Oktober 2011 mama's! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door dolfijnjes, 25 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Sahi, nee, alleen als ik tv kijk soms. Verder ben ik een koude kikker... Je zegt wat ik niet wil denken, doe ik dus ook niet...;););)

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: ja Yanna weet ook alle dieren die ze regelmatig ziet aan te wijzen, dus ook de namen van alle katten en honden die ze vaak ziet (en dat zijn er best een hoop ;))

EB: zou ook een klap zijn als het niet zo blijkt te zijn, dus ik zeg niks ;)
    op jezelf letten he meis? Dat emo kan ook even overbelasting zijn!

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    #2063 Gean85, 3 apr 2013
    Laatst bewerkt: 3 apr 2013
    Dinand heeft 39.7 koorts, maakte hem wakker voor een zetpilletje, mocht ook wel met die temp.
    Gelukkig wilde hij nog wel lekker een beetje drinken!
    Zijn ook allebei schor en veel aan t hoesten, hopelijk wordt Jarno verder niet ziek!

4. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Vaneke, fijn dat alles weer goed was bij de Gyn. Heel veel beterschap. Wel lekker dat je even kunt uitzieken.

@Rrianne, ook hier wil mirthe niet altijd blijven zitten in de kinderwagen. Maar vaak met koekjes of wat anders lekkers gaat het goed. Zolang we maar lopen. En af en toe er even uit en lopen scheelt een hele boel. Damn dat is flink balen een dikke rekening op de mat.

@Pookie, fijn dat alle waardes weer goed waren. Heb je maar weer.

@Pruts, maar je hebt wel een leuke eerste dag gehad, ondanks dat je snel moest en een lange dag was? Fijn dat ze wel verdere onderzoeken willen ondernemen. Nu straks maar lekker genieten van jullie weekje centerparks.

@EB, echt een ophoping van alles. Is ook wel eens goed om het eruit te gooien. Hoef je er ook niet meer mee te lopen. Klinkt raar, maar misschien wel even goed dat T bij je so is. Hebben jullie even tijd voor elkaar en jij even dat rust momentje voor jezelf. Het is niet zomaar wat, wat er nu allemaal gebeurt. Huis verkocht, opzoek naar een ander, werk, huishouding, gezin, bezig zwanger worden, enz. Dus neem op tijd je rust. Fijn dat het 3e huis naar jullie zin is. Kon je ze mooi even vergelijken zo achter elkaar aan. Ben benieuwd hoe de andere huizen a.s. zaterdag zijn. En het komt allemaal wel weer goed.

@BabyR, hoe gaat het overdag dan met de slaapjes? Heeft ze nog steeds 2 of 1 en hoelang slaapt ze dan?

@leesvoer, moet nog steeds de boekjes van het eerste jaar nog lezen. Kom er gewoon weg niet aan toe. Dus mooi voor de vakantie denk ik zo.

@hier, Vandaag lekkerdagje gehad. Ze was wel vroeg wakker maar klaar. Zijn nog een blok om geweest en is ze in slaap gevallen. Gelukkig wou ze vanmiddag wel weer op bed. Gister om haar eerste echte schoentjes uit geweest. Ging niet makkelijk maar we zijn geslaagd. Ze heeft nu de gang te pakken qua lopen zo leuk. Verder de laatste dagen ook goed geslaagd voor nieuwe kleertjes voor mirthe maar ook voor mezelf. Wel lekker weer even geld uitgeven.

@praten, Gaat al wat beter hier. Ze mag wel heel graag vertellen in haar eigen taaltje.

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Yanna kwam moeilijk in slaap vanavond. na een uur schreeuwen en.klagen geheel tegen mijn principes in gaan kijken. gezegd dat t bedtijd was en.dat ze moest gaan slapen, nog boos, maar wel na 5 minuten stil.
    en nu komt me er toch een lucht van die kamer, of scheten of poep, ben er niet zeker van. maar ja, na dit drama wekken voor een verschoning? ik twijfel... De billen gaan wel stuk van poep, maar straks zijn t alleen scheten. en als t weer een uur duurt voor ze slaapt... ik ga dr wel uit als ze dr wakker van wordt denk ik... ik dacht dat ze altijd wakker werd van een poepbroek...

6. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Daantje, Ohh haha R niet helemaal de enige dus. R gaat als een sfeer dat wel haha. Ze loopt wel goed aan de hand en achter iets wat rolt, dus ze kan het wel..
    T
    Dolfijn, ze slaapt 1x van 12 tot 14..

Zit op mn mobiel reageer morgen weer ff.

7. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Sahi zou je mij nog 1 keer je gegevens kunnen sturen had het vergeten over te naken en kan de mail niet vinden maak ik het vanavond over

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Als ik de goeie naam.bij t goeie emailadres in mb hoofd heb, he je nu mail ;)

9. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ sahi, ik bedenk me nu pas dat ik het geld ook niet over heb gemaakt waaaah. Ga ik vandaag alsnog doen! Moet lachen om je verhaal, is het zo'n lucht dat je het door alle muren heen ruikt :D.

@ eb, had dezelfde gedachte als sahi, maar laat je niet gek maken door ons. Ondanks dat ik geen kwaaltjes heb, ben ik vreselijk emo. Ik moest laatst zelfs zo hard lachen, dat ik er enorm van moest huilen. Ik duim echt voor je!! Wil je mij ook de link sturen? Kan ik vast kijken waar ik volgende keer moet zijn haha.

@ Gejanne, beterschap vooR jullie ventje!

@ pruts, fijn dat je meteen doorverwezen bent.

Hier drukke tijden onderweg en zie er vreselijk tegenop. Over twee weken cursus, zware theorieweek. Om vervolgens over te gaan in 5 dagen kroning (allemaal 12 uur per dag werken). En als toetje ga ik een week daarna een week intern voor een opleiding die 15 uur per dag zal gaan duren. In het weekend aansluitend trouwt m'n szus in Frankrijk. Bruiloft duurt van zaterdag 17 tot maandag 12. Is 8 uur heen en 8 uur terug. Voor twee dagen wil ik F zo'n reisafstand niet aan doen, maar ik zie haar die hele week dus al niet. Ja en jullie begrijpen dat het dan weer janken geblazen is als ik erover nadenk. M'n smoeder helpt dan ook al niet door te zeggen dat ze gewoon mee moet. Gelukkig ga ik daar over en niet zij.
    Zo dat was het :). Sorry voor m'n zeikverhaal.

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Daantje dat zijn inderdaad effe pittige tijden die je voor de boeg hebt.

@EB wat leuk dat jullie allebei huis nummer 3 erg leuk vinden gaan jullie ook een bod erop uit brengen? En een goede keuze van de boot wel jammer want jullie vinden het wel heerlijk he om te varen.

@Gejanne heel veel beterschap hopelijk gaat het vandaag beter

@Praten daar kan ik zo van genieten Davey kan ook echt al een hele hoop woordjes vrij duidelijk zeggen, maar der zitten ook verhalen tussen wat ik totaal niet versta

@Zindelijk worden ik merk nu aan Davey dat hij steeds vaker zijn luier uit wilt op het kdv zeiden ze het ook al dus we gaan maar eens een potje aanschaffen en ermee beginnen ben benieuwd.

Ik merk echt duidelijk dat Davey met grotere kindjes omgaat hij wordt steeds meer ondeugender en je ziet echt wat hij allemaal van andere overneemt, op zich wel grappig maar soms ahum dan is het me der een

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    daantje; had net een mailtje gestuurd, maar dan weet ik dat t onderweg is ;)
    Ik kijk altijd nog even bij Yanna voor ik ga slapen, vind ik een fijn idee, even kijken of ze lekker slaapt ofzo :) Maar die lucht! :p
    vanmorgen inderdaad een berg poep, maar t zag er niet uit als een aangekoekte brei, was gewoon vers, haha
    nou ik snap dat je er tegen op ziet, die komende tijd!! das niks aan :(

wherona: grappig dat Davey van de luier af wil! Yanna is daar totaal niet mee bezig.
    Yanna is ook een spook hoor, en dat komt naar mijn idee niet alleen maar door t KDV :p Ze is gewoon erg inventief en ondeugend, hihi.

12. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    hallo dames,

Vandaag gelukkig een stuk beter, lekker geslapen en Elke sliep ook weer goed door. Laatste tijd had ze de gewoonte om rond 12 en rond 5 een keer wakker te worden, nu weer gewoon doorgeslapen!! Scheelt ook weer een boel :) Wel nog lekker rustig aan doen vandaag hoor!!

@EB: ik dacht inderdaad ook hetzelfde als de andere hoor...
    Leuk dat het 3de huis meteen zo meeviel, ben ook wel benieuwd hoor, dus wil ook wel het linkje :)
    Goed idee om wat rustiger aan te doen en de boor op de kant te laten.

@daantje: pfff...dat worden drukke tijden ja, en dat ook nog eens zwanger!! Ziet dat ge ook genoeg rust pakt he!!

@wherona: hahaha, grappig om te zien hoeveel ze nu oppikken van hun omgeving he...klinkt alsof D. een lekker boefje is ;)

@Pruts: hoe was het bij de HA?? Of heb ik daarover heen gelezen??

@gejanne: beterschap voor bij jullie thuis!!

