Goejenavond! Wat een dagje, toch wel vermoeiend zo na 2x bank bezoek (en ja @altijdvrolijk, ik weet dat ze niet allemaal mutsen zijn hoor! ) en dan gaan werken, maar op zich was de groep heel relaxt. Ook nog leuk fooitje gegeven, dus das altijd meegenomen. @Misja: wauw wat een super bevalling! Fijn dat het zo snel en vlotjes is gegaan! Daar tekent elke zwangere vrouw wel voor! @Sahi: Oeh, das inderdaad spannend! Hoge bloeddruk is niet goed nee... Kunnen ze (kan je) die niet op de één of andere manier omlaag krijgen? Veel sterkte in ieder geval! Houd ons op de hoogte, als kan! Ik heb lekker even bankgehangen vanavond en ga denk ik zo mijn nestje maar eens opzoeken: Morgen genieten van mijn ochtendje thuis. Rond 12 uur weg voor werk, nu alleen in Jerez, dus dat is héél relaxt. En erg leuk, een Belgische groep! Welterusten allemaal! Liefs, Caroline
Goejemorgen! Sow, ik heb echt heerlijk geslapen! Moe genoeg zijn, helpt echt! Ben als een blok in slaap gevallen en heb in één ruk door geslapen tot zojuist 7 uur. Perfect! Nu genieten van een relaxt ochtendje. Alleen nog even regelen dat ik op het vliegveld zie te komen. Hebben we hier in Jerez tegenwoordig zowel de bus als de trein die daarheen gaan, maar geen van beide komt aan vóórdat de vlucht aankomt... Niet handig... @Sahi: Sterkte vandaag! Liefs, Caroline
Goedemorgen meiden helaas nog geen beeb nieuws hier. heb nog wel harde buiken maar meer niet me rug is weg. had toch gister echt het idee dat ik aan het bevallen was. zoveel pijn dat die weeen deden. gister dat ik na bed ging ruim 2 uur wakker gelegen en toen in slaap gevallen. en verder nergens last van gehad. naomy heeft last van een kies die doorkomt dus kwam ook een paar keer mopperen maar sliep daarna ook weer verder. straks op verjaardags visite en verder niks in de planning vandaag. lekker rustig dagje dus. fijne dag meiden
Goedemorgen!!!!! @ Sahi: Balen meis... Hopen dat je met de medicijnen wel de bloeddruk omlaag krijgt... @ Caatje: Heerlijk he?! Hier ook al zo'n heerlijke nacht gehad en gewoon na het plassen kunnen doorslapen! Knapt een mens van op Werk ze vandaag, veel plezier! @ Sabrina: Balen dat het niet heeft doorgezet meid! Ik hoop dat het vandaag wel wil... Naomy geen last meer? Kiezen doorkomen doet erg pijn... Veel plezier op de verjaardag. @ Tina: Geen ervaring met TENS... Fijn dat Slagharen nog leuk was, zal wel een lange dag zijn geweest ja Heb je lekker geslapen? Of toch te druk geweest? @ Altijdvrolijk: En? Hoe heb je vannacht geslapen? Beetje uitgeruster wakker geworden? @ Bevallingsverhalen: Leuk om te lezen dat het bij iedereen anders begint, gaat en eindigt Ook al weet je dat wel, het blijft bijzonder. Ik heb vannacht lekker geslapen. 1x eruit om te plassen, maar gelijk weer in slaap gevallen, dus lekker bijgekomen. Hier vandaag niet veel. Vriendin komt met kids koffie drinken en aangezien het snertweer is vandaag gaan we vanmiddag lekker met de kids naar Ballorig (binnenspeelgebeuren) Heerlijk zichzelf vermaken in de ballenbak Fijne dag allemaal!!!
@karine: veel plezier in ballorig! hier zitten er 2 in de buurt. ideaal idd! @sabrina: jammer dat het niet heeft doorgezet, maar je bent wel van de pijn even af.... @caatje: werkze! @hier: enorm slecht geslapen. zometeen chiel naar de gastouder brengen en dan rustig bij komen! (hoop ik) haha
Goedemorgen! Hier weer een, op een paar ongemakkelijke draai- en plasmomenten na, rustig nachtje gehad. @Karine: ik kon wel merken dat ik veel heb gelopen, m'n bekken was iets gevoeliger, maar ik mag niet mopperen. @Sahi: jammer van je bloeddruk meid! Hopelijk zakt ie snel en blijft de baby nog even een weekje of 2 lekker warm bij je. @Caatje: lekker geslapen dus, mooi! Ik ga Marin aankleden, fijne dag allemaal!
