Caatje, ff snel, had vandaag nog niet gereageerd, hoop ik morgen te doen, maar had net ff gechat met Goldduke, half uurtje terug, toen had ze 8 cm, ruggeprik en men verwachtte dat ze toen over 2 uur mag gaan persen! Gold: hopelijk vind je het niet erg dat ik het hier ff heb gemeld
@ Sabrina; oh met 30 weken al klaar! . Staat ook zo schattig en gezellig he . En idd, gewoon nog een keertje wassen dan staat het weer klaar @ Altijdvrolijk; Zoals je het zegt klinkt het ook gewoon als vocht vasthouden toch?! Dat ben je natuurlijk helemaal snel kwijt straks @ LM; Veel sterkte in deze spannende dagen! @ Marooz; Sterkte voor jullie! @ Caatje; Leuk nieuwe lingerie kopen! Kijk er ook weer naar uit om straks weer een beetje vrouwelijker ondergoed te kunnen dragen, voelt toch lekkerder . Goed dat je het hebt gezegd tegen de familie over het bezoek, en nog fijner dat ze het snappen! @ Gold; zo te zien ben je er bijna, spannend hoor. Ik blijf duimen dat alles goed gaat! Heb hier boven alles schoon, en het wiegje opgemaakt. Wat een leuk werkje toch Vanmiddag alle walnoten uit de tuin geraapt; heeeuuul veel en niet zo handig met die dikke buik maargoed . Had gehoopt dat de kindjes wat zouden helpen maar die waren het na een noot of 5 wel weer beu . Huis staat weer (zoals elke dag ) in de 'ALLES-moet-netjes-zijn-want-je-kunt-elk-moment-bevallen'- stand (Hoe neurotisch kan je worden door die hormonen zeg ) dus ik ga nu ff relaxen Fijne avond nog!
@Gejanne: Hoop ook dat Goldduke 't niet erg vindt dat je het hier gepost hebt. Ik stel het in ieder geval zeer op prijs! Spannend dus en grote kans dat er morgenvroeg nieuw babynieuws is!!! @Female: Jaaaaaaah was echt leuk om te kopen! Ben er super blij mee! En ja, ook heel fijn dat de moeder van m'n lief het snapt. Zij is echt de spil van hun familie (regelt altijd alles en iedereen went zich tot haar voor alles), dus ik weet dat het goed gaat komen met het bericht doorgeven. Een hele geruststelling! Fijn dat het huis weer in de "alles moet netjes zijn" modus is! Wij kijken hier nog één aflevering van Lost en dan ben ik naar bed. Wens jullie nu dus vast weltrusten! @Goldduke: Succes meid, laat die kleine maar mooi gauw komen nu!!! Liefs, Caroline
Och ff iets schattigs delen hoor... De kindjes hebben weekend dus ze mochten een keertje samen op het luchtbed slapen (bij elkaar logeren noemen we dat dan ) Ze hebben natuurlijk eerst een poos liggen keten. Ging net even bij ze kijken en zo liggen ze erbij. Kon het niet laten om een foto te maken *Wat kunnen kindjes je toch blij maken met de simpelste dingen...*
@Goldduke: lol Zie nu pas dat je nog online gekomen bent! Heb jij niet wat beters te doen nu?!?!?! @Female: aaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat super schattig! Prachtige foto hoor, kan me voorstellen dat je die gewoon moest nemen! Ik ken het nog niet, hoe blij en gelukkig kindjes je kunnen maken (met de simpele dingen), maar hoop het heel gauw ook te ervaren! Nou, ben nu naar mijn bedje toe. Slaap lekker allemaal! Liefs, Caroline
@ Caatje; Thanks . Ja dat ga je zelf ook meemaken, en al heeel binnenkort . Gaaf hoor! Leuk he, shoppen voor jezelf. Doet een mens goed af en toe . idd prettig dat ze het begrijpt en doorgeeft. Er zijn natuurlijk best veel verschillen tussen de culturen etc., dus als het dan niet botst is dat wel erg prettig! @ Gold; Met bijna 10 cm nog op het forum, gekkie . Ga eens iets nuttigs doen ... Nee zonder gekheid, tis wel spannend hoor. Ik denk steeds; zou het er al zijn?
Hahahha die gold, wat een bikkel! met bijna 10cm nog een berichtje posten hahah Ik kom morgenochtend hier kijken hoe jullie moppie heet... moet nu echt tukken! female; wat een rijkdom heb net ook een klein mannetje naar zn eigen bed gebracht zo lief!
Toch nog ff een tussetijdse check ben tenslotte toch al wakker voor de fles zo te zien nog geen babynieuws (vast wel al, maar nog niet hier ) tenminste.. ik hoop voor gold dat ze er al is!! nouuu nog 10cc dus ik mag bijna weer tukken, tot over n paar uur
Florine Marie Aileen 3160 kg 02:30 uur geboren 9-10-11 (leuke datum) Bevalling was heftig, verhaal komt nog. We gaan zo naar huis.
