Sahi: haha, heeft manlief je nesteldrang overgenomen. Voor mannen ook een hele verandering, kan me wel voorstellen dat hij zenuwachtig is!! Caatje: ik denk meestal snel aan de negatieve dingen ipv de positieve, maar bij een zwangerschap moet je ook wel beetje nuchter blijven en er van blijven genieten! En feesten kunnen ze dan idd wel, heeft iedereen 2 dagen waarop feest gevierd wordt, leuk hoor Altijdvrolijk: nou, 10 uur gaat het niet meer worden haha. En de eerstkomende uren ook niet denk ik, zal nog wel wat dagen duren! Maar uiteindelijk zal het vast wel beginnen En die strijk komt wel weer, ik heb ook bijna niets gedaan vandaag, gelukkig komt zuslief me morgen toch nog helpen met schoonmaken!! Female: tis zeker een lastig iets die allergie! Bij Jarno was ik maar liefst 11 dagen over tijd, maar zo ver gaat het nu niet komen hoor, dat zie ik echt niet zitten, vandaag bijv. ook zo weinig energie gehad, wil het ook allemaal wel leuk blijven vinden!! En idd heel naar bericht, was altijd super vrolijke meid, beetje brutaal, maar dat is toen misschien ook al een masker geweest! Ik denk ook constant aan de geboorte e.d. hoor, wanneer het nu eens zal beginnen e.d. Maar moet je toch een beetje overgeven, heb je zelf in principe niet zoveel aan te veranderen
Princi, zo, die laatste 5 cm zijn wel super snel gegaan zeg!! Maar wat naar nu dat jullie kleine mannetje niet lekker thuis kan zijn! Gelukkig is de oorzaak wel gevonden en weet je gewoon dat hij goed uit moet zieken! Hopelijk mag hij snel weer mee naar huis, zodat jullie lekker kunnen genieten van jullie mooie mannetje (en van zijn grote zus natuurlijk!)
Gezellig drankje gedaan met vriendinnetje. Had me een super lief knuffelkonijntje kado gegeven. Nu ff thuis relaxt nog een aflevering Lost kijken en dan naar bed. Morgen om 10 uur bij Sandeman zijn, dan echt mijn aller laatste dagje werken voorlopig! Raar hoor! @Female: lol Ik zou echt dolgraag iets van jouw nesteldrang hebben, zeg! Jij hebt teveel, ik te weinig. 't Is niet eerlijk! En nee, heb amper nog krampjes. Heel soms harde buik, maar valt nog heel erg mee en is niet pijnlijk. Ach, zal vanzelf wel komen. Ik denk dat onze klein echt rekening met zijn mama wil houden en niet te dicht bij mijn verjaardag wil komen hahahaha! @Princi: wauw zeg, wat een verhaal. Ten eerste zo'n mega snelle bevalling en daarna dan die troubles met de kleine... Sneu dat je mannetje zuurstof nodig heeft (ik ken het van mijn vader, maar bij zo'n kleintje lijkt me dat nóg veel zieliger), maar wel heel fijn dat ze weten waardoor het komt en dat het te verhelpen is. Is Tibbe nu wel of niet thuis? Dat is me niet helemaal duidelijk. Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd, hoop dat hij gauw over het virus heen is. En natuurlijk hoop ik dat jullie wel heerlijk van elkaar kunnen genieten! *knuff* @Gejanne: ik ben ook iemand die "graag" de negatieve dingen blijft zien. Geeft een beetje een gevoel dat je je voorbereid "mocht" 't misgaan... Maar ik ben me er ook heel erg van bewust dat het genieten net zo, of misschien nog wel veel meer, belangrijk is! Fijne avond en alvast weltrusten! Liefs, Caroline
oh princi wat een verhaal! hoop dat t goed gaat zonder zuurstof en weer lekker mee naar huis! weet hoe t is om met een klein mannetje aan t zuurstof op schoot te zitten dikke knuf!
Hey meiden Hier ben ik dan zonder buik. Ik ben om 20.23 bevallen van een prachtige zoon met de naam danley. Dus me voorgevoel had gelijk. Hij is 45cm en 2880 gram door dat ie erg klein is houdt zichzelf moeilijk warm dus nu zijn we bezig zijn temp op te schroeven spannend dus. Ik heb een klein scheurtje verder niks. Voel me kip lekker en kan de hele wereld aan. Kom morgen via me laptop foto plaatsen. X sabrina
Sabrina; Van harte Gefeliciteerd met jullie zoon Danley! 45cm is idd aan de kleine kant maargoed dat trekt wel bij ben benieuwd naar de fotos!
Sabrina: van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Klein mannetje hoor! Uiteraard zijn we erg nieuwsgierig naar een foto! Super dat je je zo goed voelt, geniet er van!
Wauw! Dat is nog snel gegaan! Gewoon om 20:23 uur bevallen en dan om 22:49 uur zelf een berichtje op het forum plaatsen. lol Heb je zoon in onze bevallijst gezet! Wat heerlijk dat we weer positief baby nieuws hebben! @Sabrina: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Danley! Ik wens jullie veel geluk, geniet lekker van elkaar! Ik ben nu naar bedje toe, morgen op tijd op. Laatste dagje werken! Lekker maar 2,5 uur erg relaxt dus. Liefs, Caroline
Ff vanaf me phone! Ja hoor!! Babynieuws!! Sabrina: van harte gefeliciteerd. Idd een klein mannetje! Geniet ervan! Morgen reageer ik wel op de rest, is zo erg lastig
Zo ben ik ook..... Om 20.15 is onze dochter LINN geboren. Een hele vervelende en snelle bevalling, ben in spoed naar het ziekenhuis gebracht. We maken het prima en mogen morgen naar huis. Linn is werkelijk prachtig, wat een droppie. Ze weegt rond de 3200 (heb nog steeds niet kunnen spieken op haar kaart) en is 49 cm lang.