Goeiemorgen... Vandaag wil ik iig niet bevallen . Mijn man heeft de griep en ik een beetje last van m'n keel dus... ff mijn koffie opdrinken en dan vast de kamer afstoffen. En om half 11 naar de kapper Tot later!
Even een berichtje van mij. We zijn heerlijk aan het genieten met z'n allen. Ik voel me zelf alweer super goed. We zijn gisteren al eventjes weg geweest naar de verjaardag van oma. Vandaag is de kraam voor het laatst dan hebben we het rijk weer voor ons zelf. Heerlijk vind ik dat. Ik heb me aangemeld bij de nieuwe hyves. Word de andere hyves nog wel gebruikt? Ik hoop snel weer te komen hier. Maar ik ga de komende tijd ook heerlijk genieten genieten van m'n gezin.
@karine: fijn dat je ook zo lekker geslapen hebt! @Sjoon: balen van je rotnacht... Hoop dat je vandaag een beetje bij kan komen... *knuff* @Female: Beterschap voor jullie beiden! En geniet maar lekker bij de kapper, dat wil ik volgende week ofzo ook nog ff gaan doen! Heerlijk! @lolly: fijn dat het zo goed gaat met je gezin! Geniet er maar lekker van! Liefs, Caroline
anz: ik doe mn best om jullie op de hoogte te houden, maar alle aankomende oma's, opa's, ooms en noem maar op willen ook alles blijven horen. We hebben het druk, haha! Maar heb ook internet op mn telefoon, dus komt goed. caatje: heb nu pillen en ze gaan zo dus kijken of die wat doen. succes weer vandaag. sabrina: nog geen baby Succes meis karine: fijn he, zo'n goede nacht?! sjoon: ow balen dat je zo slecht geslapen hebt! tina: ja eigenlijk hoort ze nog lekker even binnen te blijven, dus dat is ook de insteek. Ben benieuwd. female: ok, vandaag niet! succes met de zieken maar wel lekker naar de kapper lolly: Lekker genieten hoor! hier een topnacht gehad, wel heel kort, maar steeds bij het plassen dacht ik dat ik net weer lag, was het alweer 2 uur verder. Diep geslapen dus. Wij worden altijd wakker met de wekkerradio, en na het nieuws kon ik niet meer slapen. Maar vriendje heeft me op zn werk een berichtje gestuurd dat 'dr. papa' zegt dat mama nog even moet bijslapen. Dus dat maar braaf gedaan en toen werd ik om half 10 wakker. Heerlijk! Net onder de douche weer behoorlijke weeen, werd er ook duizelig van, dus weer genoeg te melden straks in het ziekenhuis. Nog geen contact gehad met mn werk, dus die ga ik nu eerst eens even bellen. jullie horen wel van me
Goede morgen. Zo, heb vanacht wel een redelijke nacht gehad. Aardig door kunnen slapen (wel met de ventilator aan), ben weer een beetje bijgetankt. @ Tina: Was slagharen leuk, ondanks het zo vermoeiend was? @ Sahi: Succes vandaag en ik hoop dat je bloeddruk wat gezakt is @ Caatje: Succes en werk ze vandaag @ Sabrina: Mmm, had toch echt gehoopt dat het door zou zetten voor je. Hopelijk is het vandaag goed te doen. *knuffel* @ Karine: Lekker een dagje niet veel doen, dat is ook goed voor een zwangere dame @ Sjoon: Hoop dat je nog even wat slaap kan meepikken straks @ Female: Beterschap voor jullie allebei @ Lolly: fijn om te lezen dat alles goed gaat
@Sahi: ik duim voor je dat je bloeddruk nu lager is! Succes!!! Ik ben nu naar de vluchthaven (nou ja, eerst naar het trefpunt waar de buschauffeur mij op zal pikken) en dan dus naar de bodega. Erg relaxt dagje. Tot later! Liefs, Caroline