@rest ben ik ff kwijt...ga ff lekker met Elke doen...tot later dames!!

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Voor op de fiets; het fietsen zelf vind ik niet zwaar, maar idd het in er uit tillen wordt al flink zwaar. Al vind ik het ook niet gezellig om L. al naar achteren te doen.

Praten; L. was tot voor kort niet echt een prater, hij begint er nu echt interesse in te krijgen. Alhoewel het nog steeds meer de klanken zijn die hij leuk vind. En woorden met een P spreken geloof ik lekker uit. Hij roept momenteel de hele dag; Opaaaaaa, opaaa, Pappaaaa, paaapppaaaaa en pooeessss.

Gejanne, aaah sneu, beterschap! Vannacht wel lekker geslapen?

Mum, ja L. heeft idd best flinke voetjes, terwijl wij beide helemaal niet echt grote voeten hebben. Ben dus benieuwd. Hoe bevielen je eerste twee werkdagen ondanks de moeheid?

Pruts, fijn dat hij je serieus nam. Ben benieuwd wat er uit komt.
    Geweldig zo'n smelt-moment.

Dolfijnjes, gaaf haar eerste schoentjes! Ja eten nemen wij ook altijd mee voor onderweg. Juist het tussendoor eruit is geweldig, maar er dan weer in is echt brullen..

Eb, mijn gedachten waren hetzelfde als die van Sahi (al durfde ik het niet te zeggen). Ben overigens ook erg benieuwd naar jullie nieuwe huisje:).

Sahi, hahaha wat tof hoe Y. daar op in speelde 'aai aai aai'. En was het een poepluier?

Daantje, aaah joh wat pittig. Snap heel goed dat je daar tegen op ziet. Maar het komt vast weer helemaal goed!

Wherona, hahaha ja? Wat nemen ze al veel over he? En wat grappig dat hij al bezig is met zijn luier, meestal hebben jongentjes daar erg weinig interesse voor. Zo zie ik dat L. bv ook echt nog niet doen.

Vaneke, lekker dat E. weer een nachtje door heeft gehaald!

Jongens, wat was L. onrustig. Het begon gisteravond al met 2 driftbuien op de grond. Brullen brullen en nog een brullen. Uiteindelijk op bed prima, maar na een uur weer wakker. Hij was erg overstuur, had duidelijk ergens last van. Omdat hij haast niet te troosten was hebben we hem een zetpilletje gegeven en nog geen 5 min. later was het lekker keten bij ons in bed. Om 23uur sliep hij weer, om vervolgens om 2 uur weer wakker te worden en zo ging het de hele nacht door. Hij was gelukkig niet overstuur, maar lag wat te jengelen/kletsen in bed. Ben daardoor ook niet meer bij hem geweest. Maar werd wel constant bij iedere piep wakker. Vanmorgen was hij er alweer om half 7, heb hem laten liggen en is ook weer af en aan wat gaan slapen. Maarr... inmiddels slaapt hij nu nog. Zit hem duidelijk iets niet lekker.

14. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Eb, ik ben ook nieuwsgierig :D

Sahi, hahaha ik had je verhaal vannacht ff moeten lezen, R werd dus ook wakker van de poep. Maar hemel, zo'n luchalarm dat afgaat als je in diepe slaap bent is zo niet fijn.

Rrianne, ohh jeej misschien tandjes"?

Mum, had t gelezen van de donkey, zal idd ff gaan passen

Wherona, ohh wat grappig dat ie nu al een luier om wilt. R vind t ook veel fijner zonder luier, dat merk je aan alles. Mja dan moet ze eerst nog even door krijgen dat ze dan ergens anders moet poepen en plassen :p

Meiden, veel plezier zaterdag!

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ohja, ik ben bezig met een trouwplan opstellen haha, we gaan als t goed is in 2015 (dan zijn we 10 jaar samen en hebben dat altijd geroepen) trouwen. Moet nog we gevraagd worden hoor dus ik loop wat op de zaken vooruit hahahaha
    Maar wat een schattige bruidmeisjes jurken en bruidsjonker pakjes! (L)

Mum, hoe staat het bij jou ervoor?

16. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne pittig nachtje dus weer, ik hoorde ook dat het bij jochies veel langer duurde dan bij meiden, misschien dat hij veel kindjes nu op het kdv naar het potje ziet gaan.

@Sahi hihi dat wordt de kamer goed door laten luchten

@BabyR ja dat moet Davey dus ook gaan leren anders wordt het een smerige boel. Hihi jij bent straks al klaar voor de bruiloft nu alleen nog gevraagd worden.

17. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Poookie wanneer gingen jullie nou ook alweer trouwen?

18. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiesmorgens...

