Een goedemorgen! Erg lekker geslapen! Werd om 6 uur wakker, maar ben gewoon weer koppig blijven liggen en heb toen nog ruim een uur geslapen. Blijkt te werken! Vanmorgen alleen ff naar de bank en dan dus om 12 uur naar het station. Wel aparte werktijd zo van 14h tot 19h. Maar ja, dat is dus wanneer het schip hier aanlegt. @Princi: Tof dat jullie nu alweer thuis zijn! Ben erg benieuwd naar je verhaal! Fijne woensdag allemaal! Liefs, Caroline
Goede morgen! Wat een ***** nacht zegt! Zweet me bed uit en dan niet kunnen liggen, alles te warm enz! Zo dat moest er even uit. Me ma komt zo hierheen om gordijnen te maken voor de slaapkamer,gelijk verduisterend! Daar is me vriend erg blij mee, aangezien hij vanavond de nacht in gaat! Zal vanmiddag nog wel even komen buurten.
Goedemorgen meiden ow wat heb ik klote geslapen last van voorww waar ik steeds van wakker werd. en ik kan niet meer slapen op me rug waardoor ik dus ook steeds wakker word door benauwdheid. @misja ga maar eerst lekker met je mannetje knuffelen en doen en het bevallingsverhaal komt wel. @lijst hij is mooi overzichtelijk geworden. @kamertje dank je wel voor de complimentjes. @sahi hoop dat de vk wat voor je doet vandaag. @princi wat fijn dat je weer thuis bent. wat was de reden dat je blijven moest? @caatjem werkse vandaag meid. @altijdvrolijk jij ook al zon fijne nacht gehad dus. pffff word er ook gek van nu. hier dus last van voorww denk ik maar heb het al sinds gisteravond maar het word maar niet erger. voel ze af en toe ook in me rug. wou dat ze erger werden en gewoon lekker doorzetten. pfff al ik zo nog 3 tot 5 weken moet blijven lopen pffff zo geen zin in. vandaag alleen een bakkie koffie met me vriendin in de planning. verder niks. ow de foto's van schoonvader zijn erg mooi geworden alleen wil ze hier niet openbaar zetten. ik heb ze op me hyves staan. als je me wil toevoegen als vriend moet je me ff je hyves pben. x sabrina
Goedemorgen! @ Sahi; nee je hoeft van voorweeen ook nog geen ontsluiting te krijgen, maar je lichaam gaat stilaan al wel voorbereiden, en je bm week worden en verstrijken etc. Succes bij de vk. En dat het nu ineens zwaar wordt, had ik hetzelfde. Tot 35 weken ging het perfect, fit, niks aan de hand. En sindsdien ineens een heel stuk zwaarder, harde buiken enz enz. Het hoort erbij he . Paar weken volhouden nog @ Sabrina; toch zoveel gepoetst ipv relaxen? Mooie kamer! Oooohhh slijmprop verloren, zie ik nu! Toch wel spannend hoor!!! @ Sjoon; Flink al zeg, 2900 gram! Mooi dat alles goed was! @ Karine; Ach ik ben wel een beetje klaar met de lijstjes . Houd het huis nu bij en wat kleine dingetjes en dan vind ik het wel gezegend @ Altijdvrolijk; Met rommelen bedoelen ze op het forum het 'voorwerk', oefenweeen etc. Hoelang verwacht je nog door te gaan met schilderen? Zou proberen niet zo lang meer te doen hoor. Voor je het weet is de baby er, als het even kan zou ik zien nog een weekje of 2 te kunnen relaxen en genieten... @ Gejanne; Ze zijn idd nog niet leerplichtig. Kindjes gaan hier normaal al vanaf 2,5 naar school. Celeste is ook pas 2,5 dus die gaat sowieso geen hele dagen, vind ik haar nog veel te klein voor, ze moeten nog lang genoeg. Maar pas vanaf 6 jaar zijn ze leerplichtig hier... Soms dus wel handig, als er iets bijzonders is Goed dat je een beetje meer rust pakt nu. Veel plezier met je schoonzusje @ Caatje; lief kamertje zeg!! @ Tina; wat een lekker dagje! Succes bij de vk en véél plezier in Slagharen, leuk! @ Hyves; kom niet zoveel op hyves maar heb me nu wel aangemeld. Weet niet meer of ik er eerst al in stond en eruit gegooid was?? @ Worst; lastig van die dagen dat niks goed is. En je moet je kleintje ook nog zo leren kennen voor je precies weet wat het handigst is... Gelukkig nu weer alles rustig @ Marooz; Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan. @ Misja; super om te horen dat het zo goed gaat! @ Princi; kom maar als je er aan toe bent, vooral genieten van je kindjes en man! Hier weer heerlijk geslapen. Zometeen naar het ziekenhuis, om 10.00 uur voor de eerste CTG scan deze zwangerschap. Toch elke keer weer leuk en spannend Kindjes vanmiddag vrij, dus beetje rommelen in huishouden en voor de rest niks bijzonders. Fijne dag!
@sabrina: hopen dat het dan nu idd echte weeen opleverd! @female: we hadden eerst een andere hyves, deze wordt door worst beheerd. in die andere stonden ook een hoop meiden die we niet kenden of die hier al lang niet meer kletsten, vandaar de nieuwe hyves!