Ha, Female: ik had gisteravond een bruiloft van een collega, dus kon niet lekker de hele avond op de bank relaxen En...gelukt bij de kapper? Heerlijk weer hè, je haar weer lekker bijgeknipt! En normaal kan ik juist totaal niet tegen troep die Jarno maakt, maar over het algemeen speelt hij nu veel op zijn nieuwe speelkamer en ruimt hij alles weer heel netjes op, laat hem maar een beetje gaan! Hopelijk wordt jij niet ziek, zit je nu ook niet op te wachten!! Altijdvrolijk: misschien idd te druk geweest met van alles, dus van de week heb ik echt heel rustig aan gedaan, vanmiddag weer even met de was aan de gang en wat kleine dingetjes doen! Maandag komt mn zus me helpen met schoonmaken (maar vind het zo lastig om het niet zelf te doen!) Gelukkig heb je aardig geslapen vannacht! Tina: fijn dat het zo'n geslaagde dag was bij Slagharen! En ben benieuwd of het strippen al kan en of het wat gaat doen, zou super zijn natuurlijk!! Sahi: ben benieuwd wat ze in het ZH zeggen! Gelukkig loopt de baby geen gevaar, het zou ook het beste zijn natuurlijk als ze nog ff lekker blijft zitten!! Sabrina: balen zeg, dat het allemaal niks oplevert! Had je dit bij Naomy ook zo? Dan ben je al moe voordat de bevalling echt begint, hopelijk houd het nog ff rustig of zet het gewoon flink door nu! Karine: gezellig dagje dus! Geniet er van! En een goede nachtrust is nu wel heel fijn hè Sjoon: jij hebt dus slecht geslapen, vervelend zulke nachten! Ik ga altijd maar gamen met mn telefoon haha, heb ik toch nog iets te doen Lolly: super dat het zo goed gaat met jullie! Begrijpelijk dat je je gezinnetje nu ff belangrijker vind dan ZP Ik heb vannacht ook goed geslapen, kwart voor 6 werd ik wakker omdat ik naar de wc moest, ff wakker gelegen, toen geslapen tot goed 9 uur, dus eindelijk weer een vrij lange nacht gemaakt! Heerlijk! Vanmorgen nog weinig gedaan, dus zo eerst ff eten en daarna ff aan de gang met de was en ff boodschappen doen! Helaas nog steeds behoorlijk last van mijn rug, maar ja, daar is weinig aan te doen Kga eerst nog ff Wordfeuden (nog iemand die het speelt!?)
Female: oh zo herkenbaar meis... Het is ook pittig hoor vind ik zwanger van je tweede of derde... Je blijft inderdaad opruimen en schoonmaken... kom maar lekker klagen hoor. Tina: Vind het echt knap dat je een hele dag Slagharen hebt volgehouden, ik ben al kapot van een ochtendje winkelen haha Sahi: Jeetje meis dat is schrikken, sterkte en fijn dat het met de baby allemaal goed is ! Caatje: Hoe lang blijf jij nog doorwerken joh ? Echt respect hoor meis ! Karine: Veel plezier ! Lolly: Fijn dat het al zo goed met je gaat, heerlijk genieten van je gezinnetje ! Gejanne: Moet wordfreud nog een beetje ontdekken maar heb het wel op mijn tel gezet... Ben kapot meiden, jeetje even een ochtendje de stad in voor de laatste dingetjes... dikke sokken, bigshirt (om in te bevallen), grote onderbroeken kadootjes voor Esmee, pak flesvoeding, watjes etc etc maar we zijn klaar !! Nog even een weekje rust en dan mag de kleine man komen hoor Ga nu even tukkie doen, heb net lekker 2 chocolade croissaintjes gegeten en een beker koude melk dus nu tijd voor een tukkie !
goedemiddag meiden zo net gezellig ff op verjaardag geweest. was erg gezellig maar naomy was zo moe en niet lekker dus nu weer thuis en der op bed gedaan met een paracetamol. ik heb geen harde buiken meer gehad gelukkig want die zijn niet leuk en dan ben ik wel weer leuk. @karine denk niet dat het alleen de kiezen zijn die doorkomen ze is helemaal niet in der hum. @sjoon en al een beetje aan het bijkomen van je nacht? @female het heerst heel erg op het moment echt niet leuk meer. @lolly gelijk heb je meid heerlijk genieten van jullie gezinnetje. @sahi hahaha dr papa geweldig. @altijdvrolijk ventilator aan het waait als een gek hier. werd vannacht bijna me bed uitgewaait dus lekker het raam dicht gedaan. @gejanne nee bij naomy helemaal niet gehad wel wat voorwerk maar niet zo. vandaar dat ik dus ook echt dacht dat het begonnen was. wat is dat dat wordfreuden of zoiets ik ken het niet maar iedereen heeft het erover. harde buiken dus zo goed als weg af en toe een maar niet zoals gister. ga zo ff lekker languit op de bank. ff bijtanken van gisteren. en vanmiddag komt me vriendinnetje weer ff langs gezellie. fijne middag meiden