Dat is volgens mij altijd zo met afvallen. Het beste is niet te snel afvallen, maar dan nog gaat het in het begin altijd sneller dan op het eind. Komt omdat je lichaam zich went aan je nieuwe eetritme/eetgewoonte. Belangrijkste is dat je een dieet volgt dat jou past, waar jij je goed bij voelt. Voor mij werkte Weight Watchers uitstekend. Ben 17 kilo afgevallen en ga er na mijn zwangerschap weer mee verder om tot mijn streefgewicht te komen. Het fijne aan Weight Watchers vind ik, is dat ze niets verbieden. Daar houd ik dus echt niet van. Maar afvallen is en blijft moeilijk. Liefs, Caroline
Ik was met Jarno dus 25 kilo aangekomen, na de bevalling zat er nog 'maar' 10 kilo zo'n beetje aan die er dus binnen een maand of 4 weer af waren!
caatje: das duidelijk meis! Snap dat je dat kwijt wilde wat een lekkere lunch van je liefje! Geen last van maagzuur? Ik kan echt geen shoarma verdragen (helaas). Komt na de bevalling wel weer gejanne: geeft niet toch, als je maar een gezellige dag hebt gehad! altijdvrolijk: ik hoorde van de week dat vrouwen die enorm aankomen tijdens de zwangerschap, dit ook heel snel weer kwijtraken met de bevalling en de dagen erna. mensen die weinig aankomen, hebben dat minder drastisch. Schijnt hoor, ik weet het natuurlijk ook niet. zie nou dat zeehondje dat ook postte. wat gek dat je kleintje nu niet meer vast ligt, terwijl dat eerst wel zo was... in plaats van lijnen, kan je toch gewoon lekker gaan bewegen (niet te heftig). Wij gaan lekker lopen met de kleine en regelmatig zwemmen, zulke dingen. zo lekker gegeten en nu een toetje met aardbeien en vla
Ben net thuis van HAP met naomy. Ze heeft een schimmel in de mond daardoor doet het zon pijn. Nu zalf gekregen die ik erin moet smeren maar ze wil het niet dus moet onder dwang. Pffff wat erg als je kleintje ziek is. Zit te janken hier bah. @afvallen weet niet meer wie het schreef maar ff een opbeurend verhaal. Na naomy bleef er nog 30 kilo aanzitten ja echt waar 30kilo. Echt verschrikkelijk. Maar heb er iets meer dan 1 jaar over gedaan en het is eraf. Ik weet precies hoe je je voelt maar meid je komt er wel weer. Ik ga ff gtst kijken en dan na bed weet niet wat de nacht nu brengt dus maar optijd erin. X x x sabrina
Hey dames, na 24 uur weeën blijft mijn ontsluiting hangen op 2cm. Ben kapot. Krijg slaapmiddel en moet naar dromenland...
@Goldduke: Jeetje meis, wat balen! Hoop dat je een beetje kan slapen en dat morgen je grote dag wordt! Toy toy toy! Veel succes en kracht gewenst! En een hele goede nachtrust! @Sahi: hihi cute, dank je! En het wás een lekkere lunch! Had daar niet eens aan gedacht, dat je er maagzuur van kon krijgen... Geen last van gehad gelukkig! @tvoh: Dat heb ik meerdere keren voorbij zien komen vandaag... Is dat The Voice Of Holland of zoiets? Is dat leuk???
@caatje, yep dat betekend tvoh!! erg leuk. maarre..... hoe kan dat nou? geen speculaaskruiden in spanje als sinterklaas "uit spanje" komt (met een omweg??) ? haha jeetje, gold hoop dat je nog een beetje slaap kan pakken!
Gold: nou, het zit je allemaal niet mee zeg!! Hopelijk wordt de kleine morgen echt geboren! Knuffel voor jou! Caatje: idd, the voice of Holland, zoektocht naar zangtalent!! Erg leuk, ook online terug te kijken bij RTL. Sahi: heb zeker gezellige dag gehad! Sabrina: ach, wat sneu voor de kleine meid, hopelijk knapt ze snel weer op! Fijne avond meiden!!
