kja omdat ik voor mn nod zit en ik geen ochtend urine meer heb is de kans nu nog groter dat hij nega is.... naja ga ik zowieso van uit....nee dat lieg ik hahaha mocht hij nega zijn dan is dat jammer dan maar voor nu twijfel ik daar over haha
Ricaaaaaaa kom op testen meid!ochtenurine hoeft allang niet meer. Ik deed m ook met urine van half 3 in de middag... Hup hup hup testen jij!
Bij mij was het 's avondd na 3 bakken thee ook positief. maat jij zit nog net voor nod toch? zou omwille van een teleurstelling toch beter morgenochtend tesen. ik gun het je zo meid! mijn duimen draaien!
Oh rica je maakt het spannend!! Hoop het echt zo voor je!!! @ babyr ik kan alleen nog maar leuke jongensnamen verzinnen met een w maar eerst kijken wat het wordt ik ga denk ik toch voor een jongetje lekker eigenwijs haha @sahi is je moeder al weer thuis? Sprongetjes hier ook gehad echt drama zucht vooral het slapen maar gaat nu beter Ben nu ook heel benieuwd naar vanavond dan zit het huis hier vol ben benieuwd of hij in slaap gaat vallen Boekjes zijn hier helemaal favoriet de kartonnen mag hij gewoon hebben met name de Bumba boekjes komt hij regelmatig mee aanlopen dat hij op schoot wil zitten en boekje lezen en kijken. Wij lezen ook bijna elke avond voor hoort bij het slapen gaan ritueel. Nou ik ga mijn huisje in orde maken voordat de eerste visite er straks is. Geniet van het weekend!
Ja Rica ik ben ook erg nieuwsgierig maar ik blijf duimen voor je!!! Spannend!!!! Vaneke lief dat e vraagt vannacht ging weet iets beter 1 keer wakker even huilen en weer gaan slapen tot half acht!! Vannacht gaat weer in eigen bed en dan kijken hoe dat gaat?! Babyr moeilijk is dat hè al die namen maar je hebt nog even en als je weet wat het word is het makkelijker zoeken na een naam!!
Hoi dames, heb al eeuwen niet gereageerd maar wil dan toch kort ff zeggen dat ik er echt geen tijd voor vrij kan maken, al zou ik het graag willen.. Mijn gezondheid en die van de kindjes laat nogal te wensen over. Dus voor nu zeg ik gedag! Vond het leuk met jullie te kletsen! Misschien tot nog eens! Groetjes!
Athonotermom jammer dat je niet mee schrijft kom hè toch gezellig af en toe vertellen hoe het met je gaat en Kids!!
jammer anothermom, maar het meot geen verplichting zijn natuurlijk...aan de andere kant, als het net niet zo lekker gaat bij jullie, hier is wel dé plek om even alles van je af te schrijven! Succes in elk geval, hopen dat het jullie snel wat beter gaat dan!
Whaaaaaa RICA!!!!!!!! Wat goed!!! Gefeliciteerd!!! Nu hopen dat het goed blijft gaan! @ Anothermom: Jammer, maar begrijpelijk! Sterkte meis en je mag natuurlijk altijd schrijven hé?!! @ VanEke: Grappig dat je zonder man beter slaapt En inderdaad is het zo dat je vol moet houden. Hij mag alleen tussen in als hij ziek is en na 6 uur 's ochtends. Dat weet hij ook wel, maar het is zó gezellig met ons in bed Vannacht trouwens niets aan de hand hoor... Is altijd maar even gelukkig @ Linda: Hoe is het met je meis?? Viel de afgelopen week een beetje mee?? @ BabyR: Ik weet het... Die namen is ook niet echt iets, en inderdaad is de letter W erg lastig! Maar ze had dus geen tweede naam?? En jouw naam voor haar?? Kan je daar iets mee? @ Dolfijnjes: Beterschap!! @ EB: Lukt het huizen kijken een beetje?? @ Daantje: Ik snap dat je zin hebt in jullie rondreis!! Nog ffies Hier vanmiddag weinig. Morgen laatste vakantiedag en even denken/bekijken of we nog iets leuks kunnen doen.... Nu gezellig met Ryano filmpje kijken, Micah slaapt
Rica nogmaals van harte gefeliciteerd!!!!!! Karine Heerlijk is dat hè even rustig tv kijken!! Wij hier lekker tv kijken!! Dochter heeft helemaal cupcakecup gevolgd (mama vond ook leuk) dus we hebben vanmorgen wat afleveringen gekeken!
Ja rica! gefeliciteerd!! en nu duimen voor een plakkertje hier midden in een sprong of uitproberen ofzo, maar thuis geen land mer te bezeilen. ze is nu bij papa op scouting en daar is ze wel gaan slapen, dat weigerde ze thuis ook... leuk dat anti-mama gedoe van dr...
Rica, waaaaaaah wat fijn een positieve test, gefeliciteerd. Ik duim keihard met je mee dat het goed mag blijven gaan!
@rica! Jeej, goed nieuws! Gefeliciteerd! Thnx, lief meiden! Misschien dat ik mijn frustraties nog eens kom schrijven, haha! Ik ben in een onderzoekstraject naar maag/darm klachten en hevige allergische reacties.. Oudste is geopereerd aan oortjes en neus en jongste zit in megasprong, steeds.ziek..pff, zo dat lucht al op! Misschien tot gauw! X
Rica, hoera! Lekker vruchtbaar ben jij Mbtc, jij bent de volgende en ik dan over twee weken, ok? Wanneer is jouw nod? Bij mij rond de 22ste.