij de echo !
    Female: JIPPIE !!! Fijn dat je klaar bent met schilderen joh ! En geniet van je relax dagje !

Nou meiden ik ga beginnen met de kamer van Esmee en dan zien we wel hoever we komen vandaag. Tot strakjes !

14. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    zo beneden is alles weer lekker fris!

@sjoon veel plezier bij de echo. hahah zou wat zijn als het ineens is veranderd.

@female jammie jammie jammie klinkt heel erg lekker!

@sahi die van mij doet idd ook erg veel nu maar idd sommige dingen moeten ze nu ff niet mee aankomen!

@mariel ook druk aan de poets dus.

hahha het lijkt hier wel nationale poetsdag ipv dierendag.
    we zijn zowat allemaal aan de poets!

naomy word zo gehaald en dan ga ik boven ff de was,bedden,stofzuigen,strijken dus ben nog wel ff bezig.

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey meiden..

het was niet te zien. maar de kleine ligt wil in de goede houding al!
    konden ook geen mooie foto meer krijgen. de kleine zit op ongeveer 2900 gram nu. en heeft lange benen. komt van mijn kant af!

@sahi, balen he, als je wel wilt, maar niet meer kunt.
    @female: lekker hoor, dat je schilderwerk klaar is!
    @Mariel: succes met de kamer van esmee!
    @sabrina: poets ze....

16. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey meiden!

Bedankt voor alle leuke reacties op de buikschildering :D We zijn er enorm trots op!! Is zeker een onwijs mooie herinnering!! ;)

@ Sahi: Ik snap je frustratie!! Zeker als er een aantal hier nog flink aan de poets zijn en kunnen... Komt goed meis!! ;)

@ Sjoon: Tof dat de beeb al goed ligt!! Nu wachten tot die lange voor het echie gezien wil worden ;)

@ Mariel: Succes met de kamer van Esmee!! Hier vorige week al de kamer van Ryano gedaan :D

@ Sabrina: Waar je zin in hebt... :p Poets ze ;)

@ Female: Fijn dat je klaar bent met schilderen!! Scheelt weer op het lijstje :)

@ Worst: Rustig aan met de nachten!! :cool:

@ Tina: Wat je zegt... Nog max 2 weken en dan heb jij je kleintje ook in de armen!!!

@ Caatje: Fijne dag vandaag en de lunch zal wel weer heerlijk gesmaakt hebben :D :D

Hier verder alles goed en rustig. Net gebeld door kraamzorg, geen bijzonderheden, komt dus allemaal goed...
    Vanmorgen heerlijk naar de massage geweest en nog even een afspraak gemaakt voor volgende week :D
    Vandaag verder een rustig dagje, vriendin vanmiddag op de koffie :D

Ik houd het allemaal bij via de telefoon, maar dan is reageren niet zo makkelijk.... Maar ik houd jullie in de gaten :D :cool: :D :p

17. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede middag dames!

Vanmorgen 1 deur in de grondverf gezet, was me potje verf leeg. Straks de laatste 2 doen, dan kunnen ze even een paar daagjes goed drogen voordat de laklaag erop komt. De benedendeuren, die laat ik wel even voor wat het is. Die ga ik denk ik niet meer redden voordat de kleine er is. Heb nl steeds het idee dat hij een paar daagjes eerder komt.

Heb wel steeds ontzettende darmkramp, ga ik naar de wc, niets... Alleen wat lucht... Is dat het rommelen waar jullie het steeds over hebben? (ik ben echt een leek)

Enne, nog geen nieuws van Marooz??? Die moest toch naar het ziekenhuis vandaag om ingeleid te worden?

@Gold: Hou je het nog vol???
    @ Caatje: Ook jij gefeliciteerd met deze mijlpaal. Hoop dat ze goed luisteren tijdens de workshop, anders is het straks niet te eten...
    @ Sabrina: ook jij bent bij deze mijlpaal, super.. En echt een super idee van je tattoo
    @ Mariel: ik zal straks een foto ervan maken, alleen heb ik er wel al een beetje grof op getekend waar wat ongeveer moet komen.
    @ Sahi: nou, het is wel wat minder geworden, maar lekker is anders. Me vingers voelen wel aangenamer dan gisteren, dat dan weer wel.. En van mij mag je klagen hoor, lucht vaak wel op.
    @ Sjoon: Veel plezier.. Even kijken is altijd leuk, toch?
    @ Female: Fijn gevoel is dat he, als alles nu af is. Kan me voorstellen dat je vanmorgen een lekker relax ochtendje hebt gehouden.