Goldduke, even een hart onder de riem: wat klote dat je nog niet verder bent! Rust maar lekker uit, hopelijk morgen je meisje in je armen!
caatje: nou beter dat je geen last hebt van maagzuur. TVOH is inderdaad The Voice Of Holland, zijn blinde audities, dus puur op de stem, niet op uiterlijk zoals bij andere programma's. gold: ik wil je een dikke knuffel geven, wat zit het tegen zeg! Heel veel sterkte! zit weer lekker met krampen op de bank. Het is niet zo pijnlijk dat ik denk dat er wat begint, maar vervelend is het wel. Heel irritant...
Bedankt voor de opbeurende woorden. Ik zal gewoon moeten kijken hoeveel er blijft hangen als me knulletje er is. En als ik het zo hoor/lees, zijn ze er dus wel (met hard werken) eraf te krijgen. @ goldduke: jeetje, dat is echt drama. Ik hoop echt dat je morgen je kleintje in handen hebt. @ caatje: dat is wel minder dat je dat niet hebt daar. Heet het misschien niet anders? @ sabrina: dat is ook wat. Maar je weet nu wel wat ze heeft. *knuffel* Ik ga denk ik proberen zo al te gaan slapen, pak ik misschien wat rust. Morgen weer verder met me gipsbuik Fijne avond
@all jaaaaaaaaaaa knappe mannen hebben we he! Ik smelt ook helemaal weg als ik Fabian zo samen zie met Lucas. We hadden net kraambezoek. Dus zij hielden Lucas ook even vast. Zegt Fabian gelijk er boven op. jullie mogen Lucas niet meenemen naar huis hoor. Hij is mijn broertje. ahhh hij neemt het nu al op voor z'n kleine broerje. @lm Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van dochter. Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven maar jeetje wat heftig zeg wat jullie allemaal moeten mee maken. Beterschap voor jullie dochter en sterkte voor jullie. @worst ook al zo lekker geshopt. Wij ook vanmiddag. Noppies heeft wel erg leuke kleding. Wat een leuk filmpje van Fae. @emma hoe gaat het nu met je? En met Lisa is het spugen minder geworden. @caatjem goed van je dat je niet teveel doet op een dag. en die steken kunnen geen kwaad hoor. het hoort er bij zeggen ze dan. @sabrina oh wat akelig zeg. Ik vind het ook altijd zo zielig als die kleintjes ziek zijn. @gold hopelijk gaat het nu doorzetten. maar eerst proberen te slapen en je rust gte pakken. @sahi idd vervelend die krampen. @afvallen Ik was tijdens de zwangerschap 9,5 kilo aangekomen waarvan er nu nog 1,5 aanzitten. maar als die eraan blijven zitten zou ik het ook niet erg vinden.
Gold, hopelijk lig je nu lekker te slapen en pers je morgen met gemak je kleintje eruit, haha. Alle gekheid op een stokje. Heel veel sterkte meid.