Sabrina, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon DANLEY. Nu lekker bijkomen en genieten.
jeeejjj daar is Linn ook al!! zo gaat t snel meiden.. zou t dan toch met die volle maan te doen hebben? GEFELICITEERD SUUS!!
Suuszwanger, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet er van! Gaat nu ineens hard met de baby's, hopelijk vandaag ook bij Sahi! Kga proberen of ik nog wat kan slapen
Zoo ik dacht na de fles van Fae ff kijken of er baby nieuws is. En ja hooor @ sabrina van harte gefeliciteerd met Danley! @ suuszwanger ook van harte gefeliciteerd met jullie dochter Linn! Zo ik kruip weer het bedje in, koud in de keuken ( met mijn ow zo verschrikkelijke vieze peuk ) Gr worst...
Sabrina: gefeliciteerd met Danley! Suus: gefeliciteerd met Linn! Ik word helemaal blij van dat babynieuws. Princi: wat is die Tibbe een schatje zeg, balen van dat virus. Hopelijk is hij er snel bovenop! En hopelijk ben jij ook snel genezen Wij liggen hier wakker te worden, best een beetje gespannen. We gaan zo ontbijten en op pad.
Een goedemorgen! En wauwie, nóg meer baby nieuws!!! Geweldig, ondanks dan de vervelende, snelle bevalling... Ik heb de geboorte in onze bevallijst gezet! @Suus: Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Linn! Ik wens jullie heel veel geluk, geniet van elkaar! @Sahi: Spannend hoor! Veel succes vandaag! Hier redelijk geslapen, wel 2x wakker geworden vannacht. De 2e keer (rond kwart over 5) kon ik van de warmte gewoon niet meer slapen en ben beneden op de bank gaan liggen. Gelukkig ben ik daar wel weer in slaap gevallen. Nu dus even ontbijten en dan om 10 uur moet ik bij de bodega zijn. Erg leuk, een laatste dagje werken! Liefs, Caroline
Yes, 2 baby's binnen een half uur!! @ Sabrina; Gefeliciteerd met jullie zoontje Danley! Wat heerlijk dat ie er is en je je zo goed voelt! Toffe naam ook. Hoe ging het met hem de 1e nacht? Geniet ervan! @ Suus; Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Linn! Eindelijk is ze er! Geniet er maar heel erg van! @ Gejanne; Dat is het he, je moet jezelf overgeven. Dat vind ik normaal ook al lastig, wil liefst precies weten waar ik aan toe ben en de controle over alles houden... En tja dat gaat nu niet he . Jij lekker geslapen vannacht? @ Caatje; Veel plezier, vandaag ECHT de laatste dag! @ All; Hier alles rustig, veel harde buiken steeds enzo en ongi-gevoel maar niks spannends. Kleintje was gisteravond mega druk dus denk dat het zich nog wel lekker voelt in mijn buik Kynan is weer bijna beter, vandaag nog ff aansterken thuis en morgen weer naar school. Ga zometeen Celeste naar school brengen en dan gewoon hier in Maaseik even een paar supermarkten af voor de weekboodschappen. (Normaal ga ik altijd 1 x per week de grens over om in NL de weekboodschappen te doen, maar heb nu ineens geen zin om 30 km te rijden. Blijf rondom mijn nest )
Sahi; heeel veel succes vandaag! hoop dat je niet al te lang moet werken worst; om 4.40 met een peuk in de keuken? jij had er zin in hahah
ey lieverds bedankt voor de felicitatie's. nou hier komt mijn verhaal. gister dus hier bericht dat ik het zat was weer voorweeen en dat al een week lang. gister om 14.00uur bij na de wc gaan slijmverlies met bloed. gelijk de vk gebeld die zegt kijk het ff aan kan ook niks betekenen als er weeen komen dan weer bellen. om half 4 komen de weeen goed op gang. half 5 onder de douche het word echt heftig dus de vk gebeld. die komt om 5uur en ja hoor al 4cm. alles geregeld gebeld en naomy na me vriendin. schoonouders hier voor bij de bevalling. en maar zuchten tijdens die weeen. om 18.20 zijn me vliezen gebroken zat toen op 6cm. ze worden steeds heftiger en om half 8 een druk gevoel maar mocht niet persen nog een klein randje. onder de douche gestaan en om 20.00uur was het randje bijna weg mocht langzaam aan mee persen en om 20.15 was de ruimte er en mocht goed mee persen. om 20.23 is daar onze zoon danley. weegt 2880 gram en 45cm. een kleintje welliswaar maar zon schatje. nog geen half uur later liep ik door het huis alof er niks gebeurd is. heb 2 kleine scheurtjes die gehecht zijn maar meer niet voel me kip lekker. Naomy is helemaal verliefd op der broertje. vannacht werd ze wakker zegt ze papa broertje huilt ikke kusje geven hahaha. hier komt onze man.