Tot straks girls!!!!!! En E.mma wilde liever met papa mee naar de kermis dus ik denk niet dat zij erbij is... Doeiiii
@ EB: Dat zou tof zijn!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. @ Gejanne: Ach gossie, arm ventje!! Hoe is de nacht gegaan?? @ Dolfijnjes: Balen van zo'n nacht dan!! 4 uur is wel héél erg vroeg!! Veel plezier vandaag op de meeting!!! Hier een goede nacht gehad, om 7.00 uur pas wakker!! Straks maar de weekboodschappen doen... Fijne dag!
Tot straks meiden! Heb een klein probleempje....m'n mail op m'n iPhone wil niet meer openen. Kan iemand mij het adres even PBen? Dan weet ik waar ik naartoe moet
Dank voor de voorzichtige felicitaties, wij zijn zelf ook nog wel een beetje voorzichtig. Ik was echt niet van plan al te testen, dinsdag pas. Maar we zouden uit eten gaan en ik zat alvast de kaart te bekijken op internet omdat M dik in de file stond. En ze hadden buffelmozzarella waar ik gek op ben, maar wat je niet mag eten als je zwanger bent. En ineens dacht ik: verrek maar allemaal, ik ga die test doen. Als het wit is, neem ik de mozzarella, anders niet. En dus heeeeel licht, maar hij was er wel echt. Nog een uur moeten wachten tot M thuis was, hij moest hem even bij het raam houden want het was al wat donkerder aan het worden, maar hij zag hem wel! Dus maar bruscetta's genomen. Ook lekker. Timo is uit logeren, maar wij om half 7 wakker. Tja, die hersenen gaan aan het werk... Even reageren... Supermom en Lelie, ik ga jullie zo pb'en. Ben ik dan nog iemand vergeten? Sahi, hoera voor je kip! Bestek, Timo heeft kinderbestek van de Hema, plastic handvat en rvs eetdeel. Hij eet zijn brood en fruit met een vork, de rest met een lepel. Hij wil alles zelf doen, ook 's ochtends de pap maar we mogen wel helpen met het laatste hapje. Timo eet ook veel uit en bakje en warm eten van een warmhoudbord met een hoge rand. Die was van mij vroeger, heel schattig met Hans en Grietje... Géjanne, balen dat Dinand nog zo ziek is! Bij Timo hield de koorts 5 dagen aan, daarna werd het langzaam minder. Supermom, ik heb jou niet op fb. Ik pb de link van mijn fb mee, dan kan je me uitnodigen. Dadelijk huisjes kijken en dan ons ventje ophalen! Heeeeeeel veel plezier op de meeting. Oh, wat was ik er graag bij geweest. Maar dit is heel belangrijk, hou ik mezelf steeds voor. Hopelijk bevalt het gymzaaltje goed, lijkt me nl helemaal tof met die kleine stappertjes. En ga jullie niet teveel te buiten aan de chococakes en wraps hè?
Goeiemorgen! Wij zijn onderweg. Wel iets later dan gepland. Ik wou n cake bakken gisteravond,.ging de oven kapot. Dus net eerst nog langs de winkel gegaan voor n cake hihi. Tot straks ladies!!
Was gezellig! Wij komen net thuis, F wakker kunnen houden en nu net 5 minuten op bed. @ EB, jammer dat je er niet bij was. Hoe was het huizen kijken?
Zo hier ook net thuis Gijs gelukkig ook wakker gebleven in de auto dus die ligt nu ook net lekker in zijn bedje. Was gezellig en leuk om iedereen en de kids weer te zien!