Een goedemorgen! Weer heerlijk geslapen! Geen enkele keer wakker geworden, ben als een blok in slaap gevallen en nu juist uit mezelf wakker geworden. Zalig! Vandaag misschien weer ff op zoek naar een rolgordijntje. lol Waarom is zoiets simpels toch zo lastig te vinden?! Maar eerst ff wachten tot mijn lief wakker wordt en dan lekker samen buiten de deur ontbijten in ons favo ontbijt-tentje! @Sjoon: lol ja, je vraagt je af hè, waarom al dat Sinterklaas spul in Spanje niet te krijgen is. Belachelijk! @Gejanne: dat vermoedde ik al (online terugkijken van tvoh), zal dat binnenkort eens doen. @Sahi: oh, dat klinkt wel heel tof, bedankt voor de uitleg m.b.t. de tvoh! @altijdvrolijk: ik ben op zoek, maar zou echt niet weten hoe 't op z'n Spaans heet... Heb eerlijk gezegd het idee, dat het iets typisch Nederlands is. @lolly: hahaha, ja, dat zinnetje heb ik al veel gebruikt "is heel normaal" en "hoort erbij" hahaha. Ik ga ff een yoghurtje eten voor bij m'n pilletjes! Fijne zaterdag allemaal! Liefs, Caroline
Goedemorgen meiden @goldduke meid wat balen hoop dat je goed geslapen hebt en dat je vandaag je kindje in je armen mag houden. @caatjem tvoh is geweldig. heb het vorig jaar ook gevolgd omdat ben saunders erin zat en die heeft ook gewonnen. denk niet dat ze het in spanje hebben. je kan het eventueel op internet bekijken. erg he dat het simpelste zo moeilijk is. succes met zoeken. @gejanne ja het is vreselijk als kindjes ziek zijn ik wou dat ik het kon overnemen. en ze wil de medicijnen ook niet dus dat moet onder dwang maar anders gaat het niet over. het word al wel wat minder zag ik net. dus hoop dat komende nacht weer wat beter gaat. @sahi en heeft het doorgezet? @altijdvrolijk ja gelukkig weet ik het nu. is moeilijk in te schatten met die kleintjes. succes met je gipsbuik ben benieuwd na het resultaat. @lolly ja het is verschrikkelijk kon ik het maar overnemen. wat schattig dat ie het al opneemt voor zijn kleine broertje! vannacht een redelijke nacht gehad. tuurlijk kwam ze een paar keer maar het was te doen vooral met de slaap die ik smiddags al gepakt had. om 4uur heb ik der naast me neergelegd en heeft ze geslapen tot half 8 dus dat was wel lekker had mama ook goed rust. de medicijnen slaan al wel aan. dus hoop dat het vannacht nog beter gaat. vandaag niks in de planning gewoon lekker rustig zaterdagje. fijne dag meiden
Update; heb geslapen als een baby Vannacht slechts enkele weeën bewust meegekregen, bij het opstaan vruchtwater verloren, mijn favoriete verloskundige komt dat dadelijk even bekijken omdat we niet kunnen beoordelen of de kleur ok is. Niet bruin of groen maar donkerbeige.... Anyways, dank voor de opbeurende woorden dames, morgen 41 weken pffff het moet nu echt!!!
Goldduke; hopelijk heeft klaas vaak je bijgestaan vanacht! Dikke kans dat vandaag jullie meisje komt! Ik hou het hier strak in de gaten *edit* Gelukkig heb je lekker getukt!! Ben benieuwd of ze in t vruchtwater heeft gepoept, hopelijk niet! Veel succes vandaag Lm en Princi: hoop dat t snel goed gaat met de ukkies.. Dit is niet zoals het hoort te gaan zou toch fijn zijn als jullie snel weer op een roze/blauwe wolk kunnen klimmen
Goedemorgen!! Wat fijn om te lezen dat er al een aantal zijn die lekker geslapen hebben vannacht! @ Sabrina: Fijn dat de medicijnen nu al aanslaan en ze wat rustiger is 's nachts. @ Goldduke: Heerlijk!!! Hoop dat het vruchtwater oke is en wens je veel succes met de bevalling van vandaag Zet 'm op!!!! @ Caatje: Sterkte met je rolgordijntje zoeken Wat een ellende soms om simpele dingen te vinden Hier een goede nacht gehad, nu alleen wat stijfjes. Straks boodschappen doen en dan niets, manlief gaat met vriend naar de stort, laatste dingen écht weg voor de bevalling, staat toch weer netter Fijne zaterdag allemaal!
ja, gold! hopelijk zet het door, nu je vruchtwater gebroken is! we houden het hier in de gaten. vriendje is de boodschappen halen, en brengt daarna even de auto weg, deze moet de stuurkolom vervangen hebben... hier ga ik vanmiddag een taart maken voor een vriendin van me die morgen jarig is. een vw-camper busje. dus hoop dat het lukt, als het niet lukt, dan gooi ik die gewoon hier in de vriezer.. hij zal er echt niet minder om smaken! haha