@female ik heb je geaccepteerd op de nieuwe hyves. @sabrina spannend hoor, zou jij dan de volgende zijn ?? All: Ik heb een mobile besteld voor boven bed/box waar hangen jullie dat ding dan ? In bed of in de box ? Deze besteld : Product Babymoov scintille muziek mobiel, Ikbenzomooi
@ Worst; thanks! Mobile hebben wij hier niet boven het bedje hoor, maar in de box. In bedje/ wieg gewoon een muziekdoosje.
wat een leuke mobiel! ik zou het zelf denk ik boven de box hangen. of komt er minder licht vanaf dan dat lijkt??
goedemorgen meiden hier stom geweest lisa had krampjes en ik met mijn vage hoofd had niet goed gelezen kreeg ze te veel spul tegen dus gister diaree en ik overtuur omdat ik me dom voelde.. ai ai maar vandaag weer verder .. en geen poep meer ... heb net tim naar de psz gebracht op de fiets haha toch wel gevoelig .. straks te voet eens ophalen en lisa showen !! mijn bevallingsverhaal ...( op verzoek van caatje) zondag zou ik om 7.30 binnen moeten zijn zaterdag om 22.30 al gerommel .. al twee weken maar nu meer om 1 uur wakker en pijn en niet lekker 3 uur gebeld mochten gelijk komen 3.15/30 binnen gelijk naar de ok voor ruggenprik e.d. 4 uur alles klaar .. 4.30/5 breken vd vliezen .. alles zeik nat haha ik had echt een zwembad 9 uur 3 cm 10 uur weeenstorm... sjeeeeeeeee ineens paniek ik wist niet wat er gebeurde 10.30 10 cm... mocht gelijk gaan persen 11.30 helaas ... geen beweging in en uur persen was de grens dus vacumpomp of ks .. toch pomp .. knip .. scheur... 11.41 LISA !!!!!!!! en helemaal gelukkig .... zelf gedaan ! op het randje want de gyn zei al ik mag maar 2x trekken anders alsnog een ks .. en bij ruk 2 kwam ze ... wat een oerkracht heb je in je .. ik heb geperst alsof mijn leven er vanaf hing ... en ben erg trots op mezelf !! toch zelf nog gelukt !! het herstel is zoooo anders als met tim .. en ik heb echt een roze wolk dat had ik bij tim helaas niet ... tja mijn doos is echt gevoelig hoor dat heb ff nodig maar door alle blijdschap kan ik veel hebben Bekijk bijlage 187761 kijk nou toch !! pakje van mijn baas gekregen !! haha heb wel veeeel meer last van huilen dan bij tim .. maar ik huil ook veel van geluk .. mijn hart stroomt gewoon over van liefde .. gek he.. maar ook voor mijn man en tim en ... nou heel veel mensen ja meiden ik duim voor jullie allemaal dat het bij iedereen zo goed mag gaan en jullie ook zo mogen genieten
worst boven de box !!! leuk leuk en zit ik al op die hyves .. ja toch .. kan alles soms nog moeilijk volgen hoe gaat het met de voedingen van fae ?? en joh gister een regeldag voor Fae ? pff die zijn zooo vermoeiend ... kan je niks goed doen he ... hoe vind je het alleen met je meissie thuis ...
@emma: lieve foto van Lisa! enne, jij bent al lid van die hyves meid!! nou, ga maar lekker genieten, en laat die tranen lekker komen.
Marooz, gefeliciteerd!!! En wat een mooie naam zeg Op dit moment moet ik NIET denken aan bevallen, heb slechts 2 uur geslapen vannacht, ben helemaal op. Ik heb een wortelpuntontsteking erbij gekregen (aan de wortelkanaal behandelde kies) en er is NIETS wat ze momenteel kunnen doen... VK, huisarts, tandarts en apotheker in conclaaf vanochtend... alleen paracetamol mag ik hebben en antibiotica... Die laatste heb ik al weken en ik zit al aan mijn max paracetamol van vandaag... Voel me zielig. Hier vooralsnog GEEN babynieuws, en ze zal zich ook snel niet melden hoor Ze heeft het goed naar d'r zin bij mij. Knuffel ps. bijgelezen, maar geen zin/puf om op iedereen te reageren *kruipt weer zielig in bed*
@goldduke ow het zit je zeker niet mee, heel begrijpelijk dat je lekker terug kruipt in bed. @emma ja vond het wel een beetje spannend hoor om alleen te zijn, maar gelukkig is het goed gegaan. Dat heet dus een regeldag haha, nou als het meezit gaat Fae vandaag over naar 7 flessen van 90. Flinke bevalling heb je gehad en wat een mooie foto van Lisa. @sjoon thx vind hem ook supergaaf.
gold dikke dikke knuffel !!!! sjoon ... die tranen zijn gewoon niet te stoppen .. maar goed nog 8.5 mnd ontzwangeren he haha
@gold balen meid. hoop dat je nog wat slaap kan pakken. @emma wat een schatje! hier net onder de douche geweest en heb nu menstruatie pijn en last van me rug. ben ze aan het timen maar goed zal wel net als naomy nog weken duren. ik hou jullie op de hoogte