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    karine: net lekker een uitgebreid belletje gedaan met een vriendinnetje, lekker geklaagd, lucht wel op :) Voel me stukken beter :)
    fijn dat alles is afgesproken met de kraamzorg!

sjoon: fijn dat de beeb goed ligt!

mariel: dat maagzuur is ook zo vreselijk. mijn beeb is behoorlijk aan het indalen en ik merk het maagzuur echt minder worden, dat dan weer wel.

altijdvrolijk: ik ben ook een leek, maar het kan best rommelen zijn ja
    klagen lucht zeker op :)

het lukt me nooit om een middagdutje te doen, maar ga het zo toch even proberen. misschien vanmiddag even samen met vriendje boodschappen doen, beslissen we als hij hier is.

19. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hey meiden

@sjoon jammer dat het niet te zien was maar top de ze goed ligt.

@karine ja had niet echt zin maar kan me hormonen niet stoppen!
    ow lekker massage heerlijk.

@altijdvrolijk nee nog geen nieuws van marooz. ze zou me smsen als er iets is zodat ik jullie op de hoogte kan brengen maar helaas nog niks gehoord.
    het kan idd rommelen zijn spannend meid!

@sahi en is het nog gelukt met het dutje?

zo hier is de schoonmaak weer klaar. straks nog 1 was in de droger en dan is alles gedaan.

ik ga lekker onderuit met de nieuwe wij.

x sabrina

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Goedemiddag dames,

Gold: fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij het ziekenhuis en je zo goed opgevangen bent! Ik duim voor je dat de kleine zich deze week uit zichzelf aan gaat dienen!!

Caatje: vaag dat je niet via je foon kan reageren!? Lekker gewerkt weer!?

Tina: beroerd hè, zo vaak naar de wc. Afgelopen nacht heb ik lekker geslapen, van 12 tot half 7, maar die nacht daarvoor was het echt drama. Ook steeds naar de wc en daardoor uren wakker gelegen!

Sabrina: heerlijk, alles iedere dag bijhouden. Moet zeggen dat ik van de week nog weinig heb gedaan, bedden verschoond e.d. maar nog niet schoongemaakt. Komt morgen of donderdag wel weer, mag het niet doen van manlief :) Lief die bezorgdheid van de mannen, alleen soms niet helemaal nodig :D En je bent echt megadruk zeg :D

Mariel: ja, super gezellig met Jarno naar bed, maar dan slaap je bijna, prikken er weer een paar vingers in je ogen of in je neus of wordt je hoofd hardhandig naar hem toegetrokken omdat hij zo graag een kusje wil :D Wel schattig natuurlijk!! Kledingkasten heb ik ook uitgemest, was zoveel wat we helemaal niet meer aanhadden! Heerlijk allemaal weer op kleur gesorteerd nu ;) En melk, heerlijk! Ben er ook aan verslaafd, liefst zo koud mogelijk :D

Sahi: vervelend meis, dat je je zo naar voelt! Ik doe ook weinig op een dag, maar dat is meer omdat ik eigenlijk geen zin heb en anders constant harde buiken heb! Verder nog weeën gehad vandaag!?

Worst: gelukkig had je alles lekker op orde voordat de kleine meid kwam, vond zelf dat mn ritme net naar de geboorte van Jarno echt ver te zoeken was. Na een paar maanden kwam dat allemaal vanzelf weer goed!

Female: wat een heerlijk gevoel zal dat zijn zeg, dat je schilderwerk klaar is! En mag je de kids zo makkelijk thuis laten van school of zijn ze nog niet leerplichtig!?

Karine: was zeker een mooie schildering op je buik!! Gezellig, kletsen met een vriendin ;)

Altijdvrolijk: nog steeds druk met schilderen, knap van je hoor!!

Weinig gedaan vandaag, vanochtend boodschappen gedaan en ff een kadootje voor Jarno gekocht. Ben anderhalf uur weggeweest maar was helemaal op, mn buik kon niet harder worden volgens mij :( Nou ja, na het eten ff lekker geslapen, is echt de tweede keer volgens mij dat ik naar bed ben geweest, maar toch wel lekker hoor! Nu eerst ff wasjes ophangen en de boel opruimen hier, vanavond strijken en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag :D
    Morgenochtend komt mn schoonzus gezellig ff op de koffie! Vind het anders wel een beetje saai worden zo thuis hoor!

Deel Deze Pagina