Lois ook in bed maar die is baldadig, ze trapt met haar benen tegen het bedje aan en zingt haha dus dat wordt hem niet. vanavond gaan we op viste en gaat ze mee dus dat wordt een latertje Wat een lieve kindertjes allemaal, zo lekker gespeeld! bedankt voor alle lekkernijen zeg! die wraps waren heeeeeel lekker waterlely en vaneke! Ik kon wel dat hele bord op eten hahaha
Yanna was al in slaap gevallen toen ok de deur op slot aan het doen was, haha! Thuis wilde ze proberen.te spelen, maar was toch nog te koe, dus weer op bed. maar moet over 10 minuten naar de opticien, dus moet dr weer wekken gelukkig mag ze morgen uitslapen ik vond t zaaltje echt leuk nu die kids groter zijn!! en verder supergezellig wat leuk om die donderstenen bij elkaar te zien! snel weer doen
hier ook al weer een tijdje thuis, laatste half uurtje heeft Elke in de auto geslapen, thuis meteen op bed gelegd en sliep meteen verde en ze slaapt nu nog Ga ze om 16 uur wel maar wakker maken denk ik als ze dan nog niet wakker is, anders is het straks weer lastig om ze slapen te krijgen... Was supergezellig dames, leuk ook met dat zaaltje, konden de kids lekker vrijuit hun gang gaan. Goed dat de wraps goed bevielen
Nou bij mij hebben de meiden elkaar wakker gehouden in de auto Dus niet geslapen! Wel S meteen op bed gelegd toen we thuis kwamen, ze is nog steeds stil. E heeft bij mij op de bank gelegen Ik vond het ook enorm gezellig meiden!!!! Erg leuke locatie en ik denk voor de meesten centraal??? Volgende keer neemt iedereen gewoon een andere variatie wraps mee Ik vond die van vaneke met spek, rucola en zongedroogde tomaatjes ook heerlijk eb, echt een prachtig huis!!! Hebben jullie nog andere huizen bezocht? Nou, vanavond eten we pannenkoeken dus ik ga ff aan de slag hier Ik probeer echt wat vaker te lezen/schrijven hier!!!
Hey meiden Het was echt super gezellig en idd de wraps waren heerlijk. Ik was 3 uur thuis. Mirthe lag gelijk bij de eerste stoplicht al te slapen. En net voor de deur werd ze weer wakker. De gymzaal was echt geweldig. De kids hebben super mooi gespeeld en hun prima vermaakt. Ik zeg zeker voor herhaling vatbaar. Zal zo ff met eten beginnen. Heb nog een zwemwedstrijd en moet coachen. @eb hoe was de huizenjacht?
Hallo meiden. Super leuke ochtend gehad! J heeft t enorm naar der zin gehad. Heeft alleen in de auto geslapen en ligt nu bij opa op de bank te slapen. @eb, wat kreeg ik een leuk nieuws te horen. Gefeliciteerd! Word dan zeker een "kerst"kindje? @hier, zo nu t klussen voorbij is gaan we wat meer shcrijven. Ff vraagje mn dondersteentje klimt steeds uit bed zal ik haar al overdoen naar peuterbedje? Heb 1 via mp gekocht, kritter van de ikea met schaapjes. Eigenlijk wilde ik wachten tot ze zeker 2 is maar misschien toch al eerder? Wat is wijsheid. En wat denken jullie van slapen onder een dekbed?
Wat fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Nog nieuwe liefde's ontstaan? Mbtc, heb je haar nog wel in een slaapzak? Ik denk dat ik haar over zou doen in een peuterbedje met een hekje ervoor? Kindje bij ons op het kdv klom ook steeds uit zijn bedje (wel al een stukje ouder 2,5). Maar is toch raar gevallen en heeft zijn sleutelbeentje gebroken.
@rianne, ja ze slaapt nog wel in slaapzak. Das wel een jaartje ouder dan j maar ben idd bang dat ze een x verkeerd er uit gaat.
Haai!! Jaaaaa nu vallen de puzzelstukjes op z'n plek wat Betreft namen van de kids en mama's Ik vond het ook gezellig en de kindjes hebben lief gespeeld! D.elani is in slaap gevallen toen we net op de snelweg reden en D.imara heeft zandkasteel zitten kijken dus ik had een rustige terugrit! Vanmiddag zijn we nog even volop in de tuin bezig geweest en hebben we de vijver leeggehaald en al voor een deel dichtgegooid, zal blij zijn als we straks gewoon lekker gras hebben liggen overal! Oh ka, de wraps waren idd errug lekker!