eb mag ik ook mee spieken via funda haha En nog geen ongi? spannend hoor, wanneer ga je testen? wherona nog 1,5 tot het geslacht of niet? vaneke gaat het al wat beter? Groeit je buik goed/hard? mn auto staat bij de garage, EINDELIJK die winterbanden weg! zo spuuglelijk he! Nu is hij weer stoer en niet zo degelijk meer hahaha Nou verder weinig te melden eigelijk...net klaar met werken
@BabyR ja ja, nog 2.5 week dan is het zover haha... We houden het klein, 's morgens alleen met de getuigen erbij trouwen we in het stadhuis. 's Middags gaan we foto's maken, een vriendin van me heeft fotografie opleiding gedaan dus die maakt voor niks de foto's. En 's avonds een klein feestje voor naaste familie en beste vrienden (ong 60 mensen). Ik trouw wel in een jurk maar geen echte trouwjurk, gewoon een nette jurk. R gaat in een supermooi pak, en voor Stijn hebben we ook al een pakje. Alleen toen we 'm eenmaal in huis hadden (via mp gekocht) bleek het jasje nogal aan de grote kant... Nou ja, niet zo'n ramp @Mum wauw wat knap dat D.elani al zo goed op het potje plast!!! Ik hoop idd ook dat het weer dan beter is, maar er word vanaf ong. de 15e mooi weer verwacht, dus ik hoop dat t ook echt zo is haha. Wel vervelend dat je zolang moet wachten op bepaalde dingen. Hoelang hebben jullie nog? Ik meen me te herinneren dat je de datum niet wou zeggen, misschien via pb? @Rica wat voor auto heb je? Ik vind winterbanden ook altijd zo lelijk staan haha.
@ Pookie: Oohh ben benieuwd naar Stijn in z'n pak zeg! Datum zet ik hier ik idd liever niet openbaar hier, zal je ff pb-en
@Poookie wow nog maar 2,5 week leuk zeg ben benieuwd naar de foto's en Stijntje in pak aaahhh zie het al helemaal voor me. Hoop inderdaad op een super mooie en zonnige dag voor jullie @Rica jaaaaaaa nog maar 1,5 week totdat ook wij het geslacht (eindelijk) weten kan ik eindelijk eens lekker gaan shoppen hihi. @Mumtobe wow wat goed en snel van D.elani zeg! Hij ziet het natuurlijk ook van D.imara en neemt hij dan sneller over of nie? jammer he dat sommige instanties zo lang op zich laten wachten ze snappen toch wel dat je dat soort dingen snel wilt weten. Zo mijn werkweekje zit der alweer op en heb alweer een lang weekend. Enne ik zag weer de dubbele temperatuur cijfers aankomen vanaf volgende week! Zou erg mooi zijn want volgende week gaan we weekend naar Texel en dan moet het toch wel mooi weer zijn hoor anders zit je alleen maar binnen op dat eiland hihi.
Pookie heb ik jou op facebook? daar staat hij wel. winterbanden blegh ja! we kochten een station lekker degelijk maar dan wel met wat leuke velgen. gelukkig kun je een auto wel wat mooier maken. wherona jij denkt jongen? Ben benieuwd. haha die kleine R. jammer dat ik dat zaterdag niet zie
Lieve meiden... Even een ego bericht vanaf hier, want ik baal enorm!! Ik kan niet op de meeting komen, want Micah heeft krentenbaard... Super besmettelijk!! Vanmiddag naar de HA geweest en zalfje gekregen.... *baal baal baal* Iemand anders zal dan de frisdranken moeten halen, dat was mijn "taak".
Oh wat balen zeg!!! Zag het net ook op Facebook. Is dat ook nog besmettelijk als het al tot uiting is gekomen?
Ahh, Karine, wat balen! Hier heel sip, so lopen net met Timo weg, snik. M moet overwerken dus ik ben echt alleen. Gelukkig zijn jullie er nog...
@ Linda: Ja... Omdat de blaasjes opengaan en daardoor nieuwe komen (bacteriën). Pas na twee dagen smeren mogen ze ook weer naar KDV hoorde ik... Maar ik wil het risico niet lopen voor jullie kinderen!! @ EB: Je klinkt ook heel zielig!! Schrijf maar lekker hier op ZP
Oooh, wat jammer Karine, krentenbaard is inderdaad erg besmettelijk. Bij ons mogen de kinderen komen als het afgedekt kan worden of als er inderdaad twee dagen goed gesmeerd is met zalfje. Hopelijk gaat t snel beter! Eb, dikke knuff voor jou! Rica, ik zag je foto al, maar ik zie dat verschil dus echt niet.... zomerbanden, winterbanden.... i don't care! Spannend hoor, al die trouwperikelen hier.... ik zou ook wel willen! Maar eerst goed sparen, tis al duur zat! Daantje, jij hebt het ook druk de komende weken zeg... pfff!!! Niet niks! En ff naar de bruiloft in frankrijk..... hallo!!! Bart heeft op zn werk een mededeling gehad dat vakantieaanvragen ronde de kroning zijn ingetrokken. (defensie) Voor jou ook al een dikke knuf hoor!!! Mom, jeetje, D.elani al plassen op de pot! Vet goed!!!! Davey gaat ook hard he, Wherona! Hij is ook niet voor niets de oudste hier (of is Stijn dat???) Nou ik ga verder aan de slag... druk druk druk en ik begrijp dat er mooier weer aan komt??? Moet ik t shirts gaan inpakken ipv truien....