Gold: van harte gefeliciteerd met jullie meisje!! Mooie namen en fijn dat jullie al weer thuis zijn!!
Een goedemorgen! En wat een goede morgen is het! Weer positief babynieuws!!! Heel fijn! Maarreuh... Wel een beetje bizar dat je gewoon zelf om 4 uur nog online gekomen bent, Goldduke!!! Ik heb je er gelijk in de bevallinglijst bij gezet, wil je daar alle drie de namen vermeld hebben of alleen de eerste??? @Goldduke: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Florine, ze is inderdaad op een hele mooie datum geboren! Geniet van elkaar en rust lekker uit. Dat verhaal komt nog wel joh! Heb hier trouwens heerlijk geslapen, wel een keer wakker geworden, maar ben niet eens mijn bed uitgegaan en gelijk dus weer in slaap gevallen. Daarna wel heel vreemd gedroomd... Ik ga ff mijn yoghurtje ontbijten. Over een half uur op weg naar Cádiz. Mijn lief brengt me, dus das gezellig. Liefs, Caroline
goedemorgen meiden jaaaaaaaa beebnieuws GOLD van harte gefeliciteerd met jullie meisje mooie naam ook. en wat een gek dat je het zelf ff komt melden en doen hahahah lag gisteravond al dubbel om je dat je bij bijna 10cm nog een berichtje komt plaatsen. @caatjem ja dat is handig dat je alles online kan bestellen. goed dat je het aangekaart hebt bij je schoonfamilie hoop dat ze luisteren. werkse en eetse vandaag. @female ja ik had de kamer helemaal af en wilde weten hoe het stond. en idd het is zo gewassen. leuk dat je het nu af hebt schattig staat het he. dat syndroom heb ik op het moment ook alles moet schoon want het kan gebeuren. wat een schatjes zo samen zeg. hier een hele goeie nacht gehad tegenover van de week. ze kwam vannacht maar 2 keer inplaats van 8 keer. heerlijk geslapen dus. vandaag lekker luie zondag houden. x sabrina
jaaaa, eindelijk na zolang weeen gehad, een mooi kado voor Gold!! gefeliciteerd met jullie meisje Florine! nu genieten...
Goeiemorgen! @ Gold; Babynieuws! Eindelijk is ze er! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Super dat het goed is met jullie. Geniet van je gezinnetje!! @ Ansz; Hou je het nog een beetje vol de gebroken nachten? @ Caatje; Fijn dat je lekker geslapen hebt! Werkze vandaag! @ Sabrina; Ja het is lekker om zo weg te zwijmelen bij babyspullen en meubeltjes etc. he. Bijna onvoorstelbaar dat er straks weer zo'n klein mensje in zal liggen... Fijn dat jullie zo bijgeslapen hebben! Vreselijk he die poetsdrang! Heb nog nooit zoveel tijd aan het huishouden besteed @ All; Vraagje he, is het normaal/ gebruikelijk dat Kynan en Celeste als de baby er is iets kleins trakteren op school? Zoals beschuitjes, kleine roze/ blauwe snoepjes met kaartje eraan oid omdat ze een broertje/ zusje hebben gekregen?? Doen ze dat in NL? Of bedenk ik nu iets geks? Dan moet ik nl nog ff iets gaan bedenken en knutselen
@female ja ik kan niet wachten tot er een kleintje in ligt. ik doe hier wel trakteren volgends mij is het wel normaal dat dat gebeurd. ik haal een pak lange vingers in de boter en dan in de muisjes. voor de hele kleintjes gewone lange vingers. maar dat is voor het kdv natuurlijk. x sabrina
Goedemorgen! Goldduke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Florine! Prachtige naam. Rust maar lekker uit van de heftige bevalling en geniet van jullie kleine meid! Female: Iris gaat op school wel trakteren. Ik maak roomsoesjes met muisjes er op. Dat is hier volgens mij wel standaard als er een broertje of zusje wordt geboren. Maar het is natuurlijk altijd je eigen keuze.
Gold: Yes daar is ze dan, Florine! Gefeliciteerd meis! Het was vast het harde werken waard. Wat knap dat je jezelf tot het eind hebt gemeld en de geboorte ook nog hebt kunnen posten. Nu lekker genieten hoor! female: leuk he, dat logeren? Mocht ik vroeger ook altijd over een uurtje wordt ik opgehaald voor de grote verassing, daarna de verjaardag van mn broertje, dus ik ben heel de dag weg denk ik (ik zou eccht niet weten wat de planning is). Fijne dag allemaal vandaag!