@Wherona nog 2,5 week! :D

@Praten; hier ook steeds meer losse woordjes, hij leert snel... Af en toe een beetje te snel. Ik stootte laatst mijn teen en riep k*t, nou ja, je raad wel dat Stijn het daarna ook steeds zei... :$ Oeps!

@Fietsen; Stijn zit sinds een maandje ongeveer achterop, vond hem voorop echt te zwaar worden, vooral het erin tillen. En als hij gek aan t doen was, ging heel mijn stuur heen en weer. Gezellig is het idd niet, moest er heel erg aan wennen...

@Daantje drukke tijd komt eraan voor jou! Pak voldoende rust tussendoor hoor :)

@EB ik ben ook heel benieuwd naar het huis wat jullie beiden zo mooi vonden. Het begint overigens bij mij ook steeds meer te kriebelen om te verhuizen, in onze vriendenkring zijn er 2 stellen die gaan verhuizen, en dan hier de verhalen van jou... Haha :)

@Sahi hihi hier ook zo'n stinkie hoor, maar hij word idd ook zelf wakker van een poepluier. Kan wel merken als hij bruine bonen heeft gehad, of iets met ui, als ik dan 's avonds nog ff ga kijken stinkt heel zijn kamer naar scheetjes haha.

@Rrianne jeetje wat een heftige nacht, hopelijk gaat het snel beter!

Nou ik laat 't hier ff bij... Weet niet meer wat ik nog meer gelezen heb. Ben onwijs verkouden geworden ineens vannacht, Stijn was al een paar daagjes aan 't hoesten en nu ben ik de pineut. M'n hoofd zit helemaal dicht, ben er af en toe gewoon duizelig van, bah!

19. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Pookie jij ook trouwen? Hebb ik gemist denk..
    Ga je ook in jurk enzo? de hele rambam?

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hihi lief dat geklets van al die peuters!
    hier ook steeds meer woordjes en van de week voor het eerst 2 woordjes achter elkaar.

@ Eb: Ik vind het spannend voor je hoor!

@ Gejanne: Getsie die hoge koorts, niks aan! BEterschap!

@ Dolfijnjes: Leuk eerste schoentjes gekocht.. lijkt hier alweer een eeuwigheid geleden ;)
    lekker is dat om soms even lekker geld uit te geven!

@ Sahi: oh wat irritant zeg.. hier probeer ik dan zachtjes te kijken of het poep is, als het echt poep
    is verschoon ik wel.

@ Daantje: Jeetje wat een week heb jij in het vooruitzicht zeg..
    ik zou er niet aan moeten denken hoor!
    lijkt me erg heftig, zeker zo vroeg in een 2e zwangerschap, dan ben je al zoooooo moe!

@ Wherona: Kleine dondersteentjes zijn het.. merk hier ook goed dat hij een ouder voorbeeld heeft!

@ Rianne: Hier ook, D.imara heeft maat 24 en D.elani zit al in 22 (denk dat hij voor nieuwe al 23 moeten hebben)
    Heb zelf 39 en mijn vriend 42
    Werken beviel goed, tijd vloog voorbij en lekker wisselend werk!
    pfoe wat een nacht zeg :( hopelijk is het komende nacht toch over!

@ BabyR: Ja zou zonde zijn als R. er zo snel uitgroeit!
    ahhh jullie dus ook serieuze trouwplannen, leuk leuk, schattig he die pakjes :) ik zit nu met het probleem dat er teveel
    keus is hihi.. dus kan niet kiezen.
    Hier gaat het allemaal goed met de voorbereidingen, baal alleen een beetje dat sommige partijen me zolang in
    het ongewisse laten.. zo wacht ik nog op de prijs voor de taart, zou ik nog prijzen krijgen voor overnachtingen van gasten
    daar kan ik noet zo goed tegen en word ik onrustig van, maar aan de andere kant hebben we voor die dingen nog tijd zat.

@ Pookie: Nog 2,5e week.. spannenddddd... hoop voor jullie dat het weer dan wat beter is..
    maar de verwachtingen zien er goed uit!
    blegh, beterschap.. stomme bacillen.

D.elani doet steeds vaker een plasje op het potje..
    hij doet het ongeveer hetzelfde als D.imara.. bij het verschonen of badderen zetten we hem even op het potje en hij heeft inmiddels heel goed door wat hij dan moet doen.
    hij heeft er ook echt controle over dus gaat de goede kant op..
    Heb toevallig vanmorgen een potje gekocht bij de action, had natuurlijk alleen een roze, maar dat ding gaat gauw terug want hij heeft geen opstaande rand dus meneer piemeld over de rand hahahaha.. hij heeft er nog niet op geplast hoor, anders had ik 'm niet meer teruggebracht ;)

Deel Deze Pagina