Zit met muffin en thee dwdd te kijken, dus ben weet helemaal vrolijk! Jaaaa! Er komt mooier weer aan. Ik denk dat iedereen er zoooo aan toe is. Drie dagen mooi weer en de natuur ontploft denk ik. Begin april en de narcissen zijn nog niet eens helemaal open, belachelijk! Pruts, bij ons (nos) zijn ook alle vakanties ingetrokken. Niet van ons staf hoor, maar wel alle journalisten. Spannende dag voor iedereen! Daantje, pfff dat lijkt me echt niets. En dan zeur ik over een weekendje Timo niet zien. Leuke dingen, maar dan zou je F het liefst onder je jas stiekum toch meenemen. Mum, wauw op het potje plassen! Wij hebben nog niet eens een potje, misschien eens uitproberen. Kleine D heeft natuurlijk wel grote D als voorbeeld, dat scheelt misschien. Trouwplannen, leuk hoor! En spannend dat de dagen al zo dichtbij komen! Dank voor jullie reacties op ons hopelijk-toekomstige-huis! We gaan er nog meer bekijken zaterdag, maar dit is toch wel de allerbeste optie.
En toen kreeg ik ook nog een cadeautje! Ik heb een abonnement op het streekkrat (Recepten Streekmolen), die wordt iedere twee weken bezorgd en zit vol met groenten, vlees, brood, yoghurt etc. Allemaal lekkere producten uit de buurt, biologisch en je krijgt er ook nog recepten bij. Gelukkig, want wat moet ik met wortelpeterselie of raapstelen?!? Echt, het is om de donderdag net alsof ik een kerstpakket krijg!
Nouu dat zie je wel hoor echt, winterbanden klein en zwart net als een reservewiel... en zomerbanden naja met velg hihi je moet het verschil wel zien eb mooooi echt!! mooi huis. Nog 2 dagen!!! jammer dat niet iedereen kan komen! ik lig weer gestrekt...wekker weer vroeg ... uitslapen is al lang geleden vooral met de kou is dat bedje wel heeeel lekker. Mum ooh goed zeg!!! hier van het zomer oefenen en dan zie ik wel.
rrianne: hier ook heel de dag papapapapapa en alle variaties daarop vanmorgen dus wel een berg poep, maar die oogde redelijk vers, leek me niet van heel de nacht. joer ook steeds driftbuien, zo irritant Ik denk steeds dat het gedrag is, denk niet dat ze wat mankeert. babyr: oh als er iets met Yanna is s nachts ben ik direct klaarwakker. maar heb het ook niet al te vaak met dr. maar die luchten van haar af en toe, pff leuk die trouwplannen!! wherona: ze is vannacht bij papa, dus t staat hier heerlijk te luchten, bedje verschoond enzo poookie: whaaa wat snel al, trouwen fietsen: alweer een poosje niet gedaan *schaam* mum: ja ze lach zo versrengeld in dr knuffels, slaapzak aan, heb t maar gelaten. karine: oooohh nee he Dat is echt enorm balen zeg!!! Snap dat je het risico niet wilt nemen. zaterdag is net de 1e dag na 2 dagen smeren denk ik? EB: naar he, helemaal alleen thuis Maar probeer juist even je rust te pakken joh! Yanna was weer een draak op t KDV en vanavond bij papa... Dus sorry als ze iedereen zaterdag terrorriseert Ze is lekker dr willetje aan t uittesten. Zo lang ze bij me hangt en kroelt gaat t wel hoor, maar af en toe... eidenlijk naar de opticien geweest en ik kreeg een beetje op mn kop. Ik ken de opticien heel goed, dus hij kon me ook wel even op mn kop geven mn hoornvlies is geirriteerd en door steeds mn lenzen te dragen, blijf ik het irriteren. Het is niet duidelijk of t ontstoken is. Ik moet zaterdag terug komen (laat op de middag hoor, ik ga gewoon meeten), tot die tijd geen lenzen dragen (dus heb mn allermooiste bril op, die alleen voor thuis in bed bedoeld is ) hopelijk is het dan rustiger en anders gaan we een plannetje maken met druppels en andere vloeistof en lenzen enzo... ik baal dat het weer eens zo moeilijk moet, elke paar jaar gebeurt dit wel. maar mag het dus niet zo lang negeren, hihi naja alles voor t goede doel. En anders een mooie bril in plaats van lenzen verder druk op zoek geweest voor een zomerjasje voor Yanna, bij hema was alles van mt 92 uitverkocht (raar) en bij prenatal hadden ze maar 2 die enigszins leuk waren... jullie nog wat budget tips?